• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стропи, канати та дроти згідно коду ДК 021:2015: 44420000-0- Будівельні товари

Торги не відбулися

1 954 519.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 545.20 UAH
Період оскарження: 16.07.2025 11:15 - 21.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: 63fcd090afde440b8be3856d371323b4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-16-002973-a.a1
Назва: СКАРГА
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможця та намір укласти договір у закупівлі UA-2025-07-16-002973-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.08.2025 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2025 11:44
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2025 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Рішення Антимонопольного комітету № 12688-р/пк-пз від 18.08.2025 року Замовником було виконано, а саме: рішення про визначення переможця та намір укласти договір було скасовано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+", Андрей Окунь 380674893887 inter119market@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 26f396e62f3544ec925531207e95cf0c
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 16.07.2025 року Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Стропи, канати та дроти згідно коду ДК 021:2015: 44420000-0- Будівельні товари», ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-16-002973-a.
Учасниками процедури закупівлі були: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ПАРТС" та ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі-Скаржник).
25 липня 2025 року Замовник оприлюднив Протокол № 3 від 25.07.2025 р про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ПАРТС".

Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням Замовника щодо визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.

І. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
1. У тендерній пропозиції Переможець зазначає недостовірну інформацію з огляду на наступне.
У складі тендерної пропозиції Переможець надає Технічну специфікації №16 від 23.07.2025 року, яка вимагалася відповідно до п.14 Додатку 3 до тендерної пропозиції.

У п. 22 таблиці Технічної специфікації Переможець зазначає такий товар як Дріт сталевий легований пружинний ст 60С2 А-ХН-2 і виробником цього товару вказує ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ».
Але ця інформація є недостовірною, оскільки такі товари ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ» не виготовляються.

Скаржник надіслав лист до ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ» із даним питанням, на що отримав підтвердження, що Дріт сталевий легований пружинний ст 60С2 А-ХН-2 ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ» не виготовляється.

Таким чином, Переможець зазначив недостовірну інформацію в тендерній пропозиції, зокрема технічній специфікації.

Відповідно до п.6 розділу 5 ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;

Така ж норма передбачена пп.1 п.44 Особливостей.

Разом з цим, Замовник міг перевірити зазначену Переможцем інформацію і встановити її недостовірність, але знехтував цим правом. Зокрема, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.


Таким чином, Переможець зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

Враховуючи викладене, пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником.

Враховуючи викладене, дії Замовника місять ознаки порушень вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.

ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір