-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності Лот 1: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. (Івано-Франківське надлісництво). Лот 2: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. (Коломийське надлісництво). Лот 3: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. (Львівське надлісництво). Лот 4: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. (Надвірнянське надлісництво). Лот 5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. (Берегівське надлісництво).
Завершена
3 951 647.15
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 792.17 UAH
мін. крок: 0% або 792.17 UAH
Період оскарження:
14.07.2025 13:38 - 25.07.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
23f4726e98bc46bcacd983d3d6f8c039
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-005686-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Тендерна пропозиція.pdf 13.08.2025 16:59
- Тендерна документація UA-2025-07-14-005686-a.zip 13.08.2025 16:59
- Скарга UA-2025-07-14-005686-a.pdf.p7s.zip 13.08.2025 16:59
- рішення від 29.11.2022 _ 6991.pdf 13.08.2025 16:59
- Протокол УО _48 щодо визнання переможцем учасника.docx 13.08.2025 16:59
- Лист від ексклюзивного дилера Sonix.pdf 13.08.2025 16:59
- Додаток_3_ЛОТ 2.pdf 13.08.2025 16:59
- 20. Лот_2_Декларація_постачальника_Sonix.pdf 13.08.2025 16:59
- 17. Порівняльна таблиця_ЛОТ2.pdf 13.08.2025 16:59
- sign.p7s 13.08.2025 17:00
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
14.08.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
628603a1671a415eb2267267f8a14930
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. 06.08.2025 Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Під час розгляду пропозиції учасника щодо Лоту 2 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. (Коломийське надлісництво)» даної процедури закупівлі "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" код ЄДРПОУ 37976553, було виявлено не відповідність у поданій інформації, а саме: Відповідно розділу 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Додатку 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» відсутня : - Інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації
Тобто Учасником не було підтверджено Додаток № 3 до тендерної документації Інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Зазначаємо, що Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виходячи з положень пункту 40 Особливостей, Замовник не мав права під час проведення даної закупівлі розміщувати повідомлення з вимогою про усунення наведених вище невідповідностей. Дана норма встановлена законодавцем імперативно. (Аналогічна позиція викладена в рішенні № 6991-р/пк-пз від 29.11.2022р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Демченка Олександра Миколайовича від 17 листопада 2022 № UA-2022-11-01-007325-a.b1).
2. Відповідно до Додатку №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у Лоті №2, позиція №7. Замовник вимагає Шини розміром 225/75 R16 (або еквівалент), які призначені для автомобіля УАЗ.
Учасник ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" у Тендерній пропозиції №198-1-2 від 25.07.2025 р. та у Декларації постачальника про відповідність №198/20 від 25.07.2025 р. надав завідомо неправдиву інформацію у своїй пропозиції відносно позиції №7, учасник зазначає не існуючу Шину 225/75R16 121/120R Sonix Van.
Учасник умисне не вказав індекс «С» (шина для легких вантажівок і мікроавтобусів) для даної позиції у технічному описі тендерної документації.
Ще раз підкреслюємо, параметри запропонованої Учасником позиції були умисне вказані з помилками. Технічні характеристики продукції, що пропонується не відповідають вимогам Замовника. Запропонована Учасником продукція не може бути використана на рухомому складі Замовника через невідповідність її технічних характеристик.
Для підтвердження даної інформації ми звернулись до ексклюзивного дилера на території України шин ТМ Sonix, виробництва Qingdao Uni-Power Tyre Co., Ltd, ТОВ «ІНТЕРГУМА-2010» та підтвердив наступну інформацію:
1. Шини 225/75R16 121/120R Sonix Van не виробляються під ТМ Sonix
2. У асортименті виробника існують шини 225/75R16C 121/120R Sonix Van А/S.
3. Шини Sonix Van А/S призначені для використання на легких вантажівках та мікроавтобусах та не призначені для використання на автомобілях типу SUV, зокрема, автомобілях УАЗ.
Тобто Учасником не було підтверджено Додаток № 3 до тендерної документації Інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Зазначаємо, що Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виходячи з положень пункту 40 Особливостей, Замовник не мав права під час проведення даної закупівлі розміщувати повідомлення з вимогою про усунення наведених вище невідповідностей. Дана норма встановлена законодавцем імперативно. (Аналогічна позиція викладена в рішенні № 6991-р/пк-пз від 29.11.2022р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Демченка Олександра Миколайовича від 17 листопада 2022 № UA-2022-11-01-007325-a.b1).
2. Відповідно до Додатку №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у Лоті №2, позиція №7. Замовник вимагає Шини розміром 225/75 R16 (або еквівалент), які призначені для автомобіля УАЗ.
Учасник ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" у Тендерній пропозиції №198-1-2 від 25.07.2025 р. та у Декларації постачальника про відповідність №198/20 від 25.07.2025 р. надав завідомо неправдиву інформацію у своїй пропозиції відносно позиції №7, учасник зазначає не існуючу Шину 225/75R16 121/120R Sonix Van.
Учасник умисне не вказав індекс «С» (шина для легких вантажівок і мікроавтобусів) для даної позиції у технічному описі тендерної документації.
Ще раз підкреслюємо, параметри запропонованої Учасником позиції були умисне вказані з помилками. Технічні характеристики продукції, що пропонується не відповідають вимогам Замовника. Запропонована Учасником продукція не може бути використана на рухомому складі Замовника через невідповідність її технічних характеристик.
Для підтвердження даної інформації ми звернулись до ексклюзивного дилера на території України шин ТМ Sonix, виробництва Qingdao Uni-Power Tyre Co., Ltd, ТОВ «ІНТЕРГУМА-2010» та підтвердив наступну інформацію:
1. Шини 225/75R16 121/120R Sonix Van не виробляються під ТМ Sonix
2. У асортименті виробника існують шини 225/75R16C 121/120R Sonix Van А/S.
3. Шини Sonix Van А/S призначені для використання на легких вантажівках та мікроавтобусах та не призначені для використання на автомобілях типу SUV, зокрема, автомобілях УАЗ.
×
-
Назва доказу:
рішення від 29.11.2022 № 6991
-
Повʼязаний документ:
рішення від 29.11.2022 _ 6991.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від ексклюзивного дилера Sonix
-
Повʼязаний документ:
Лист від ексклюзивного дилера Sonix.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток_3_ЛОТ 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток_3_ЛОТ 2.pdf
-
-
Назва доказу:
20. Лот_2_Декларація_постачальника_Sonix
-
Повʼязаний документ:
20. Лот_2_Декларація_постачальника_Sonix.pdf
-
-
Назва доказу:
17. Порівняльна таблиця_ЛОТ2
-
Повʼязаний документ:
17. Порівняльна таблиця_ЛОТ2.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна пропозиція
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна пропозиція.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Визнати неправомірним та зобов'язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 48 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08 серпня 2025 року визначення переможця ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
b232807443ea43938cf562ef4c9aa9f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-14-005686-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Додатку №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у Лоті №2, позиція №7. Замовник вимагає Шини розміром 225/75 R16 (або еквівалент), які призначені для автомобіля УАЗ.
Учасник ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" у Тендерній пропозиції №198-1-2 від 25.07.2025 р. та у Декларації постачальника про відповідність №198/20 від 25.07.2025 р. надав завідомо неправдиву інформацію у своїй пропозиції відносно позиції №7, учасник зазначає не існуючу Шину 225/75R16 121/120R Sonix Van, оскільки Виробником шин ТМ Sonix є компанія Qingdao Uni-Power Tyre Co., Ltd та на офіційних ресурсах виробника вказано, що шина з параметрами, які вказав Учасник має модель Sonix Van A/S. Ця модель призначена для використання на легких вантажівках і мікроавтобусах, та не може використовуватися на автомобілях УАЗ, як того вимагає Замовник.
Знаючи це, Учасник умисне не вказав індекс «С» (шина для легких вантажівок і мікроавтобусів) для даної позиції у технічному описі тендерної документації.
Ще раз підкреслюємо, параметри запропонованої Учасником позиції були умисне вказані з помилками. Технічні характеристики продукції, що пропонується не відповідають вимогам Замовника. Запропонована Учасником продукція не може бути використана на рухомому складі Замовника через невідповідність її технічних характеристик.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2025 12:37
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Таким чином, замовник самостійно приймає відповідні рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, керуючись статтею 18 Закону. Порядок оскарження процедур закупівель визначений статтею 18 Закону. Звертаємо увагу Учасника, що законодавець наділяє учасника правом звернутися з вимогою про надання додаткової інформації, а не з вимогою про скасування прийнятого Замовником рішення. До того ж жодна норма Особливостей або Закону України «Про публічні закупівлі» не наділяє Замовника правом скасовувати прийняті ним рішення на підставі звернення іншого Учасника. З огляду на зазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено