• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні засоби

Торги відмінено

181 560.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 907.80 UAH
Період оскарження: 15.07.2025 09:01 - 20.07.2025 00:00
Вимога
Без відповіді

неправомірне визнання переможця

Номер: f5956012ac054759ba8c4fc05f9cca75
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-15-000402-a.b1
Назва: неправомірне визнання переможця
Вимога:
Учасником, який був визначений переможцем, на позицію №17 було запропоновано: Wexoil Transwex G-5 75W-90, API GL-5 (20 л, Україна, ТОВ «Євро Ойл Продакшн») Ця продукція не є еквівалентом до вимог Замовника, а саме: - Замовником чітко вказано мастило 75W80 (FORD), арт. T205643 — це олива оригінальна або еквівалентна до Ford Formula/Transmission Oil 75W-80, що застосовується у МКПП Ford. - Вимагалося мастило API GL-4/5 — тобто допуски GL-4 і GL-5 одночасно, що притаманне мастилам з додатковими фрикційними властивостями, адаптованими до синхронізаторів МКПП. Критерій Вимога ТД (арт. T205643 / 75W80 FORD) Wexoil Transwex G-5 75W-90 В’язкість за SAE 75W-80 75W-90 (більш в’язке, не рекомендоване для FORD) Специфікація API GL-4/5 (або GL-4+GL-5) GL-5 Застосування Легкові МКПП Ford з синхронізаторами Гіпоїдні редуктори, не рекомендовано для МКПП Сумісність з синхронізаторами Так, завдяки GL-4 властивостям Ні, GL-5 має агресивні EP-присадки Висновок: Учасник запропонував товар, який: - не відповідає в’язкісному класу SAE 75W80; - має специфікацію лише GL-5; - не є еквівалентом — пропозиція мала бути відхилена. Вимагаємо: - скасувати рішення про визначення переможця; - повторно оцінити тендерні пропозиції з урахуванням технічної специфікації. Крім того, вважаємо, що визначення переможцем учасника, який не дотримався технічних вимог до предмета закупівлі, є порушенням принципів добросовісної конкуренції, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Це рішення поставило інших учасників у нерівні умови та нівелювало вимоги тендерної документації, що прямо суперечить пункту 3 частини 1 статті 5 Закону. Водночас наголошуємо, що дії Замовника суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.