-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реагенти для обробки теплофікаційних вод котелень
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 38 робочих днів
1 752 492.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 762.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 762.46 UAH
Період оскарження:
16.07.2025 10:51 - 21.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
694d677505c24168b75d2a5f93797fd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-16-002434-a.c2
Назва:
Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2608 26.08.2025.pdf 26.08.2025 16:01
- Скарга__UA-2025-07-16-002434-a.docx 26.08.2025 16:01
- 3. 5.1. 0725-23-1-2 23.07.2025 Тех.специфікація.pdf 26.08.2025 16:01
- 4. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 серпня 2025 р..docx 26.08.2025 16:01
- 5. Рішення від 21.07.2025 № 11337.pdf 26.08.2025 16:02
- 6. 3. Паспорт Безпеки ЛВХ-1.1.PDF 26.08.2025 16:02
- sign.p7s 26.08.2025 16:06
- рішення від 28.08.2025 № 13232.pdf 28.08.2025 15:40
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит Замовнику від 04.09.2025 № 1842.pdf 04.09.2025 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2025 № 13773.pdf 09.09.2025 11:48
- рішення від 08.09.2025 № 13773.pdf 11.09.2025 11:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 16:20
Дата розгляду скарги:
08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2025 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2025 11:23
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
26.08.2025р.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" подано скаргу до Антимонопольного комітету України, щодо непогодження Учасника з рішенням Замовника.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2025 № 13773-р/пк – пз
зобов’язано Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради «Вінницяміськтеплоенерго» скасувати прийняте рішення від 21.08.2025р.про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" за процедурою закупівлі Реагенти для обробки теплофікаційних вод котелень, ДК 021:2015 – 24960000-1 Хімічна продукція різна, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-16-002434-a
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються або оскаржено до суду.
ВИРІШИВ(ЛА):
Рішення від 21.08.2025р. про відхилення пропозиції Учасника закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА", ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-16-002434-a скасовано рішенням Уповноваженої особи від 18.09.2025р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
11bfdd62a2b941dd9d3d0149d62563f3
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 серпня 2025 р. (далі – Протокол відхилення) було прийнято рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
3. Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 серпня 2025 р, стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА».
Запити Органу оскарження
Номер:
4c4b646373f14aab95058a61ac8e1135
Тема запиту:
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення Процедури закупівлі (пояснення по суті скарги)
Текст запиту:
ІНФОРМАЦІЯ
щодо проведення Процедури закупівлі
(пояснення по суті скарги)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 13232-р/пк-пз від 28.08.2025 р. прийнято до розгляду скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" (код ЄДРПОУ: 33221885) від 26 серпня 2025 № UA-2025-07-16-002434-a.c2 (код ЄДРПОУ 33221885) (далі — Скаржник), зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) від 26 серпня 2025 р. за № UA-2025-07-16-002434-a.c2 (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником від 16.07.2025 р. за предметом закупівлі:«Реагенти для обробки теплофікаційних вод котелень», за ДК 021:2015:24960000-1 Хімічна продукція різна (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке:
В технічній характеристиці предмета закупівлі (Таблиця 1, п.1, аб 14 Додатку 2 до тендерної документації) вказано, що « - продукт упакований в єдину полімерну бочку ємністю 20 дм3».
Запропонована Скаржником вага одного місця продукту збільшить обсяг тари, а це, в свою чергу, є неприйнятним фактором щодо можливостей обладнаного складського приміщення зберігання реагентів.
При цьому Скаржник стверджує, що «По-друге, висновок про «неприйнятність» іншої вагової категорії тари з огляду на складські можливості — це нова умова, яка не була передбачена тендерною документацією».
Підприємство не згідне з тим, що інша вагова категорія тари та складські можливості є новою (додатковою) умовою, не передбаченою тендерною документацією.
Підприємство займається технологією хімічної обробки біля десяти років. Підприємство отримувало реагенти в ємностях об’ємом 10 дм3,20 дм3,50 дм3,200 дм3,1000 дм3. За цей час склалися певні вимоги до зручного об’єму тари з реагентами, яке б відповідало безліч факторам: можливостям загального складу, цехових складів енергооб’єктів, графікам завантаження вантажно-розвантажувального та перекачувального обладнання, логістичному, фінансовому і, навіть, людському. Важливим фактором є і питання утилізації тари, особливо за дії нового Закону України 2320-IX «Про управління відходами» та вимогою розробки і наступного послідовного виконання Плану управління відходами.
Підприємство не бачить необхідності вказувати перелічені фактори, як додаткові чи специфічні умови, вони є суто внутрішнім організаційним фактором.
За досвідом експлуатації склалися прийнятні вимоги до ємності тари для такого виду реагенту, що замовляється і вона (вимога) викладена в технічній характеристиці предмета закупівлі. Початкові правила закупівлі не були змінені.
Щодо вагової категорії, то при вказаному об’ємі тари та густини реагенту, яка також вказана в технічній характеристиці, така категорія встановлена.
Скаржником наданий документ – Сертифікат якості №0288/04-25 для засобу протикорозійного «ЛВХ-1.1В Рецептура 3 в якому чітко вказана маса нетто одного місця засобу – 20 кг.
При вказаній в цьому ж сертифікаті густині, яка відповідає вимогам ТУ У 24.6-36029050-003:2009 зі змінами для серії «ЛВХ-1.1В», фактичний об’єм реагенту буде такий, що на загальну кількість продукту потребуватиме більшої кількості місце-одиниць, щоб забезпечити той чи інший енергооб’єкт необхідною кількістю засобу.
При виникненні у будь-якого учасника незрозумілостей щодо викладених вимог до предмета закупівлі процедурою закупівлі надається період уточнення, який дає змогу учаснику задавати запитання та звернутися до замовника за роз'ясненнями. Питання учасника та відповіді замовника є загальнодоступними в електронній системі закупівель.
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність зазначених Замовником невідповідностей і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Враховуючи викладені інформацію та пояснення, Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» просить Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмовити у задоволенні скарги Товариству з обмеженою відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА"», (Скаржника) ідентифікатор скарги № UA-2025-07-16-002434-a.c2.
Дата опублікування:
04.09.2025 19:03
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d5bd15d16cde4b468479815ca6cf8dd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-16-002434-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.08.2025 13:40
- Скарга.pdf.asice 22.08.2025 13:40
- Скарга.docx 22.08.2025 13:40
- Скарга_Validation_Report.pdf 22.08.2025 13:40
- sign.p7s 22.08.2025 13:42
- Рішення від 26.08.2025 №13051.pdf 26.08.2025 16:40
- інформація про перенесення розгляду скарги від 04.09.2025 №1841.pdf 04.09.2025 14:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2025 №13774.pdf 09.09.2025 13:48
- Рішення від 08.09.2025 №13774.pdf 11.09.2025 12:11
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (Реагенти UA-2025-16-002434-a).docx 28.08.2025 16:05
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (Реагенти UA-2025-16-002434-a).pdf 28.08.2025 16:05
- АМКУ Протокол про відміну рішення заскаргою АМКУ (3).docx 18.09.2025 12:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2025 15:16
Дата розгляду скарги:
08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2025 12:12
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
22.08.2025р. ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" подано скаргу до Антимонопольного комітету України, щодо непогодження Учасника з рішенням Замовника.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2025 № 13774-р/пк – пз
зобов’язано Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради «Вінницяміськтеплоенерго» скасувати прийняте рішення від 20.08.2025р.про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ"за процедурою закупівлі Реагенти для обробки теплофікаційних вод котелень, ДК 021:2015 – 24960000-1 Хімічна продукція різна, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-16-002434-a
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються або оскаржено до суду.
Рішення від 20.08.2025р. про відхилення пропозиції Учасника закупівлі - ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ", ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-16-002434-a скасовано рішенням Уповноваженої особи від 18.09.2025р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
76973c1cba5a484fa5f733c69025147f
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-07-16-002434-a в системі електронних закупівель ProZorro КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовником) було розпочато процедуру закупівлі Реагентів для обробки теплофікаційних вод котелень.
Учасниками закупівлі є:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВА-ХОЛДИНГ» (далі – Скаржник);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ «АРІСТА».
Рішенням уповноваженої особи Замовника оформленим у формі протоколу від 20.08.2025 відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом Укарїни «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливостей).
Вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, оскільки таке рішення Замовника є необґрунтованим та упередженим та суперечить вимогам тендерної документації.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами статті 5 Закону принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Підставою для відхилення пропозиції Скаржника вказано:
«… В тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація про можливу дозу застосування реагенту для деаерації живильної води та підвищення рН та відповідність її вимогам технічного завдання – не більше 900г/м3. Відсутність такої інформації не дає розуміння можливості застосування вже встановленого обладнання з певними характеристиками для дозування реагенту. ».
Скаржник не погоджується з підставами для відхилення та вважає їх протиправними, з огляду на наступне.
У складі пропозиції Скаржника міститься, зокрема, документ:
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вих. № 439 від 21.07.2025, яка включає пункт 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» у пункті 1 Таблиці 1 якого у колонці «Найменування товару» (файл «Порівняльна таблиця Додаток 2 .pdf») зазначено:
« …Для деаерації реагент застосовується з дозуванням до 900г/м3 (залежно від якості води, що обробляється)»,
при цьому у колонці «Запропонований товар» цієї ж таблиці Скаржником зазначено:
« …Для деаерації реагент застосовується з дозуванням до 900г/м3 (залежно від якості води, що обробляється)».
-гарантійний лист №441 від 21.07.2025 в якому вказано, що якість запропонованого товару відповідає вимоагм тендерної документації, зокрема Додатку 2 до тендерної документації (файл «Гарантійний лист про якість.pdf»).
Таким чином, надана Скаржником у складі тендерної пропозиції інформація повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, Замовник протиправно відхилив пропозицію Скаржника на вищевказаній підставі.
Враховуючи викладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Учасниками закупівлі є:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВА-ХОЛДИНГ» (далі – Скаржник);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ «АРІСТА».
Рішенням уповноваженої особи Замовника оформленим у формі протоколу від 20.08.2025 відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом Укарїни «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливостей).
Вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, оскільки таке рішення Замовника є необґрунтованим та упередженим та суперечить вимогам тендерної документації.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами статті 5 Закону принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Підставою для відхилення пропозиції Скаржника вказано:
«… В тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація про можливу дозу застосування реагенту для деаерації живильної води та підвищення рН та відповідність її вимогам технічного завдання – не більше 900г/м3. Відсутність такої інформації не дає розуміння можливості застосування вже встановленого обладнання з певними характеристиками для дозування реагенту. ».
Скаржник не погоджується з підставами для відхилення та вважає їх протиправними, з огляду на наступне.
У складі пропозиції Скаржника міститься, зокрема, документ:
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вих. № 439 від 21.07.2025, яка включає пункт 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» у пункті 1 Таблиці 1 якого у колонці «Найменування товару» (файл «Порівняльна таблиця Додаток 2 .pdf») зазначено:
« …Для деаерації реагент застосовується з дозуванням до 900г/м3 (залежно від якості води, що обробляється)»,
при цьому у колонці «Запропонований товар» цієї ж таблиці Скаржником зазначено:
« …Для деаерації реагент застосовується з дозуванням до 900г/м3 (залежно від якості води, що обробляється)».
-гарантійний лист №441 від 21.07.2025 в якому вказано, що якість запропонованого товару відповідає вимоагм тендерної документації, зокрема Додатку 2 до тендерної документації (файл «Гарантійний лист про якість.pdf»).
Таким чином, надана Скаржником у складі тендерної пропозиції інформація повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, Замовник протиправно відхилив пропозицію Скаржника на вищевказаній підставі.
Враховуючи викладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВА-ХОЛДИНГ» за процедурою відкритих торгів з особливостями № UA-2025-07-16-002434-a.