• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Фільтр паливний

Завершена

102 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 513.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2025 08:53 - 17.07.2025 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 9706cbed0eed41d58128c4c737aef1c9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-11-000402-a.c1
Назва: Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
23липня 2025 року до уповноваженої особи Військова частина Т0930 від ФОП Кавунник Лариси Олександрівни Незаконне відхилення тендерної пропозиції у закупівлі UA-2025-07-11-000402-a Шановний Замовнику! Подаю вимогу щодо протиправного відхилення моєї пропозиції у закупівлі паливних фільтрів (ID: UA-2025-07-11-000402-a). Ваше рішення, зафіксоване в Протоколі №1069 від 23.07.2025, суттєво порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". Основним підґрунтям для відхилення стало неспівпадіння каталожного номера запропонованого мною фільтра (82-20404-SX) із вказаним у Додатку 1 номером 51.12503-0109. Однак таке рішення є юридично необґрунтованим, оскільки Додаток 1 чітко дозволяв учасникам пропонувати еквіваленти. Це підтверджується наступним: По-перше, колонка "Технічні характеристики предмета закупівлі" у Додатку 1 була спеціально залишена порожньою, що надавало учасникам право заповнити її параметрами відповідного аналога. Таке оформлення відповідає частині 4 статті 14 Закону, де зазначено, що вказівка конкретного каталожного номера служить лише для ідентифікації товару, а не виключає подання еквівалентів. По-друге, замовник не надав жодного технічного обґрунтування, чому саме номер 51.12503-0109 є обов’язковим. У протоколі відсутні: • порівняння технічних параметрів мого фільтра з вимогами; Крім того, замовник проігнорував механізм перевірки. Згідно з абзац другий та третій частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає єдиний спосіб встановлення достовірної інформації: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.. Замість використання цього інструменту для оцінки мого еквівалента, та запиту до виробника або його офіційного представника, пропозицію було відхилено лише на підставі різниці в нумерації. Ці дії створили штучну монополію на конкретний товар, що суперечить принципам (ст. 5 Закону). Вимоги: 1. Визнати протокол №1069 недійсним. 2. Відновити мою пропозицію для перевірки відповідності технічним вимогам Додатка 1.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. На Ваше звернення: "Основним підґрунтям для відхилення стало неспівпадіння каталожного номера запропонованого мною фільтра (82-20404-SX) із вказаним у Додатку 1 номером 51.12503-0109. Однак таке рішення є юридично необґрунтованим, оскільки Додаток 1 чітко дозволяв учасникам пропонувати еквіваленти. Це підтверджується наступним: По-перше, колонка "Технічні характеристики предмета закупівлі" у Додатку 1 була спеціально залишена порожньою, що надавало учасникам право заповнити її параметрами відповідного аналога. Таке оформлення відповідає частині 4 статті 14 Закону, де зазначено, що вказівка конкретного каталожного номера служить лише для ідентифікації товару, а не виключає подання еквівалентів. По-друге, замовник не надав жодного технічного обґрунтування, чому саме номер 51.12503-0109 є обов’язковим. " Звертаю Вашу увагу на те що, в Додатку 1 до Оголошення в колонці "Найменування товару/ Марка або модель, або інші параметри для ідентифікації Товару" вказано "51.12503-0109" і не вказано жодних посилань на еквівалент чи аналог. Також звертаю вашу увагу на тип процедури обраний замовником і для обраного типу процедури відсутня необхідність "технічного обґрунтування" чому саме обраний замовником товар є обов'язковим.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.07.2025 08:51