• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Проведення соціологічного дослідження у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності та проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2025 13:01 - 16.07.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на наявність невідповідностей у тендерній документації, дискримінаційних умов та умов, що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників

Номер: c75a3c1029ca4cae911d286d2b7db5ed
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-10-005105-a.a1
Назва: Скарга на наявність невідповідностей у тендерній документації, дискримінаційних умов та умов, що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників
Скарга:
Вимога щодо усунення невідповідностей та порушення норм п.1, п.4 ст.5 та п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) на тендерну документацію на закупівлю проведення соціологічного дослідження у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності та проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності ДК 021:2015-79310000-0 - Послуги з проведення ринкових досліджень за номенклатурною позицією ДК 021:2015 79315000-5 Послуги у сфері соціальних досліджень (Проведення соціологічного дослідження у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності), 79311300-0 Послуги з аналізу результатів опитування (Проведення моніторингу сфери утвердження української національної ідентичності), затверджену Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями відповідно до протоколу №64 від 10.07.2025 року, зокрема за Лотом №2 - Проведення моніторингу сфери утвердження української національної ідентичності. Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами й доповненнями). Згідно із ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників … Відповідно до п.п.1.2.1 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше одного працівника), які (який) мають необхідні знання та досвід за формою відповідно до Таблиці 2. В свою чергу, відповідно до п.п1.2.2 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати до довідки (за Лотом № 2) копії дипломів працівників про освіту у галузі знань «Соціальні науки, журналістика та інформація» / «Природничі науки, математика та статистика» / «Інформаційні технології» / «Бізнес, адміністрування та право» або інших галузей знань, пов’язаних із аналітичною діяльністю, яких планується залучити до надання послуг, резюме із зазначенням (аналогічного) досвіду роботи за галуззю знань (спеціальністю) з підготовки моніторингових досліджень, аналітичних узагальнених матеріалів, аналітичних звітів, володіння методами збору, аналізу та оцінки інформації (даних), знання методології моніторингового дослідження, дотримання структурних і технічних вимог до формування тексту моніторингу, формулювання обґрунтованих висновків, здійснення аналітичної діяльності. З іншого боку, відповідно до Додатку №2.2 до тендерної документації щодо технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності п.7. Вимоги до виконавця процедури закупівлі: 3) мати у штаті працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом роботи у сфері виконання аналогічних послуг (не менше 2-х штатних працівників, які брали участь у виконанні аналогічних послуг у сфері дослідження української національної та громадянської ідентичності) (із урахуванням вимог Міністерства молоді та спорту України), підтвердженням чого буде копія штатного розпису та копії наказів про призначення, а також їх резюме із зазначенням досвіду роботи у галузі соціологічних наук, копії дипломів про освіту у галузі соціологічних наук. Таким чином, під час вивчення тендерної документації були виявлені невідповідності та порушення вимог п.1, п.4 ст.5 та п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), зокрема: 1. Технічні вимоги для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності згідно з Додатком №2.2, а саме найменування, підстава для виконання робіт, актуальність і мета, опис предмета закупівлі, технічні вимоги, очікувані результати та порядок надання послуг, передбачають наявність у виконавця таких навичок, вмінь та досвіду щодо здійснення комплексних досліджень з аналізу реалізації державної (місцевої) політики у різних сферах життєдіяльності, обробки статистичної інформації від центральних органів виконавчої влади, науково-дослідних установ, органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства тощо; здійснення моніторингу реалізації програмних документів; обробки та інтерпретування результатів соціологічних досліджень; аналізу та презентації державної та відомчої статистики; а також, враховуючи актуальність і мету зазначених технічних вимог щодо реалізації Стратегії утвердження української національної та громадянської ідентичності на період до 2030 року, схваленої постановою КМУ від 15.12.2023 року №1322, учаснику необхідно мати досвід саме у роботі із стратегічними документами, документами державного планування, їх розробкою та впровадженням, у тому числі у частині розроблення системи моніторингу та оцінки результативності реалізації таких планувальних документів. Таким чином, вимога замовника, зазначена у п. 3) п.7 Додатку №2.2 до тендерної документації щодо технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності щодо надання учасником резюме працівників із зазначенням досвіду роботи у галузі соціологічних наук, копії дипломів про освіту у галузі соціологічних наук, обмежує добросовісну конкуренцію серед потенційних учасників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до дискримінації учасників, що мають кваліфікацію, освіту, у тому числі наукові ступені у галузях, необхідних для здійснення зазначеного дослідження, та безпосередньо досвід надання послуг відповідно до технічних вимог. Обмеження конкуренції та дискримінація учасників щодо визначення однієї галузі освіти у кваліфікаційних критеріях порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджує практика розгляду скарг колегією АМКУ. 2. Відповідно до норм діючого законодавства України у частині характеру та видів трудових / договірних відносин мають місце різні форми залучення працівників (фахівців, спеціалістів) для забезпечення виконання трудових зобов’язань, надання послуг на умовах договорів тощо, що може бути забезпечено не тільки наявними трудовими договорами, а й договорами цивільно-правового характеру надання послуг, які не передбачають включення спеціаліста у штат. Зокрема для надання послуг за лотом №2 - Проведення моніторингу сфери утвердження української національної ідентичності, не має необхідності у наявності саме штатних працівників, натомість необхідні кваліфіковані спеціалісти можуть бути залучені учасником на договірних умовах для надання послуг за окремими етапами у разі такої необхідності. Тож, вимога замовника про наявність лише штатних працівників обмежує добросовісну конкуренцію серед потенційних учасників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до дискримінації учасників, зокрема щодо можливості укладання цивільно-правових договорів із спеціалістами, що мають необхідну кваліфікацію, освіту, у тому числі наукові ступені у галузях, необхідних для здійснення зазначеного дослідження, та безпосередньо досвід надання послуг відповідно до технічних вимог. Більше того, тендерна документація надає можливість для виконання окремих завдань виконавцю залучати інших фахівців, науковців тощо за погодженням із Міністерством молоді та спорту України. Обмеження конкуренції та дискримінація учасників щодо характеру трудових / договірних відносин залучення працівників (спеціалістів) до надання послуг у кваліфікаційних критеріях порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджує практика розгляду скарг колегією АМКУ. 3. Відповідно до п.п1.2.1 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше одного працівника), які (який) мають необхідні знання та досвід за формою відповідно до Таблиці 2. В свою чергу, відповідно до п.п1.2.2 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати до довідки (за Лотом № 2) копії дипломів працівників про освіту у галузі знань «Соціальні науки, журналістика та інформація» / «Природничі науки, математика та статистика» / «Інформаційні технології» / «Бізнес, адміністрування та право» або інших галузей знань пов’язаних із аналітичною діяльністю, яких планується залучити до надання послуг, резюме із зазначенням (аналогічного) досвіду роботи за галуззю знань (спеціальністю) з підготовки моніторингових досліджень, аналітичних узагальнених матеріалів, аналітичних звітів, володіння методами збору, аналізу та оцінки інформації (даних), знання методології моніторингового дослідження, дотримання структурних і технічних вимог до формування тексту моніторингу, формулювання обґрунтованих висновків, здійснення аналітичної діяльності. З іншого боку, відповідно до Додатку №2.2 до тендерної документації щодо технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності п.7. Вимоги до виконавця процедури закупівлі: 3) мати у штаті працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом роботи у сфері виконання аналогічних послуг (не менше 2-х штатних працівників, які брали участь у виконанні аналогічних послуг у сфері дослідження української національної та громадянської ідентичності) (із урахуванням вимог Міністерства молоді та спорту України), підтвердженням чого буде копія штатного розпису та копії наказів про призначення, а також їх резюме із зазначенням досвіду роботи у галузі соціологічних наук, копії дипломів про освіту у галузі соціологічних наук. Відповідно, існує невідповідність у кваліфікаційних критеріях щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що має бути узгоджена у тендерній документації. Таким чином, з метою узгодження невідповідностей та усунення зазначених порушень норм п.1, п.4 ст.5 та п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) у тендерній документації, для приведення технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності у відповідність до п.п.1.2.2 п.1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку №1 пропонуємо внести зміни до п. 3) п.7 Додатку №2.2 до тендерної документації, а саме: 3) мати працівників (спеціалістів) відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом роботи у сфері виконання аналогічних послуг (не менше одного працівника, які брали участь у виконанні аналогічних послуг у сфері дослідження української національної та громадянської ідентичності) (із урахуванням вимог Міністерства молоді та спорту України), підтвердженням чого буде документи, що підтверджують трудові (копія штатного розпису та копії наказів про призначення) або договірні відносини (договори цивільно-правового характеру) з такими працівниками (спеціалістами), а також їх резюме із зазначенням (аналогічного) досвіду роботи за галуззю знань (спеціальністю) з підготовки моніторингових досліджень, аналітичних узагальнених матеріалів, аналітичних звітів, володіння методами збору, аналізу та оцінки інформації (даних), знання методології моніторингового дослідження, дотримання структурних і технічних вимог до формування тексту моніторингу, формулювання обґрунтованих висновків, здійснення аналітичної діяльності, та копії дипломів про освіту у галузі знань «Соціальні науки, журналістика та інформація» / «Природничі науки, математика та статистика» / «Інформаційні технології» / «Бізнес, адміністрування та право» або інших галузей знань пов’язаних із аналітичною діяльністю, яких планується залучити до надання послуг. Важливо пам'ятати, що метою публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого процесу, який сприяє конкуренції та отриманню найкращої пропозиції для замовника. З повагою.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 13.07.2025 16:19
Автор: СІГНАТУЛІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ, СІГНАТУЛІН МАКСИМ 380506264482 BDGEXPERT@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e3b1b738df4746679b87066c9db820f4
Заголовок пункту скарги: Скарга на наявність невідповідностей у тендерній документації, дискримінаційних умов та умов, що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вимога щодо усунення невідповідностей та порушення норм
п.1, п.4 ст.5 та п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)

на тендерну документацію на закупівлю проведення соціологічного дослідження у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності та проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності ДК 021:2015-79310000-0 - Послуги з проведення ринкових досліджень за номенклатурною позицією ДК 021:2015 79315000-5 Послуги у сфері соціальних досліджень (Проведення соціологічного дослідження у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності), 79311300-0 Послуги з аналізу результатів опитування (Проведення моніторингу сфери утвердження української національної ідентичності), затверджену Рішенням уповноваженої особи Мінмолодьспорту, відповідальної за організацію та проведення закупівель з особливостями відповідно до протоколу №64 від 10.07.2025 року, зокрема за Лотом №2 - Проведення моніторингу сфери утвердження української національної ідентичності.

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами й доповненнями).

Згідно із ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників …

Відповідно до п.п.1.2.1 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше одного працівника), які (який) мають необхідні знання та досвід за формою відповідно до Таблиці 2. В свою чергу, відповідно до п.п1.2.2 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати до довідки (за Лотом № 2) копії дипломів працівників про освіту у галузі знань «Соціальні науки, журналістика та інформація» / «Природничі науки, математика та статистика» / «Інформаційні технології» / «Бізнес, адміністрування та право» або інших галузей знань, пов’язаних із аналітичною діяльністю, яких планується залучити до надання послуг, резюме із зазначенням (аналогічного) досвіду роботи за галуззю знань (спеціальністю) з підготовки моніторингових досліджень, аналітичних узагальнених матеріалів, аналітичних звітів, володіння методами збору, аналізу та оцінки інформації (даних), знання методології моніторингового дослідження, дотримання структурних і технічних вимог до формування тексту моніторингу, формулювання обґрунтованих висновків, здійснення аналітичної діяльності.

З іншого боку, відповідно до Додатку №2.2 до тендерної документації щодо технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності п.7. Вимоги до виконавця процедури закупівлі: 3) мати у штаті працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом роботи у сфері виконання аналогічних послуг (не менше 2-х штатних працівників, які брали участь у виконанні аналогічних послуг у сфері дослідження української національної та громадянської ідентичності) (із урахуванням вимог Міністерства молоді та спорту України), підтвердженням чого буде копія штатного розпису та копії наказів про призначення, а також їх резюме із зазначенням досвіду роботи у галузі соціологічних наук, копії дипломів про освіту у галузі соціологічних наук.

Таким чином, під час вивчення тендерної документації були виявлені невідповідності та порушення вимог п.1, п.4 ст.5 та п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), зокрема:

1. Технічні вимоги для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності згідно з Додатком №2.2, а саме найменування, підстава для виконання робіт, актуальність і мета, опис предмета закупівлі, технічні вимоги, очікувані результати та порядок надання послуг, передбачають наявність у виконавця таких навичок, вмінь та досвіду щодо здійснення комплексних досліджень з аналізу реалізації державної (місцевої) політики у різних сферах життєдіяльності, обробки статистичної інформації від центральних органів виконавчої влади, науково-дослідних установ, органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства тощо; здійснення моніторингу реалізації програмних документів; обробки та інтерпретування результатів соціологічних досліджень; аналізу та презентації державної та відомчої статистики; а також, враховуючи актуальність і мету зазначених технічних вимог щодо реалізації Стратегії утвердження української національної та громадянської ідентичності на період до 2030 року, схваленої постановою КМУ від 15.12.2023 року №1322, учаснику необхідно мати досвід саме у роботі із стратегічними документами, документами державного планування, їх розробкою та впровадженням, у тому числі у частині розроблення системи моніторингу та оцінки результативності реалізації таких планувальних документів.
Таким чином, вимога замовника, зазначена у п. 3) п.7 Додатку №2.2 до тендерної документації щодо технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності щодо надання учасником резюме працівників із зазначенням досвіду роботи у галузі соціологічних наук, копії дипломів про освіту у галузі соціологічних наук, обмежує добросовісну конкуренцію серед потенційних учасників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до дискримінації учасників, що мають кваліфікацію, освіту, у тому числі наукові ступені у галузях, необхідних для здійснення зазначеного дослідження, та безпосередньо досвід надання послуг відповідно до технічних вимог. Обмеження конкуренції та дискримінація учасників щодо визначення однієї галузі освіти у кваліфікаційних критеріях порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджує практика розгляду скарг колегією АМКУ.

2. Відповідно до норм діючого законодавства України у частині характеру та видів трудових / договірних відносин мають місце різні форми залучення працівників (фахівців, спеціалістів) для забезпечення виконання трудових зобов’язань, надання послуг на умовах договорів тощо, що може бути забезпечено не тільки наявними трудовими договорами, а й договорами цивільно-правового характеру надання послуг, які не передбачають включення спеціаліста у штат. Зокрема для надання послуг за лотом №2 - Проведення моніторингу сфери утвердження української національної ідентичності, не має необхідності у наявності саме штатних працівників, натомість необхідні кваліфіковані спеціалісти можуть бути залучені учасником на договірних умовах для надання послуг за окремими етапами у разі такої необхідності. Тож, вимога замовника про наявність лише штатних працівників обмежує добросовісну конкуренцію серед потенційних учасників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до дискримінації учасників, зокрема щодо можливості укладання цивільно-правових договорів із спеціалістами, що мають необхідну кваліфікацію, освіту, у тому числі наукові ступені у галузях, необхідних для здійснення зазначеного дослідження, та безпосередньо досвід надання послуг відповідно до технічних вимог. Більше того, тендерна документація надає можливість для виконання окремих завдань виконавцю залучати інших фахівців, науковців тощо за погодженням із Міністерством молоді та спорту України. Обмеження конкуренції та дискримінація учасників щодо характеру трудових / договірних відносин залучення працівників (спеціалістів) до надання послуг у кваліфікаційних критеріях порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджує практика розгляду скарг колегією АМКУ.

3. Відповідно до п.п1.2.1 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше одного працівника), які (який) мають необхідні знання та досвід за формою відповідно до Таблиці 2. В свою чергу, відповідно до п.п1.2.2 п.1 Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації учасник має надати до довідки (за Лотом № 2) копії дипломів працівників про освіту у галузі знань «Соціальні науки, журналістика та інформація» / «Природничі науки, математика та статистика» / «Інформаційні технології» / «Бізнес, адміністрування та право» або інших галузей знань пов’язаних із аналітичною діяльністю, яких планується залучити до надання послуг, резюме із зазначенням (аналогічного) досвіду роботи за галуззю знань (спеціальністю) з підготовки моніторингових досліджень, аналітичних узагальнених матеріалів, аналітичних звітів, володіння методами збору, аналізу та оцінки інформації (даних), знання методології моніторингового дослідження, дотримання структурних і технічних вимог до формування тексту моніторингу, формулювання обґрунтованих висновків, здійснення аналітичної діяльності.
З іншого боку, відповідно до Додатку №2.2 до тендерної документації щодо технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності п.7. Вимоги до виконавця процедури закупівлі: 3) мати у штаті працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом роботи у сфері виконання аналогічних послуг (не менше 2-х штатних працівників, які брали участь у виконанні аналогічних послуг у сфері дослідження української національної та громадянської ідентичності) (із урахуванням вимог Міністерства молоді та спорту України), підтвердженням чого буде копія штатного розпису та копії наказів про призначення, а також їх резюме із зазначенням досвіду роботи у галузі соціологічних наук, копії дипломів про освіту у галузі соціологічних наук.
Відповідно, існує невідповідність у кваліфікаційних критеріях щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що має бути узгоджена у тендерній документації.

Таким чином, з метою узгодження невідповідностей та усунення зазначених порушень норм п.1, п.4 ст.5 та п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) у тендерній документації, для приведення технічних вимог для проведення моніторингу сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності у відповідність до п.п.1.2.2 п.1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку №1 пропонуємо внести зміни до п. 3) п.7 Додатку №2.2 до тендерної документації, а саме:
3) мати працівників (спеціалістів) відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом роботи у сфері виконання аналогічних послуг (не менше одного працівника, які брали участь у виконанні аналогічних послуг у сфері дослідження української національної та громадянської ідентичності) (із урахуванням вимог Міністерства молоді та спорту України), підтвердженням чого буде документи, що підтверджують трудові (копія штатного розпису та копії наказів про призначення) або договірні відносини (договори цивільно-правового характеру) з такими працівниками (спеціалістами), а також їх резюме із зазначенням (аналогічного) досвіду роботи за галуззю знань (спеціальністю) з підготовки моніторингових досліджень, аналітичних узагальнених матеріалів, аналітичних звітів, володіння методами збору, аналізу та оцінки інформації (даних), знання методології моніторингового дослідження, дотримання структурних і технічних вимог до формування тексту моніторингу, формулювання обґрунтованих висновків, здійснення аналітичної діяльності, та копії дипломів про освіту у галузі знань «Соціальні науки, журналістика та інформація» / «Природничі науки, математика та статистика» / «Інформаційні технології» / «Бізнес, адміністрування та право» або інших галузей знань пов’язаних із аналітичною діяльністю, яких планується залучити до надання послуг.

Важливо пам'ятати, що метою публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого процесу, який сприяє конкуренції та отриманню найкращої пропозиції для замовника.

З повагою.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації