-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030840 Цеперів-Баїв-Городище до а/д /Н-17/ (км 6+430 - км 8+170) Луцького району Волинської області
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030840 Цеперів-Баїв-Городище до а/д /Н-17/ (км 6+430 - км 8+170) Луцького району Волинської області
Завершена
7 634 559.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 345.59 UAH
мін. крок: 1% або 76 345.59 UAH
Період оскарження:
22.06.2018 10:39 - 26.07.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допущення до аукціону тендерних пропозицій ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Луцька ДПМК»; ТОВ «Луцькуавтодорсервіс»
Номер:
38f620f7079f4b4cb6e44513fc283332
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-22-000156-c.a1
Назва:
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допущення до аукціону тендерних пропозицій ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Луцька ДПМК»; ТОВ «Луцькуавтодорсервіс»
Скарга:
25.08.2018 р. № 1501 Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері державних закупівель
________________________________________
Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03680
Суб’єкт оскарження
Мале приватне підприємство «Нара»
вул. Шкільна, 13/4, с. Гаї, Бродівського району
Львівської області
E-mail: mppnara@gmail.com
Тел/факс: (03266) 4-22-74
Найменування Замовника рішення і дії якого
оскаржуються
Департамент інфраструктури та туризму
Волинської обласної державної адміністрації
Київський майдан,9/722, м. Луцьк,
Волинської області
Закупівля
UA-2018-06-22-000156-c
1 послуга:
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030840 Цеперів-Баїв-Городище до а/д /Н-17/ (км 6+430 - км 8+170) Луцького району Волинської області
СКАРГА
щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення
тендерної пропозиції МПП «Нара» та допущення до аукціону тендерних пропозицій ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Луцька ДПМК»; ТОВ «Луцькуавтодорсервіс»
Підставою для подання скарги є:
неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 88 від 21.08.2018 року (далі по тексту – Протокол № 88 від 21.08.2018 р.) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допущення до аукціону тендерних пропозицій ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Луцька ДПМК»; ТОВ «Луцькуавтодорсервіс» ТОАВ «Техно-Буд-центр» (опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 21.08.2018 р.);
Обґрунтування:
Рішенням Замовника (Протокол № 88 від 21.08.2018 року) відхилено тендерну пропозицію МПП «Нара» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В цей же час, тендерні пропозиції ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Луцька ДПМК»; ТОВ «Луцькуавтодорсервіс» ТОАВ «Техно-Буд-центр» допущено до аукціону.
Так, у відповідності до п.8 Протоколу № 88 від 21.08.2018 р. підставою відхилення тендерної документації МПП «Нара» стало наступне:
1) МПП «Нара» не засвідчила електронним цифровим підписом свою тендерну пропозицію;
2) Надана в складі тендерної пропозиції пояснювальна записка не відповідає умовам, викладеним в п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «…МПП «Нара» у своїй Пояснюючій записці не надало інформації щодо конкретних норм діючого законодавства, державних та галузевих стандартів, державних будівельних норм та інших нормативних актів, які регламентують норми безпеки руху на автодорогах. Не надало інформації щодо розробки та узгодження схем організації дорожнього руху в місцях надання послуг, а лише зобов’язалися у майбутньому розробити та узгодити такі схеми. Підприємство не надало інформації щодо наявності у нього технічних засобів організації дорожнього руху відповідно до схем організації дорожнього руху (кількісний та якісний склад технічних засобів). Підприємством лише зазначено, що діятиме в рамках чинного законодавства та буде нести встановлену Законом відповідальність, а не надано конкретної інформації щодо дій та відповідальності в разі дорожньо-транспортної пригоди.»
3) В порушення вимог Додатку 2 до тендерної документації МПП «Нара» не надало оригінал Статуту. Надало скан-копію з копії Статуту.
З такими підставами і обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» не погоджується, виходячи з наступного:
По-перше:
У відповідності до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Разом з тим, Документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення на документи, надані у складі Пропозиції, електронного цифрового підпису Учасника та не містить вимоги, що документи тендерної пропозиції мають надаватись у вигляді електронних документів.
Відтак, підстава для відхилення тендерної пропозиції: ««МПП «Нара» не засвідчила електронним цифровим підписом свою тендерну пропозицію», є надуманою, не обґрунтованою, а тому протиправною.
Такою ж є правова позиція АМКУ (див рішення АМКУ №6396 від 14.09.2017р.).
По-друге:
Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники в складі тендерної пропозиції повинні подати: «3. Пояснювальна записка з інформацією по питаннях:
1) забезпечення вимог діючих Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, державних та галузевих стандартів, державних будівельних норм та інших нормативних актів, які регламентують норми безпеки руху на автодорогах при облаштуванні їх засобами дорожнього руху в період надання послуг.
2) розробка та узгодження в установленому порядку схем організації дорожнього руху в місцях надання послуг.
3) наявність технічних засобів організації дорожнього руху, відповідно до схем організації дорожнього руху.
4) дії та відповідальність Надавача послуг в разі дорожньо-транспортної пригоди.
МПП «Нара» в складі тендерної пропозиції надало Пояснювальну записку у відповідності до вимог тендерної документації.
Зазначення Замовником у рішенні (Протокол № 88 від 21.08.2018р.) «..МПП «Нара» у своїй Пояснюючій записці не надало інформації щодо конкретних норм діючого законодавства, державних та галузевих стандартів, державних будівельних норм та інших нормативних актів, які регламентують норми безпеки руху на автодорогах. Не надало інформації щодо розробки та узгодження схем організації дорожнього руху в місцях надання послуг, а лише зобов’язалися у майбутньому розробити та узгодити такі схеми. Підприємство не надало інформації щодо наявності у нього технічних засобів організації дорожнього руху відповідно до схем організації дорожнього руху (кількісний та якісний склад технічних засобів). Підприємством лише зазначено, що діятиме в рамках чинного законодавства та буде нести встановлену Законом відповідальність, а не надано конкретної інформації щодо дій та відповідальності в разі дорожньо-транспортної пригоди.» не узгоджується з вимогами Тендерної документації.
1) Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання інформації щодо конкретних норм діючого законодавства, які регламентують норми безпеки руху на автодорогах.
2) Тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності розробки та узгодження схем організації дорожнього руху на момент подання тендерних пропозицій.
3) Тендерна документація не містить вимоги надання інформації про наявність конкретних технічних засобів організації дорожнього руху (кількісний та якісний склад технічних засобів). МПП «Нара» у своїй пояснювальній записці зазначило: «Підприємство має в наявності технічні засоби організації дорожнього руху….». Відтак, незрозуміло чим керувався Замовник, зазначаючи у рішенні (Протокол № 85 від 20.08.2018 р.) про те, що: Підприємство не надало інформації щодо наявності у нього технічних засобів організації дорожнього руху відповідно до схем організації дорожнього руху (кількісний та якісний склад технічних засобів). Такі твердження Замовника є надуманими!!
4) Тендерна документація не містить вимоги надання конкретної інформації щодо дій та відповідальності в разі дорожньо-транспортної пригоди. Конкретні дії, заходи та межі відповідальності встановлено Законодавством України у відповідності до якого і діятиме МПП «Нара» в разі настання ДТП.
В цей же час Замовник не конкретизував учасників ДТП (це ДТП з участю транспортних засобів виконавця робіт, чи ДТП виключно із сторонніми транспортними засобами, тощо).
По-треттє:
МПП «Нара» в складі тендерної пропозиції надало скан-копію оригіналу Статуту підприємства в форматі «pdf». Незрозуміло чим керувався Замовник стверджуючи у своєму рішенні (протокол № 88 від 21.08.2018 р.) про те, що МПП «Нара» надало скан-копію з копії Статуту. Наявність на документі відтисків печаток не яскраво-синього кольору, а темно-фіолетового (інший колір штемпельної фарби) жодним чином не вказує на те, що це копія а не оригінал Документу.
Зважаючи на викладене вважаємо неправомірним, таким що суперечить умовам тендерної документації та Закону, рішення Замовника (Протокол № 88 від 21.08.2018 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара».
Окрім цього, МПП «Нара» не погоджується і вважає неправомірним рішення Замовника (Протокол №88 від 21.08.2018 року) про допущення до аукціону тендерних пропозицій: ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Луцька ДПМК»; ТОВ «Луцькуавтодорсервіс» ТОАВ «Техно-Буд-центр».
Жоден із документів, наданих ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» в складі тендерної пропозиції не містить гарантії Учасника про те, що Тендерна пропозиція учасника відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Однак, і ця невідповідність тендерної пропозиції ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» умовам тендерної документації залишилась поза увагою Замовника.
Вказане безсумнівно свідчить про упередженість та необ’єктивність Замовника при здійсненні оцінки тендерних пропозицій.
Вказані пропозиції не відповідають умовам тендерної документації, в тому числі Відомості поставки основних джерел матеріалів не відповідають дійсності (учасники не зазначили усі необхідні матеріали) !!
У відповідності до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що в ході проведення закупівлі Замовник порушив принципи недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що призвело до упередженого та незаконного відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара»; упереджено необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій ДП «Волинський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Луцька ДПМК»; ТОВ «Луцькуавтодорсервіс» ТОАВ «Техно-Буд-центр», і як наслідок їх незаконного допуску до аукціону.
Не відхиливши тендерні пропозиції інших учасників Замовник порушив вимоги ч.1 ст.30 Закону, відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Не відмінивши Процедуру закупівлі, Замовник порушив вимоги ч.1 ст.31 Закону, відповідно до якої Замовник відміняє торги в разі, якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менш ніж двох учасників та, відповідно, вимоги абз.3 ч.5 ст.28 Закону.
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти заяву до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника № 88 від 21.08.2018 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара»;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника №88 від 21.08.2018 року) про допуск до аукціону тендерних пропозицій інших учасників.
4. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі - Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030840 Цеперів-Баїв-Городище до а/д /Н-17/ (км 6+430 - км 8+170) Луцького району Волинської області , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-22-000156-c
Додатки:
Тендерна документація на закупівлю Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030840 Цеперів-Баїв-Городище до а/д /Н-17/ (км 6+430 - км 8+170) Луцького району Волинської області , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-22-000156-c
Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 88 від 21.08.2018 року.;
Копія платіжного доручення про оплату подання скарги;
Директор МПП «Нара» Р.А. Грігорян
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 26.08.2018 23:00
- ТД Цеперів-Баїв.pdf 26.08.2018 23:00
- Платіжне доручення.pdf 26.08.2018 23:00
- Протокол 88.pdf 26.08.2018 23:00
- Рішення від 29.08.2018 № 8883+лист Замовнику.pdf 29.08.2018 18:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2018 № 9408.pdf 13.09.2018 17:54
- Рішення від 12.09.2018 № 9408.pdf 17.09.2018 19:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2018 23:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2018 19:25
Дата виконання рішення Замовником:
16.10.2018 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «НАРА» скасовано, протокол № 10 від 11.10.18.
Задовільнена:
Так