• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Ц_25Т-484_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання) (Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Такелажні засоби та підіймально-транспортувальне обладнання); Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні); Лот №3 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій))

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 32 робочих дні

1 233 682.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 940.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2025 16:35 - 01.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 2bf8dad537cb4267bc8c18fc226fe141
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-10-010687-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможця та намір укласти договір у закупівлі UA-2025-07-10-010687-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.08.2025 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2025 18:05
Дата виконання рішення Замовником: 09.09.2025 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Погодитись з рішенням Комісії №13415-р/пк-пз від 01.09.2025 та виконати його. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ № 483 від 15 серпня 2025 Рішення Уповноваженої особи Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) про визначення учасника переможцем, яким визначено учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ" переможцем процедури закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, за предметом Ц_25Т-484_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання) (Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Такелажні засоби та підіймально-транспортувальне обладнання); Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні); Лот №3 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-010687-a за ЛОТОМ № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Такелажні засоби та підіймально-транспортувальне обладнання), та повернути цього учасника на кваліфікацію.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+", Андрей Окунь 380674893887 inter119market@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b33b3ccd68704a70b1832bbf55b09ef0
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 10.07.2025 року Замовником АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Ц_25Т-484_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання) (Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Такелажні засоби та підіймально-транспортувальне обладнання); Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні); Лот №3 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій))», ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-10-010687-a.
Учасниками процедури закупівлі по Лоту 1 були: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ", ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі-Скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю "СКІФ ІНВЕСТ".
15 серпня 2025 року Замовник оприлюднив Протокол № 483 від 15.08.2025 р про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ" (далі – Переможець).

Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням Замовника щодо визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.

І. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
1. Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати заповнений Додаток 3 до тендерної документації. Також відповідно до Додаток 3 до тендерної документації учасники повинні надати Технічний паспорт та/або сертифікат якості та/або інший аналогічний за змістом документ від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі), який/які містить/містять інформацію про технічні характеристики.

У складі тендерної пропозиції Переможець надав файл Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 370 – 07 – 05 від 31.07.2025 р. (далі – технічна специфікація), а також паспорти на товар (файл 10. Паспорти.pdf).

Разом з тим надані паспорти на товар не містять всієї інформації про технічні характеристики, а також дані зазначені у паспортах суперечать даним, зазначеним у файлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

1. За позицією 1 Строп 4СК 10,0/2000/2050 (скоби замість гаків) у технічній специфікації Замовник зазначає Каталожний номер 01-050218. Але при цьому в паспорті на товар зазначено «Порядковий номер за системою виробника: Не передбачена». Інших даних про каталожний номер паспорт також не містить.
У зв’язку з цим інформація, зазначена у технічній специфікації не відповідає інформації зазначеній у паспорті на товар. Що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Крім цього, у паспорті не зазначена інформація про форму та робоче навантаження ланки такелажної. Також не зазначено про Матеріал виконання (сталевий канат), спосіб кріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.

Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 21мм
Канат СВ ГОСТ 2688-80 21,0 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 20*22
Ланка зі збільшеними додатковими овалами G80 А347 SL-94 1-1/8" 12,0тн
Скоба такелажна G-2150 3/4" 4,75тн

А у технічній специфікації зазначено:
«складається з чотирьох канатних гілок, коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки), об'єднаних однією такелажною ланкою трикутної або овальної форми з допоміжними (додатковими) ланками. Завершальними елементами знизу служать вантажні такелажні скоби з гвинтом, прямі, болт-гайка (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа)».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації про те, що завершальними елементами знизу служать вантажні такелажні скоби з гвинтом, прямі, болт-гайка, натомість містить інформацію про втулку, яка взагалі не вимагається.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.

2. За позицією 2 Строп 4СК 16,0/2150/2250 (скоби замість гаків) у паспорті не зазначено форму, висоту, ширину, товщину ланки такелажної, робоче навантаження (хоча відповідно до частини ІІ додатку 3 до тендерної документації робоче навантаження зазначається в обов’язковому порядку). Також не зазначено про Матеріал виконання (сталевий канат), спосіб закріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.

Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 26мм
Канат СВ ГОСТ 2688-80 27,0 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 26*28
Ланка зі збільшеними додатковими овалами G80 А347 SL-94 1-1/4" 17,4тн
Скоба такелажна G-2150 7/8" 6,5тн

А у технічній специфікації зазначено:
«складається з чотирьох канатних гілок, коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки), об'єднаних однією такелажною ланкою трикутної або овальної форми з допоміжними (додатковими) ланками. Завершальними елементами знизу служать вантажні такелажні скоби з гвинтом, прямі, болт-гайка (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа)».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації про те, що завершальними елементами знизу служать вантажні такелажні скоби з гвинтом, прямі, болт-гайка, натомість містить інформацію про втулку, яка взагалі не вимагається.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.


3. За позицією 3 Строп 4СК 25,0/4000 у паспорті не зазначено про Матеріал виконання (сталевий канат), спосіб закріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.

Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 32мм
Гак чалочний 320А SL-130 11,0тн
Канат СВ ГОСТ 7668-80 33,0 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 32*34
Ланка зі збільшеними додатковими овалами G80 А347 SL-94 1-1/2" 25,0тн

А у технічній специфікації зазначено:
«складається з чотирьох канатних гілок, коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки), об'єднаних однією такелажною ланкою трикутної або овальної форми з допоміжними (додатковими) ланками. Завершальними елементами знизу служать вантажні гаки (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа)».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації про наявність коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки), об'єднаних однією такелажною ланкою трикутної або овальної форми з допоміжними (додатковими) ланками та те, що завершальними елементами знизу служать вантажні гаки, натомість містить інформацію про втулку, гак чалочний, що взагалі не вимагається.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.

4. За позицією 4 Строп 1СК 16,0/2500 у паспорті не зазначено інформації про петлю гілки, Спосіб кріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою), Матеріал виконання (сталевий канат). Також не зазначено інформацію про висоту, ширину (хоча відповідно до частини ІІ додатку 3 до тендерної документації така інформація повинна бути обов’язково зазначена у паспорті). Крім цього у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.


Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 38мм
Гак-вертлюг 322А SL-132 21,2 тн
Канат СВ ГОСТ 7668-80 39,5 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 38*40

А у технічній специфікації зазначено:
«коуш. Завершальним елементом знизу служить гак-вертлюг з фіксатором (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа)».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації, що завершальним елементом знизу служить гак-вертлюг, і про те, що гак-вертлюг має фіксатор.

5. За позицією 5 Строп 1СК 5,0/4000 у паспорті не зазначено інформації про спосіб кріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою), Матеріал виконання (сталевий канат). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.

Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 24мм
Гак чалочний 320А SL-130 7.0тн
Канат СВ ГОСТ 2688-80 24,0 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 22*24

А у технічній специфікації зазначено:
«коуш. Завершальним елементом знизу служить гак з фіксатором (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа)».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації, що завершальним елементом знизу служить гак, і про те, що гак має фіксатор, натомість містить інформацію про втулку, яка взагалі не вимагається.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.

6. За позицією 6 Строп СКП 2,0/3000 (втулка) у паспорті не зазначено інформації про спосіб кріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою), Матеріал виконання (сталевий канат). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.
Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.


7. За позицією 7 Строп 2СК 3,2/1000 у паспорті не зазначено інформації про спосіб кріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою), Матеріал виконання (сталевий канат). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.

Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 14мм
Гак чалочний 320А SL-130 3,0тн
Канат СВ ГОСТ 2688-80 14,0 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 13*14
Ланка овальна G80 А343 SL-33 8-8 3,15тн

А у технічній специфікації зазначено:
«складається з двох канатних гілок, коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки). Завершальними елементами знизу служать вантажні гаки з фіксатором (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа)».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації про наявність коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки) і про те, що завершальними елементами знизу служать вантажні гаки з фіксатором, натомість містить інформацію про втулку, яка взагалі не вимагається.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.

8. За позицією 8 Строп 2СК 5,0/2000 у паспорті не зазначено інформації про спосіб кріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою), Матеріал виконання (сталевий канат). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.

Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 21мм
Гак чалочний 320А SL-130 5,0тн
Канат СВ ГОСТ 2688-80 21,0 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 20*22
Ланка овальна G80 А343 SL-33 13-8 8,0тн

А у технічній специфікації зазначено:
«складається з двох канатних гілок, коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки). Завершальними елементами знизу служать вантажні гаки з фіксатором (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації про наявність коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки) і про те, що завершальними елементами знизу служать вантажні гаки з фіксатором, натомість містить інформацію про втулку, яка взагалі не вимагається.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.

9. За позицією 9 Строп 2СК 20,0/6000 у паспорті не зазначено інформації про спосіб кріплення петель (обтискання алюмінієвою втулкою), Матеріал виконання (сталевий канат). Хоча у технічній специфікації така інформація зазначається. Таким чином, наданий паспорт не містить інформацію про технічні характеристики, що зазначена у технічній специфікації і не підтверджує її.

Крім цього, у паспорті зазначено:
Опис та перелiк всiх елементiв:
Втулка алюмінієва EN13411-3 DIN3093, 34мм
Гак чалочний 320А SL-130 15,0тн
Канат СВ ГОСТ 7668-80 36,5 мм
Коуш для каната сталевого по DIN 6899 36*38
Ланка овальна G80 А343 SL-33 22-8 21,2тн

А у технічній специфікації зазначено:
«складається з двох канатних гілок, коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки). Завершальними елементами знизу служать вантажні гаки з фіксатором (вантажопідйомністю відповідно до робочого навантаження стропа)».

Таким чином, інформація в паспорті стосовно елементів стропа (при чому у паспорті зазначені всі елементи) не відповідає інформації у технічній специфікації. Зокрема паспорт не містить інформації про наявність коуш-коуш (з обох кінців кожної гілки) і про те, що завершальними елементами знизу служать вантажні гаки з фіксатором, натомість містить інформацію про втулку, яка взагалі не вимагається.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника.

10. За позицією 10 Канат СВ ЕН 12385-4 12,0 мм, то стосовно цього товару взагалі не наданий паспорт чи інший документ на підтвердження технічних характеристик. Оскільки наданий сертифікат якості на сторінці 10 файлу 10. Паспорти.pdf наданий на товар Канат сталевий без покриття 12,0 35(W)xK7 1960 U sZ EN 12385-4. Таким чином, найменування товару у технічній специфікації та сертифікаті якості є різними, тому неможливо встановити, чи стосується цей сертифікат запропонованого товару.
Крім цього, у технічній специфікації Переможець як Стандарт виготовлення зазначає EN 12385-4. Разом з цим, відповідно до сертифікату якості зазначено: «Технічні вимоги, методи випробувань, маркування, транспортування і зберігання згідно EN 12385-1». Тобто даний товар відповідно до сертифікату якості виготовлений за двома стандартами: EN 12385-4 та EN 12385-1.

Таким чином, Переможець не підтвердив відповідність товару технічним вимогам Замовника, а запропонований товар не відповідає вимогам технічної специфікації.

Крім цього, відповідно до додатку 3 до тендерної документації У випадку пропонування товару (продукції/предмета закупівлі), виготовленого за іншим еквівалентним нормативним документом, аніж зазначений Замовником стандарт виготовлення, то Учасник вказує у заповненій ним Частині І Додатку №3 до тендерної документації найменування такого іншого еквівалентного нормативного документу (стандарту). В складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати скан-копію з оригіналу або з копії такого іншого еквівалентного нормативного документу (стандарту). У випадку зазначення Учасником пізнішої редакції (версії) стандарту, який вимагається замовником, то такий стандарт не надається Учасником.

Переможець пропонує еквівалентний Стандарт виготовлення, а саме EN 12385-4. Але у складі тендерної пропозиції Переможець не надає скан-копію з оригіналу або з копії такого іншого еквівалентного нормативного документу (стандарту). Чим не виконав вимогу технічної специфікації.

11. За позицією 10 Канат СВ ЕН 12385 10,0 мм, то стосовно цього товару взагалі не наданий паспорт чи інший документ на підтвердження технічних характеристик. Оскільки наданий сертифікат заводських випробувань на сторінці 11 файлу 10. Паспорти.pdf наданий на товар Сталевий канат. Таким чином, найменування товару у технічній специфікації та сертифікаті якості є різними, тому неможливо встановити, чи стосується цей сертифікат запропонованого товару.

У технічній специфікації зазначено Тимчасовий опір дротів розриву 1 960 Н/мм2, а у наданому сертифікаті фактичний показний цієї характеристики зазначений як 1960-2160 Н/мм2. Що не відповідає інформації, зазначеній у технічній специфікації.

У технічній специфікації зазначено Розривне зусилля каната в цілому 70,5 кН, а у наданому сертифікаті фактичний показний цієї характеристики зазначений як 73,8 кН. Що не відповідає інформації, зазначеній у технічній специфікації.
Крім цього, у наданому сертифікаті не вказаний стандарт виготовлення (хоча його вказання є обов’язковим відповідно до частини ІІ додатку 3 до тендерної документації). Значення EN 12385-4 у сертифікаті зазначене як специфікація. Разом з цим неможливо встановити, чи EN 12385-4 є стандартом, чи чого стосується це значення.

Крім цього, відповідно до додатку 3 до тендерної документації У випадку пропонування товару (продукції/предмета закупівлі), виготовленого за іншим еквівалентним нормативним документом, аніж зазначений Замовником стандарт виготовлення, то Учасник вказує у заповненій ним Частині І Додатку №3 до тендерної документації найменування такого іншого еквівалентного нормативного документу (стандарту). В складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати скан-копію з оригіналу або з копії такого іншого еквівалентного нормативного документу (стандарту). У випадку зазначення Учасником пізнішої редакції (версії) стандарту, який вимагається замовником, то такий стандарт не надається Учасником.

Переможець пропонує еквівалентний Стандарт виготовлення, а саме EN 12385-4. Але у складі тендерної пропозиції Переможець не надає скан-копію з оригіналу або з копії такого іншого еквівалентного нормативного документу (стандарту). Чим не виконав вимогу технічної специфікації.

Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації (Додаток 4).


Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам технічної специфікації та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Враховуючи викладене, пропозиція Переможця не відповідала вимогам технічної специфікації та мала бути відхилена Замовником.

Враховуючи викладене, дії Замовника місять ознаки порушень вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.

ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір