-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги колекторських агентств: Послуги агентства щодо стягнення заборгованості за послуги з: - централізованого водопостачання та водовідведення + абонентська плата, - постачання теплової енергії + абонентська плата; - управління побутовими відходами + абонентська плата; - управління багатоквартирним будинком
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2025 17:54 - 28.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
f9c8cfeb7350436d8f4c3f42d34a0681
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-15-011071-a.c2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ", код ЄДРПОУ 43328894, учасник закупівлі послуг, спрямованих на стягнення заборгованості за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та абонентської плати, постачання теплової енергії та абонентської плати, управління побутовими відходами та абонентської плати, управління багатоквартирним будинком, за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 79940000-5 - Послуги колекторських агентств (далі також – Учасник та/або Товариство),
цим підтверджуємо, що виконали усі вимоги, встановлені документацією закупівлі, у тому числі щодо надання у спосіб, визначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 особливостей, зокрема шляхом заповнення через електронну систему закупівель електронних форм з окремими полями, а також надання інформації від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження в електронній формі необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
Додатки:
1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення № 1911516 від 08.08.2025 р.;
2. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення № 1911510 від 08.08.2025 р.;
3. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ФОВА-004274482 станом на 18.07.2025 р.
Відповідно до п.1 Розділу 5 – Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Товариство не отримувало від Замовника будь-яких зауважень щодо ненадання зазначених документів, окрім як у повідомленні про дискваліфікацію.
Окрім того, відповідно до положень п.3.1 Додатку 1 та п.п.3.1 п. 2 Додатку 7 до тендерної документації (зі змінами) перевірка відповідності керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі стосовно притягнення її згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункт 47 Особливостей) здійснюється безпосередньо замовником самостійно. Також, відповідно до положень п. 5 Розділу 2 Тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до положень п. 3 Розділу 5 Тендерної документації відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Разом з тим, Товариство надало (завантажило в електронній системі закупівель у відповідних розділах) Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, і наразі Товариству невідомі причини з яких Замовник не отримав вказані інформацію та/або документи, що були раніше завантажені Учасником через електронну систему закупівель, а тому надаємо повторно такі документи в додатках до цього листа, та просимо долучити їх до матеріалів тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідки.zip 15.08.2025 13:30
- Кредит Борг Солюшенз (ОСКАРЖЕННЯ).pdf.asice 15.08.2025 13:30
- Кредит Борг Солюшенз (ОСКАРЖЕННЯ).pdf 15.08.2025 13:30
- Наказ.pdf 18.08.2025 16:12
- 01_02_Довідка_щодо_уповноважених_на_підписання_осіб_Додаток_7_до.pdf 18.08.2025 16:12
- Статут.pdf 18.08.2025 16:12
- 01_01_Декларування_відповідності_вимогам_п_47_Додаток_7_до_тендерної.pdf 18.08.2025 16:12
- vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.zip 18.08.2025 16:12
- Протокол 361 від 18.08.2025 року - Відповідь на Вимогу Учасника (Послуги агенств, щодо стягнення заборгованості).pdf 18.08.2025 16:12
- Статут.pdf.asice 18.08.2025 16:12
- vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-07-18.pdf 18.08.2025 16:12
- Наказ.pdf.asice 18.08.2025 16:12
- 01_02_Довідка_щодо_уповноважених_на_підписання_осіб_Додаток_7_до.pdf.asice 18.08.2025 16:12
- Рішення.pdf.asice 18.08.2025 16:12
- 01_01_Декларування_відповідності_вимогам_п_47_Додаток_7_до_тендерної.pdf.asice 18.08.2025 16:12
- Рішення.pdf 18.08.2025 16:12
Дата подачі:
15.08.2025 13:30
Вирішення:
Шановний Учасник!
У рішенні уповноваженої особи відповідно до протоколу №348 від 13.08.2025 р., було відхиллено Учасника-переможця Закупівлі, відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), згідно з яким переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей:
Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації (зі змінами):
«Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 та Додатку 7 (для переможця) (до цієї тендерної документації (зі змінами).»
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а саме:
«Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
(підпункт 3 пункт 47 Особливостей)
У Додатку 1 та Додатку 7 (для переможця) до тендерної документації (зі змінами) Зазначено:
1 Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
(підпункт 3 пункт 47 Особливостей) Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*.
*З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану.
Таким чином у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, на виконання пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.
Учасником-переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель були надані такі документи:
- 01_01_Декларування_відповідності_вимогам_п_47_Додаток_7_до_тендерної;
- 01_02_Довідка_щодо_уповноважених_на_підписання_осіб_Додаток_7_до;
- vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-07-18;
- Наказ;
- Рішення;
- Статут.
Ці документи додаються.
Документи, підтверджуючі підпункт 3 пункт 47 Особливостей, не були додані Учасником-переможцем.
Враховуючи вище викладене, Замовник вважає своє рішення про відхилення Учасника-переможця ТОВ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ» вірним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
dd46945bb48149f28940db1867eb3d61
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-15-011071-a.a1
Назва:
Рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Вимога:
У відповідності до частина 4 статті 33 Закону визначено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації встановлено:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір, за яким учасник поставив/є товар надав/є послуги: Послуги агентства щодо стягнення заборгованості
або за кодом ДК 021:2015 79940000-5 - Послуги колекторських агентств.
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці
та/або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Учасником ТОВ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ" надано довідку про виконання Учасником аналогічних предмету закупівлі договорів в якому зазаначено виконання двох аналогічних договорів, а саме: договір з ТОВ «Газопостачальна компанія» «Нафтогаз України» від 03.09.2024 №267-Госп-2024 та договір – доручення з АТ «Ідея Банк» від 31.05.2024 №310522024_КБ_І.
Відповідно до пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані.
Конфіденційною не може бути визначена інформація про:
запропоновану ціну,
інші критерії оцінки, технічні умови,
технічні специфікації,
документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону,
документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
На підтвердження виконання договору з ТОВ «Газопостачальна компанія» «Нафтогаз України» від 03.09.2024 №267-Госп-2024 учасником надано Акт надання послуг від 31.10.2024 № 82, проте даний акт містить «заблюрену/ретушовану/замальовану/приховану» інформацію щодо часткового чи повного виконання договору, а саме сума по даному акту визначена «конфіденційною» та не містить точного знакового відтворення змісту, зокрема, відсутня інформація про вартісні показники. Відтак, учасник не підтвердив виконання аналогічного договору у відповідності до вимог встановлених тендерною документацією.
Для прикладу аналогічні рішення містяться:
Відповідне рішення АМКУ №4119-р/пк-пз від 05.03.2024;
моніторинг ДАСУ UA-M-2023-09-18-000046
Рішення Сьомого апеляційного адміністративного суду від 08.05.2025 справа № 560/10629/22
На підтвердження виконання договору з АТ «Ідея Банк» від 31.05.2024 №310522024_КБ_І учасником надано Рекомендаційний лист від 13.06.2025 №Л-2024/1994 від АТ «Ідея Банк» проте, в даному листі даним контрагентом не зазначено належне виконання вказаного договору в рекомендаційному листі учасника, а лише підтвердження позитивного досвіду співпраці з учасником.
Відповідне аналогічне рішення вбачається в:
Постанові Верховного суду у справі № 910/1520/20 від 05.08.2021
Рішення АМКУ №6877-р/пк-пз від 11.07.2018
З вищевикладеного вбачається, що Замовник неправомірно визнав учасника ТОВ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ» так, як даний учасник не підтвердив кваліфікаційні критерії, що були вказані в вимогах тендерної документації, а саме виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Просимо надати роз`яснення щодо прийнятого рішення Замовника, а саме підстави визначення переможцем закупівлі ТОВ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ».
З вищевикладеного, ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог законодавства при визначені переможця закупівлі та скасувати незаконне рішення про визначення переможця закупівлі та привести у відповідність до закону процедуру здійснення даної закупівлі. В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника.docx 08.08.2025 10:01
Дата подачі:
08.08.2025 10:01
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно пп. 1.1.3. п. 1.1. ч. 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (зі змінами):
«1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці
та/або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Учасник ТОВ "КРЕДИТ БОРГ СОЛЮШЕНЗ» надав у своїй тендерній пропозиції два аналогічних договори:
- 01_01-01 ДОГОВІР ДОРУЧЕННЯ № 267-ГОСП-2024 та 01_01-02 АКТ № 267-ГОСП-2024 82 від 31.10.2024
Зауваження стосовно договору та акту вважаємо доречними.
- 01_02-01 ДОГОВІР ДОРУЧЕННЯ № 31052024_КБ_І
На виконання пп. 1.1.3. п. 1.1. ч. 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (зі змінами): «копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці
та/або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.» Учасником був наданий 01_02-02 Рекомендаційний_лист № 31052024_КБ_І. від партнера про позитивний досвід співпраці з надання послуг зі стягнення заборгованості в позасудовому порядку відповідно до умов вищезазначеного договору з характеристикою Учасника, як надійного партнера.
Пояснюємо, що:
Рекомендаційний лист– це офіційний документ, який надає позитивну характеристику професійним навичкам, досягненням, відповідальності та особистим якостям підрядника від попереднього замовника або партнера. Мета такого листа – надати потенційному клієнту або партнеру додаткове уявлення про компетентність, надійність та трудову етику підрядника (виконавця, постачальника тощо), підсиливши його резюме та збільшивши шанси отримати новий проєкт чи контракт. Наявність рекомендацій свідчить про те, що компанія або клієнт готові поручитися за підрядника (виконавця, постачальника тощо).
Лист-відгук – це письмовий документ, який містить оцінку, висновок або рекомендацію від уповноваженої особи чи організації щодо роботи, послуги, продукту чи особи. Він може бути наданий для нової роботи, навчання, наукових робіт або для оцінки діяльності в певній сфері, надаючи цінну інформацію потенційному роботодавцю, вступній комісії або іншим зацікавленим сторонам. Лист-відгук містить висновки уповноваженої особи чи установи, надаючи об'єктивну оцінку певній діяльності або роботі. Також лист-відгук висловлює думку, враження або оцінку певної особи, або групи осіб щодо об’єкта відгуку.
Враховуючи вищевикладене Замовник вважає, що рекомендаційний лист з позитивною характеристикою, є підтвердженням досвіду та належного виконання аналогічного договору.
Статус вимоги:
Відхилено