• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реагенти для обробки теплофікаційних вод котелень

Завершена

1 752 492.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 762.46 UAH
Період оскарження: 16.07.2025 10:51 - 21.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 25ef3a81975f4db4b8de6e788987fa1c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-16-002434-a.b3
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.09.2025 16:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.10.2025 10:59
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА", Олійник Лілія 380666605506 olv@arista.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0a9becd96c64462f9e514796bfe7f9e2
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Протоколі уповноваженої особи від 22.09.2025 р. Замовник встановив наступне:

«Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем.»

Скаржник повністю не погоджується із даним рішення, адже тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим подає цю скаргу з наступних підстав.

Відповідно до вимоги Додатку № 2 до тендерної документації: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:

«Гарантійний строк придатності: 12 місяців з дати виготовлення, але не менше 3 (трьох) місяців з дати поставки. Постачальник надає умови зберігання товару.»

Також, відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:

«УЧАСНИКИ процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати:
Чинні документи, що підтверджують якість товару, що постачається:
- Паспорт безпеки»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» надає «Паспорт безпеки на ITS WATER CB-822» де щодо гарантійного строку придатності вказано:


Також, ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" у складі тендерної пропозицій надає «Паспорт безпеки на ITS WATER UKB-978» щодо гарантійного строку придатності вказано:



Отже, терміни придатності в Паспортах безпеки містить інформацію, що термін придатності становить «не менше ніж 12 місяців з дати виготовлення», що не відповідає вимозі гарантійного строку придатності згідно Додатку №2 до тендерної документації, а саме те що «Гарантійний строк придатності: 12 місяців з дати виготовлення, але не менше 3 (трьох) місяців з дати поставки»

Зокрема, ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" у складі тендерної пропозиції надає файл «Порівняльна таблиця Додаток 2», де міститься інформація про гарантійний термін:


Отже, наявна також невідповідність між інформацією щодо гарантійного строку придатності вказаної у файлі «Порівняльна таблиця Додаток 2» та наданих паспортах безпеки.

Таким чином, підсумовуючи все вище вказане, Невідповідність обов’язковій вимозі Додатку №2 (гарантійний строк + залишок при поставці). Додаток №2 до ТД встановлює імперативну вимогу: «Гарантійний строк придатності: 12 місяців з дати виготовлення, але не менше 3 (трьох) місяців з дати поставки. Постачальник надає умови зберігання товару.»

Надані ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» паспорти безпеки для ITS WATER CB-822 та ITS WATER UKB-978 містять іншу (узагальнену) формулу — «не менше ніж 12 місяців з дати виготовлення» та не підтверджують вимогу про обов’язковий залишок не менше 3 місяців від дати поставки, а також не містять/не доводять належних умов зберігання в обсязі, визначеному ТД. Тобто учасник не довів відповідність саме тій гарантійній моделі, яку встановив Замовник (сукупна вимога: 12 міс. + не менше 3 міс. залишок при поставці + умови зберігання).

У файлі «Порівняльна таблиця Додаток 2» учасник декларує відповідність вимозі щодо гарантії, але офіційні документи якості (паспорт(и) безпеки), подані для підтвердження цієї вимоги, містять інший зміст, що суперечить задекларованому. Така розбіжність означає неналежне підтвердження відповідності вимогам ТД.

Правові наслідки невідповідності — це підстава для відхилення (пп. 2 п. 44 Особливостей). Відповідно до підп. 2 п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178 у чинній редакції) замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, крім невідповідностей, що можуть бути усунуті за п. 43. Вимога про гарантійний строк (12 міс. + не менше 3 місяці від дати поставки) та надання/підтвердження умов зберігання є вимогами технічної документації, встановленими ТД. Оскільки подані паспорти безпеки не підтверджують ці вимоги, наявна пряма підстава для відхилення.

Більше того, залишок гарантії не менше 3 місяці від дати поставки — це обов’язкова умова Замовника щодо якості та придатності предмета закупівлі в момент постачання; її відсутність у наданих підтвердженнях на етапі розгляду свідчить про невідповідність пропозиції вимогам ТД. Отже, така невідповідність не є такою, що висувається у порядку п. 43, а підлягає відхиленню за п. 44 Особливостей.

Подані паспорти безпеки не підтверджують встановлених ТД гарантійних параметрів та умов зберігання — отже, учасник не виконав вимоги ТД. Стаття 5 Закону (принципи відкритості, об’єктивності, недискримінації та пропорційності): прийняття пропозиції з непідтвердженим гарантійним строком та суперечностями в документах якості створює нерівні умови для інших учасників, які дотрималися вимог, і свідчить про необ’єктивний підхід до оцінки.

Отже, пропозиція ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» не відповідає вимогам Додатку №2 до ТД щодо гарантійного строку придатності та умов зберігання у наданих Паспортах безпеки, а також містить внутрішні суперечності в інформації щодо гарантійного терміну між «Паспортами безпеки» та «Порівняльною таблицею».

Отже, рішення про визнання переможцем ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" є юридично необґрунтованим, незаконним, безпідставним і таким, що повинно бути скасовано, а тендерна пропозиція ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" повинна бути відхилена на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей. Просимо Орган оскарження, відновити порушені права Скаржника, шляхом скасування незаконного Протоколу уповноваженої особи від 22.09.2025 р. щодо визнання переможцем ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 694d677505c24168b75d2a5f93797fd9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-16-002434-a.c2
Назва: Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2025 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.09.2025 11:23
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2025 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: 26.08.2025р.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" подано скаргу до Антимонопольного комітету України, щодо непогодження Учасника з рішенням Замовника. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2025 № 13773-р/пк – пз зобов’язано Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради «Вінницяміськтеплоенерго» скасувати прийняте рішення від 21.08.2025р.про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" за процедурою закупівлі Реагенти для обробки теплофікаційних вод котелень, ДК 021:2015 – 24960000-1 Хімічна продукція різна, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-16-002434-a Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються або оскаржено до суду. ВИРІШИВ(ЛА): Рішення від 21.08.2025р. про відхилення пропозиції Учасника закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА", ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-16-002434-a скасовано рішенням Уповноваженої особи від 18.09.2025р.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА", Олійник Лілія 380666605506 olv@arista.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 11bfdd62a2b941dd9d3d0149d62563f3
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 серпня 2025 р. (далі – Протокол відхилення) було прийнято рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: d5bd15d16cde4b468479815ca6cf8dd5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-16-002434-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2025 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.09.2025 12:12
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2025 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: 22.08.2025р. ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" подано скаргу до Антимонопольного комітету України, щодо непогодження Учасника з рішенням Замовника. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2025 № 13774-р/пк – пз зобов’язано Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради «Вінницяміськтеплоенерго» скасувати прийняте рішення від 20.08.2025р.про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ"за процедурою закупівлі Реагенти для обробки теплофікаційних вод котелень, ДК 021:2015 – 24960000-1 Хімічна продукція різна, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-16-002434-a Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються або оскаржено до суду. Рішення від 20.08.2025р. про відхилення пропозиції Учасника закупівлі - ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ", ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-16-002434-a скасовано рішенням Уповноваженої особи від 18.09.2025р.
Автор: ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ", Олександр Шаповал +380687762762 sale@aqua-holding.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 76973c1cba5a484fa5f733c69025147f
Заголовок пункту скарги: Скарга
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-07-16-002434-a в системі електронних закупівель ProZorro КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовником) було розпочато процедуру закупівлі Реагентів для обробки теплофікаційних вод котелень.
Учасниками закупівлі є:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВА-ХОЛДИНГ» (далі – Скаржник);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ «АРІСТА».
Рішенням уповноваженої особи Замовника оформленим у формі протоколу від 20.08.2025 відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом Укарїни «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливостей).
Вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, оскільки таке рішення Замовника є необґрунтованим та упередженим та суперечить вимогам тендерної документації.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами статті 5 Закону принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Підставою для відхилення пропозиції Скаржника вказано:
«… В тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація про можливу дозу застосування реагенту для деаерації живильної води та підвищення рН та відповідність її вимогам технічного завдання – не більше 900г/м3. Відсутність такої інформації не дає розуміння можливості застосування вже встановленого обладнання з певними характеристиками для дозування реагенту. ».
Скаржник не погоджується з підставами для відхилення та вважає їх протиправними, з огляду на наступне.
У складі пропозиції Скаржника міститься, зокрема, документ:
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вих. № 439 від 21.07.2025, яка включає пункт 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» у пункті 1 Таблиці 1 якого у колонці «Найменування товару» (файл «Порівняльна таблиця Додаток 2 .pdf») зазначено:
« …Для деаерації реагент застосовується з дозуванням до 900г/м3 (залежно від якості води, що обробляється)»,
при цьому у колонці «Запропонований товар» цієї ж таблиці Скаржником зазначено:
« …Для деаерації реагент застосовується з дозуванням до 900г/м3 (залежно від якості води, що обробляється)».
-гарантійний лист №441 від 21.07.2025 в якому вказано, що якість запропонованого товару відповідає вимоагм тендерної документації, зокрема Додатку 2 до тендерної документації (файл «Гарантійний лист про якість.pdf»).
Таким чином, надана Скаржником у складі тендерної пропозиції інформація повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, Замовник протиправно відхилив пропозицію Скаржника на вищевказаній підставі.
Враховуючи викладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника