-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код за ДК 021-2015 (CPV) 66510000-8 Страхові послуги (Медичне страхування працівників компанії )
Торги не відбулися
350 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2025 17:04 - 19.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
7f6e98a1e4bc4fe1a786d3b189cc0eab
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-17-010111-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - КП ФК Житло Інвест.pdf.p7s 21.07.2025 12:43
- Скарга до АМКУ - КП ФК Житло Інвест.pdf 21.07.2025 12:43
- 50629.pdf 21.07.2025 12:43
- 50629.pdf.p7s 21.07.2025 12:43
- Скарга до АМКУ - КП ФК Житло Інвест.docx 21.07.2025 12:43
- sign.p7s 21.07.2025 12:45
- Додаткові пояснення - КП ФК Житло Інвест.pdf 28.07.2025 12:25
- Додаткові пояснення - КП ФК Житло Інвест.docx 28.07.2025 12:25
- Додаткові пояснення - КП ФК Житло Інвест.pdf.p7s 28.07.2025 12:25
- рішення від 23.07.2025 № 11459.pdf 23.07.2025 17:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2025 № 11830.pdf 31.07.2025 12:39
- рішення від 30.07.2025 № 11830.pdf 04.08.2025 14:33
- Пояснення від Замовника.pdf 25.07.2025 11:21
- Пояснення від Замовника.doc 25.07.2025 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2025 13:56
Дата розгляду скарги:
30.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2025 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2025 14:33
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2025 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -
"Код за ДК 021-2015 (CPV) 66510000-8 Страхові послуги (Медичне страхування
працівників компанії)", зареєстрованою за ідентифікатором: № UA-2025-07-17-010111-a, з метою усунення порушень згідно Рішення №11830-р/пк-пз від 30.07.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8a1d60d178c641feb48e72b5184b0c02
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 1.4.6 пункту 1.4 розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 1.4.6 пункту 1.4 розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати та/або яким має відповідати Учасник, а саме: учасник повинен подати довідку в довільній формі, що підтверджує приріст страхових резервів за 2024 рік. Звіт про рух грошових коштів учасником не подається у разі, якщо учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той Учасник, який має приріст страхових резервів за 2024 рік.
Скаржник не має можливості виконати вищевказані обов’язкові умови ТД: отримати вказані Замовником фінансові показники, надати про це відповідні довідку звіт, а відтак і взяти участь у вказаній закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише: 21 страхова компанія, які мають приріст страхових резервів за 2024 рік (доказ - https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/12/4).
Таким чином, відповідати вищевказаним фінансовим критеріям можуть не більше 21 страхових компаній із 54 існуючих Non-life в Україні (доказ: https://forinsurer.com/news/25/03/12/44713), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають інші фінансові показники, можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова умова Тендерної документації є дискримінаційною та порушує права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, має бути видалена Замовником.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той Учасник, який має приріст страхових резервів за 2024 рік.
Скаржник не має можливості виконати вищевказані обов’язкові умови ТД: отримати вказані Замовником фінансові показники, надати про це відповідні довідку звіт, а відтак і взяти участь у вказаній закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише: 21 страхова компанія, які мають приріст страхових резервів за 2024 рік (доказ - https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/12/4).
Таким чином, відповідати вищевказаним фінансовим критеріям можуть не більше 21 страхових компаній із 54 існуючих Non-life в Україні (доказ: https://forinsurer.com/news/25/03/12/44713), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають інші фінансові показники, можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова умова Тендерної документації є дискримінаційною та порушує права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
2. КЕП листа НБУ від 01.07.2025 р. (файл 50629.pdf).
-
Повʼязаний документ:
50629.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
1. Лист НБУ від 01.07.2025 р. (файл 50629);
-
Повʼязаний документ:
50629.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.