-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування
Завершена
6 162 110.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 810.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 810.55 UAH
Період оскарження:
15.07.2025 15:59 - 27.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
№05/08 від 05.08.2025 р.
Номер:
7be4a6eb91e34281b3e8dfd657d6b48a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-15-008976-a.b2
Назва:
№05/08 від 05.08.2025 р.
Скарга:
ТОВ “Економбуд-ЛВ” вважає, що рішення Замовника, а саме Протокол №298 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким учасника ФОП Дачишин Сергій Романович, було визначено переможцем закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-15-008976-a, є протиправним та таким, що суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки подана цим учасником тендерна пропозиція містить невиправні невідповідності, що впливають на її зміст.
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі (далі — Учасник), наявні суттєві помилки у кошторисній документації, які прямо впливають на зміст пропозиції та не підлягають виправленню відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Законодавче обґрунтування
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, крім випадків, передбачених абзацом другим частини 16 статті 29.
Згідно з абзацом другим частини 16 статті 29, виправлення не допускається, якщо невідповідність стосується:
зміни запропонованої ціни,
зміни кількості товару, обсягу виконання робіт або надання послуг,
зміни технічних, якісних характеристик предмета закупівлі,
зміни умов технічного завдання або проектно-кошторисної документації.
У поданій учасником кошторисній документації виявлено такі невиправні помилки, що підпадають під вищезазначене виключення:
Перелік виявлених невідповідностей:
Помилка у кількості механізмів (зміна обсягу виконання робіт):
П. 54 завдання: Вишка телескопічна — 230,2 маш.-год.
У кошторисі: 276,24 маш.-год.
→ Відбулась зміна кількісного обсягу виконання робіт, що прямо заборонено до виправлення законодавством.
Помилки в одиницях виміру та номенклатурі (зміна технічних характеристик):
П. 22: У завданні зазначено «Скоби будівельні 8 мм (1000 шт.) – 35 упак.», у кошторисі ж вказано «Цвяхи будівельні – 35 тонн» з ціною 96,5 грн за т, що абсолютно не відповідає ТЗ.
→ Маємо справу не лише зі зміною одиниць виміру, а й з повною заміною матеріалу, що є зміною технічної специфікації предмета закупівлі.
До того ж, далі у кошторисі цвяхи подані вже за ціною 69950 грн/т, що ще більше свідчить про технічну недостовірність розрахунків і створює ризик маніпуляцій.
П. 113. Вогнебіозахист:
У завданні: 931,74 кг,
У кошторисі: 931,74 т (тонн), ціна — 97,2 грн/т
→ Внаслідок помилкової одиниці виміру (замість кг вказано тонни), вартість занижена у 1000 разів, що призводить до невірного ціноутворення та викривлення загальної вартості. Це також підпадає під зміну технічної/якісної характеристики.
Заміна назв розділів у кошторисі:
• Замість передбачених технічним завданням назв розділів: Демонтажні роботи, Монтажні роботи, Вогнезахист, Блискавкозахист
— у кошторисі вказано загальну назву «Б. Надземна частина»,
що є втручанням у зміст технічного завдання.
Висновок:
Перераховані вище помилки є суттєвими, впливають на зміст тендерної пропозиції, і відповідно до Закону не підлягають виправленню.
Таким чином, пропозиція учасника-переможця мала бути відхилена. Визнання його переможцем суперечить вимогам чинного законодавства та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі.
Виявлена невиправна невідповідність у кошторисі переможця впливає на зміст його тендерної пропозиції, що відповідно до абзацу другого частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не підлягає виправленню, а отже згідно з пунктом 45 Особливостей (Постанова КМУ №1178) Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення такого учасника переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 07.08.2025 № 12194.pdf 07.08.2025 15:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2025 № 12642.pdf 18.08.2025 14:16
- рішення від 15.08.2025 № 12642.pdf 20.08.2025 10:32
- Пояснення по суті скарги UA-2025-07-15-008976-a.pdf 11.08.2025 17:33
- Пояснення по суті скарги UA-2025-07-15-008976-a.docx 11.08.2025 17:33
- Рішення 345 від 20.08.2025.pdf 20.08.2025 15:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 15:26
Дата розгляду скарги:
15.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.08.2025 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2025 10:33
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2025 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12642-р/пк-пз від 15.08.2025, Замовником прийнято рішення від 20.08.2025 №345 про скасування рішення № 298 від 01.08.2025 р. про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ДАЧИШИН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
681d9f84f6ce496b852c0db994c332cf
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність кошторисної документації технічним вимогам закупівлі згідно технічного завдання тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ “Економбуд-ЛВ” вважає, що рішення Замовника, а саме Протокол №298 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким учасника ФОП Дачишин Сергій Романович, було визначено переможцем закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі адмінкорпусу на території АРЗ СП ГУ ДСНС України у Львівській області по вул. Земельній, 19 у м. Львові. Коригування» Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-15-008976-a, є протиправним та таким, що суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки подана цим учасником тендерна пропозиція містить невиправні невідповідності, що впливають на її зміст.
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі (далі — Учасник), наявні суттєві помилки у кошторисній документації, які прямо впливають на зміст пропозиції та не підлягають виправленню відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Законодавче обґрунтування
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, крім випадків, передбачених абзацом другим частини 16 статті 29.
Згідно з абзацом другим частини 16 статті 29, виправлення не допускається, якщо невідповідність стосується:
зміни запропонованої ціни,
зміни кількості товару, обсягу виконання робіт або надання послуг,
зміни технічних, якісних характеристик предмета закупівлі,
зміни умов технічного завдання або проектно-кошторисної документації.
У поданій учасником кошторисній документації виявлено такі невиправні помилки, що підпадають під вищезазначене виключення:
Перелік виявлених невідповідностей:
Помилка у кількості механізмів (зміна обсягу виконання робіт):
П. 54 завдання: Вишка телескопічна — 230,2 маш.-год.
У кошторисі: 276,24 маш.-год.
→ Відбулась зміна кількісного обсягу виконання робіт, що прямо заборонено до виправлення законодавством.
Помилки в одиницях виміру та номенклатурі (зміна технічних характеристик):
П. 22: У завданні зазначено «Скоби будівельні 8 мм (1000 шт.) – 35 упак.», у кошторисі ж вказано «Цвяхи будівельні – 35 тонн» з ціною 96,5 грн за т, що абсолютно не відповідає ТЗ.
→ Маємо справу не лише зі зміною одиниць виміру, а й з повною заміною матеріалу, що є зміною технічної специфікації предмета закупівлі.
До того ж, далі у кошторисі цвяхи подані вже за ціною 69950 грн/т, що ще більше свідчить про технічну недостовірність розрахунків і створює ризик маніпуляцій.
П. 113. Вогнебіозахист:
У завданні: 931,74 кг,
У кошторисі: 931,74 т (тонн), ціна — 97,2 грн/т
→ Внаслідок помилкової одиниці виміру (замість кг вказано тонни), вартість занижена у 1000 разів, що призводить до невірного ціноутворення та викривлення загальної вартості. Це також підпадає під зміну технічної/якісної характеристики.
Заміна назв розділів у кошторисі:
• Замість передбачених технічним завданням назв розділів: Демонтажні роботи, Монтажні роботи, Вогнезахист, Блискавкозахист
— у кошторисі вказано загальну назву «Б. Надземна частина»,
що є втручанням у зміст технічного завдання.
Висновок:
Перераховані вище помилки є суттєвими, впливають на зміст тендерної пропозиції, і відповідно до Закону не підлягають виправленню.
Таким чином, пропозиція учасника-переможця мала бути відхилена. Визнання його переможцем суперечить вимогам чинного законодавства та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі.
Виявлена невиправна невідповідність у кошторисі переможця впливає на зміст його тендерної пропозиції, що відповідно до абзацу другого частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не підлягає виправленню, а отже згідно з пунктом 45 Особливостей (Постанова КМУ №1178) Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення такого учасника переможцем.
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі (далі — Учасник), наявні суттєві помилки у кошторисній документації, які прямо впливають на зміст пропозиції та не підлягають виправленню відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Законодавче обґрунтування
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, крім випадків, передбачених абзацом другим частини 16 статті 29.
Згідно з абзацом другим частини 16 статті 29, виправлення не допускається, якщо невідповідність стосується:
зміни запропонованої ціни,
зміни кількості товару, обсягу виконання робіт або надання послуг,
зміни технічних, якісних характеристик предмета закупівлі,
зміни умов технічного завдання або проектно-кошторисної документації.
У поданій учасником кошторисній документації виявлено такі невиправні помилки, що підпадають під вищезазначене виключення:
Перелік виявлених невідповідностей:
Помилка у кількості механізмів (зміна обсягу виконання робіт):
П. 54 завдання: Вишка телескопічна — 230,2 маш.-год.
У кошторисі: 276,24 маш.-год.
→ Відбулась зміна кількісного обсягу виконання робіт, що прямо заборонено до виправлення законодавством.
Помилки в одиницях виміру та номенклатурі (зміна технічних характеристик):
П. 22: У завданні зазначено «Скоби будівельні 8 мм (1000 шт.) – 35 упак.», у кошторисі ж вказано «Цвяхи будівельні – 35 тонн» з ціною 96,5 грн за т, що абсолютно не відповідає ТЗ.
→ Маємо справу не лише зі зміною одиниць виміру, а й з повною заміною матеріалу, що є зміною технічної специфікації предмета закупівлі.
До того ж, далі у кошторисі цвяхи подані вже за ціною 69950 грн/т, що ще більше свідчить про технічну недостовірність розрахунків і створює ризик маніпуляцій.
П. 113. Вогнебіозахист:
У завданні: 931,74 кг,
У кошторисі: 931,74 т (тонн), ціна — 97,2 грн/т
→ Внаслідок помилкової одиниці виміру (замість кг вказано тонни), вартість занижена у 1000 разів, що призводить до невірного ціноутворення та викривлення загальної вартості. Це також підпадає під зміну технічної/якісної характеристики.
Заміна назв розділів у кошторисі:
• Замість передбачених технічним завданням назв розділів: Демонтажні роботи, Монтажні роботи, Вогнезахист, Блискавкозахист
— у кошторисі вказано загальну назву «Б. Надземна частина»,
що є втручанням у зміст технічного завдання.
Висновок:
Перераховані вище помилки є суттєвими, впливають на зміст тендерної пропозиції, і відповідно до Закону не підлягають виправленню.
Таким чином, пропозиція учасника-переможця мала бути відхилена. Визнання його переможцем суперечить вимогам чинного законодавства та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі.
Виявлена невиправна невідповідність у кошторисі переможця впливає на зміст його тендерної пропозиції, що відповідно до абзацу другого частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не підлягає виправленню, а отже згідно з пунктом 45 Особливостей (Постанова КМУ №1178) Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення такого учасника переможцем.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Вимоги ТОВ “Економбуд-ЛВ”: 1. Визнати дії Замовника протиправними, а саме — визначення переможцем учасника, тендерна пропозиція якого містить невиправні невідповідності. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця. 3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію такого учасника відповідно до абзацу другого частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, ч. 3 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з пунктом 45 Особливостей (Постанова КМУ №1178)
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо неправомірного визнання переможця процедури закупівлі
Номер:
147cd932b1994dbb8316a342186bbeff
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-15-008976-a.a1
Назва:
Скарга щодо неправомірного визнання переможця процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі (далі — Учасник), наявні суттєві помилки у кошторисній документації, які прямо впливають на зміст пропозиції та не підлягають виправленню відповідно до частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Законодавче обґрунтування
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не виправив протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, крім випадків, передбачених абзацом другим частини 16 статті 29.
Згідно з абзацом другим частини 16 статті 29, виправлення не допускається, якщо невідповідність стосується:
зміни запропонованої ціни,
зміни кількості товару, обсягу виконання робіт або надання послуг,
зміни технічних, якісних характеристик предмета закупівлі,
зміни умов технічного завдання або проектно-кошторисної документації.
У поданій учасником кошторисній документації виявлено такі невиправні помилки, що підпадають під вищезазначене виключення:
Перелік виявлених невідповідностей:
Помилка у кількості механізмів (зміна обсягу виконання робіт):
П. 54 завдання: Вишка телескопічна — 230,2 маш.-год.
У кошторисі: 276,24 маш.-год.
→ Відбулась зміна кількісного обсягу виконання робіт, що прямо заборонено до виправлення законодавством.
Помилки в одиницях виміру та номенклатурі (зміна технічних характеристик):
П. 22: У завданні зазначено «Скоби будівельні 8 мм (1000 шт.) – 35 упак.», у кошторисі ж вказано «Цвяхи будівельні – 35 тонн» з ціною 96,5 грн за т, що абсолютно не відповідає ТЗ.
→ Маємо справу не лише зі зміною одиниць виміру, а й з повною заміною матеріалу, що є зміною технічної специфікації предмета закупівлі.
До того ж, далі у кошторисі цвяхи подані вже за ціною 69950 грн/т, що ще більше свідчить про технічну недостовірність розрахунків і створює ризик маніпуляцій.
П. 113. Вогнебіозахист:
У завданні: 931,74 кг,
У кошторисі: 931,74 т (тонн), ціна — 97,2 грн/т
→ Внаслідок помилкової одиниці виміру (замість кг вказано тонни), вартість занижена у 1000 разів, що призводить до невірного ціноутворення та викривлення загальної вартості. Це також підпадає під зміну технічної/якісної характеристики.
Висновок:
Перераховані вище помилки є суттєвими, впливають на зміст тендерної пропозиції, і відповідно до Закону не підлягають виправленню.
Таким чином, пропозиція учасника-переможця мала бути відхилена. Визнання його переможцем суперечить вимогам чинного законодавства та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі.
Просимо:
• Провести повторну перевірку пропозиції учасника,
• Визнати рішення про визначення переможця недійсним,
• Відхилити пропозицію такого учасника згідно з ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2025 16:54
Вирішення:
Вимога задоволена на підставі рішення АКМУ
Статус вимоги:
Задоволено