• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 27 днів назад

186 453.16 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 864.53 UAH
Період оскарження: 17.07.2025 12:23 - 22.07.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протокол № 117-01УО від 22 серпня  2025 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»

Номер: 82e676abf4304c37a0bb96aadfa91ba1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-17-004761-a.c1
Назва: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протокол № 117-01УО від 22 серпня  2025 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2025 16:23
Дата прийняття рішення по скарзі: 11.09.2025 11:18
Автор: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Ірина Нікітіна +380971346520 op1@klyaksa.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fa35da8db5884bfa8711c7112284d5bc
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протокол № 117-01УО від 22 серпня  2025 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:   Скаржник  вважає рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним та необґрунтованим. Замовник безпідставно стверджує, що запропоновані товари не відповідають технічній специфікації через неповний перелік кольорів у характеристиці «асорті». У тендерній документації (Додаток 1) вимога була сформульована загально: «Колір: асорті», без уточнення, що має бути весь модельний ряд або конкретні кольори, і не містила уточнення щодо конкретного складу палітри або щодо обов’язкової наявності «всіх можливих» кольорів, тобто будь-яка пропозиція з двома і більше кольорами автоматично відповідає визначенню «асорті». Отже,відхилення ґрунтується не на умовах тендерної документації, а на власному довільному трактуванні Замовника.Скаржником  подано документи, де вказано «Колір: асорті (чорний, синій, зелений)» тощо. Це повністю відповідає вимозі «асорті», бо поняття «асорті» означає наявність кількох різних кольорів, а не обов’язкову наявність абсолютно всієї палітри.
   Докази на вищезазначене :
Скаржник було  подано документи, шляхом надання вищезазначених документів: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАРИ,  ЗАПРОПОНОВАНІ ДО ПОСТАЧАННЯ   вих. №  Гр-0036173/18 від 22.07.2025 ( у вигляді файлу «Додаток 4 інформація про товари.pdf») (надалі - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАРИ)  та  ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ вих. №  Гр-0036173/19 від 22.07.2025 ( у вигляді файлу «Порівняльна таблиця.pdf») (надалі -ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ), які  повністю відповідають  вимозі «асорті», бо поняття «асорті» означає наявність кількох різних кольорів, а не обов’язкову наявність абсолютно всієї палітри ,та   вищезазначеними  документами   підтверджено  відповідність предмета закупівлі  вимогам Замовника в частині  характеристики товарів, та іншим вимогам та  до предмету закупівлі, що містяться в  тендерній документації Замовника у Додатку 1 та Додатку 4 .
        Додатково Скаржник ,надає  роз’яснення щодо вимоги «колір: асорті»
1.       Відсутність чіткого визначення
o    Термін «асорті» не є конкретним кольором і не має нормативного визначення у стандартах чи ДСТУ.
o    Це описова характеристика, яка означає наявність кількох різних кольорів у партії товару.
o    У жодному нормативному акті або технічній документації «асорті» не визначено як конкретний набір (наприклад, обов’язково червоний, синій, жовтий тощо).
2.       Фактичне значення в діловій практиці
o    У сфері канцелярських товарів «асорті» використовується як комерційний термін, що означає різнокольоровий набір, склад якого може відрізнятися залежно від виробника чи партії поставки.
                               Висновок Скаржника з огляду вищенаведеного :
 
Відповідно до інформації і висновку наведеній   у Порівняльна таблиця 1,яка базується на документі  ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАРИ  та на документі  ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ,   маємо що,Скаржник дотримався вимог тендерної документації, а його пропозиція відповідає умовам закупівлі.
Згідно зі ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні характеристики предмета закупівлі повинні бути чіткими та недвозначними , якщо Замовник залишив вимогу у вигляді «асорті» без деталізації — він свідомо дозволив подання різних варіацій наборів кольорів. Відхиляючи пропозицію за формальною ознакою «неповної палітри», Замовник вийшов за межі власної документації, чим порушив ст. 5 Закону (принципи недискримінації та об’єктивної оцінки.
Згідно вищевикладеного Скаржник  вважає,що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником.
        Скаржник  вважає,що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником, а дії Замовника такими, що:
- порушують вимоги п. 42 Особливостей;
- базуються на недостовірних джерелах;
- є проявом упередженого та дискримінаційного ставлення до Скаржника, під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
  Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження