• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лампи світлодіодні

Завершена

1 122 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 612.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2025 15:42 - 22.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ»

Номер: 57c52e7354534236a8fadff7a1d615a6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-17-008733-a.b2
Назва: Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ»
Скарга:
Тендерна пропозиція ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Дата розгляду скарги: 14.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2025 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.08.2025 10:36
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ", Старовойтов Дмитро 380676176161 SDF@WDC.NET.UA http://wdc.net.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5c295c0f660f4675ae91efe0cd5c0153
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В складі тендерної пропозиції відсутня копія декларації (декларацій) про відповідність пропонованих світлодіодних ламп вимогам вимогам технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для ламп спрямованого випромінення, світлодіодних ламп і пов'язаного з ними обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019р. № 264.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 868769aaeac84a5eaabe4926206f9fd5
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У довідці відсутня інформація про відповідність або підтвердження стосовно того, що упаковка кожної лампи містить або буде містити інформацію про: Строк служби (у годинах), Кількість циклів вмикання/вимикання, Чи сумісна лампа з регуляторами яскравості (димерами), Температурний діапазон експлуатації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "НВП "ВІАН"

Номер: 7e22453b7b9d4becad4155e3bfaca80f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-17-008733-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "НВП "ВІАН"
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-07-17-008733-a, предмет закупівлі: Лампи світлодіодні за кодом ЄЗС ДК 021:2015 31530000-0 - Частини до світильників та освітлювального обладнання, яка була оголошена Замовником Національний університет "Львівська політехніка". За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу 48 від 28.01.2025 року, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 2 від 30.07.2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № 2 від 30.07.2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей), а саме: як зазначає Замовник: «Підпунктом 4.3. пункту 4 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації передбачено, В тендерній пропозиції учасника повинна бути чітко вказана інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару (зазначити конкретні показники), вимоги до яких встановлено у цьому додатку до тендерної документації. Зазначення у пропозиції учасника виразів «не більше»/«не менше»/«не вужче»/або еквівалент»/«або аналог» чи подібних за змістом не допускається.У складі тендерної пропозиції учасником подано специфікацію за наведеною формою Вих. № 25 від 24.07.2025р., у якій учасником зазначено наступну інформацію про характеристики номенклатурних позицій №3, №4, №5, №6:…« Індекс передачі кольору, CRI (Ra), ≥80»; Оскільки знак «≥» є тотожним виразу «не менше», - учасник, всупереч вимогам тендерної документації, не зазначив інформації про конкретні технічні характеристики (конкретні показники) запропонованого товару. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня конкретна інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції.». З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав: 1) В паспортах якості, виданих виробником товару, який пропонується Учасником до постачання в межах даної закупівлі, вказано: «•Індекс кольоропередачі CRI (Ra) …… ≥ 80». Учасник ТОВ «НВП «ВІАН» у Документі «Специфікація товару, що пропонується Учасником 1» вказав дані, відповідно до паспортів якості, які були надані виробником товару. 2) Індекс передачі кольору електричних освітлювальних виробів CRI (Ra) відноситься до функціональних вимог джерел світла. Вимоги щодо значення індексу передачі кольору електричних освітлювальних виробів CRI (Ra) встановлені у технічних регламентах, а саме: - Технічному регламенті щодо вимог до екодизайну для ламп спрямованого випромінення, світлодіодних ламп і пов’язаного з ними обладнання, затвердженому ПКМУ від 27.03.2019 № 264, — відповідно до таблиця 5 додатку 3 індекс кольоропередачі (Ra) повинен бути ≥ 80; - Технічному регламенті щодо вимог до екодизайну для джерел світла та відокремлених пускорегулювальних апаратів, затвердженому ПКМУ від 22.09.2023 № 1018, - відповідно до таблиці 4 додатку 2 кольоропередача CRI ≥ 80 (крім HID, де Φ use > 4 клм, а також для джерел світла, призначених для використання на відкритому повітрі, у промислових або інших застосуваннях, де стандарти освітлення дозволяють CRI < 80, якщо на упаковці джерела світла та у всій відповідній друкованій та електронній документації є на це чітка вказівка) (Лист ДП «Полтавастандартметрологія» № 08/10/2000 від 31.07.2025 року додається). Таким чином коректність даних, вказаних у паспортах виробника щодо зазначення показника «Індекс передачі кольору, CRI (Ra), ≥80» підтверджено ДП «Полтавастандартметрологія». Враховуючи вищезазначене, ТОВ «НВП «ВІАН» у Документі «Специфікація товару, що пропонується Учасником 1» вірно вказав «Індекс передачі кольору, CRI (Ra), ≥80», тане формулювання і є конкретним, а тому вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» безпідставним. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково -виробниче підприємство «ВІАН». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону
Дата розгляду скарги: 14.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.08.2025 14:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.08.2025 10:01
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6c4c9929aca3465289e8dc290c99a108
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "НВП "ВІАН"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Протоколом № 2 від 30.07.2025 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей), а саме: як зазначає Замовник:
«Підпунктом 4.3. пункту 4 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації передбачено, В тендерній пропозиції учасника повинна бути чітко вказана інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару (зазначити конкретні показники), вимоги до яких встановлено у цьому додатку до тендерної документації. Зазначення у пропозиції учасника виразів «не більше»/«не менше»/«не вужче»/або еквівалент»/«або аналог» чи подібних за змістом не допускається.У складі тендерної пропозиції учасником подано специфікацію за наведеною формою Вих. № 25 від 24.07.2025р., у якій учасником зазначено наступну інформацію про характеристики номенклатурних позицій №3, №4, №5, №6:…« Індекс передачі кольору, CRI (Ra), ≥80»;
Оскільки знак «≥» є тотожним виразу «не менше», - учасник, всупереч вимогам тендерної документації, не зазначив інформації про конкретні технічні характеристики (конкретні показники) запропонованого товару.
Отже, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня конкретна інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції.».

З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав:

1) В паспортах якості, виданих виробником товару, який пропонується Учасником до постачання в межах даної закупівлі, вказано: «•Індекс кольоропередачі CRI (Ra) …… ≥ 80». Учасник ТОВ «НВП «ВІАН» у Документі «Специфікація товару, що пропонується Учасником 1» вказав дані, відповідно до паспортів якості, які були надані виробником товару.
2) Індекс передачі кольору електричних освітлювальних виробів CRI (Ra) відноситься до функціональних вимог джерел світла. Вимоги щодо значення індексу передачі кольору електричних освітлювальних виробів CRI (Ra) встановлені у технічних регламентах, а саме:
- Технічному регламенті щодо вимог до екодизайну для ламп спрямованого випромінення, світлодіодних ламп і пов’язаного з ними обладнання, затвердженому ПКМУ від 27.03.2019 № 264, — відповідно до таблиця 5 додатку 3 індекс кольоропередачі (Ra) повинен бути ≥ 80;
- Технічному регламенті щодо вимог до екодизайну для джерел світла та відокремлених пускорегулювальних апаратів, затвердженому ПКМУ від 22.09.2023 № 1018, - відповідно до таблиці 4 додатку 2 кольоропередача CRI ≥ 80 (крім HID, де Φ use > 4 клм, а також для джерел світла, призначених для використання на відкритому повітрі, у промислових або інших застосуваннях, де стандарти освітлення дозволяють CRI < 80, якщо на упаковці джерела світла та у всій відповідній друкованій та електронній документації є на це чітка вказівка) (Лист ДП «Полтавастандартметрологія» № 08/10/2000 від 31.07.2025 року додається).

Таким чином коректність даних, вказаних у паспортах виробника щодо зазначення показника «Індекс передачі кольору, CRI (Ra), ≥80» підтверджено ДП «Полтавастандартметрологія».

Враховуючи вищезазначене, ТОВ «НВП «ВІАН» у Документі «Специфікація товару, що пропонується Учасником 1» вірно вказав «Індекс передачі кольору, CRI (Ra), ≥80», тане формулювання і є конкретним, а тому вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» безпідставним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника