• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування

Завершена

6 162 110.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 810.55 UAH
Період оскарження: 15.07.2025 15:59 - 27.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

№05/08 від 05.08.2025 р.

Номер: 7be4a6eb91e34281b3e8dfd657d6b48a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-15-008976-a.b2
Назва: №05/08 від 05.08.2025 р.
Скарга:
ТОВ “Економбуд-ЛВ” вважає, що рішення Замовника, а саме Протокол №298 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким учасника ФОП Дачишин Сергій Романович, було визначено переможцем закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-15-008976-a, є протиправним та таким, що суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки подана цим учасником тендерна пропозиція містить невиправні невідповідності, що впливають на її зміст. Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі (далі — Учасник), наявні суттєві помилки у кошторисній документації, які прямо впливають на зміст пропозиції та не підлягають виправленню відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Законодавче обґрунтування Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, крім випадків, передбачених абзацом другим частини 16 статті 29. Згідно з абзацом другим частини 16 статті 29, виправлення не допускається, якщо невідповідність стосується: зміни запропонованої ціни, зміни кількості товару, обсягу виконання робіт або надання послуг, зміни технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, зміни умов технічного завдання або проектно-кошторисної документації. У поданій учасником кошторисній документації виявлено такі невиправні помилки, що підпадають під вищезазначене виключення: Перелік виявлених невідповідностей: Помилка у кількості механізмів (зміна обсягу виконання робіт): П. 54 завдання: Вишка телескопічна — 230,2 маш.-год. У кошторисі: 276,24 маш.-год. → Відбулась зміна кількісного обсягу виконання робіт, що прямо заборонено до виправлення законодавством. Помилки в одиницях виміру та номенклатурі (зміна технічних характеристик): П. 22: У завданні зазначено «Скоби будівельні 8 мм (1000 шт.) – 35 упак.», у кошторисі ж вказано «Цвяхи будівельні – 35 тонн» з ціною 96,5 грн за т, що абсолютно не відповідає ТЗ. → Маємо справу не лише зі зміною одиниць виміру, а й з повною заміною матеріалу, що є зміною технічної специфікації предмета закупівлі. До того ж, далі у кошторисі цвяхи подані вже за ціною 69950 грн/т, що ще більше свідчить про технічну недостовірність розрахунків і створює ризик маніпуляцій. П. 113. Вогнебіозахист: У завданні: 931,74 кг, У кошторисі: 931,74 т (тонн), ціна — 97,2 грн/т → Внаслідок помилкової одиниці виміру (замість кг вказано тонни), вартість занижена у 1000 разів, що призводить до невірного ціноутворення та викривлення загальної вартості. Це також підпадає під зміну технічної/якісної характеристики. Заміна назв розділів у кошторисі: • Замість передбачених технічним завданням назв розділів: Демонтажні роботи, Монтажні роботи, Вогнезахист, Блискавкозахист — у кошторисі вказано загальну назву «Б. Надземна частина», що є втручанням у зміст технічного завдання. Висновок: Перераховані вище помилки є суттєвими, впливають на зміст тендерної пропозиції, і відповідно до Закону не підлягають виправленню. Таким чином, пропозиція учасника-переможця мала бути відхилена. Визнання його переможцем суперечить вимогам чинного законодавства та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі. Виявлена невиправна невідповідність у кошторисі переможця впливає на зміст його тендерної пропозиції, що відповідно до абзацу другого частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не підлягає виправленню, а отже згідно з пунктом 45 Особливостей (Постанова КМУ №1178) Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення такого учасника переможцем.
Дата розгляду скарги: 15.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2025 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.08.2025 10:33
Дата виконання рішення Замовником: 20.08.2025 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12642-р/пк-пз від 15.08.2025, Замовником прийнято рішення від 20.08.2025 №345 про скасування рішення № 298 від 01.08.2025 р. про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ДАЧИШИН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ
Автор: ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, Лега Василь Григорович +380960095900 ekonombud@meta.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 681d9f84f6ce496b852c0db994c332cf
Заголовок пункту скарги: Невідповідність кошторисної документації технічним вимогам закупівлі згідно технічного завдання тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ “Економбуд-ЛВ” вважає, що рішення Замовника, а саме Протокол №298 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким учасника ФОП Дачишин Сергій Романович, було визначено переможцем закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-15-008976-a, є протиправним та таким, що суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки подана цим учасником тендерна пропозиція містить невиправні невідповідності, що впливають на її зміст.

Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі (далі — Учасник), наявні суттєві помилки у кошторисній документації, які прямо впливають на зміст пропозиції та не підлягають виправленню відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Законодавче обґрунтування
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, крім випадків, передбачених абзацом другим частини 16 статті 29.
Згідно з абзацом другим частини 16 статті 29, виправлення не допускається, якщо невідповідність стосується:
зміни запропонованої ціни,
зміни кількості товару, обсягу виконання робіт або надання послуг,
зміни технічних, якісних характеристик предмета закупівлі,
зміни умов технічного завдання або проектно-кошторисної документації.
У поданій учасником кошторисній документації виявлено такі невиправні помилки, що підпадають під вищезазначене виключення:
Перелік виявлених невідповідностей:
Помилка у кількості механізмів (зміна обсягу виконання робіт):
П. 54 завдання: Вишка телескопічна — 230,2 маш.-год.
У кошторисі: 276,24 маш.-год.
→ Відбулась зміна кількісного обсягу виконання робіт, що прямо заборонено до виправлення законодавством.
Помилки в одиницях виміру та номенклатурі (зміна технічних характеристик):
П. 22: У завданні зазначено «Скоби будівельні 8 мм (1000 шт.) – 35 упак.», у кошторисі ж вказано «Цвяхи будівельні – 35 тонн» з ціною 96,5 грн за т, що абсолютно не відповідає ТЗ.
→ Маємо справу не лише зі зміною одиниць виміру, а й з повною заміною матеріалу, що є зміною технічної специфікації предмета закупівлі.
До того ж, далі у кошторисі цвяхи подані вже за ціною 69950 грн/т, що ще більше свідчить про технічну недостовірність розрахунків і створює ризик маніпуляцій.
П. 113. Вогнебіозахист:
У завданні: 931,74 кг,
У кошторисі: 931,74 т (тонн), ціна — 97,2 грн/т
→ Внаслідок помилкової одиниці виміру (замість кг вказано тонни), вартість занижена у 1000 разів, що призводить до невірного ціноутворення та викривлення загальної вартості. Це також підпадає під зміну технічної/якісної характеристики.
Заміна назв розділів у кошторисі:
• Замість передбачених технічним завданням назв розділів: Демонтажні роботи, Монтажні роботи, Вогнезахист, Блискавкозахист
— у кошторисі вказано загальну назву «Б. Надземна частина»,
що є втручанням у зміст технічного завдання.
Висновок:
Перераховані вище помилки є суттєвими, впливають на зміст тендерної пропозиції, і відповідно до Закону не підлягають виправленню.
Таким чином, пропозиція учасника-переможця мала бути відхилена. Визнання його переможцем суперечить вимогам чинного законодавства та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі.
Виявлена невиправна невідповідність у кошторисі переможця впливає на зміст його тендерної пропозиції, що відповідно до абзацу другого частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не підлягає виправленню, а отже згідно з пунктом 45 Особливостей (Постанова КМУ №1178) Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення такого учасника переможцем.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо неправомірного визнання переможця процедури закупівлі

Номер: 147cd932b1994dbb8316a342186bbeff
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-15-008976-a.a1
Назва: Скарга щодо неправомірного визнання переможця процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі (далі — Учасник), наявні суттєві помилки у кошторисній документації, які прямо впливають на зміст пропозиції та не підлягають виправленню відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Законодавче обґрунтування Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, крім випадків, передбачених абзацом другим частини 16 статті 29. Згідно з абзацом другим частини 16 статті 29, виправлення не допускається, якщо невідповідність стосується: зміни запропонованої ціни, зміни кількості товару, обсягу виконання робіт або надання послуг, зміни технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, зміни умов технічного завдання або проектно-кошторисної документації. У поданій учасником кошторисній документації виявлено такі невиправні помилки, що підпадають під вищезазначене виключення: Перелік виявлених невідповідностей: Помилка у кількості механізмів (зміна обсягу виконання робіт): П. 54 завдання: Вишка телескопічна — 230,2 маш.-год. У кошторисі: 276,24 маш.-год. → Відбулась зміна кількісного обсягу виконання робіт, що прямо заборонено до виправлення законодавством. Помилки в одиницях виміру та номенклатурі (зміна технічних характеристик): П. 22: У завданні зазначено «Скоби будівельні 8 мм (1000 шт.) – 35 упак.», у кошторисі ж вказано «Цвяхи будівельні – 35 тонн» з ціною 96,5 грн за т, що абсолютно не відповідає ТЗ. → Маємо справу не лише зі зміною одиниць виміру, а й з повною заміною матеріалу, що є зміною технічної специфікації предмета закупівлі. До того ж, далі у кошторисі цвяхи подані вже за ціною 69950 грн/т, що ще більше свідчить про технічну недостовірність розрахунків і створює ризик маніпуляцій. П. 113. Вогнебіозахист: У завданні: 931,74 кг, У кошторисі: 931,74 т (тонн), ціна — 97,2 грн/т → Внаслідок помилкової одиниці виміру (замість кг вказано тонни), вартість занижена у 1000 разів, що призводить до невірного ціноутворення та викривлення загальної вартості. Це також підпадає під зміну технічної/якісної характеристики. Висновок: Перераховані вище помилки є суттєвими, впливають на зміст тендерної пропозиції, і відповідно до Закону не підлягають виправленню. Таким чином, пропозиція учасника-переможця мала бути відхилена. Визнання його переможцем суперечить вимогам чинного законодавства та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі. Просимо: • Провести повторну перевірку пропозиції учасника, • Визнати рішення про визначення переможця недійсним, • Відхилити пропозицію такого учасника згідно з ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена на підставі рішення АКМУ
Статус вимоги: Задоволено