-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 15 днів назад
1 066 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 669.20 UAH
мін. крок: 1% або 10 669.20 UAH
Період оскарження:
17.07.2025 15:49 - 22.07.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
d042fd7b150f4bc98f07e59bfa19c7f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-17-009194-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення ТОВ Меблі-Техностиль_(1).pdf 08.09.2025 16:44
- Сертифікат відповідності ДСП.pdf 08.09.2025 16:44
- Скарга.pdf 08.09.2025 16:44
- Скарга.docx 08.09.2025 16:44
- Tender-documents-[UA-2025-07-17-009194-a].zip 08.09.2025 16:44
- sign.p7s 08.09.2025 16:45
- рішення від 10.09.2025 № 13881.pdf 10.09.2025 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2025 № 14255.pdf 18.09.2025 12:36
- Пояснення по скарзі 12.09.2025 13:14
- Пояснення по скарзі 12.09.2025 13:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 17:12
Дата розгляду скарги:
17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 16:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0ff2160e053f41709e8ad06aaeacec9c
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
03.09.2025р. Замовник оприлюднив протокол №128, відповідно до якого тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме:
«В тендерній документації в Додатку 2 та в Додатку 6 Замовник вимагав надати підтвердження якості і безпеки матеріалу:
сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018.
Учасник ТОВ "Меблі-Техностиль" у складі пропозиції надав:
Сертифікат відповідності який відповідає вимогам ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги (EN 312:2010, ITD)» загальні вимоги до усіх типів плит п.5 (табл. 1, п.1,2,3,4,5), вимоги до плит загального призначення, що використовуються у сухих умовах (Тир Р1) п.7 (табл.2), вимоги до плит, які застосовуються всередині приміщень (у тому числі для меблів) у сухих умовах експлуатації (Тип Р2) п,8 (табл.3, п.1,3).
Документацією передбачена необхідність надання учасником у складі пропозиції сертифіката відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018. Разом з тим, наведений вище сертифікат відповідності підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) саме окремим пунктам ДСТУ EN 312:2018 про що свідчить Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.08.2025№ 13035-р/пк-пз.
Отже, наведений вище сертифікат відповідності не підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) ДСТУ EN 312:2018 (саме в повному обсязі).
Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ "Меблі-Техностиль" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2);
Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів встановлених діючим законодавством. На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018;
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" у складі тендерної пропозиції надало сертифікат відповідності на продукцію «Плити деревинно-стружкові», в якому зазначено, що продукція відповідає вимогам ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги».
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника містить сертифікат відповідності, який вимагав Замовник і який відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності плит ДСП всьому стандарту ДСТУ EN 312:2018.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
«В тендерній документації в Додатку 2 та в Додатку 6 Замовник вимагав надати підтвердження якості і безпеки матеріалу:
сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018.
Учасник ТОВ "Меблі-Техностиль" у складі пропозиції надав:
Сертифікат відповідності який відповідає вимогам ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги (EN 312:2010, ITD)» загальні вимоги до усіх типів плит п.5 (табл. 1, п.1,2,3,4,5), вимоги до плит загального призначення, що використовуються у сухих умовах (Тир Р1) п.7 (табл.2), вимоги до плит, які застосовуються всередині приміщень (у тому числі для меблів) у сухих умовах експлуатації (Тип Р2) п,8 (табл.3, п.1,3).
Документацією передбачена необхідність надання учасником у складі пропозиції сертифіката відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018. Разом з тим, наведений вище сертифікат відповідності підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) саме окремим пунктам ДСТУ EN 312:2018 про що свідчить Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.08.2025№ 13035-р/пк-пз.
Отже, наведений вище сертифікат відповідності не підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) ДСТУ EN 312:2018 (саме в повному обсязі).
Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ "Меблі-Техностиль" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2);
Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів встановлених діючим законодавством. На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018;
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" у складі тендерної пропозиції надало сертифікат відповідності на продукцію «Плити деревинно-стружкові», в якому зазначено, що продукція відповідає вимогам ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги».
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника містить сертифікат відповідності, який вимагав Замовник і який відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності плит ДСП всьому стандарту ДСТУ EN 312:2018.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності ДСП.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення ТОВ Меблі-Техностиль_(1).pdf
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-07-17-009194-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" (Протокол №128 від 03.09.2025р.)
Запити Органу оскарження
Номер:
94269b84fb904e17bdfe3c15343b0ecb
Тема запиту:
Пояснення по скарзі
Текст запиту:
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ:
Постійно діюча адміністративна колегія з
розгляду скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ, 03680, тел.: (044) 594-64-12,
факс: (044) 520-10-42
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ (СКАРЖНИК):
ТОВ "Меблі-Техностиль"
ЄДРПОУ 35659221
48261, Україна, Тернопільська область,
Чортківський р-н, місто Копичинці,
вул. Мазепи, будинок 40А
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
Департамент освіти Полтавської міської ради
ЄДРПОУ 02145725
36000, Полтавська обл., м. Полтава, вул.
Соборності, 36
тел.:(0532)573136
Ел. пошта: poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Номер оголошення про проведення процедури
закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі
Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-17-009194-a
код ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII року зі змінами (далі – Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України здійснює, зокрема, Антимонопольний комітет України. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов`язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
Департамент освіти Полтавської міської ради (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону.
Замовником 17.07.2025 року оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями за предметом: меблі для дому, ДК 021:2015: 39140000-5, ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2025-07-17-009194-a.
Уповноваженою особою встановлено, що до участі у закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ФОП «Іщенко Сергій Григорович»;
2. ТОВ «КІСПРІ Україна»;
3. ТОВ «Меблі-Техностиль»;
4. ФОП Покрова Оксана Степанівна.
Рішенням уповноваженої особи, що викладене в протоколі від 31 липня 2025 року № 110 Уповноваженою особою прийнято рішення:
Так, під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець «ІЩЕНКО
СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ», поданої на процедуру закупівлі ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі
для дому, № UA-2025-07-17-009194-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні
невідповідності.
Замовник вимагав в тендерній документації в Додатку 4 та в Додатку 6 надати:
1. Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника
встановленим кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних
договорів по предмету закупівлі:
- Скан - копію довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного
договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру
облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про
договір (предмет закупівлі, номер, дата).
Під аналогічними (аналогічним) за предметом закупівлі договорами (договором) слід
розуміти виконані договори (договір), за умовами яких (якого) було поставлено ліжка.
Аналогічним договором не буде вважатися достроково розірваний (припинений)
договір, крім випадків його дострокового виконання через зменшення видатків
Замовника.
Учасник Фізична особа-підприємець «ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ»; надав
довідку про виконання аналогічного договору, в якій зазначив аналогічний договір №
002/07-1 від 02.07.2025р. Предмет закупівлі шафа для одягу, код ДК 021:2015-39140000-5.
Замовник в тендерній документації зазначив, що під аналогічним за предметом закупівлі
договором слід розуміти виконаний, за умовами якого було поставлено ліжка.
Учасник повинен виправити дану невідповідність.
Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або
документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або
подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не
може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних
пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній
системі закупівель.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі
закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична
особа-підприємець «ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ»; у строк, який не може бути
меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Рішенням уповноваженої особи, що викладене в протоколі від 01 серпня 2025 року № 112 Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ»:
Для підтвердження відповідності запропонованого Товару, технічним, якісним та
іншим характеристикам Замовник тендерній документації в Додатку 2 та в
Додатку 6 вимагав надати:
На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник
повинен надати:
1. сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо
відповідності до ДСТУ EN 312:2018;
Учасником ФОП «ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ»; у складі тендерної пропозиції не
надано відповідного документу.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє
тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі,
коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та /
або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до
пункту 43 цих особливостей.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП «ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ».
Згідно з пунктом 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у
тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих
особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або
учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність),
протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі
закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю
процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему
закупівель.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі
закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ІЩЕНКО
СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ»; протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Рішенням уповноваженої особи, що викладене в протоколі від 03 вересня 2025 року № 126 Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА":
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль" (код ЄДРПОУ: 35659221) від 12 серпня 2025 № UA-2025-07-17-009194-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі ПОСТАНОВИЛА:
Зобов'язати Департамент освіти Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ: 02145725) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КІСПРІ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 41466070) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-17-009194-a. (Рішення № 13035-р/пк-пз від 25.08.2025)
На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Замовник вимагав в тендерній документації в Додатку 2 та в Додатку 6 надати, зокрема: - сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018.
Учасник ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" надав:
- сертифікат відповідності (файл "13. Висновок+Сертифікат Кроноспан.pdf"), у якому зазначено, зокрема: "Продукція: плити деревинно-стружкові (ДСП) (Type P2) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), які застосовують всередині приміщень (у тому числі для меблів) використовуваних у сухих умовах експлуатації. Відповідає вимогам: ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, IDT) n. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 8 (табл. 3)";
- сертифікат відповідності (файл "13. Висновок+Сертифікат Кроноспан.pdf"), у якому зазначено, зокрема: "Продукція: плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р3) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), ненавантажувані плити для використання у вологих умовах. Відповідає вимогам: ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, IDT) n. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 9 (табл. 4), (табл. 5, варіант 1)";
- сертифікат відповідності (файл "13. Висновок+Сертифікат Кроноспан.pdf"), у якому зазначено, зокрема: "Продукція: плити деревинно-стружкові (ДСП) (Type Р5) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), навантажувані плити для використання у вологих умовах. Відповідає вимогам: ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, IDT) n. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 11 (табл. 7), (табл. 8, варіант 1)";
- сертифікат відповідності (файл "13. Висновок+Сертифікат Кроноспан.pdf"), у якому зазначено, зокрема: "Продукція: плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р3) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), ненавантажувані плити для використання у вологих умовах. Відповідає вимогам: ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, IDT) n. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 9 (табл. 4), (табл. 5, варіант 1)".
Документацією передбачена необхідність надання учасником у складі Пропозиції сертифіката відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018. Разом з тим, наведений вище сертифікат відповідності підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) саме окремим пунктам ДСТУ EN 312:2018.
Враховуючи викладене, наведений вище сертифікат відповідності не підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) ДСТУ EN 312:2018 (саме в повному обсязі). Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Рішенням уповноваженої особи, що викладене в протоколі від 03 вересня 2025 року № 129 Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА:
На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Замовник вимагав в тендерній документації в Додатку 2 та в Додатку 6 надати, зокрема: - сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018.
Учасник ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА надав:
Сертифікат відповдності який відповідає вимогам ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, ITD)» п.5 (табл. 1, поз.1-5), п.8 (табл.3).
Документацією передбачена необхідність надання учасником у складі Пропозиції сертифіката відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018. Разом з тим, наведений вище сертифікат відповідності підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) саме окремим пунктам ДСТУ EN 312:2018.
Враховуючи викладене, наведений вище сертифікат відповідності не підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) ДСТУ EN 312:2018 (саме в повному обсязі). Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Рішенням уповноваженої особи, що викладене в протоколі від 03 вересня 2025 року № 128 Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль"
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі Уповноважена особа керувалась принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі, вимог, що передбачені умовами тендерної документації.
Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про Уповноважену особу, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно - адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
ТОВ «Меблі-Техностиль», як суб’єкт оскарження, не погодився із рішенням Замовника та в своїй скарзі від 08.09.2025 р. зазначив наступне:
На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018.
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" у складі тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності на продукцію «Плити деревинно-стружкові», в якому зазначено, що продукція відповідає вимогам ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги». Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника містить сертифікат відповідності, який вимагав Замовник і який відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності плит ДСП всьому стандарту ДСТУ EN 312:2018.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
10.09.2025 р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням № №13881-р/пк-пз прийняла скаргу до розгляду.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів встановлених діючим законодавством. На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018;
У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема:
Сертифікат відповідності який відповідає вимогам ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги (EN 312:2010, ITD)» загальні вимоги до усіх типів плит п.5 (табл. 1, п.1,2,3,4,5), вимоги до плит загального призначення, що використовуються у сухих умовах (Тир Р1) п.7 (табл.2), вимоги до плит, які застосовуються всередині приміщень (у тому числі для меблів) у сухих умовах експлуатації (Тип Р2) п,8 (табл.3, п.1,3).
ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, IDT) «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги» складається щонайменше з 16 розділів:
Contents
Foreword
1 Scope
2 Normative references
3 Terms and definitions
4 Classifications
5 General requirements for all board types
6 Requirement values
7 Requirements for general purpose boards for use in dry conditions (Type P1)
8 Requirements for boards for interior fitments (including furniture) for use in dry conditions (Type P2)
9 Requirements for non load-bearing boards for use in humid conditions (Type P3)
9.1 General
9.2 Mechanical and swelling properties
9.3 Moisture resistance
10 Requirements for load-bearing boards for use in dry conditions (Type P4)
11 Requirements for load-bearing boards for use in humid conditions (Type P5)
11.1 General
11.2 Mechanical and swelling properties
11.3 Moisture resistance
12 Requirements for heavy duty load-bearing boards for use in dry conditions (Type P6)
13 Requirements for heavy duty load-bearing boards for use in humid conditions (Type P7)
13.1 General
13.2 Mechanical and swelling properties
13.3 Moisture resistance
14 Supplementary properties
15 Verification of compliance
15.1 General
15.2 External control
15.3 Factory production control
16 Marking
16.1 Boards marketed within the European Economic Area for construction applications
16.2 Other Boards
Annex A (normative) Voluntary colour coding system for particleboards
Bibliography
Замовником був здійснений переклад 16 розділів:
Передмова
1 Сфера застосування
2 Нормативні посилання
3 Терміни та визначення
4 Класифікації
5 Загальні вимоги до всіх типів плит
6 Вимоги до значень
7 Вимоги до плит загального призначення для використання в сухих умовах (Тип P1)
8 Вимоги до плит для внутрішнього оздоблення (включаючи меблі) для використання в сухих умовах (Тип P2)
9 Вимоги до ненесучих плит для використання у вологих умовах (Тип P3)
9.1 Загальні положення
9.2 Механічні властивості та властивості набухання
9.3 Вологостійкість
10 Вимоги до несучих плит для використання в сухих умовах (Тип P4)
11 Вимоги до несучих плит для використання у вологих умовах (Тип P5)
11.1 Загальні положення
11.2 Механічні властивості та властивості набухання
11.3 Вологостійкість
12 Вимоги до важких несучих плит для використання в сухих умовах (Тип P6)
13 Вимоги до важких несучих плит для використання у вологих умовах (Тип P7)
13.1 Загальні положення
13.2 Механічні властивості та властивості набухання
13.3 Вологостійкість
14 Додаткові властивості
15 Перевірка відповідності
15.1 Загальні положення
15.2 Зовнішній контроль
15.3 Заводський виробничий контроль
16. Маркування
16.1 Плити, що продаються в Європейській економічній зоні для будівельного застосування
16.2 Інші плити
Додаток А (обов'язковий) Добровільна система колірного кодування для деревостружкових плит
Бібліографія
Документацією передбачена необхідність надання учасником у складі пропозиції сертифіката відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018. Разом з тим, наведений вище сертифікат відповідності підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) саме окремим пунктам ДСТУ EN 312:2018 про що свідчить Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.08.2025№ 13035-р/пк-пз (саме по цій закупівлі: Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-17-009194-a)
Отже, наведений вище сертифікат відповідності не підтверджує відповідність плит деревинно-стружкових (ДСП) ДСТУ EN 312:2018 (саме в повному обсязі).
Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ "Меблі-Техностиль" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відтак, оскарження з підстав наведених в Скарзі є таким, що не базується на вимогах тендерної документації, а носить виключно суб’єктивний оціночний характер Скаржника.
Таким чином, усі доводи Скаржника є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не можуть бути підставою для скасування рішення про визнання переможця процедури закупівлі
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства, тому, -
ПРОСИМО:
Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника, прийняти рішення про відсутність порушень процедури закупівлі згідно пункту 1 частини 18 статті 18 Закону у зв’язку з відсутністю порушень, вчинених Уповноваженою особою, про які надумано та не аргументовано стверджує Скаржник.
Додатки:
1. Документи що стосуються розгляду Скарги по суті знаходяться в системі електронних закупівель Prozorro www.prozorro.gov.ua за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-17-009194-a.
Дата опублікування:
12.09.2025 13:14
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
271598fdd34145cf85644c2b2b7cab87
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-17-009194-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 13. Висновок+Сертифікат Кроноспан.pdf 12.08.2025 22:09
- Tender-documents-[UA-2025-07-17-009194-a].zip 12.08.2025 22:09
- Протокол наміру.pdf 12.08.2025 22:09
- Скарга.docx 12.08.2025 22:09
- Скарга.pdf 12.08.2025 22:09
- 14. Висновок ДСЕЕ клеї.pdf 12.08.2025 22:09
- sign.p7s 12.08.2025 22:11
- Рішення від 14.08.2025 № 12554.pdf 14.08.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2025 № 13035.pdf 26.08.2025 11:59
- Рішення від 25.08.2025 № 13035.pdf 27.08.2025 15:18
- Грунтовні пояснення 18.08.2025 13:30
- Грунтовні пояснення 18.08.2025 13:30
- Протокол виконання рішення АМКУ 03.09.2025 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 22:12
Дата розгляду скарги:
25.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2025 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.08.2025 15:19
Дата виконання рішення Замовником:
03.09.2025 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.08.2025№ 13035-р/пк-пз, а саме:скасовано рішення про визначення ТОВ "Кіспрі Україна" переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b715b376c5d0478785df33bb174f1ff6
Заголовок пункту скарги:
Переможець не надав сертифікат на ДСТУ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
17.07.2025р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2025-07-17-009194-a на придбання товару за ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" 784 074 грн Пропозицію дискваліфіковано
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 895 845,60 грн Пропозицію прийнято
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" 1 050 804 грн Не розглядався
ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА 1 066 920 грн Не розглядався
07.08.2025р. Замовник оприлюднив протокол №120, відповідно до якого ТОВ «КІСПРІ УКРАЇНА» визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднено рішення про укладення з ним договору.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2);
Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів встановлених діючим законодавством. На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018;
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надало:
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00006-24 від 26 січня 2024 на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р2) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), які застосовують всередині приміщень (у тому числі для меблів) використовуваних у сухих умовах експлуатації» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз.1-5), п.8 (табл.3)
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00007-24 від 26 січня 2024 на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре РЗ) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), ненавантажувані плити для використання у вологих умовах» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 9 (табл. 4), (табл. 5, варіант 1)
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00478-24 від 24 грудня 2024р. на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р5) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), навантажувані плити для використання у вологих умовах» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 11 (табл. 7), (табл. 8, варіант 1)
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00477-24 від 24 грудня 2024р. на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р3) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), ненавантажувані плити для використання у вологих умовах» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 9 (табл. 4), (табл. 5, варіант 1)
У свою чергу ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, IDT) «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги» складається щонайменше з 16 розділів:
Contents
Foreword
1 Scope
2 Normative references
3 Terms and definitions
4 Classifications
5 General requirements for all board types
6 Requirement values
7 Requirements for general purpose boards for use in dry conditions (Type P1)
8 Requirements for boards for interior fitments (including furniture) for use in dry conditions (Type P2)
9 Requirements for non load-bearing boards for use in humid conditions (Type P3)
9.1 General
9.2 Mechanical and swelling properties
9.3 Moisture resistance
10 Requirements for load-bearing boards for use in dry conditions (Type P4)
11 Requirements for load-bearing boards for use in humid conditions (Type P5)
11.1 General
11.2 Mechanical and swelling properties
11.3 Moisture resistance
12 Requirements for heavy duty load-bearing boards for use in dry conditions (Type P6)
13 Requirements for heavy duty load-bearing boards for use in humid conditions (Type P7)
13.1 General
13.2 Mechanical and swelling properties
13.3 Moisture resistance
14 Supplementary properties
15 Verification of compliance
15.1 General
15.2 External control
15.3 Factory production control
16 Marking
16.1 Boards marketed within the European Economic Area for construction applications
16.2 Other Boards
Annex A (normative) Voluntary colour coding system for particleboards
Bibliography
У той час як сертифікати ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" підтверджують відповідність лише окремим частинам пунктів 5, 8, 9, 11
Таким чином ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" не надало у складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності, який би підтверджував відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме ДСТУ EN 312:2018
Аналогічна позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8002 -р/пк-пз від 05.06.2023р.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішень про визначення переможцем закупівлі ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ФОП "ІЩЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" 784 074 грн Пропозицію дискваліфіковано
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 895 845,60 грн Пропозицію прийнято
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" 1 050 804 грн Не розглядався
ФОП ПОКРОВА ОКСАНА СТЕПАНІВНА 1 066 920 грн Не розглядався
07.08.2025р. Замовник оприлюднив протокол №120, відповідно до якого ТОВ «КІСПРІ УКРАЇНА» визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднено рішення про укладення з ним договору.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2);
Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів встановлених діючим законодавством. На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові (ДСП) щодо відповідності до ДСТУ EN 312:2018;
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надало:
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00006-24 від 26 січня 2024 на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р2) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), які застосовують всередині приміщень (у тому числі для меблів) використовуваних у сухих умовах експлуатації» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз.1-5), п.8 (табл.3)
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00007-24 від 26 січня 2024 на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре РЗ) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), ненавантажувані плити для використання у вологих умовах» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 9 (табл. 4), (табл. 5, варіант 1)
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00478-24 від 24 грудня 2024р. на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р5) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), навантажувані плити для використання у вологих умовах» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 11 (табл. 7), (табл. 8, варіант 1)
- Сертифікат відповідності № UA.10393.00477-24 від 24 грудня 2024р. на відповідність продукції «плити деревинно-стружкові (ДСП) (Туре Р3) з потенційним вмістом формальдегіду 1 класу (Е1), ненавантажувані плити для використання у вологих умовах» вимогам ДСТУ EN 312:2018 (ΕΝ 312:2010, IDT) п. 5 (табл. 1, поз. 1-5), п. 9 (табл. 4), (табл. 5, варіант 1)
У свою чергу ДСТУ EN 312:2018 (EN 312:2010, IDT) «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги» складається щонайменше з 16 розділів:
Contents
Foreword
1 Scope
2 Normative references
3 Terms and definitions
4 Classifications
5 General requirements for all board types
6 Requirement values
7 Requirements for general purpose boards for use in dry conditions (Type P1)
8 Requirements for boards for interior fitments (including furniture) for use in dry conditions (Type P2)
9 Requirements for non load-bearing boards for use in humid conditions (Type P3)
9.1 General
9.2 Mechanical and swelling properties
9.3 Moisture resistance
10 Requirements for load-bearing boards for use in dry conditions (Type P4)
11 Requirements for load-bearing boards for use in humid conditions (Type P5)
11.1 General
11.2 Mechanical and swelling properties
11.3 Moisture resistance
12 Requirements for heavy duty load-bearing boards for use in dry conditions (Type P6)
13 Requirements for heavy duty load-bearing boards for use in humid conditions (Type P7)
13.1 General
13.2 Mechanical and swelling properties
13.3 Moisture resistance
14 Supplementary properties
15 Verification of compliance
15.1 General
15.2 External control
15.3 Factory production control
16 Marking
16.1 Boards marketed within the European Economic Area for construction applications
16.2 Other Boards
Annex A (normative) Voluntary colour coding system for particleboards
Bibliography
У той час як сертифікати ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" підтверджують відповідність лише окремим частинам пунктів 5, 8, 9, 11
Таким чином ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" не надало у складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності, який би підтверджував відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме ДСТУ EN 312:2018
Аналогічна позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8002 -р/пк-пз від 05.06.2023р.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішень про визначення переможцем закупівлі ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Сертифікати
-
Повʼязаний документ:
13. Висновок+Сертифікат Кроноспан.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол наміру.pdf
-
-
Назва доказу:
тд
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-07-17-009194-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокол №120 від 07.08.2025р.)
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3692d6bd04e840f0849521423035c1b2
Заголовок пункту скарги:
Переможець не надав ДСЕЕ на термоплавкий клей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2);
Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів встановлених діючим законодавством. На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на термоплавкий клей, що буде використовуватися при виготовлені меблів;
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" надало файл «14. Висновок ДСЕЕ клеї», який не містить жодного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому було б зазначено, що об’єкт експертизи саме термоплавкий клей.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішень про визначення переможцем закупівлі ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
- Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2);
Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів встановлених діючим законодавством. На підтвердження якості і безпеки матеріалу у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на термоплавкий клей, що буде використовуватися при виготовлені меблів;
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" надало файл «14. Висновок ДСЕЕ клеї», який не містить жодного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому було б зазначено, що об’єкт експертизи саме термоплавкий клей.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішень про визначення переможцем закупівлі ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
ДСЕЕ
-
Повʼязаний документ:
14. Висновок ДСЕЕ клеї.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол наміру.pdf
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-07-17-009194-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокол №120 від 07.08.2025р.)