-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вальниці (підшипник Н0-92417К2М, підшипник Н0-32330МУ1)
детальніше у додатку 2 до документації із закупівель
Завершена
19 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 151 392.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 151 392.00 UAH
Період оскарження:
04.10.2018 15:28 - 10.10.2018 15:33
Вимога
Відхилено
Порушення в формі проведення процедури закупівлі
Номер:
f8b9954c2db74ef2800cca4749bcbb14
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-000506-b.a1
Назва:
Порушення в формі проведення процедури закупівлі
Вимога:
Наступним повідомляємо, що у відповідності до п.1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Оскільки процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2018-10-04-000506-b є закупівлею товарів, а її вартість перевищує 200 тисяч гривень та становить 19 920 000,00 грн., Замовник зазначеної закупівлі повинен був оприлюднити процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», як процедуру відкритих торгів, а не допорогову закупівлю.
Частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені підстави відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, зокрема: замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Також зазначаємо, що у відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде відмінено процедуру закупівлі UA-2018-10-04-000506-b, ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України та органів державного фінансового контролю, зокрема до Департаменту захисту економіки Національної поліції України та Державної аудиторської служби України.
Враховуючи вищевказане, та керуючись ст. 3, ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо – відмінити процедуру допорогової закупівлі UA-2018-10-04-000506-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 09:46
Вирішення:
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовниками у розумінні зазначеного Закону є - органи державної влади, ограни місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
- юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
- органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
- у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50%.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак:
- органам державної влади, органам влади АРК,
- органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50% або такі органи володіють більшість голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначити більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;
- наявність спеціальних або ексклюзивних прав.
ДП «ЗАВОД «ЕЛЕКТРОВАЖМАШ» не забезпечує потреби держави або територіальної громади та здійснює свою діяльність на промисловій та комерційній основі, відповідно до статуту. Отже, дія Закону не розповсюджується на ДП «ЗАВОД «ЕЛЕКТРОВАЖМАШ».
Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року (зі змінами) (далі – Порядок).
Відповідно до п. 1.9. Порядку, суб’єкти, які не є замовниками в розумінні Закону, можуть використовувати Систему електронних публічних закупівель ProZorro з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконання робіт, а також оприлюднення звітів відповідно до Господарського кодексу України незалежно від суми закупівлі.
Враховуючи вищевказане, Комісія із закупівель товарів, робіт і послуг за власні кошти ДП «ЗАВОД «ЕЛЕКТРОВАЖМАШ» не вбачає порушень діючого законодавства та підстав відмінити процедуру допорогової закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено