-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства "Тетіївська центральна лікарня" Тетіївської міської ради за адресою: вулиця Цвіткова 26-Е, місто Тетіїв, Тетіївської територіальної громади Білоцерківського району Київської області
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 19 днів назад
198 844 538.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 988 445.38 UAH
мін. крок: 1% або 1 988 445.38 UAH
Період оскарження:
14.07.2025 20:23 - 01.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
36b63163e56d4d15b6743fc136645dc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-011302-a.b2
Назва:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка щодо фін звітності.pdf 03.09.2025 17:21
- Фінансова звітність.pdf 03.09.2025 17:21
- Скарга ТОВ Нікомаксібуд.pdf 03.09.2025 17:21
- Скарга_ ТОВ Нікомаксібуд.doc 03.09.2025 17:21
- sign.p7s 03.09.2025 17:24
- рішення від 05.09.2025 № 13667.pdf 05.09.2025 15:42
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12.09.2025 № 1893.pdf 12.09.2025 15:36
- Посібник із закупівель ПВУ.pdf 09.09.2025 18:11
- Лист-пояснення ТОВ Нікомаксібуд.pdf 09.09.2025 18:11
- Пояснення_на_скаргу_ТОВ НІКОМАКСІБУД.docx 09.09.2025 18:11
- Пояснення щодо скарги ТОВ НІКОМАКСІБУД.pdf 09.09.2025 18:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 17:49
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 15:42
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
372a00f9414a405fb2c738f666268ec2
Заголовок пункту скарги:
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Довідка щодо фінансової звітності
-
Повʼязаний документ:
Довідка щодо фін звітності.pdf
-
-
Назва доказу:
Фінансова звітність
-
Повʼязаний документ:
Фінансова звітність.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга_ ТОВ Нікомаксібуд.doc
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТОВ Нікомаксібуд.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1) Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією; 2) Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
e2ca3bf7366140c994b85327fc2d6d42
Тема запиту:
щодо скарги ТОВ "НІКОМАКСІБУД"
Текст запиту:
Виконавчий комітет Тетіївської міської ради (далі – Замовник) проводить процедуру закупівлі «Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства "Тетіївська центральна лікарня" Тетіївської міської ради за адресою: вулиця Цвіткова 26-Е, місто Тетіїв, Тетіївської територіальної громади Білоцерківського району Київської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), очікувана вартість - 198844538,00 грн., ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-14-011302-a (далі – Закупівля), яка фінансується за кошти позики Європейського інвестиційного банку із врахуванням, в тому числі, норм Закону України «Про ратифікацію Фінансової угоди "Програма з відновлення України" між Україною та Європейським інвестиційним банком» та Закону України « Про міжнародні договори України».
04.08.2025 року в електронній системі закупівель найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ТОВ "НІКОМАКСІБУД", яка складає 191000102,71 грн. з ПДВ.
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Скаржника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне.
Учасник в складі Тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі:
Пункт 5.3 Тендерної документації - Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника):
5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) .
5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів.
*У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано фінансову звітність малого підприємства за 2020р.,2021р.,2022р.,2023р.,2024р.. Однак, після детального аналізу інформації, яка міститься у наданій Скаржником Фінансовій звітності виявлено недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
З метою перевірки зазначеної вище інформації, Замовником було здійснено аналіз Фінансової звітності Скаржника шляхом звернення до веб-ресурсу аналітичної системи «Опендатабот», а також до YouControl, які формують повне досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних та відстежують зміни в держреєстрах, за результатами якого виявлено розбіжність у інформації , яка була надана Скаржником у складі пропозиції із даними, які містяться у державних реєстрах, а саме:
1. У додатку 2 «Звіт про фінансові результати» за 2020 рік ( форма № 2-м), код рядка 2280 «Разом доходи (2000+2120+2240)» у колонці 3 «За звітний період» вказано суму 151006,60 тис. грн.,
З даними що містяться у державних реєстрах сума Доходу становить 1006600,00 грн.. Розбіжність становить 150000,00 тис. грн.
2. У додатку 2 «Звіт про фінансові результати» за 2021 рік ( форма № 2-м), код рядка 2280 «Разом доходи (2000+2120+2240)» у колонці 3 «За звітний період» вказана суму 153711,1 тис. грн.
За даними що містяться на веб-ресурсі аналітичної системи «Опендатабот», сума доходу становить 3711100,00 грн.. Розбіжність становить 150000,00 тис. грн.
Водночас, на веб-ресурсі аналітичної системи YouControl сума доходу становить 153711 тис.грн.., що відповідає сумі, яка вказана у фінансовій звітності за 2021 рік.
Підтвердженням тому, що були внесені зміни до фінансової звітності за 2021 рік, являється фінансова звітність за 2022 рік. У додатку 2 «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік ( форма № 2-м), код рядка 2280 «Разом доходи (2000+2160)» у колонці 4 «За попередній період» вказана сума 3711,1 тис. грн..
Замовник в свою чергу звернувся до Скаржника через електронну систему закупівель з проханням надати пояснення щодо виявлених розбіжностей в даних Фінансової звітності та відкритих джерелах даних та пояснити причину внесення змін до Фінансової звітності за 2020р., 2021р. у березні 2025 року.
На що Скаржник не надав пояснення щодо розбіжностей та причини внесення змін до Фінансової звітності.
Враховуючи наведене, Замовником під час розгляду було виявлено у тендерній пропозиції Скаржника недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та отримано достовірну інформацію про невідповідність Учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, яку Замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Рішенням уповноваженої особи Замовника було відхилено тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що Скаржник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Товариством з обмеженою відповідальністю "НІКОМАКСІБУД" (код ЄДРПОУ 42707210) (далі - Скаржник) подано скаргу до Органу оскарження UA-2025-07-14-011302-a.b2 (далі – Скарга), що стосується прийнятого рішення Замовником, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій.
Замовник не погоджується та заперечує факт порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель в частині прийнятих рішень Замовником під час здійснення Закупівлі з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Скаржник зазначає:
що веб-ресурс аналітичної системи «Опендатабот» та YouControl не є органом державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Зазначені аналітичні системи не є первинним органом, що веде облік чи реєструє звіти, інформація, яка розміщена на зазначених ресурсах несе суто інформаційний характер, лише офіційні документи подані до відповідних органів, мають юридичну силу.
Насамперед, слід зазначити, що ні в Особливостях, а ні в Законі України “Про публічні закупівлі” не встановлено вимоги щодо отримання інформації замовником, яка знаходиться саме у публічному доступі.
Крім того, абзацом першим пункту 42 Особливостей визначено право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, без вказання до якої форми власності повинні відноситися вказані підприємства, установи, організації.
Так, ураховуючи положення пункту 42 Особливостей Замовник звернувся за підтвердженням інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасника, до веб-ресурсів аналітичної системи «Опендатабот» та YouControl
Таким чином, інформація про фінансову звітность Скаржника отримана Замовником відповідно та у спосіб визначений пунктом 42 Особливостей та Закону України «Про інформацію», який регулює відносини щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про інформацію» встановлено, що кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно частини другої статті 7 Закону України «Про інформацію» ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом.
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НІКОМАКСІБУД"
Замовником згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей під час розгляду було виявлено у тендерній пропозиції Скаржника недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та отримано достовірну інформацію про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв,
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника відхилена на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, у звязку з тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, про що оформлено протокольне рішення уповноваженої особи із закупівель від 29.08.2025 № 221.
При цьому, абзацом другим пункту 42 Особливостями встановлено обов’язок для замовника щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Скаржник просить зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією, яке, на його думку, є порушенням, пов'язаним з вимогами законодавства.
Скаржник стверджує, що тендерна пропозиція ТОВ "НІКОМАКСІБУД" відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ознайомившись по суті Скарги Виконавчий комітет Тетіївської міської ради не погоджується із вимогою Скаржника та повідомляє що діє у рамках чинного законодавства України та надає підтверджуючі тому пояснення.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, якщо міжнародним договором України, згоду на обов'язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України.
Закупівля товарів, робіт послуг за кошти кредиту ЄІБ що наданий відповідно до міжнародних договорів України Європейським інвестаційним банком (ЄІБ) здійснюються згідно з правилами та процедурами, встановленими цим банком.
У пункті 1 Тендерної документації зазначено що «У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.»
У зв’язку із тим що закупівля "Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства "Тетіївська центральна лікарня" Тетіївської міської ради за адресою: вулиця Цвіткова 26-Е, місто Тетіїв, Тетіївської територіальної громади Білоцерківського району Київської області" має відповідати вимогам встановленим Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, та Тендерну документацію розроблено згідно пункту 5.1 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ) яким встановлено наступне:
• Мінрегіон/ГУПП розробляє Примірну тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі замовниками. Внесення змін до Примірної тендерної документації здійснюється у разі потреби Мінрегіоном/ГУПП та схвалюється відповідною Робочою групою при Мінрегіоні, зокрема внаслідок внесення змін до цього Посібника та національного законодавства.
• Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ.
• Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі.
Виконавчий комітет Тетіївської міської ради вважає, що підстави для відхилення Тендерної пропозиції поданої Учасником ТОВ "НІКОМАКСІБУД" були обґрунтованими і відповідали вимогам національного законодавства та вимогам ЄІБ.
Насамкінець Замовник не вбачає підстав для задоволення Скарги в цілому, оскільки Скаржником не доведено неправомірність прийнятого рішення Замовником про відхилення ТОВ "НІКОМАКСІБУД", яке, у свою чергу, прийнято з дотриманням вимог передбачених законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата опублікування:
09.09.2025 18:11
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного відхилення
Номер:
169605b0848d4639b0b75a693d7124f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-011302-a.b1
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення
Вимога:
За результатом закупівлі Замовник здійснив оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної пропозиції, оприлюдненої Замовником: Протокольне рішення (Протокол) від 29.08.2025 року №221.
Тендерна пропозиція Учасника відхилена Замовником внаслідок нібито виявлення у тендерній пропозиції Учасника недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та отримання достовірної інформації про невідповідність Учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, яку Замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Виходячи з чого тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Абзацем 2 пункту 46 Особливостей, передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
У протоколі відхилення зазначається, що Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Пунктом 42 Особливостей визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника зважаючи, зокрема на наступне:
У Протоколі відхилення зазначається, що з метою перевірки зазначеної інформації, Замовником було здійснено аналіз Фінансової звітності Учасника шляхом звернення до веб-ресурсу аналітичної системи «Опендатабот», а також до YouControl, які формують повне досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних та відстежують зміни в держреєстрах, за результатами якого встановлено невідповідність інформації , яка була надана Учасником у складі пропозиції із даними, які містяться у державних реєстрах.
Зазначаємо, що веб-ресурс аналітичної системи «Опендатабот» та YouControl не є органом державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Зазначені аналітичні системи не є первинним органом, що веде облік чи реєструє звіти, інформація, яка розміщена на зазначених ресурсах несе суто інформаційний характер, лише офіційні документи подані до відповідних органів, мають юридичну силу. У такій ситуації виникає питання щодо правомірності відхилення пропозиції, оскільки немає підстав вважати, що надані документи у складі тендерної пропозиції містять недостовірну інформацію.
Недостовірна інформація зазвичай стосується випадків, коли надані документи містять неправдиві або фальшиві дані, що вводять в оману щодо їх правового або фактичного статусу. В даному випадку твердження про недостовірність інформації є необгрунтованим, оскільки фінансова звітність є реальною, що підтверджується Квитанцією №2, яка є офіційним підтвердженням про прийняття (реєстрацію) через електронний кабінет на офіційному вебпорталі ДПС України. У Замовника відсутні об’єктивні причини для визначення фінансової звітності недійсною або недостовірною, що в свою чергу свідчить про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції. Відхилення пропозиції в такому контексті виглядає необгрунтованим і суперечить принципам прозорості та справедливості у тендерному процесі.
Залишається незрозумілим, на чому грунтується твердження про недостовірність інформації у поданих документах, якщо вони були підтвердженні і справжні. Замовник не звертався до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, тим самим створив дискримінаційний підхід до розгляду тендерної пропозиції, яка відповідає всім умовам тендерної пропозиції.
Резюмуючи наведене вище, ВИМАГАЄМО повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції на предмет відповідності умовам тендерної документації та скасувати безпідставне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції або надати офіційні документи з органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції щодо об’єктивних причин для визначення фінансової звітності недійсною або недостовірною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx.p7s.zip 30.08.2025 14:11
Дата подачі:
30.08.2025 14:11
Вирішення:
Виконавчий комітет Тетіївської міської ради розглянувши вимогу Учасника ТОВ "НІКОМАКСІБУД" повідомляє наступне:
Керуючись п. 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Насамперед, слід зазаначити, що ні в Особливостях, а ні в Законі України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо отримання інформації замовником, яка знаходиться саме у публічному доступі. Крім того, абзацом першим пункту 42 Особливостей визначено право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, без вказання до якої форми власності повинні відноситися вказані підприємства, установи, організації.
Спираючись на вищевикладене, вимога Учасника до Замовника, щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НІКОМАКСІБУД" у закупівлі робіт по об"єкту "Капітальний ремонт будівлі корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства "Тетіївська центральна лікарня" Тетіївської міської ради за адресою: вулиця Цвіткова 26-Е, місто Тетіїв, Тетіївської територіальної громади Білоцерківського району Київської області" (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не може бути задоволена, оскільки вона не передбачена Особливостями.
Зазначаємо, що у разі не погодження учасника з рішенням Замовника, перший має право звернутися безпосередньо до Антимонопольного комітету щодо оскарження дій, а не самостійно висувати вимогу про скасування прийнятого рішення, тим паче що вказана процедура скасування рішення Замовника не передбачена ні Особливостями ні Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено