-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
лот №1: сміттєвоз із заднім завантаженням 12 м.куб.; лот №2: сміттєвоз із заднім завантаженням 18 м.куб.
Завершена
5 350 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 11 852.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 11 852.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2018 14:46 - 30.08.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на результат кваліфікації
Номер:
d62d67dd964846eb83e8f7ff82aa6a8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-001874-b.b4
Назва:
Скарга на результат кваліфікації
Скарга:
Скарга на результат кваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 16.10.2018 10:08
- платіжне доручення.PDF 16.10.2018 10:08
- Рішення від 19.10.2018 № 10712.pdf 19.10.2018 18:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2018 10:08
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.10.2018 18:55
Вимога
Відхилено
колісна база
Номер:
e3e4d92065684e3a97a6fad7c3f998f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-001874-b.c2
Назва:
колісна база
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, вимоги замовника, а саме - для безперешкодного проїзду і маневрування на сільських вулицях та на полігоні ТПВ колісна база автомобіля повинна бути не менше 3400 мм. Однією з технічних особливостей було зазначено, що сміттєвоз буде виконувати роботи в жорстких умовах полігону. Для підвищення рівня безпеки та збільшення ефективності гальмування на вологій, слизькій дорозі та на спусках полігону з повним завантаженням, необхідно використовувати більш коротку колісну базу. Коротка колісна база має ряд істотних переваг. Сміттєвози з короткою колісною базою відрізняються хорошою керованістю, маневреністю і прохідністю, так як кут рампи і кут з’їзду/виїзду вище. Винести із замету машину з короткою колісною базою теж набагато легше, ніж з довгою.
Для збільшення кола учасників в проведенні тендерних торгів та виключення обмеження кола потенційних учасників закупівлі прошу, шляхом внесення змін в тендерну документацію, вказати, що колісна база автомобіля повинна бути не менше 3250 мм.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол по вимозі2.jpg 23.08.2018 11:33
Дата подачі:
21.08.2018 16:36
Вирішення:
Тендерний комітет Станично-Луганської селищної ради Станично-Луганського району Луганської області (надалі замовник) щодо внесення змін до тендерної документації при закупівлі: “ДК 021:2015 - 34140000-0 - великовантажні мототранспортні засоби (лот №1: сміттєвоз із заднім завантаженням 12 м.куб.; лот №2: сміттєвоз із заднім завантаженням 18 м.куб.)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-03-001874-b) повідомляє наступне: відповідно до ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. А також технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету замовника із обгрунтовним і необхідним посиланням на походження предмету закупівлі та колісну базу автомобілів не містить дискримінаційних вимог до учасників, містить зазначений вираз "або еквівалент", в зв’язку з чим внесення змін до неї у замовника не має підстав.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
обєм двигуна
Номер:
ff4d5c8beafa4a029d981704193b269d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-001874-b.b1
Назва:
обєм двигуна
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ч.3 ст. 22 передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме МАЗ, і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями. Зазначено об’єм двигуна не більше не більше 280 к.с. В нашому автомобілі об’єм двигуна 300 к.с., отже потужність більше, але на витрати пального це не впливає.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а саме замість « об’єм двигуна не більше 280 к.с.» зазначити «об’єм двигуна не менше 280 к.с.».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол по вимозі.jpg 21.08.2018 13:48
Дата подачі:
20.08.2018 14:47
Вирішення:
Тендерний комітет Станично-Луганської селищної ради Станично-Луганського району Луганської області (надалі замовник) щодо внесення змін до тендерної документації при закупівлі: “ДК 021:2015 - 34140000-0 - великовантажні мототранспортні засоби (лот №1: сміттєвоз із заднім завантаженням 12 м.куб.; лот №2: сміттєвоз із заднім завантаженням 18 м.куб.)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-03-001874-b) повідомляє наступне:
відповідно до ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
А також технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету замовника із обгрунтовним і необхідним посиланням на походження предмету закупівлі, не містить дискримінаційних вимог до учасників, містить зазначений вираз "або еквівалент", в зв’язку з чим внесення змін до неї у замовника не має підстав.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга в порядку ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
8480d77707d44cb08004b4629cc7642b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-001874-b.b3
Назва:
Скарга в порядку ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №4891.pdf 29.08.2018 23:05
- Скарга Станиця-Луганська.pdf 29.08.2018 23:05
- Рішення від 31.08.2018 № 8952.pdf 31.08.2018 17:42
- Повідомлення про перенесення дати розгляду № UA-2018-08-03-001874-b.pdf 18.09.2018 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2018 № 9701.pdf 20.09.2018 15:25
- Рішення вд 19.09.2018 № 9701.pdf 24.09.2018 17:05
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.09.2018 15:22
- ТД МІЖН.doc 10.09.2018 15:22
- ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД МІЖН.doc 10.09.2018 15:22
- APPROVED.doc 10.09.2018 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2018 23:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.09.2018 17:06