-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Морква свіжа першого товарного сорту, 2025 року збору врожаю
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 675.00 UAH
мін. крок: 0% або 675.00 UAH
Період оскарження:
14.07.2025 17:32 - 18.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Номер:
7bd12d13412e4f088b8971b622d71967
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-010854-a.c5
Назва:
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Вимога:
ВИМОГА
Щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
робочої групи Бази забезпечення Національної гвардії України
(військова частина 3075) у процедурі спрощеної закупівлі UA-2025-07-14-010854-a
ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ», код ЄДРПОУ 39557430,
звертається з вимогою скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р., яким безпідставно відхилено нашу пропозицію в межах спрощеної закупівлі овочевої продукції за кодом ДК 021:2015:03220000-9 (Лоти 1, 3, 4, 9, 11), виходячи з наступного:
1. Цінова пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» є найвигіднішою
Пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» посіла перше місце за ціновим критерієм, що є надзвичайно важливим в умовах воєнного стану та обмеженого фінансування, а тому її відхилення з формальних або надуманих підстав має ознаки упередженості та порушення принципу максимальної економії бюджетних коштів (ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі — Закон).
2. Замовник порушив ч. 9 ст. 26 Закону — не надано 24 години на усунення невідповідності.
Невідповідність, на яку посилається Замовник (акредитація лабораторії), є такою, що може бути уточнена та усунена протягом 24 годин, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону.
Однак, такої можливості ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» надано не було. Це є істотним процедурним порушенням, яке само по собі є підставою для скасування рішення про відхилення.
3. Протокол випробувань №1017 ПР видано з дотриманням вимог чинного законодавства
ДП «Київоблстандартметрологія» видало Протокол №1017 ПР від 16.07.2025 р. на підставі Протоколу сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025, який був оформлений акредитованою лабораторією Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» (атестована за відповідними показниками, включно з органолептичними), відповідно до підпункту 7.1.1.С пункту 7 національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «Київоблстандартметрологія» та випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» акредитовані в Національному агентстві з акредитації України за стандартом ДСТУ EN 1SO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» атестат про акредитацію № 20151 від 28 червня 2024 року Випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» атестат про акредитацію № 20626 від 10 грудня 2024 року.
Це відповідає вимогам:
• Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», згідно з яким суб’єкти господарювання мають право залучати інші уповноважені (акредитовані) суб’єкти до виконання частини робіт.
• ч. 1–4 статті 34 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яка передбачає можливість виконання технічних операцій через підрядників або співвиконавців.
Крім того, відповідно до п. 10.2 Договору №62 204 25 від 11.07.2025 р., ДП «Київоблстандартметрологія» мало право залучити іншу акредитовану лабораторію, що і було зроблено зі згоди нашого підприємства.
4. Ознаки упередженого та дискримінаційного підходу
Фактичне ігнорування пояснень щодо походження протоколу випробувань, формальний підхід до оцінки документів та відмова в праві на виправлення (24 години) створюють обґрунтовані підозри в упередженості розгляду та можливому просуванні інших постачальників всупереч принципу добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону).
У разі відсутності належного реагування на цю вимогу, ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» буде змушене:
• звернутися до вищого командування Національної гвардії України з відповідною скаргою;
• подати скаргу до правоохоронних органів з проханням провести перевірку обставин спрощеної закупівлі та дій членів робочої групи;
5. Вимагаємо:
1. Негайно скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р. про відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ».
2. Допустити пропозицію до подальшого розгляду з урахуванням її першого місця за ціною.
3. У разі сумнівів – надати можливість протягом 24 годин завантажити додаткові підтверджувальні документи згідно з п. 14 ст. 14 Закону.
Додатки:
1. Протокол випробувань №1017 ПР від 16.07.2025 р.
2. Протокол сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025 р.
3. Лист ДП «Київоблстандартметрологія» з поясненнями.
Дата: 29.07.2025
Пов'язані документи:
Учасник
- HP-428-VL-155522.pdf 29.07.2025 18:34
- Алекс Профі.pdf 29.07.2025 18:34
- Протокол морква.pdf 29.07.2025 18:34
- ВИМОГА морква.docx 29.07.2025 18:34
Дата подачі:
29.07.2025 18:34
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Щодо порядку надання експертних висновків
В складі Вашої пропозиції було надано лише 1 (один) протокол випробувань № 1017 ПР від 16.07.2025 виданий Науково-випробувальною лабораторією ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» (атестат про акредитацію № 20151). У змісті даного документа відсутня інформація щодо проведення випробувань за субпідрядом іншою випробувальною лабораторією. Цитуючи Жана-Поля Сартра "Істина — це не те, що є, а те, що ми бачимо; і не те, що ми бачимо, а те, що ми повинні бачити."
Повернемося до змісту відповідної вимоги щодо надання підтверджуючих документів наведених в Оголошенні: «Сканований оригінал (або нотаріально засвідчену копію, або копію засвідчену лабораторією, що видала документ, або належним чином засвідчену копію (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) Протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку про відповідність харчового продукту всім вимогам (показникам) безпечності (якості) нормативного документу визначеного технічними вимогами Замовника: ДСТУ, ТУ У, ТУ (в т.ч., за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсикологічними показниками (даний перелік не є вичерпним, та може бути змінений в бік збільшення або зменшення переліку показників/категорій показників в залежності від змісту відповідного нормативного документу)), виданого лабораторією акредитованою Національним агентством акредитації України на проведення випробувань (досліджень) за всіма співставними показниками якості та/або безпечності відповідної товарної групи предмета закупівлі та уповноваженої Держпродспоживслужбою на проведення лабораторних випробувань (досліджень) для цілей державного контролю.»
Причина відхилення Вашої пропозиції не є наслідком помилки Замовника, а наслідком неналежного вивчення умов Оголошення. Британський письменник Деніел Квігг колись написа: "Єдиний спосіб вирости — це прийняти те, що є, і рухатися далі. Наслідки — це не кінець, а новий початок."
2. Щодо нетлінного питання про технічні документи та 24 години, або цитуючи Карла Густава Юнга: «Те, що ви бачите, залежить від того, як ви дивитеся».
Почнемо з цитування норми, що регулює питання усунення недоліків пропозиції учасника спрощеної закупівлі, а саме пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до змісту вищенаведеного пункту: «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Протокол випробувань є беззаперечним документом, що містить інформацію про якісні характеристики продукту харчування. Кабінет міністрів імперативно (походить від латинського слова imperātīvus, що означає "наказовий", "той, що стосується наказу". Своєю чергою, imperātīvus є похідним від латинського дієслова imperāre, яке перекладається як "наказувати", "керувати", "веліти".) заборонив замовникам надавати 24 години на виправлення невідповідності в частини надання документів та/або інформації про якісні характеристики предмета закупівлі. З відповідною позицією органу державного фінансового контролю Ви можете ознайомитись за результатом моніторингу UA-M-2024-11-01-000008 складений Західним офісом Держаудитслужби в Івано-Франківській області.
3. Питання прав та повноважень
В якості аргументації Вашої позиції в складі вимоги був наданий протокол сертифікаційних випробувань Миколаївської філії ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (атестат акредитації № 20626). Водночас, дана випробувальна лабораторія відсутня в переліку уповноважених акредитованих лабораторій, референс-лабораторій, який розміщений у відкритому доступі на сайті Держпродспожив служби. В даному переліку взагалі присутня лише одна на всю країну випробувальна лабораторія в статусі філії. Розуміємо, Ви можете аргументувати, що в даному переліку присутнє ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації». Погоджуємось, присутнє, з зазначенням атестату про акредитацію щодо якого здійснювалось уповноваження за номером 20425. Крім того, наказ щодо уповноваження зазначеної лабораторії містить такі види (напрями) лабораторних досліджень (випробувань): проведення фізико-хімічних, хроматографічних, токсикологічних, радіологічних та мікробіологічних досліджень (випробувань) харчових продуктів та продовольчої сировини. Як ми бачимо, тут теж невідповідність. Нельсон Мандела колись сказав: "Свобода — це не право, а можливість. І ця можливість залежить від того, наскільки ми уповноважені діяти."
Враховуючи вищенаведене, навіть у випадку, якщо б відповідно до чинного законодавства замовник був зобов’язаний надавати 24 години на усунення невідповідностей щодо якісних та технічних документів (інформації) учасників закупівель, надання такого додаткового експертного висновку не надало б замовнику належних правових підстав для акцептування Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Номер:
6dc3ebd75ecb465e8a2e921808e75d4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-010854-a.a4
Назва:
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Вимога:
ВИМОГА
Щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
робочої групи Бази забезпечення Національної гвардії України
(військова частина 3075) у процедурі спрощеної закупівлі UA-2025-07-14-010854-a
ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ», код ЄДРПОУ 39557430,
звертається з вимогою скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р., яким безпідставно відхилено нашу пропозицію в межах спрощеної закупівлі овочевої продукції за кодом ДК 021:2015:03220000-9 (Лоти 1, 3, 4, 9, 11), виходячи з наступного:
1. Цінова пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» є найвигіднішою
Пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» посіла перше місце за ціновим критерієм, що є надзвичайно важливим в умовах воєнного стану та обмеженого фінансування, а тому її відхилення з формальних або надуманих підстав має ознаки упередженості та порушення принципу максимальної економії бюджетних коштів (ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі — Закон).
2. Замовник порушив ч. 9 ст. 26 Закону — не надано 24 години на усунення невідповідності.
Невідповідність, на яку посилається Замовник (акредитація лабораторії), є такою, що може бути уточнена та усунена протягом 24 годин, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону.
Однак, такої можливості ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» надано не було. Це є істотним процедурним порушенням, яке само по собі є підставою для скасування рішення про відхилення.
3. Протокол випробувань №1017 ПР видано з дотриманням вимог чинного законодавства
ДП «Київоблстандартметрологія» видало Протокол №1017 ПР від 16.07.2025 р. на підставі Протоколу сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025, який був оформлений акредитованою лабораторією Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» (атестована за відповідними показниками, включно з органолептичними), відповідно до підпункту 7.1.1.С пункту 7 національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «Київоблстандартметрологія» та випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» акредитовані в Національному агентстві з акредитації України за стандартом ДСТУ EN 1SO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» атестат про акредитацію № 20151 від 28 червня 2024 року Випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» атестат про акредитацію № 20626 від 10 грудня 2024 року.
Це відповідає вимогам:
• Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», згідно з яким суб’єкти господарювання мають право залучати інші уповноважені (акредитовані) суб’єкти до виконання частини робіт.
• ч. 1–4 статті 34 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яка передбачає можливість виконання технічних операцій через підрядників або співвиконавців.
Крім того, відповідно до п. 10.2 Договору №62 204 25 від 11.07.2025 р., ДП «Київоблстандартметрологія» мало право залучити іншу акредитовану лабораторію, що і було зроблено зі згоди нашого підприємства.
4. Ознаки упередженого та дискримінаційного підходу
Фактичне ігнорування пояснень щодо походження протоколу випробувань, формальний підхід до оцінки документів та відмова в праві на виправлення (24 години) створюють обґрунтовані підозри в упередженості розгляду та можливому просуванні інших постачальників всупереч принципу добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону).
У разі відсутності належного реагування на цю вимогу, ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» буде змушене:
• звернутися до вищого командування Національної гвардії України з відповідною скаргою;
• подати скаргу до правоохоронних органів з проханням провести перевірку обставин спрощеної закупівлі та дій членів робочої групи;
5. Вимагаємо:
1. Негайно скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р. про відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ».
2. Допустити пропозицію до подальшого розгляду з урахуванням її першого місця за ціною.
3. У разі сумнівів – надати можливість протягом 24 годин завантажити додаткові підтверджувальні документи згідно з п. 14 ст. 14 Закону.
Додатки:
1. Протокол випробувань №1017 ПР від 16.07.2025 р.
2. Протокол сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025 р.
3. Лист ДП «Київоблстандартметрологія» з поясненнями.
Дата: 29.07.2025
Пов'язані документи:
Учасник
- Алекс Профі.pdf 29.07.2025 18:32
- ВИМОГА морква.docx 29.07.2025 18:32
- HP-428-VL-155522.pdf 29.07.2025 18:32
- Протокол морква.pdf 29.07.2025 18:32
Дата подачі:
29.07.2025 18:32
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Щодо порядку надання експертних висновків
В складі Вашої пропозиції було надано лише 1 (один) протокол випробувань № 1017 ПР від 16.07.2025 виданий Науково-випробувальною лабораторією ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» (атестат про акредитацію № 20151). У змісті даного документа відсутня інформація щодо проведення випробувань за субпідрядом іншою випробувальною лабораторією. Цитуючи Жана-Поля Сартра "Істина — це не те, що є, а те, що ми бачимо; і не те, що ми бачимо, а те, що ми повинні бачити."
Повернемося до змісту відповідної вимоги щодо надання підтверджуючих документів наведених в Оголошенні: «Сканований оригінал (або нотаріально засвідчену копію, або копію засвідчену лабораторією, що видала документ, або належним чином засвідчену копію (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) Протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку про відповідність харчового продукту всім вимогам (показникам) безпечності (якості) нормативного документу визначеного технічними вимогами Замовника: ДСТУ, ТУ У, ТУ (в т.ч., за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсикологічними показниками (даний перелік не є вичерпним, та може бути змінений в бік збільшення або зменшення переліку показників/категорій показників в залежності від змісту відповідного нормативного документу)), виданого лабораторією акредитованою Національним агентством акредитації України на проведення випробувань (досліджень) за всіма співставними показниками якості та/або безпечності відповідної товарної групи предмета закупівлі та уповноваженої Держпродспоживслужбою на проведення лабораторних випробувань (досліджень) для цілей державного контролю.»
Причина відхилення Вашої пропозиції не є наслідком помилки Замовника, а наслідком неналежного вивчення умов Оголошення. Британський письменник Деніел Квігг колись написа: "Єдиний спосіб вирости — це прийняти те, що є, і рухатися далі. Наслідки — це не кінець, а новий початок."
2. Щодо нетлінного питання про технічні документи та 24 години, або цитуючи Карла Густава Юнга: «Те, що ви бачите, залежить від того, як ви дивитеся».
Почнемо з цитування норми, що регулює питання усунення недоліків пропозиції учасника спрощеної закупівлі, а саме пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до змісту вищенаведеного пункту: «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Протокол випробувань є беззаперечним документом, що містить інформацію про якісні характеристики продукту харчування. Кабінет міністрів імперативно (походить від латинського слова imperātīvus, що означає "наказовий", "той, що стосується наказу". Своєю чергою, imperātīvus є похідним від латинського дієслова imperāre, яке перекладається як "наказувати", "керувати", "веліти".) заборонив замовникам надавати 24 години на виправлення невідповідності в частини надання документів та/або інформації про якісні характеристики предмета закупівлі. З відповідною позицією органу державного фінансового контролю Ви можете ознайомитись за результатом моніторингу UA-M-2024-11-01-000008 складений Західним офісом Держаудитслужби в Івано-Франківській області.
3. Питання прав та повноважень
В якості аргументації Вашої позиції в складі вимоги був наданий протокол сертифікаційних випробувань Миколаївської філії ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (атестат акредитації № 20626). Водночас, дана випробувальна лабораторія відсутня в переліку уповноважених акредитованих лабораторій, референс-лабораторій, який розміщений у відкритому доступі на сайті Держпродспожив служби. В даному переліку взагалі присутня лише одна на всю країну випробувальна лабораторія в статусі філії. Розуміємо, Ви можете аргументувати, що в даному переліку присутнє ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації». Погоджуємось, присутнє, з зазначенням атестату про акредитацію щодо якого здійснювалось уповноваження за номером 20425. Крім того, наказ щодо уповноваження зазначеної лабораторії містить такі види (напрями) лабораторних досліджень (випробувань): проведення фізико-хімічних, хроматографічних, токсикологічних, радіологічних та мікробіологічних досліджень (випробувань) харчових продуктів та продовольчої сировини. Як ми бачимо, тут теж невідповідність. Нельсон Мандела колись сказав: "Свобода — це не право, а можливість. І ця можливість залежить від того, наскільки ми уповноважені діяти."
Враховуючи вищенаведене, навіть у випадку, якщо б відповідно до чинного законодавства замовник був зобов’язаний надавати 24 години на усунення невідповідностей щодо якісних та технічних документів (інформації) учасників закупівель, надання такого додаткового експертного висновку не надало б замовнику належних правових підстав для акцептування Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Номер:
03ab61359f1549f4aa6f22cd5797d44a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-010854-a.c3
Назва:
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Вимога:
ВИМОГА
Щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
робочої групи Бази забезпечення Національної гвардії України
(військова частина 3075) у процедурі спрощеної закупівлі UA-2025-07-14-010854-a
ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ», код ЄДРПОУ 39557430,
звертається з вимогою скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р., яким безпідставно відхилено нашу пропозицію в межах спрощеної закупівлі овочевої продукції за кодом ДК 021:2015:03220000-9 (Лоти 1, 3, 4, 9, 11), виходячи з наступного:
1. Цінова пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» є найвигіднішою
Пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» посіла перше місце за ціновим критерієм, що є надзвичайно важливим в умовах воєнного стану та обмеженого фінансування, а тому її відхилення з формальних або надуманих підстав має ознаки упередженості та порушення принципу максимальної економії бюджетних коштів (ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі — Закон).
2. Замовник порушив ч. 9 ст. 26 Закону — не надано 24 години на усунення невідповідності.
Невідповідність, на яку посилається Замовник (акредитація лабораторії), є такою, що може бути уточнена та усунена протягом 24 годин, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону.
Однак, такої можливості ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» надано не було. Це є істотним процедурним порушенням, яке само по собі є підставою для скасування рішення про відхилення.
3. Протокол випробувань №1017 ПР видано з дотриманням вимог чинного законодавства
ДП «Київоблстандартметрологія» видало Протокол №1017 ПР від 16.07.2025 р. на підставі Протоколу сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025, який був оформлений акредитованою лабораторією Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» (атестована за відповідними показниками, включно з органолептичними), відповідно до підпункту 7.1.1.С пункту 7 національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «Київоблстандартметрологія» та випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» акредитовані в Національному агентстві з акредитації України за стандартом ДСТУ EN 1SO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» атестат про акредитацію № 20151 від 28 червня 2024 року Випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» атестат про акредитацію № 20626 від 10 грудня 2024 року.
Це відповідає вимогам:
• Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», згідно з яким суб’єкти господарювання мають право залучати інші уповноважені (акредитовані) суб’єкти до виконання частини робіт.
• ч. 1–4 статті 34 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яка передбачає можливість виконання технічних операцій через підрядників або співвиконавців.
Крім того, відповідно до п. 10.2 Договору №62 204 25 від 11.07.2025 р., ДП «Київоблстандартметрологія» мало право залучити іншу акредитовану лабораторію, що і було зроблено зі згоди нашого підприємства.
4. Ознаки упередженого та дискримінаційного підходу
Фактичне ігнорування пояснень щодо походження протоколу випробувань, формальний підхід до оцінки документів та відмова в праві на виправлення (24 години) створюють обґрунтовані підозри в упередженості розгляду та можливому просуванні інших постачальників всупереч принципу добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону).
У разі відсутності належного реагування на цю вимогу, ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» буде змушене:
• звернутися до вищого командування Національної гвардії України з відповідною скаргою;
• подати скаргу до правоохоронних органів з проханням провести перевірку обставин спрощеної закупівлі та дій членів робочої групи;
5. Вимагаємо:
1. Негайно скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р. про відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ».
2. Допустити пропозицію до подальшого розгляду з урахуванням її першого місця за ціною.
3. У разі сумнівів – надати можливість протягом 24 годин завантажити додаткові підтверджувальні документи згідно з п. 14 ст. 14 Закону.
Додатки:
1. Протокол випробувань №1017 ПР від 16.07.2025 р.
2. Протокол сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025 р.
3. Лист ДП «Київоблстандартметрологія» з поясненнями.
Дата: 29.07.2025
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол морква.pdf 29.07.2025 18:30
- HP-428-VL-155522.pdf 29.07.2025 18:30
- ВИМОГА морква.docx 29.07.2025 18:30
- Алекс Профі.pdf 29.07.2025 18:30
Дата подачі:
29.07.2025 18:30
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Щодо порядку надання експертних висновків
В складі Вашої пропозиції було надано лише 1 (один) протокол випробувань № 1017 ПР від 16.07.2025 виданий Науково-випробувальною лабораторією ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» (атестат про акредитацію № 20151). У змісті даного документа відсутня інформація щодо проведення випробувань за субпідрядом іншою випробувальною лабораторією. Цитуючи Жана-Поля Сартра "Істина — це не те, що є, а те, що ми бачимо; і не те, що ми бачимо, а те, що ми повинні бачити."
Повернемося до змісту відповідної вимоги щодо надання підтверджуючих документів наведених в Оголошенні: «Сканований оригінал (або нотаріально засвідчену копію, або копію засвідчену лабораторією, що видала документ, або належним чином засвідчену копію (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) Протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку про відповідність харчового продукту всім вимогам (показникам) безпечності (якості) нормативного документу визначеного технічними вимогами Замовника: ДСТУ, ТУ У, ТУ (в т.ч., за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсикологічними показниками (даний перелік не є вичерпним, та може бути змінений в бік збільшення або зменшення переліку показників/категорій показників в залежності від змісту відповідного нормативного документу)), виданого лабораторією акредитованою Національним агентством акредитації України на проведення випробувань (досліджень) за всіма співставними показниками якості та/або безпечності відповідної товарної групи предмета закупівлі та уповноваженої Держпродспоживслужбою на проведення лабораторних випробувань (досліджень) для цілей державного контролю.»
Причина відхилення Вашої пропозиції не є наслідком помилки Замовника, а наслідком неналежного вивчення умов Оголошення. Британський письменник Деніел Квігг колись написа: "Єдиний спосіб вирости — це прийняти те, що є, і рухатися далі. Наслідки — це не кінець, а новий початок."
2. Щодо нетлінного питання про технічні документи та 24 години, або цитуючи Карла Густава Юнга: «Те, що ви бачите, залежить від того, як ви дивитеся».
Почнемо з цитування норми, що регулює питання усунення недоліків пропозиції учасника спрощеної закупівлі, а саме пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до змісту вищенаведеного пункту: «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Протокол випробувань є беззаперечним документом, що містить інформацію про якісні характеристики продукту харчування. Кабінет міністрів імперативно (походить від латинського слова imperātīvus, що означає "наказовий", "той, що стосується наказу". Своєю чергою, imperātīvus є похідним від латинського дієслова imperāre, яке перекладається як "наказувати", "керувати", "веліти".) заборонив замовникам надавати 24 години на виправлення невідповідності в частини надання документів та/або інформації про якісні характеристики предмета закупівлі. З відповідною позицією органу державного фінансового контролю Ви можете ознайомитись за результатом моніторингу UA-M-2024-11-01-000008 складений Західним офісом Держаудитслужби в Івано-Франківській області.
3. Питання прав та повноважень
В якості аргументації Вашої позиції в складі вимоги був наданий протокол сертифікаційних випробувань Миколаївської філії ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (атестат акредитації № 20626). Водночас, дана випробувальна лабораторія відсутня в переліку уповноважених акредитованих лабораторій, референс-лабораторій, який розміщений у відкритому доступі на сайті Держпродспожив служби. В даному переліку взагалі присутня лише одна на всю країну випробувальна лабораторія в статусі філії. Розуміємо, Ви можете аргументувати, що в даному переліку присутнє ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації». Погоджуємось, присутнє, з зазначенням атестату про акредитацію щодо якого здійснювалось уповноваження за номером 20425. Крім того, наказ щодо уповноваження зазначеної лабораторії містить такі види (напрями) лабораторних досліджень (випробувань): проведення фізико-хімічних, хроматографічних, токсикологічних, радіологічних та мікробіологічних досліджень (випробувань) харчових продуктів та продовольчої сировини. Як ми бачимо, тут теж невідповідність. Нельсон Мандела колись сказав: "Свобода — це не право, а можливість. І ця можливість залежить від того, наскільки ми уповноважені діяти."
Враховуючи вищенаведене, навіть у випадку, якщо б відповідно до чинного законодавства замовник був зобов’язаний надавати 24 години на усунення невідповідностей щодо якісних та технічних документів (інформації) учасників закупівель, надання такого додаткового експертного висновку не надало б замовнику належних правових підстав для акцептування Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Номер:
aa2b1c72d0794f238e747026e6debc22
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-010854-a.c2
Назва:
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Вимога:
ВИМОГА
Щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
робочої групи Бази забезпечення Національної гвардії України
(військова частина 3075) у процедурі спрощеної закупівлі UA-2025-07-14-010854-a
ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ», код ЄДРПОУ 39557430,
звертається з вимогою скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р., яким безпідставно відхилено нашу пропозицію в межах спрощеної закупівлі овочевої продукції за кодом ДК 021:2015:03220000-9 (Лоти 1, 3, 4, 9, 11), виходячи з наступного:
1. Цінова пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» є найвигіднішою
Пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» посіла перше місце за ціновим критерієм, що є надзвичайно важливим в умовах воєнного стану та обмеженого фінансування, а тому її відхилення з формальних або надуманих підстав має ознаки упередженості та порушення принципу максимальної економії бюджетних коштів (ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі — Закон).
2. Замовник порушив ч. 9 ст. 26 Закону — не надано 24 години на усунення невідповідності.
Невідповідність, на яку посилається Замовник (акредитація лабораторії), є такою, що може бути уточнена та усунена протягом 24 годин, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону.
Однак, такої можливості ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» надано не було. Це є істотним процедурним порушенням, яке само по собі є підставою для скасування рішення про відхилення.
3. Протокол випробувань №1017 ПР видано з дотриманням вимог чинного законодавства
ДП «Київоблстандартметрологія» видало Протокол №1017 ПР від 16.07.2025 р. на підставі Протоколу сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025, який був оформлений акредитованою лабораторією Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» (атестована за відповідними показниками, включно з органолептичними), відповідно до підпункту 7.1.1.С пункту 7 національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «Київоблстандартметрологія» та випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» акредитовані в Національному агентстві з акредитації України за стандартом ДСТУ EN 1SO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» атестат про акредитацію № 20151 від 28 червня 2024 року Випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» атестат про акредитацію № 20626 від 10 грудня 2024 року.
Це відповідає вимогам:
• Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», згідно з яким суб’єкти господарювання мають право залучати інші уповноважені (акредитовані) суб’єкти до виконання частини робіт.
• ч. 1–4 статті 34 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яка передбачає можливість виконання технічних операцій через підрядників або співвиконавців.
Крім того, відповідно до п. 10.2 Договору №62 204 25 від 11.07.2025 р., ДП «Київоблстандартметрологія» мало право залучити іншу акредитовану лабораторію, що і було зроблено зі згоди нашого підприємства.
4. Ознаки упередженого та дискримінаційного підходу
Фактичне ігнорування пояснень щодо походження протоколу випробувань, формальний підхід до оцінки документів та відмова в праві на виправлення (24 години) створюють обґрунтовані підозри в упередженості розгляду та можливому просуванні інших постачальників всупереч принципу добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону).
У разі відсутності належного реагування на цю вимогу, ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» буде змушене:
• звернутися до вищого командування Національної гвардії України з відповідною скаргою;
• подати скаргу до правоохоронних органів з проханням провести перевірку обставин спрощеної закупівлі та дій членів робочої групи;
5. Вимагаємо:
1. Негайно скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р. про відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ».
2. Допустити пропозицію до подальшого розгляду з урахуванням її першого місця за ціною.
3. У разі сумнівів – надати можливість протягом 24 годин завантажити додаткові підтверджувальні документи згідно з п. 14 ст. 14 Закону.
Додатки:
1. Протокол випробувань №1017 ПР від 16.07.2025 р.
2. Протокол сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025 р.
3. Лист ДП «Київоблстандартметрологія» з поясненнями.
Дата: 29.07.2025
Пов'язані документи:
Учасник
- HP-428-VL-155522.pdf 29.07.2025 18:28
- Алекс Профі.pdf 29.07.2025 18:28
- Протокол морква.pdf 29.07.2025 18:28
- ВИМОГА морква.docx 29.07.2025 18:28
Дата подачі:
29.07.2025 18:28
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Щодо порядку надання експертних висновків
В складі Вашої пропозиції було надано лише 1 (один) протокол випробувань № 1017 ПР від 16.07.2025 виданий Науково-випробувальною лабораторією ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» (атестат про акредитацію № 20151). У змісті даного документа відсутня інформація щодо проведення випробувань за субпідрядом іншою випробувальною лабораторією. Цитуючи Жана-Поля Сартра "Істина — це не те, що є, а те, що ми бачимо; і не те, що ми бачимо, а те, що ми повинні бачити."
Повернемося до змісту відповідної вимоги щодо надання підтверджуючих документів наведених в Оголошенні: «Сканований оригінал (або нотаріально засвідчену копію, або копію засвідчену лабораторією, що видала документ, або належним чином засвідчену копію (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) Протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку про відповідність харчового продукту всім вимогам (показникам) безпечності (якості) нормативного документу визначеного технічними вимогами Замовника: ДСТУ, ТУ У, ТУ (в т.ч., за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсикологічними показниками (даний перелік не є вичерпним, та може бути змінений в бік збільшення або зменшення переліку показників/категорій показників в залежності від змісту відповідного нормативного документу)), виданого лабораторією акредитованою Національним агентством акредитації України на проведення випробувань (досліджень) за всіма співставними показниками якості та/або безпечності відповідної товарної групи предмета закупівлі та уповноваженої Держпродспоживслужбою на проведення лабораторних випробувань (досліджень) для цілей державного контролю.»
Причина відхилення Вашої пропозиції не є наслідком помилки Замовника, а наслідком неналежного вивчення умов Оголошення. Британський письменник Деніел Квігг колись написа: "Єдиний спосіб вирости — це прийняти те, що є, і рухатися далі. Наслідки — це не кінець, а новий початок."
2. Щодо нетлінного питання про технічні документи та 24 години, або цитуючи Карла Густава Юнга: «Те, що ви бачите, залежить від того, як ви дивитеся».
Почнемо з цитування норми, що регулює питання усунення недоліків пропозиції учасника спрощеної закупівлі, а саме пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до змісту вищенаведеного пункту: «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Протокол випробувань є беззаперечним документом, що містить інформацію про якісні характеристики продукту харчування. Кабінет міністрів імперативно (походить від латинського слова imperātīvus, що означає "наказовий", "той, що стосується наказу". Своєю чергою, imperātīvus є похідним від латинського дієслова imperāre, яке перекладається як "наказувати", "керувати", "веліти".) заборонив замовникам надавати 24 години на виправлення невідповідності в частини надання документів та/або інформації про якісні характеристики предмета закупівлі. З відповідною позицією органу державного фінансового контролю Ви можете ознайомитись за результатом моніторингу UA-M-2024-11-01-000008 складений Західним офісом Держаудитслужби в Івано-Франківській області.
3. Питання прав та повноважень
В якості аргументації Вашої позиції в складі вимоги був наданий протокол сертифікаційних випробувань Миколаївської філії ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (атестат акредитації № 20626). Водночас, дана випробувальна лабораторія відсутня в переліку уповноважених акредитованих лабораторій, референс-лабораторій, який розміщений у відкритому доступі на сайті Держпродспожив служби. В даному переліку взагалі присутня лише одна на всю країну випробувальна лабораторія в статусі філії. Розуміємо, Ви можете аргументувати, що в даному переліку присутнє ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації». Погоджуємось, присутнє, з зазначенням атестату про акредитацію щодо якого здійснювалось уповноваження за номером 20425. Крім того, наказ щодо уповноваження зазначеної лабораторії містить такі види (напрями) лабораторних досліджень (випробувань): проведення фізико-хімічних, хроматографічних, токсикологічних, радіологічних та мікробіологічних досліджень (випробувань) харчових продуктів та продовольчої сировини. Як ми бачимо, тут теж невідповідність. Нельсон Мандела колись сказав: "Свобода — це не право, а можливість. І ця можливість залежить від того, наскільки ми уповноважені діяти."
Враховуючи вищенаведене, навіть у випадку, якщо б відповідно до чинного законодавства замовник був зобов’язаний надавати 24 години на усунення невідповідностей щодо якісних та технічних документів (інформації) учасників закупівель, надання такого додаткового експертного висновку не надало б замовнику належних правових підстав для акцептування Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Номер:
d8324580ed8c4da48716894b02309d4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-010854-a.a1
Назва:
Вимога щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
Вимога:
ВИМОГА
Щодо скасування Протокольного рішення №657 від 28.07.2025 року
робочої групи Бази забезпечення Національної гвардії України
(військова частина 3075) у процедурі спрощеної закупівлі UA-2025-07-14-010854-a
ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ», код ЄДРПОУ 39557430,
звертається з вимогою скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р., яким безпідставно відхилено нашу пропозицію в межах спрощеної закупівлі овочевої продукції за кодом ДК 021:2015:03220000-9 (Лоти 1, 3, 4, 9, 11), виходячи з наступного:
1. Цінова пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» є найвигіднішою
Пропозиція ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» посіла перше місце за ціновим критерієм, що є надзвичайно важливим в умовах воєнного стану та обмеженого фінансування, а тому її відхилення з формальних або надуманих підстав має ознаки упередженості та порушення принципу максимальної економії бюджетних коштів (ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі — Закон).
2. Замовник порушив ч. 9 ст. 26 Закону — не надано 24 години на усунення невідповідності.
Невідповідність, на яку посилається Замовник (акредитація лабораторії), є такою, що може бути уточнена та усунена протягом 24 годин, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону.
Однак, такої можливості ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» надано не було. Це є істотним процедурним порушенням, яке само по собі є підставою для скасування рішення про відхилення.
3. Протокол випробувань №1017 ПР видано з дотриманням вимог чинного законодавства
ДП «Київоблстандартметрологія» видало Протокол №1017 ПР від 16.07.2025 р. на підставі Протоколу сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025, який був оформлений акредитованою лабораторією Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» (атестована за відповідними показниками, включно з органолептичними), відповідно до підпункту 7.1.1.С пункту 7 національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «Київоблстандартметрологія» та випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» акредитовані в Національному агентстві з акредитації України за стандартом ДСТУ EN 1SO/IES 17025:2019 (EN ISO/IES 17025:2017, IDT; ISO/IES 17025:2017 IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Науково-випробувальна лабораторія ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» атестат про акредитацію № 20151 від 28 червня 2024 року Випробувальна лабораторія Миколаївської філії ДП «Одесастандартметрологія» атестат про акредитацію № 20626 від 10 грудня 2024 року.
Це відповідає вимогам:
• Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», згідно з яким суб’єкти господарювання мають право залучати інші уповноважені (акредитовані) суб’єкти до виконання частини робіт.
• ч. 1–4 статті 34 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яка передбачає можливість виконання технічних операцій через підрядників або співвиконавців.
Крім того, відповідно до п. 10.2 Договору №62 204 25 від 11.07.2025 р., ДП «Київоблстандартметрологія» мало право залучити іншу акредитовану лабораторію, що і було зроблено зі згоди нашого підприємства.
4. Ознаки упередженого та дискримінаційного підходу
Фактичне ігнорування пояснень щодо походження протоколу випробувань, формальний підхід до оцінки документів та відмова в праві на виправлення (24 години) створюють обґрунтовані підозри в упередженості розгляду та можливому просуванні інших постачальників всупереч принципу добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону).
У разі відсутності належного реагування на цю вимогу, ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ» буде змушене:
• звернутися до вищого командування Національної гвардії України з відповідною скаргою;
• подати скаргу до правоохоронних органів з проханням провести перевірку обставин спрощеної закупівлі та дій членів робочої групи;
5. Вимагаємо:
1. Негайно скасувати Протокольне рішення №657 від 28.07.2025 р. про відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕКС ПРОФІ».
2. Допустити пропозицію до подальшого розгляду з урахуванням її першого місця за ціною.
3. У разі сумнівів – надати можливість протягом 24 годин завантажити додаткові підтверджувальні документи згідно з п. 14 ст. 14 Закону.
Додатки:
1. Протокол випробувань №1017 ПР від 16.07.2025 р.
2. Протокол сертифікаційних випробувань №43/25 від 16.07.2025 р.
3. Лист ДП «Київоблстандартметрологія» з поясненнями.
Дата: 29.07.2025
Пов'язані документи:
Учасник
- HP-428-VL-155522.pdf 29.07.2025 18:27
- Алекс Профі.pdf 29.07.2025 18:27
- ВИМОГА морква.docx 29.07.2025 18:27
- Протокол морква.pdf 29.07.2025 18:27
Дата подачі:
29.07.2025 18:27
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Щодо порядку надання експертних висновків
В складі Вашої пропозиції було надано лише 1 (один) протокол випробувань № 1017 ПР від 16.07.2025 виданий Науково-випробувальною лабораторією ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОПЯ» (атестат про акредитацію № 20151). У змісті даного документа відсутня інформація щодо проведення випробувань за субпідрядом іншою випробувальною лабораторією. Цитуючи Жана-Поля Сартра "Істина — це не те, що є, а те, що ми бачимо; і не те, що ми бачимо, а те, що ми повинні бачити."
Повернемося до змісту відповідної вимоги щодо надання підтверджуючих документів наведених в Оголошенні: «Сканований оригінал (або нотаріально засвідчену копію, або копію засвідчену лабораторією, що видала документ, або належним чином засвідчену копію (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) Протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку про відповідність харчового продукту всім вимогам (показникам) безпечності (якості) нормативного документу визначеного технічними вимогами Замовника: ДСТУ, ТУ У, ТУ (в т.ч., за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсикологічними показниками (даний перелік не є вичерпним, та може бути змінений в бік збільшення або зменшення переліку показників/категорій показників в залежності від змісту відповідного нормативного документу)), виданого лабораторією акредитованою Національним агентством акредитації України на проведення випробувань (досліджень) за всіма співставними показниками якості та/або безпечності відповідної товарної групи предмета закупівлі та уповноваженої Держпродспоживслужбою на проведення лабораторних випробувань (досліджень) для цілей державного контролю.»
Причина відхилення Вашої пропозиції не є наслідком помилки Замовника, а наслідком неналежного вивчення умов Оголошення. Британський письменник Деніел Квігг колись написа: "Єдиний спосіб вирости — це прийняти те, що є, і рухатися далі. Наслідки — це не кінець, а новий початок."
2. Щодо нетлінного питання про технічні документи та 24 години, або цитуючи Карла Густава Юнга: «Те, що ви бачите, залежить від того, як ви дивитеся».
Почнемо з цитування норми, що регулює питання усунення недоліків пропозиції учасника спрощеної закупівлі, а саме пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до змісту вищенаведеного пункту: «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Протокол випробувань є беззаперечним документом, що містить інформацію про якісні характеристики продукту харчування. Кабінет міністрів імперативно (походить від латинського слова imperātīvus, що означає "наказовий", "той, що стосується наказу". Своєю чергою, imperātīvus є похідним від латинського дієслова imperāre, яке перекладається як "наказувати", "керувати", "веліти".) заборонив замовникам надавати 24 години на виправлення невідповідності в частини надання документів та/або інформації про якісні характеристики предмета закупівлі. З відповідною позицією органу державного фінансового контролю Ви можете ознайомитись за результатом моніторингу UA-M-2024-11-01-000008 складений Західним офісом Держаудитслужби в Івано-Франківській області.
3. Питання прав та повноважень
В якості аргументації Вашої позиції в складі вимоги був наданий протокол сертифікаційних випробувань Миколаївської філії ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (атестат акредитації № 20626). Водночас, дана випробувальна лабораторія відсутня в переліку уповноважених акредитованих лабораторій, референс-лабораторій, який розміщений у відкритому доступі на сайті Держпродспожив служби. В даному переліку взагалі присутня лише одна на всю країну випробувальна лабораторія в статусі філії. Розуміємо, Ви можете аргументувати, що в даному переліку присутнє ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації». Погоджуємось, присутнє, з зазначенням атестату про акредитацію щодо якого здійснювалось уповноваження за номером 20425. Крім того, наказ щодо уповноваження зазначеної лабораторії містить такі види (напрями) лабораторних досліджень (випробувань): проведення фізико-хімічних, хроматографічних, токсикологічних, радіологічних та мікробіологічних досліджень (випробувань) харчових продуктів та продовольчої сировини. Як ми бачимо, тут теж невідповідність. Нельсон Мандела колись сказав: "Свобода — це не право, а можливість. І ця можливість залежить від того, наскільки ми уповноважені діяти."
Враховуючи вищенаведене, навіть у випадку, якщо б відповідно до чинного законодавства замовник був зобов’язаний надавати 24 години на усунення невідповідностей щодо якісних та технічних документів (інформації) учасників закупівель, надання такого додаткового експертного висновку не надало б замовнику належних правових підстав для акцептування Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено