• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

39710000-2 Електричні побутові прилади Охолождувальне обладнання для потреб Південного ТУОМ

Інформація, що вимагається пунктами 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

1 395 965.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 959.65 UAH
Період оскарження: 15.07.2025 10:46 - 08.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо неправомірного визначення переможця

Номер: e05ab66d85364c178ee690a89ec655fa
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-15-002297-a.b3
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
15.07.2025 ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-15-002297-a. ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-07-15-002297-a-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокольне рішення уповноваженої особи №241620/8/25 від 15.09.2025. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протокольним рішенням уповноваженої особи №241620/8/25 від 15.09.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕКСОРА ТЕХ» (далі – ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ»). Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Дата розгляду скарги: 29.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.09.2025 15:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.10.2025 13:25
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: aee5a3f023364c6e9224b7ab4f9ea91c
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» та прийняття рішення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» та прийняття рішення про намір укласти договір

Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протокольному рішенні уповноваженої особи №241620/8/25 від 15.09.2025:
«За результатами розгляду встановлено, що учасник ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» (код ЄДРПОУ 45851285) відповідає кваліфікаційним критеріям та його тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, я, Майдан Д.В., уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в НЕК «Укренерго»
Вирішив:
1. Визнати переможцем торгів по закупівлі: «39710000-2 Електричні побутові прилади Охолождувальне обладнання для потреб Південного ТУОМ» учасника ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» (код ЄДРПОУ 45851285), тендерна пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» (код ЄДРПОУ 45851285) по закупівлі: «39710000-2 Електричні побутові прилади Охолождувальне обладнання для потреб Південного ТУОМ».
З. Оприлюднити протокольне рішення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» (код ЄДРПОУ 45851285) та повідомлення про намір укласти з ним договір по закупівлі: «39710000-2 Електричні побутові прилади Охолождувальне обладнання для потреб Південного ТУОМ» на веб-порталі Уповноваженого органу через електронну систему закупівель відповідно до вимог ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.».

1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених в п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів* згідно із Додатками 1-3 до цієї тендерної документації, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів* з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 12.12.2023 року №1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».

Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації.

Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, серед Документів, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, міститься:
1. ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І та заповненої Таблиці № 1 Додатку 3 цієї тендерної документації.

У таблиці №1 Додатку 3 Замовник встановив такі вимоги до товару:

№ з/п ID Найменування товару Технічні характеристики (опис)
1 14-10454 Кондиціонер спліт-система інверторний 70м2 7/8,1кВт 2,2кВт Тип: спліт-система; Вид: настінний; Тип компресора: інверторний; Напруга живлення, В: 220; Діапазон зовнішньої робочої температури, °С: -15/+40; Площа приміщення, не менше, м2: 50; Номінальна потужність охолодження/обігріву, не менше, кВт: 7/8,1; Споживана потужність, не більше, кВт: 2,425; Тип хладогена: R410A або R32; Пульт дистанційного керування: так; Таймер вмик/вимк: так;
2 17-10454 Кондиціонер спліт-система інверторний 35м2 3,2/3,6кВт 1кВт Тип: спліт-система; Вид: настінний; Тип компресора: інверторний; Напруга живлення, В: 230; Діапазон зовнішньої робочої температури, °С: -15/+24(нагрів); +46(охолодження); Площа приміщення, не менше, м2: 35; Номінальна потужність охолодження/обігріву, не менше, кВт: 3,2/3,6; Споживана потужність, не більше, кВт: 1,8; Тип хладогена: R410A або R32; Пульт дистанційного керування: так; Таймер вмик/вимк: так;
3 4-10454 Кондиціонер спліт-система інверторний 70м2 7,5кВт 2,2кВт Тип: спліт-система; Вид: настінний; Тип компресора: інверторний; Напруга живлення, В: 220; Діапазон зовнішньої робочої температури, °С: -15/+40; Площа приміщення, не менше, м2: 50; Номінальна потужність охолодження/обігріву, не менше, кВт: 7,035; Споживана потужність, не більше, кВт: 2,425; Тип хладогена: R410A або R32; Пульт дистанційного керування: так; Таймер вмик/вимк: так;

У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» надано файл «Таблиця 1.pdf», в якому міститься інформація про запропонований учасником товар та зазначено такі характеристики й самостійно задекларовано невідповідності у тендерній пропозиції (ілюстрації додаються):

Щодо позиції №1 «Кондиціонер спліт-система інверторний 70м2 7/8,1кВт 2,2кВт» ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» пропонує товар «Кондиціонер спліт-система інверторний Kanion KWSM-24IR410AHF» і вказано таку технічну характеристику: Номінальна потужність охолодження/обігріву, кВт: 7,035/8,1.

Щодо позиції №3 «Кондиціонер спліт-система інверторний 70м2 7,5кВт 2,2кВт» ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» пропонує товар «Кондиціонер спліт-система інверторний Kanion KWSM-24IR410AHF» і вказано таку технічну характеристику: Номінальна потужність охолодження/обігріву, кВт: 7,035.

Таким чином, ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» декларує різні технічні характеристики щодо одного й того ж товару в окремих позиціях.
Судячи з опису учасником позиції №1 Кондиціонер спліт-система інверторний Kanion KWSM-24IR410AHF має номінальну потужність охолодження 7,035 кВт та номінальну потужність обігріву 8,1 кВт.
При цьому в позиції №3 учасник зазначив, що і номінальна потужність охолодження, і номінальна потужність обігріву становить саме 7,035 кВт.






Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ».

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ». Натомість, Замовником Протокольним рішенням уповноваженої особи №241620/8/25 від 15.09.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ».

Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протокольному рішенні уповноваженої особи №241620/8/25 від 15.09.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження



Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: 6829e72e4ffe4295b6c0cc4369b175fa
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-15-002297-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Дата розгляду скарги: 09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2025 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.09.2025 14:41
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2025 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13840-р/пк-пз від 09.09.2025 року, скасувати Протокольне рішення № 241620/5/25 від 25.08.2025 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» (ЄДРПОУ 45851285) по закупівлі: «39710000-2 Електричні побутові прилади Охолождувальне обладнання для потреб Південного ТУОМ».
Автор: ТОВ НЕКСОРА ТЕХ, Фесюк Олег Анатолійович +380505395046 groupoffice40@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1401108604644bc98d276dfa27769fbe
Заголовок пункту скарги: Діапазон зовнішньої робочої температури товару, запропонованого Скаржником, включає в себе діапазон зовнішньої робочої температури товару, технічні характеристики якого були визначені Замовником.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Діапазон зовнішньої робочої температури товару, запропонованого Скаржником, включає в себе діапазон зовнішньої робочої температури товару, технічні характеристики якого були визначені Замовником. Тобто, запропонований Скаржником товар має повну відповідність технічними характеристиками товару, що був визначений Замовником. Товар, що був запропонований Скаржником, є покращеним еквівалентом товару, який вимагався Замовником та включає в себе всі ті технічні характеристики, що вимагалися Замовником.
Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: d4e73f44ebda4b3d92db5834f42bab20
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-15-002297-a.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
Внесення змін то технічної специфікації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.07.2025 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2025 10:41
Дата виконання рішення Замовником: 04.08.2025 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.07.2025 № 11762-р/пк-пз, внести зміни до тендерної документації по закупівлі «39710000-2 Електричні побутові прилади Охолождувальне обладнання для потреб Південного ТУОМ».
Автор: ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп, Мхітарян Олена Миколаївна +380968755627 llc.ces.groupoffice@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c81b7dd92e9b481bb4e487f2697aae59
Заголовок пункту скарги: Внесення змін то технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Усунення дискримінаційних вимог щодо збільшення потенційного кола учасників в державній закупівлі
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації