-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Улаштування системи протипожежного захисту у складі: системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання), системи протидимного захисту та системи централізованого пожежного спостерігання в приміщеннях будівлі Путивльського ліцею № 1 ім. Р.Руднєва Путивльської міської ради за адресою: 41500, Сумська обл., Конотопський район, м. Путивль, вул. Героїв Путивльщини, 76. (Капітальний ремонт).
Завершена
2 613 207.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 066.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 066.04 UAH
Період оскарження:
12.07.2025 13:24 - 07.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги
Номер:
3273d533960144e983ca434102c095dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-12-000403-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оренди офіс.pdf 18.07.2025 15:27
- Скарга на незаконні вимоги Путивль.docx 18.07.2025 15:27
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf 18.07.2025 15:27
- sign.p7s 18.07.2025 15:28
- рішення від 22.07.2025 № 11396.pdf 22.07.2025 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2025 № 11836.pdf 31.07.2025 16:32
- рішення від 30.07.2025 № 11836.pdf 04.08.2025 15:09
- 21. Протокол про внесення змін до тендерної документації.docx 04.08.2025 15:36
- Додаток до Протоколу 21 Перелік змін.docx 04.08.2025 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2025 17:42
Дата розгляду скарги:
30.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2025 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2025 15:10
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2025 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін до тендерної документації згідно з Рішенням АМКУ № 11836-р/пк-пз від 30.07.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9c5ad77237764053b80cf41a0ccd67e5
Заголовок пункту скарги:
Дискримінація щодо відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації замовник встановив вимогу «Надати документи, що підтверджують наявність офісного приміщення: якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/або інші підтверджуючі документи, якщо приміщення залучене - договір оренди із обов’язковим додаванням свідоцтва чи витягу про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші підтверджуючі документи. Щодо зазначеного учасником приміщення надається оригінал/копія зареєстрованої Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови КМУ № 80 від 14.02.2018).»
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі, та не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Що стосується свідоцтва чи витягу про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
По перше: ТОВ «ТОП ФАЄР», має офісне приміщення залучене на правах оренди Згідно Договору №24 від 07.10.2022 року укладеного з Підприємством «Господарське управління Київської міської ради профспілок».
Свідоцтво чи витяг про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно це документ котрий знаходиться у власника даного майна. І власник майна не передає даних документів третім особам.
Ми як орендар приміщення під час укладення Договору оренди не отримували таких документів від власника будівлі. Також умовами Договору оренди не передбачено що Орендодавець повинен передати для Орендаря такі документи які вимагає замовник закупівлі.
Так як в нас не мані Свідоцтва чи витяг про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно ми не можемо виконати дану умову закупівлі, тому не можемо прийняти участь в закупівлі.
По друге: Надання послуг передбачених умовами даної закупівлі, регулюється Ліцензійними умовами (Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852).
Пункт 1 вище зазначеної Постанови вказує «1. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом»
Ліцензійними умовами не передбачено, що ліцензіат повинен мати свідоцтво чи витягу про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на офісне приміщення яке він орендує.
Що стосується Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови КМУ № 80 від 14.02.2018)
Ліцензійними умовами, не передбачено, наявності в Ліцензіата, вище зазначеної Деклараці.
Тому дана вимога не узгоджується з Ліцензійними умовами, та є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, котрі не мають вище зазначених документів
Як доказ порушеного права надаємо.
- Договір оренди офісу.
- Ліцензійні умови
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі, та не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Що стосується свідоцтва чи витягу про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
По перше: ТОВ «ТОП ФАЄР», має офісне приміщення залучене на правах оренди Згідно Договору №24 від 07.10.2022 року укладеного з Підприємством «Господарське управління Київської міської ради профспілок».
Свідоцтво чи витяг про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно це документ котрий знаходиться у власника даного майна. І власник майна не передає даних документів третім особам.
Ми як орендар приміщення під час укладення Договору оренди не отримували таких документів від власника будівлі. Також умовами Договору оренди не передбачено що Орендодавець повинен передати для Орендаря такі документи які вимагає замовник закупівлі.
Так як в нас не мані Свідоцтва чи витяг про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно ми не можемо виконати дану умову закупівлі, тому не можемо прийняти участь в закупівлі.
По друге: Надання послуг передбачених умовами даної закупівлі, регулюється Ліцензійними умовами (Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852).
Пункт 1 вище зазначеної Постанови вказує «1. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом»
Ліцензійними умовами не передбачено, що ліцензіат повинен мати свідоцтво чи витягу про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на офісне приміщення яке він орендує.
Що стосується Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови КМУ № 80 від 14.02.2018)
Ліцензійними умовами, не передбачено, наявності в Ліцензіата, вище зазначеної Деклараці.
Тому дана вимога не узгоджується з Ліцензійними умовами, та є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, котрі не мають вище зазначених документів
Як доказ порушеного права надаємо.
- Договір оренди офісу.
- Ліцензійні умови
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди офісу
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди офіс.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ea3b7662426d4401a15737e0165eecab
Заголовок пункту скарги:
Вимога щодо наявності автомобіля не узгоджується з ліцензійними умовами
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.1.3 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлена вимога «1.1.3. Надати документи, що підтверджують наявність транспортного засобу: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо засіб залучений - договір оренди чи надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію та підтвердженням здійснення оплат згідно такого договору. У разі надання договору оренди (надання послуг тощо) на транспортний засіб, такий договір повинен бути чинним на момент подачі пропозиції та укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі). Додатково надати акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого транспортного засобу до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).»
Дана вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію щодо участі в закупівлі, та є такою що не узгоджується з Ліцензійними умовами
Надання послуг передбачених умовами даної закупівлі, регулюється Ліцензійними умовами (Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852).
Пункт 16 Ліцензійних умов передбачає «16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)»
Пункт 1 вище зазначеної Постанови вказує «1. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом»
Тобто перелік МТБ зазначений в Ліцензійних умова є вичерпним. Вимагати щось додатково є протизаконно.
Ліцензійними умовами не передбачено підтвердження наявності в ліцензіата наявності автотранспорту.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що наведена вище вимога не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти, ті учасники що зможуть підтвердити наявність автомобіля, що не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Як доказ порушеного права надаємо.
- Ліцензійні умови
Дана вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію щодо участі в закупівлі, та є такою що не узгоджується з Ліцензійними умовами
Надання послуг передбачених умовами даної закупівлі, регулюється Ліцензійними умовами (Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852).
Пункт 16 Ліцензійних умов передбачає «16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)»
Пункт 1 вище зазначеної Постанови вказує «1. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом»
Тобто перелік МТБ зазначений в Ліцензійних умова є вичерпним. Вимагати щось додатково є протизаконно.
Ліцензійними умовами не передбачено підтвердження наявності в ліцензіата наявності автотранспорту.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що наведена вище вимога не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти, ті учасники що зможуть підтвердити наявність автомобіля, що не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Як доказ порушеного права надаємо.
- Ліцензійні умови
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаійну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
c818a0211ec04274bf3e912c33369026
Заголовок пункту скарги:
неправомірна вимога сертифікатів ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В пунктах 5.4, 5.5 Додатку 1 Тендерної документації замовник встановив вимогу «Гарантійний лист учасника в довільній формі про те, що під час надання послуг, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля; технологія та якість наданих послуг, якість застосованих матеріалів будуть відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для таких послуг. Додатково надати чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічний сертифікат, виданий на ім’я учасника або субпідрядника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), стосовно сфери діяльності: роботи електромонтажні.
Для підтвердження володіння технологіями учасник або субпідрядник/співвиконавець (у разі його залучення) надає:
- Скан-копію чинного сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації, що акредитований НААУ;
- Скан-копію чинного сертифікату ISO 45001:2019 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації, що акредитований НААУ;
- Скан-копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації;
- Скан-копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації.
Надані сертифікати повинні бути видані стосовно сфери діяльності: роботи електромонтажні.
Сертифікати, зазначені в цьому пункті, повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій, а тому у разі отримання сертифікату більше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій – обов’язкове додавання наглядового або проміжного звіту органу сертифікації.»
Для підтвердження володіння технологіями учасник або субпідрядник/співвиконавець (у разі його залучення) надає:
- Скан-копію чинного сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації, що акредитований НААУ;
- Скан-копію чинного сертифікату ISO 45001:2019 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації, що акредитований НААУ;
- Скан-копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації;
- Скан-копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 або іншого аналогічного сертифікату, виданий органом сертифікації.
Надані сертифікати повинні бути видані стосовно сфери діяльності: роботи електромонтажні.
Сертифікати, зазначені в цьому пункті, повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій, а тому у разі отримання сертифікату більше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій – обов’язкове додавання наглядового або проміжного звіту органу сертифікації.»
×
-
Назва доказу:
Ліценізійні умови
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу