-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
вугілля кам’яне, паливні брикети
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету.
Торги не відбулися
660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2025 17:22 - 15.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Порушення проведення процедури закупівлі
Номер:
685bbf464e7b4cbe95d05f0e1929c70f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-10-011327-a.a2
Назва:
Порушення проведення процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 8358 Брикети та Гранули копія.pdf 30.07.2025 21:35
- Скарга_АМКУ_Енергопроект_відхилення .pdf.asice.zip 30.07.2025 21:36
- Скарга_АМКУ_Енергопроект_відхилення Вижниця (1).docx 30.07.2025 21:36
- sign.p7s 30.07.2025 21:36
- рішення від 01.08.2025 № 11921.pdf 01.08.2025 15:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2025 №12441.pdf 13.08.2025 13:47
- Рішення від 12.08.2025 №12441.pdf 14.08.2025 12:43
- dstu_8358_2015 (3).pdf 05.08.2025 17:03
- тех (3).pdf 05.08.2025 17:03
- Пояснення ТОВ «Енергопроект ЛТД».pdf 05.08.2025 17:03
- Посвідчення брикет (3).pdf 05.08.2025 17:03
- Посвідчення надане ТОВ «Енергопроект ЛТД».pdf 05.08.2025 17:03
- 3. Цінова пропозиція.pdf 05.08.2025 17:03
- Рішення від 22.04.2019 № 4896 (3).pdf 05.08.2025 17:03
- пояснення в АМКУ.docx 05.08.2025 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2025 21:38
Дата розгляду скарги:
12.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2025 15:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.08.2025 12:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bd8d81575702424d919ab316b2a64e90
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергопроект ЛТД» вважає рішення Замовника що викладені в Протоколах упередженим, таким що порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозиції, а також чинне законодавство в сфері публічних закупівель оскільки пропозиція учасника-переможця містить грубі помилки в наслідок чого підлягає відхиленню
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо що Замовником застосовується вибірковий підхід до оцінювання поданих пропозиції з огляду на наступне:
Твердження Замовника на перевищення допустимого вмісту кадмію в паливних брикетах ігнорує положення чинного стандарту ДСТУ 8358:2015, який встановлює для брикетів І групи якості допустимий рівень кадмію до 0,5 мг/кг (а не 0,05 мг/кг) Фактичне значення 0,076 мг/кг у брикетах які пропонує ТОВ «Енергопроект ЛТД» більш ніж у 6 разів нижче граничної межі встановленої національного стандарту.
Замовник умисно! або можливо помилково встановив граничний вміст кадмію на рівні 0,05 мг/кг, який у 10 разів суворіший, ніж передбачено ДСТУ 8358:2015 (0,5 мг/кг для брикетів І групи).
Із всього переліку мікроелементів, які можуть міститися в брикетах з деревини що регламентовані ДСТУ 8358:2015 — (такі як кадмій, хром, мідь, ртуть, свинець)— Замовник без жодного технічного або санітарного обґрунтування виокремив саме кадмій як єдиний показник, що, на його думку, підлягає жорсткішому контролю, і встановив до нього власну норму, яка суттєво нижча від гранично допустимої згідно із державним стандартом, хоча усі інші елементи залишив без уваги відповідно до державного стандарту.
Технічне завдання Замовника дійсно встановлює надграничну норму щодо вмісту кадмію – не більше ніж 0,05 мг/кг. Однак в запропонованому товарі показник для кадмію не перевищує граничних норм визначених ДСТУ 8358-2015 (зазначено 0,5%), а зазначення кадмію в пропозиції Скаржника 0,076 мг/кг — повністю відповідає вимогам чинного стандарту для даного товару.
Замовник ухвалив рішення лише на основі аналізу єдиного показника який умисно обмежив але не врахував інших вимог щодо якості товару та ефективності використання державних коштів.
Слід зауважити, що відповідно до оголошення про закупівлю вказано: Вид предмету закупівлі:- товари, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо.
Отже паливні брикети використовуються для опалення приміщень, а не для споживання або використання у харчовій чи фармацевтичній галузі. Відтак, ключовим критерієм придатності такого палива є його енергетична ефективність (теплотворна здатність), а не вміст мікроконцентрацій металів, які при спалюванні брикетів в побутових умовах навіть не вивільняються у леткі речовини продуктів горіння.
Таким чином, відхилення пропозиції Скаржника з посиланням на "перевищення норми кадмію" є незаконним, оскільки суперечить чинному галузевому стандарту, який має пріоритет перед умовами, встановленими Замовником у довільний спосіб що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5 ст. 5 Закону, а також п. 29 Особливостей.
2. Наступне питання скарги це невідповідність пропозиції учасника переможця ПП «Енергозахід».
З огляду на підхід до оцінювання пропозицій рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника виглядає упередженим та таким, що прийняте в інтересах іншого учасника торгів — ПП «Енергозахід», який запропонував найвищу ціну пропозиції. Водночас зазначений учасник-переможець, відповідно до поданих сертифікатів якості на паливні брикети, запропонував продукцію із простроченим терміном придатності, що є серйозним порушенням умов тендерної документації.
Замовник не вбачає у цьому підстав для відхилення, проте Скаржник вважає, що пропозиція учасника-переможця ПП «Енергозахід» містить грубі помилки в наслідок чого підлягає відхиленню з наступних підстав:
25 липня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №2 про визнання ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» переможцем закупівлі та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям, зважаючи на наступне.
Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: та завантаження файлів з:
1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей;
3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію;
4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції
5) документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
6) тендерної пропозиції згідно Додатку 3.
7) інших документів, визначених в тендерній документації та додатках до неї.
8) проекту договору (додаток 4)
9) заява – згода(додаток 5)».
В технічному завданні Замовник вказує, що він закуповує наступні паливні брикети, з
наступними характеристиками:
Назва товару Технічні та інші вимоги до брикетів паливних Кількість
Паливні брикети з тирси
листяних
(твердих) порід дерев Група якості – І
Розмір паливних брикетів (мм): за товщиною і шириною або діаметром – від 25 мм до 75 мм (+/- 5мм), за довжиною від 10 мм до 400 мм (+/- 5мм).
Технологічна ознака: — зі зв’язувальною речовиною.
Зольність- не більше ніж 1,0 %.
Вологість - не більше ніж 10 %.
Найнижча питома теплота згоряння робочої маси брикету- не менше ніж 17,5 МДж/кг.
Щільність - не менше ніж 1100 кг/м3.
Вміст сірки- не більше ніж 0,08 %.
Вміст азоту- не більше ніж 0,3 %.
Вміст хлору - не більше ніж 0,02 %.
Вміст кадмію - не більше ніж 0,05 мг/кг.
Вміст хрому - не більше ніж 8 мг/кг.
Вміст міді - не більше ніж 5 мг/кг.
Вміст ртуті - не більше ніж 0,05 мг/кг.
Вміст свинцю – менше ніж 10 мг/кг.
Вміст домішок - не більше ніж 2 %.
Брикети мають бути упаковані в мішки поліпропіленові.
Зберігання Товару визначається п. 11 ДСТУ 8358:2015. Транспортування Товару визначається п. 10 ДСТУ 8358:2015. 22 тонни
Окрім цього в технічному завданні Замовник встановлює наступну вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та іншим вимогам замовника до брикетів паливних:
Підтвердження вимог вказаних у таблиці 2 здійснюється наданням учасником в складі тендерної пропозиції посвідчення якості на паливні брикети з тирси листяних (твердих) порід дерев, оформленого відповідно до п.13.2 ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови, яке повинно підтверджувати відповідність запропонованого учасником товару технічним та іншим вимогам замовника до брикетів паливних передбаченим таб.2 цього технічного Завдання».
Станом на сьогодні, національним стандартом для брикетів та гранул паливних є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови
Відповідно до п.13.2. ДСТУ 8358:2015 в посвідченні про якість вказують:
В розділі 14 ДСТУ 8358:2015 міститься наступна інформація:
На виконання встановленої Замовником вимоги ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» завантажив у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Посвідчення брикет.PDF».
Якщо уважно ознайомитись зі змістом вказаного документа, то можна побачити, що в ньому міститься інформація про гарантійний строк зберігання брикетів:
Дата виготовлення, згідно наданого ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» посвідчення про якість є 03.06.2024 р.:
Таким чином, кінцевим строком зберігання брикетів виступає 03.06.2025 р.
Відповідно до інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, Кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 18 липня 2025 року до 18:00.
Таким чином, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій брикети, які пропонує переможець закупівлі мають закінчений гарантійний термін зберігання. А це в свою чергу вже має серйозні наслідки як для Замовника так і для Учасника, пропозиція якого була акцептована Замовником.
Паливні брикети з тирси листяних (твердих) порід дерев з закінченим терміном зберігання, які ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» планує реалізувати Замовнику вже можуть суттєво відрізнятись від тих, які закуповує Замовник в частині їх Технічних та інших вимог, встановлених Замовником в тендерній документації, оскільки їхні споживчі властивості можуть суттєво змінитися порівняно з тими, які були заявлені виробником на момент виробництва та в межах гарантійного терміну. Так, брикети з закінченим терміном зберігання можуть мати нижчу теплотворну здатність, мати підвищену ламкість/розсипчастість, підвищене утворення золи/диму, а також мати вже зовсім іншу зольність, вологість тощо.
Виходячи з вищезгаданого, ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» пропонує Замовнику брикети з закінченим терміном зберігання, технічні характеристики, яких можуть суттєво відрізнятись від заявлених Замовником.
Твердження Замовника на перевищення допустимого вмісту кадмію в паливних брикетах ігнорує положення чинного стандарту ДСТУ 8358:2015, який встановлює для брикетів І групи якості допустимий рівень кадмію до 0,5 мг/кг (а не 0,05 мг/кг) Фактичне значення 0,076 мг/кг у брикетах які пропонує ТОВ «Енергопроект ЛТД» більш ніж у 6 разів нижче граничної межі встановленої національного стандарту.
Замовник умисно! або можливо помилково встановив граничний вміст кадмію на рівні 0,05 мг/кг, який у 10 разів суворіший, ніж передбачено ДСТУ 8358:2015 (0,5 мг/кг для брикетів І групи).
Із всього переліку мікроелементів, які можуть міститися в брикетах з деревини що регламентовані ДСТУ 8358:2015 — (такі як кадмій, хром, мідь, ртуть, свинець)— Замовник без жодного технічного або санітарного обґрунтування виокремив саме кадмій як єдиний показник, що, на його думку, підлягає жорсткішому контролю, і встановив до нього власну норму, яка суттєво нижча від гранично допустимої згідно із державним стандартом, хоча усі інші елементи залишив без уваги відповідно до державного стандарту.
Технічне завдання Замовника дійсно встановлює надграничну норму щодо вмісту кадмію – не більше ніж 0,05 мг/кг. Однак в запропонованому товарі показник для кадмію не перевищує граничних норм визначених ДСТУ 8358-2015 (зазначено 0,5%), а зазначення кадмію в пропозиції Скаржника 0,076 мг/кг — повністю відповідає вимогам чинного стандарту для даного товару.
Замовник ухвалив рішення лише на основі аналізу єдиного показника який умисно обмежив але не врахував інших вимог щодо якості товару та ефективності використання державних коштів.
Слід зауважити, що відповідно до оголошення про закупівлю вказано: Вид предмету закупівлі:- товари, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо.
Отже паливні брикети використовуються для опалення приміщень, а не для споживання або використання у харчовій чи фармацевтичній галузі. Відтак, ключовим критерієм придатності такого палива є його енергетична ефективність (теплотворна здатність), а не вміст мікроконцентрацій металів, які при спалюванні брикетів в побутових умовах навіть не вивільняються у леткі речовини продуктів горіння.
Таким чином, відхилення пропозиції Скаржника з посиланням на "перевищення норми кадмію" є незаконним, оскільки суперечить чинному галузевому стандарту, який має пріоритет перед умовами, встановленими Замовником у довільний спосіб що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5 ст. 5 Закону, а також п. 29 Особливостей.
2. Наступне питання скарги це невідповідність пропозиції учасника переможця ПП «Енергозахід».
З огляду на підхід до оцінювання пропозицій рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника виглядає упередженим та таким, що прийняте в інтересах іншого учасника торгів — ПП «Енергозахід», який запропонував найвищу ціну пропозиції. Водночас зазначений учасник-переможець, відповідно до поданих сертифікатів якості на паливні брикети, запропонував продукцію із простроченим терміном придатності, що є серйозним порушенням умов тендерної документації.
Замовник не вбачає у цьому підстав для відхилення, проте Скаржник вважає, що пропозиція учасника-переможця ПП «Енергозахід» містить грубі помилки в наслідок чого підлягає відхиленню з наступних підстав:
25 липня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №2 про визнання ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» переможцем закупівлі та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям, зважаючи на наступне.
Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: та завантаження файлів з:
1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей;
3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію;
4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції
5) документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
6) тендерної пропозиції згідно Додатку 3.
7) інших документів, визначених в тендерній документації та додатках до неї.
8) проекту договору (додаток 4)
9) заява – згода(додаток 5)».
В технічному завданні Замовник вказує, що він закуповує наступні паливні брикети, з
наступними характеристиками:
Назва товару Технічні та інші вимоги до брикетів паливних Кількість
Паливні брикети з тирси
листяних
(твердих) порід дерев Група якості – І
Розмір паливних брикетів (мм): за товщиною і шириною або діаметром – від 25 мм до 75 мм (+/- 5мм), за довжиною від 10 мм до 400 мм (+/- 5мм).
Технологічна ознака: — зі зв’язувальною речовиною.
Зольність- не більше ніж 1,0 %.
Вологість - не більше ніж 10 %.
Найнижча питома теплота згоряння робочої маси брикету- не менше ніж 17,5 МДж/кг.
Щільність - не менше ніж 1100 кг/м3.
Вміст сірки- не більше ніж 0,08 %.
Вміст азоту- не більше ніж 0,3 %.
Вміст хлору - не більше ніж 0,02 %.
Вміст кадмію - не більше ніж 0,05 мг/кг.
Вміст хрому - не більше ніж 8 мг/кг.
Вміст міді - не більше ніж 5 мг/кг.
Вміст ртуті - не більше ніж 0,05 мг/кг.
Вміст свинцю – менше ніж 10 мг/кг.
Вміст домішок - не більше ніж 2 %.
Брикети мають бути упаковані в мішки поліпропіленові.
Зберігання Товару визначається п. 11 ДСТУ 8358:2015. Транспортування Товару визначається п. 10 ДСТУ 8358:2015. 22 тонни
Окрім цього в технічному завданні Замовник встановлює наступну вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та іншим вимогам замовника до брикетів паливних:
Підтвердження вимог вказаних у таблиці 2 здійснюється наданням учасником в складі тендерної пропозиції посвідчення якості на паливні брикети з тирси листяних (твердих) порід дерев, оформленого відповідно до п.13.2 ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови, яке повинно підтверджувати відповідність запропонованого учасником товару технічним та іншим вимогам замовника до брикетів паливних передбаченим таб.2 цього технічного Завдання».
Станом на сьогодні, національним стандартом для брикетів та гранул паливних є ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови
Відповідно до п.13.2. ДСТУ 8358:2015 в посвідченні про якість вказують:
В розділі 14 ДСТУ 8358:2015 міститься наступна інформація:
На виконання встановленої Замовником вимоги ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» завантажив у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Посвідчення брикет.PDF».
Якщо уважно ознайомитись зі змістом вказаного документа, то можна побачити, що в ньому міститься інформація про гарантійний строк зберігання брикетів:
Дата виготовлення, згідно наданого ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» посвідчення про якість є 03.06.2024 р.:
Таким чином, кінцевим строком зберігання брикетів виступає 03.06.2025 р.
Відповідно до інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, Кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 18 липня 2025 року до 18:00.
Таким чином, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій брикети, які пропонує переможець закупівлі мають закінчений гарантійний термін зберігання. А це в свою чергу вже має серйозні наслідки як для Замовника так і для Учасника, пропозиція якого була акцептована Замовником.
Паливні брикети з тирси листяних (твердих) порід дерев з закінченим терміном зберігання, які ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» планує реалізувати Замовнику вже можуть суттєво відрізнятись від тих, які закуповує Замовник в частині їх Технічних та інших вимог, встановлених Замовником в тендерній документації, оскільки їхні споживчі властивості можуть суттєво змінитися порівняно з тими, які були заявлені виробником на момент виробництва та в межах гарантійного терміну. Так, брикети з закінченим терміном зберігання можуть мати нижчу теплотворну здатність, мати підвищену ламкість/розсипчастість, підвищене утворення золи/диму, а також мати вже зовсім іншу зольність, вологість тощо.
Виходячи з вищезгаданого, ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» пропонує Замовнику брикети з закінченим терміном зберігання, технічні характеристики, яких можуть суттєво відрізнятись від заявлених Замовником.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця, визначені абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, Пропозиція Переможця мала би бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей Не відхиливши тендерну пропозицію ПП «Енергозахід», Замовник порушив вимогу пункту 44 Особливостей, відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені статтею 5 Закону. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про вибір переможця, оформлене Протоколами №1 та №2 № 48 від 25 липня 2025 року. Виходячи з вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону, пунктами 55, 56 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Встановити порушення, допущені Брусницькою сільською радою під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом - Тверде паливо (вугілля кам’яне, паливні брикети) (09110000-3) (ДК 021:2015)) (далі - Закупівля). Ідентифікатор - UA-2025-07-10-011327-a 2. Зобов’язати Брусницьку сільську раду скасувати Протокольне рішення №1 Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель Брусницька сільська рада Вижницького району Чернівецької області Николайчука Івана Тарасовича від 25 липня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» на підставі п.44 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 р. на закупівлю Тверде паливо (вугілля кам’яне, паливні брикети) (09110000-3) (ДК 021:2015)) (далі - Закупівля). Ідентифікатор - UA-2025-07-10-011327-a. 3. Зобов’язати Брусницьку сільську раду скасувати Протокольне рішення №2 Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель Брусницька сільська рада Вижницького району Чернівецької області Николайчука Івана Тарасовича від 25 липня 2025 року щодо визначення переможцем та опублікувати повідомлення про намір укласти договір на закупівлю Тверде паливо (вугілля кам’яне, паливні брикети) (09110000-3) (ДК 021:2015)) (далі - Закупівля). Ідентифікатор - UA-2025-07-10-011327-a. із ПП «Енергозахід» (далі - Переможець) загальною вартістю 656 436,00 грн.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
d5205c45b398411f84bd8a4c318a6b05
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-10-011327-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
25 липня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення No2 про визнання ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» переможцем закупівлі та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf.asice-6.zip 29.07.2025 17:27
- Скарга АМКУ.pdf 29.07.2025 17:27
- Посвідчення брикет.PDF 29.07.2025 17:27
- ДСТУ 8358.pdf 29.07.2025 17:27
- sign.p7s 29.07.2025 17:29
- рішення від 31.07.2025 № 11852.pdf 31.07.2025 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2025 № 12260.pdf 11.08.2025 12:30
- рішення від 08.08.2025 № 12260.pdf 13.08.2025 12:21
- ПОЯСНЕННЯ В АМКУ Брусниця.docx 04.08.2025 16:56
- Посвідчення брикет.pdf 04.08.2025 16:56
- ПОЯСНЕННЯ В АМКУ (2).pdf 04.08.2025 16:56
- ЗАЯВА про участь у засіданні в режимі відеоконференції Брусниця.doc 04.08.2025 16:56
- ЗАЯВА про участь у засіданні в режимі відеоконференції.pdf 04.08.2025 16:56
- Рішення від 22.04.2019 № 4896.pdf 04.08.2025 16:56
- dstu_8358_2015.pdf 04.08.2025 16:56
- тех.pdf 04.08.2025 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2025 17:46
Дата розгляду скарги:
08.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.07.2025 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2025 12:22
Дата виконання рішення Замовником:
15.08.2025 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
15e0e6efc6124579b611ed141f3aa7d2
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
25 липня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення No2 про визнання ПП «ЕНЕРГОЗАХІД» переможцем закупівлі та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 8358:2015
-
Опис доказу:
ДСТУ 8358:2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8358.pdf
-
-
Назва доказу:
Посвідчення про якість на брикет
-
Опис доказу:
Посвідчення про якість на брикет
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення брикет.PDF
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ (підписана)
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ (підписана)
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf.asice-6.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір