• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

АКБ до БпЛА «Autel EVO MAX 4N/T» (31440000-2 Акумуляторні батареї, за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)

Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі, Законі України “Про оборонні закупівлі” та інших нормативно-правових актах

Завершена

617 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 175.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2025 15:54 - 16.07.2025 17:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: fbdebf1705c74e6aa95a2b0b01303642
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-10-009650-a.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Учасник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем учасника ПП БудКапітал Плюс у зв’язку з невідповідністю його пропозиції вимогам тендерної документації. 22.07.25 р. зазначеному учаснику у системі була надана можливість виправити невідповідності, а саме розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей щодо технічних характеристик та виправити незазначення даних у порівняльній таблиці. Слід зазначити, що згідно з п.8 Постановою КМУ № 1275 від 11.11.2022 р., під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей (Постанова № 1178 від 12.10.2022 р.). Відповідно до п.43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Звертаємо увагу, що відповідно до зазначених норм “відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції” не вважається невідповідністю в розумінні чинного законодавства та не підлягає виправленню. Аналогічна позиція АМКУ щодо питання неможливості виправлення незазначення в порівняльній таблиці інформації про виробника (наприклад рішення № 16613-р/пк-пз від 17.10.2023 р.) Враховуючи вищенаведене, вважаємо що пропозиція учасника ПП БудКапітал Плюс підлягала відхиленню без права на виправлення невідповідностей. Зважаючи на викладене, просимо відхилити пропозицію ПП БудКапітал Плюс, яка не відповідає вимогам Оголоншення та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час розгляду пропозиції ПП «БудКапітал Плюс» (44905947), що є найбільш економічно вигідною в даній закупівлі, встановлені невідповідності /неточності оформлення порівняльної таблиці, що надана у складі пропозиції. Інформація про модель предмету закупівлі відсутня у Порівняльній таблиці. Проте дана інформація наявна в Декларації відповідності, що надана Учасником в складі Пропозиції. При розгляді пропозиції вцілому Замовнику зрозуміло, що товар, який пропонує Учасник, відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі. Вищезазначена невідповідність може бути усунена Учасником спрощеної закупівлі шляхом надання ним виправленої порівняльної таблиці, що не призведе до зміни предмету закупівлі, запропонованого Учасником у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Одним з принципів здійснення оборонних закупівель є ефективність використання бюджетних коштів, результативність. Замовник, відхиливши найбільш економічно вигідну пропозиції на підставі формального трактування та підходу до норм законодавства без розуміння їх фактичної суті, порушив би один з принципів закупівель. Аналогічна позиція Державної аудиторської служби України викладена під час моніторингу закупівлі UA-2023-06-23-012442-a.
Статус вимоги: Відхилено