-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Калинова, буд. 75)
Завершена
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 100.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2025 16:36 - 22.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на незаконне відхилення ТОВ «Укр Джет»
Номер:
0a5c5f10cf804a049a1d2967fa3a000d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-17-010324-a.b1
Назва:
Скарга на незаконне відхилення ТОВ «Укр Джет»
Скарга:
Скаржник вважає незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Укр Джет".
ТОВ "Укр Джет" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга__UA-2025-07-17-010324-a.docx 01.08.2025 13:13
- Протокол засідання охорона праці.pdf 01.08.2025 13:13
- ПРОТОКОЛ _2307-1.pdf 01.08.2025 13:13
- Посвідчення.pdf 01.08.2025 13:13
- Інструкція про роботи на висоті.pdf 01.08.2025 13:13
- Паспорт Гаврилов.pdf 01.08.2025 13:13
- Скарга__UA-2025-07-17-010324-a.pdf 01.08.2025 13:13
- ПРОТОКОЛ_4 .pdf 01.08.2025 13:13
- ПРОТОКОЛ_2_removed.pdf 01.08.2025 13:13
- sign.p7s 01.08.2025 13:59
- рішення від 05.08.2025 № 12009.pdf 05.08.2025 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2025 № 12504.pdf 14.08.2025 10:47
- рішення від 13.08.2025 №12504.pdf 15.08.2025 15:57
- текст калинова 75.docx 07.08.2025 13:42
- 1-554.pdf 07.08.2025 13:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2025 14:02
Дата розгляду скарги:
13.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 16:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.08.2025 15:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
647f6ab7822b446fa196eecf9481332c
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення ТОВ "Укр Джет"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У Протокольному рішенні уповноваженої особи №270 від «28» липня 2025 р. Замовник обґрунтовував відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Укр Джет" наступним чином:
1. Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено, що Учасником не усунуто невідповідність за 24 години, зокрема:
- не надано повну сканкопію/оригінал паспорта, що підтверджує повноваження посадової особи.
- не надано документів, в яких було зазначено особу, яка пройшла навчання за курсом «Навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»(НПАОП 0.00-4.12-05), а також особи, яка пройшла навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, з правом виконання верхолазних робіт за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»» (НПАОП 0.00-1.15-07) на підтвердження чого учасник повинен надати на цю(цих) осіб відповідне посвідчення про проходження навчання з охорони праці.
Таким чином, Уповноважена особа вирішила: відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Укр Джет" на підставі абз. 3 пп.1 п.44 Особливостей.
Скаржник повністю не погоджується з рішенням викладеним у Протоколі відхилення та вважає, що таке обґрунтування є неправомірним та суперечить дійсності, що свідчить про суб’єктивний розгляд нашої тендерної пропозиції. Саме за захистом порушених прав ТОВ "Укр Джет" звертається до Органу оскарження.
1. Щодо не надання сканкопії/оригінала паспорта.
Це повністю неправдива інформація вказана Замовником у Протоколі відхилення. Так, 23.07.2025 р. об 16:21 год. Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, де, в тому числі містилась вимога надати на усунення невідповідностей паспорт посадової особи. Виправити вимогу необхідно було до 24.07.2025 р. до 16:21 год.
Учасник ТОВ "Укр Джет" виправив зазначену вимогу у встановлений строк, а саме 24.07.2025 р. об 11 год 47 хв. Скаржник завантажив до електронної системи закупівель Паспорт НМ929531 директора товариства Гаврилова Ю.П.
Наданий паспорт директора – Гаврилова Ю.П. містить 11 сканованих сторінок оригіналу паспорту.
Таким чином, Замовник вказав у Протоколі №270 від «28» липня 2025 р. неправдиву інформацію, чим порушив гарантовані закупівельним законодавством права учасника закупівлі - ТОВ "Укр Джет"
Звертаю увагу, що в Протоколі №270 від «28» липня 2025 р. Замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, але абзац 3 передбачає, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
При цьому в тендерній документації вказано, що забезпечення тендерної пропозиції «не вимагається».
Отже, посилання на цю норму є юридично нікчемним та свідчить про неправильне застосування матеріального права. Замовник неправильно застосував абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, пославшись на підставу, що не відповідає фактичним обставинам та умовам тендерної документації.
Закон та Особливості надають замовнику право вимагати усунення невідповідностей, але зобов’язують за результатами такої вимоги перевірити фактичне виконання.
Документи були завантажені 24.07.2025 о 11:47 (тобто раніше встановленого дедлайна 16:21). Відхилення після усунення невідповідності порушує принцип пропорційності та межі дискреції замовника, визначені Верховним Судом (постанова від 27.02.2024 у справі № 640/14568/23).
Замовник проігнорував надані вчасно документи, чим порушив приписи ст. 29 Закону та власної вимоги про усунення невідповідностей.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Учасник завантажив паспорт керівника та решту запитуваних документів раніше встановленого строку (24 липня 2025 р. о 11:47), проте Замовник ігнорує ці файли й декларує їх «відсутність». Така вибіркова неуважність свідчить про упереджений підхід і суперечить зобов’язанню Замовника сумлінно перевіряти фактичне усунення невідповідностей (ч. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей).
Пропозиція ТОВ «Укр Джет» є найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Неправомірне відхилення такої пропозиції призводить до придбання робіт за вищою ціною, що суперечить меті публічних закупівель, сформульованій у преамбулі Закону та принципі ефективності зі ст. 5.
2. Щодо не надання документів про проходження навчання працівників, посвідчення про проходження навчання з охорони праці.
На усунення невідповідностей необхідні документи про навчання працівників та посвідчення були завантажені 26.07.2025 о 12:22 (тобто раніше встановленого дедлайна – 26.07.2025 р. до 20:31). Відхилення після усунення невідповідності порушує принцип пропорційності та межі дискреції замовника, визначені Верховним Судом (постанова від 27.02.2024 у справі № 640/14568/23).
ТОВ «Укр Джет» на усунення невідповідностей завантажив у електронну систему закупівель :
1) ПОСВІДЧЕННЯ про перевірку знань з питань охорони праці №01-10-24-1.
2) ПРОТОКОЛ №2307-1 «Щодо спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті» від 23.07.2025 р.
3) ПРОТОКОЛ №10-УД від 14 квітня 2025 р. «Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці».
4) ПРОТОКОЛ №65-П1 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 01 жовтня 2024 р.
5) ПРОТОКОЛ №4 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 24 червня 2025 р.
Всі зазначені документи додаються до цієї скарги в якості доказів
Отже, ТОВ «Укр Джет» усунув всі заявлені невідповідності, а тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника є повністю неправомірним.
Пункт 2 Додатку № 2 чітко передбачає, що підтвердження проходження навчання може здійснюватися посвідченням та протоколом комісії з перевірки знань з охорони праці. Завантажені 26 липня 2025 р. посвідчення № 01-10-24-1 і протоколи № 2307-1, № 10-УД, № 65-П1 та № 4 саме й належать до таких документів, а тому повністю підтверджують вимогу Замовника.
Навчання й перевірка знань регулюються «Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» НПАОП 0.00-4.12-05 та «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
Після проходження навчання комісія оформлює протокол, а працівнику видається посвідчення; копії цих документів можуть надаватись у складі тендерної пропозиції (п. 4.11 Типового положення). Отже, Замовник був зобов’язаний прийняти надані сканкопії як належний доказ виконання вимоги замовника та усунення невідповідностей.
Обов’язковість та порядок оформлення протоколів перевірки знань і посвідчень про навчання з питань охорони праці врегульовано Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 р. № 15 та зареєстрованим у Мін’юсті 15.02.2005 р. за № 231/10511 (далі — Типове положення).
Згідно п.п. 3.8, 3.9, 4.9 Типового положення, формує та підписує протоколи й посвідчення постійно діюча комісія підприємства, яка створюється наказом керівника.
Така комісія проводить первинну, повторну, позачергову перевірку знань працівників власного підприємства, оформлює протокол, видає та підписує посвідчення встановленого зразка.
Отже, усі подані Скаржником протоколи й посвідчення оформлені саме комісією підприємства або уповноваженим навчальним центром, що відповідає п.п. 3.8, 3.10 Типового положення. Документи містять номер, дату, підписи голови й секретаря комісії та відбиток печатки, тобто відповідають вимогам п. 4.10. Посвідчення видані у 2024–2025 рр., а їх строк дії становить три роки (п. 4.12), отже вони чинні станом на дату подання пропозиції.
Частина 16 ст. 29 зобов’язує Замовника оцінити документи, подані для усунення невідповідностей, а не ігнорувати їх.
Пункт 1 ч. 1 ст. 31 передбачає відхилення лише за фактичної невідповідності кваліфікаційним критеріям. Оскільки посвідчення й протоколи були вчасно подані, підстава для відхилення відсутня.
Верховний Суд у постанові від 27.02.2024 р. у справі № 640/14568/23 наголосив, що замовник не має права ігнорувати належно подані документи, інакше це виходить за межі його дискреційних повноважень. Відхилення попри наявність усіх потрібних посвідчень і протоколів спотворює мету кваліфікаційного критерію та створює необґрунтований бар’єр до участі.
Абзац 3 пп. 1 п. 44, на який посилається протокол, стосується ненадання забезпечення тендерної пропозиції, якого документацією не вимагали, отже застосований до нашого випадку безпідставно.
Як висновок, ТОВ «Укр Джет» своєчасно й у повному обсязі надало посвідчення та протоколи, що підтверджують проходження працівниками обов’язкового навчання з охорони праці. Ігнорування цих документів та подальше відхилення пропозиції:
- порушує ч. 16 ст. 29 і п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»;
- виходить за межі дискреції замовника, визначені п. 43 Особливостей № 1178 та практикою ВС;
- суперечить принципам недискримінації, пропорційності та об’єктивності (ст. 5 Закону).
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції за нібито «ненадані документи про навчання» є неправомірним та незаконним.
Відхилення пропозиції Скаржника у цій частині порушує закупівельне законодавство та принципи проведення публічних закупівель.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укр Джет» є незаконними та необґрунтованими, оскільки вони суперечать як умовам тендерної документації, так і чинному законодавству України у сфері публічних закупівель.
Просимо Орган оскарження, відновити порушені права Скаржника, шляхом скасування незаконного Протокольного рішення уповноваженої особи №270 від «28» липня 2025 р., щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Укр Джет».
Відповідно до ст. 5 Закону, публічні закупівлі мають здійснюватися на засадах недискримінації та рівного доступу до участі у закупівлях. Відхилення пропозиції без законних підстав фактично позбавляє учасника рівних умов для участі в тендері, що є порушенням зазначених принципів.
1. Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено, що Учасником не усунуто невідповідність за 24 години, зокрема:
- не надано повну сканкопію/оригінал паспорта, що підтверджує повноваження посадової особи.
- не надано документів, в яких було зазначено особу, яка пройшла навчання за курсом «Навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»(НПАОП 0.00-4.12-05), а також особи, яка пройшла навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, з правом виконання верхолазних робіт за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»» (НПАОП 0.00-1.15-07) на підтвердження чого учасник повинен надати на цю(цих) осіб відповідне посвідчення про проходження навчання з охорони праці.
Таким чином, Уповноважена особа вирішила: відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Укр Джет" на підставі абз. 3 пп.1 п.44 Особливостей.
Скаржник повністю не погоджується з рішенням викладеним у Протоколі відхилення та вважає, що таке обґрунтування є неправомірним та суперечить дійсності, що свідчить про суб’єктивний розгляд нашої тендерної пропозиції. Саме за захистом порушених прав ТОВ "Укр Джет" звертається до Органу оскарження.
1. Щодо не надання сканкопії/оригінала паспорта.
Це повністю неправдива інформація вказана Замовником у Протоколі відхилення. Так, 23.07.2025 р. об 16:21 год. Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, де, в тому числі містилась вимога надати на усунення невідповідностей паспорт посадової особи. Виправити вимогу необхідно було до 24.07.2025 р. до 16:21 год.
Учасник ТОВ "Укр Джет" виправив зазначену вимогу у встановлений строк, а саме 24.07.2025 р. об 11 год 47 хв. Скаржник завантажив до електронної системи закупівель Паспорт НМ929531 директора товариства Гаврилова Ю.П.
Наданий паспорт директора – Гаврилова Ю.П. містить 11 сканованих сторінок оригіналу паспорту.
Таким чином, Замовник вказав у Протоколі №270 від «28» липня 2025 р. неправдиву інформацію, чим порушив гарантовані закупівельним законодавством права учасника закупівлі - ТОВ "Укр Джет"
Звертаю увагу, що в Протоколі №270 від «28» липня 2025 р. Замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, але абзац 3 передбачає, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
При цьому в тендерній документації вказано, що забезпечення тендерної пропозиції «не вимагається».
Отже, посилання на цю норму є юридично нікчемним та свідчить про неправильне застосування матеріального права. Замовник неправильно застосував абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, пославшись на підставу, що не відповідає фактичним обставинам та умовам тендерної документації.
Закон та Особливості надають замовнику право вимагати усунення невідповідностей, але зобов’язують за результатами такої вимоги перевірити фактичне виконання.
Документи були завантажені 24.07.2025 о 11:47 (тобто раніше встановленого дедлайна 16:21). Відхилення після усунення невідповідності порушує принцип пропорційності та межі дискреції замовника, визначені Верховним Судом (постанова від 27.02.2024 у справі № 640/14568/23).
Замовник проігнорував надані вчасно документи, чим порушив приписи ст. 29 Закону та власної вимоги про усунення невідповідностей.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Учасник завантажив паспорт керівника та решту запитуваних документів раніше встановленого строку (24 липня 2025 р. о 11:47), проте Замовник ігнорує ці файли й декларує їх «відсутність». Така вибіркова неуважність свідчить про упереджений підхід і суперечить зобов’язанню Замовника сумлінно перевіряти фактичне усунення невідповідностей (ч. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей).
Пропозиція ТОВ «Укр Джет» є найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Неправомірне відхилення такої пропозиції призводить до придбання робіт за вищою ціною, що суперечить меті публічних закупівель, сформульованій у преамбулі Закону та принципі ефективності зі ст. 5.
2. Щодо не надання документів про проходження навчання працівників, посвідчення про проходження навчання з охорони праці.
На усунення невідповідностей необхідні документи про навчання працівників та посвідчення були завантажені 26.07.2025 о 12:22 (тобто раніше встановленого дедлайна – 26.07.2025 р. до 20:31). Відхилення після усунення невідповідності порушує принцип пропорційності та межі дискреції замовника, визначені Верховним Судом (постанова від 27.02.2024 у справі № 640/14568/23).
ТОВ «Укр Джет» на усунення невідповідностей завантажив у електронну систему закупівель :
1) ПОСВІДЧЕННЯ про перевірку знань з питань охорони праці №01-10-24-1.
2) ПРОТОКОЛ №2307-1 «Щодо спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті» від 23.07.2025 р.
3) ПРОТОКОЛ №10-УД від 14 квітня 2025 р. «Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці».
4) ПРОТОКОЛ №65-П1 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 01 жовтня 2024 р.
5) ПРОТОКОЛ №4 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 24 червня 2025 р.
Всі зазначені документи додаються до цієї скарги в якості доказів
Отже, ТОВ «Укр Джет» усунув всі заявлені невідповідності, а тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника є повністю неправомірним.
Пункт 2 Додатку № 2 чітко передбачає, що підтвердження проходження навчання може здійснюватися посвідченням та протоколом комісії з перевірки знань з охорони праці. Завантажені 26 липня 2025 р. посвідчення № 01-10-24-1 і протоколи № 2307-1, № 10-УД, № 65-П1 та № 4 саме й належать до таких документів, а тому повністю підтверджують вимогу Замовника.
Навчання й перевірка знань регулюються «Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» НПАОП 0.00-4.12-05 та «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
Після проходження навчання комісія оформлює протокол, а працівнику видається посвідчення; копії цих документів можуть надаватись у складі тендерної пропозиції (п. 4.11 Типового положення). Отже, Замовник був зобов’язаний прийняти надані сканкопії як належний доказ виконання вимоги замовника та усунення невідповідностей.
Обов’язковість та порядок оформлення протоколів перевірки знань і посвідчень про навчання з питань охорони праці врегульовано Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 р. № 15 та зареєстрованим у Мін’юсті 15.02.2005 р. за № 231/10511 (далі — Типове положення).
Згідно п.п. 3.8, 3.9, 4.9 Типового положення, формує та підписує протоколи й посвідчення постійно діюча комісія підприємства, яка створюється наказом керівника.
Така комісія проводить первинну, повторну, позачергову перевірку знань працівників власного підприємства, оформлює протокол, видає та підписує посвідчення встановленого зразка.
Отже, усі подані Скаржником протоколи й посвідчення оформлені саме комісією підприємства або уповноваженим навчальним центром, що відповідає п.п. 3.8, 3.10 Типового положення. Документи містять номер, дату, підписи голови й секретаря комісії та відбиток печатки, тобто відповідають вимогам п. 4.10. Посвідчення видані у 2024–2025 рр., а їх строк дії становить три роки (п. 4.12), отже вони чинні станом на дату подання пропозиції.
Частина 16 ст. 29 зобов’язує Замовника оцінити документи, подані для усунення невідповідностей, а не ігнорувати їх.
Пункт 1 ч. 1 ст. 31 передбачає відхилення лише за фактичної невідповідності кваліфікаційним критеріям. Оскільки посвідчення й протоколи були вчасно подані, підстава для відхилення відсутня.
Верховний Суд у постанові від 27.02.2024 р. у справі № 640/14568/23 наголосив, що замовник не має права ігнорувати належно подані документи, інакше це виходить за межі його дискреційних повноважень. Відхилення попри наявність усіх потрібних посвідчень і протоколів спотворює мету кваліфікаційного критерію та створює необґрунтований бар’єр до участі.
Абзац 3 пп. 1 п. 44, на який посилається протокол, стосується ненадання забезпечення тендерної пропозиції, якого документацією не вимагали, отже застосований до нашого випадку безпідставно.
Як висновок, ТОВ «Укр Джет» своєчасно й у повному обсязі надало посвідчення та протоколи, що підтверджують проходження працівниками обов’язкового навчання з охорони праці. Ігнорування цих документів та подальше відхилення пропозиції:
- порушує ч. 16 ст. 29 і п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»;
- виходить за межі дискреції замовника, визначені п. 43 Особливостей № 1178 та практикою ВС;
- суперечить принципам недискримінації, пропорційності та об’єктивності (ст. 5 Закону).
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції за нібито «ненадані документи про навчання» є неправомірним та незаконним.
Відхилення пропозиції Скаржника у цій частині порушує закупівельне законодавство та принципи проведення публічних закупівель.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укр Джет» є незаконними та необґрунтованими, оскільки вони суперечать як умовам тендерної документації, так і чинному законодавству України у сфері публічних закупівель.
Просимо Орган оскарження, відновити порушені права Скаржника, шляхом скасування незаконного Протокольного рішення уповноваженої особи №270 від «28» липня 2025 р., щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Укр Джет».
Відповідно до ст. 5 Закону, публічні закупівлі мають здійснюватися на засадах недискримінації та рівного доступу до участі у закупівлях. Відхилення пропозиції без законних підстав фактично позбавляє учасника рівних умов для участі в тендері, що є порушенням зазначених принципів.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ_4 .pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ_2_removed.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол засідання охорони праці
-
Повʼязаний документ:
Протокол засідання охорона праці.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ _2307-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Посвідчення
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
Інструкція про роботи на висоті
-
Повʼязаний документ:
Інструкція про роботи на висоті.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт директора
-
Повʼязаний документ:
Паспорт Гаврилов.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга__UA-2025-07-17-010324-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга на незаконне відхилення ТОВ "Укр Джет"
-
Повʼязаний документ:
Скарга__UA-2025-07-17-010324-a.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ТОВ «Укр Джет» просить: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі: «Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Калинова, буд. 75)», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-17-010324-a. 3. Зобов’язати Замовника - Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради – скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи №270 від «28» липня 2025 р., стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ "Укр Джет" .