• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

09110000-3 Тверде паливо (Тверде паливо)

Завершена

4 570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 850.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2018 19:26 - 30.10.2018 15:00
Вимога
Відхилено

скарга до АМКУ

Номер: 8d510ac55c3840c7972aadcaa3d07242
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-25-002877-c.c3
Назва: скарга до АМКУ
Вимога:
скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 ЗУ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу скаргу від 09.11.2018 № 29 щодо непогодження з рішенням Замовника (Приватне акціонерне товариство «Українське Дунайське пароплавство») та порушення прав та інтересів ПП «Євровугілля» вважаємо її необґрунтованою та упередженою. Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі «Допорогова закупівля» за предметом закупівлі за предметом «09110000-3 Тверде паливо (Тверде паливо)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-25-002877-c, проводиться відповідно до Порядку здійснення  допорогових  закупівель (надалі – Порядок), що затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, з врахуванням змін та доповнень внесених наказом ДП «Прозорро» від 20.06.2017 №49. Так, пп. 9.2 п. 9 Порядку визначено, що «Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі…». Крім того, пп. 14.1 п. 14 Порядку передбачає, що “У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. “, при цьому обов'язковою складовою Вимоги мають бути “підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати “. Таким чином, Порядком не передбачено подання будь-яких скарг учасниками. Крім того, Ваше звернення не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ПП «Євровугілля» умовам Закупівлі або підстав його подання, посилань на порушення у процесі проведення закупівель, фактичних обставин, що можуть це підтверджувати.. Однак, не зважаючи на вищенаведене, повідомляємо: По-перше, під час оголошення процедури закупівлі Замовником встановлено строки періоду уточнень та періоду подання пропозицій, виключно керуючись п. 6.4 Порядку, яким визначено, що при визначенні умов Закупівлі, у разі якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень, Замовник має визначити такі параметри Закупівлі, як тривалість періоду уточнень - не менше 3-х робочих днів, а тривалість періоду подання пропозицій - не менше 2-х робочих днів. По-друге, п. 7.1 Порядку визначено, що «Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій…» Крім того, даний пункт Порядку передбачає що «…Якщо Замовник вносить зміни до документів, він зобов’язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу.». Таким чином, будь-яких вимог щодо перенесення строків уточнень та подання пропозицій Порядок не передбачає. Керуючись п. 7 Порядку та у зв’язку з виробничою необхідністю Замовником внесено зміни до Інструкції учасникам закупівлі та дозавантажено на авторизований Уповноваженим органом електронний майданчик в установленому порядку. Інструкцію учасникам закупівлі (зі змінами) (надалі - Інструкція) опубліковано 30 жовтня 2018 в 13:47 Відповідно до реєстру пропозиції, учасником ПП «Євровугілля» подано пропозицію на авторизований Уповноваженим органом електронний майданчик 31 жовтня 2018 о 15:19, в той час як Замовником встановлено строк реєстрації пропозицій до 2018-11-01 15:15:00. Таким чином, Учасник мав достатній час для підготовки своєї пропозиції, тим більш для складання форми «Пропозиція» з врахуванням змін внесених Замовником. По-третє, Порядок не передбачає додаткового оприлюднення оголошення будь-якими мовами. По-четверте, п. 6.3 Порядку визначено, що «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.» Таким чином, Порядок не передбачає будь-яких вимог щодо проекту договору, а умови договору викладені Замовником в Додатку 3 Інструкції. По-п'яте, звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги, що викладено в Додатку 3 Інструкції не містять будь-яких посилань на торговельну марку, та складено виключно відповідно до умов держаних та національних стандартів. Крім того, п 6.4 Порядку визначено, що «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Таким чином, Порядок не передбачає обов’язку Замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. По-шосте, п. 9.4 Порядку визначено, що «Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі.». Так, враховуючи дати оприлюднення рішень Замовника, період оскарження за рішенням щодо розгляду пропозиції ПП Євровугілля тривав по 07.11.2018, а пропозиції ТОВ “Теплоюг” - по 09.11.2018 року. Таким чином, Замовником дотримано всі строки періоду оскарження, передбачені Порядком. По-сьоме, п. 14.2. Порядку передбачає, що “...Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї.”. Так, Ваша вимога (скарга) від 06.11.2019 № 29 опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу від 06.11.2018 року, на яку Замовником листом від 08.11.2018 № СМТП-1894 надано відповідь з конкретизованими за кожним пунктом вимоги поясненнями, що опубліковано від 09.11.2018 року. Таким чином, Замовником дотримано всі строки щодо наданні відповіді на вимогу. По-восьме, учасником ТОВ “Теплоюг” в складі пропозиції надано копію договору суборенди від 02.04.2018 № 02/04/18, що укладено з ФОП Кірвас Т.І., на підставі договору оренди нежитлових приміщень від 30.03.2018 № 30/03/18, що укладено ФОП Кірвас В.І. та ФОП Кірвас Т.І., щодо оренди складського приміщення та території для зберігання камяного вугілля загальною площею 36,5 м. кв., які знаходяться за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Аеродромне шосе, буд. 6. Звертаємо Вашу увагу, що сторонами договору суборенди від 02.04.2018 № 02/04/18 в п. 2.3 розділу 2 договору передбачено, що “Орендодавець” зобов'язується передати “Суборендарю складське приміщення протягом 3-х днів з дня підписання договору.”. Жодною умовою договору не передбачено складання Акту прийому-передачі, на який посилається Скаржник. Замовником також в умовах Інструкції не передбачено необхідність надання такого акту в складі пропозиції. Таким чином, учасник ТОВ “Теплоюг” належним чином документально підтвердив наявність складських приміщень на території Ізмаїльського району Одеської області, що дозволить виконати договірні умови щодо постачання вугілля кам'яного зі складу учасника до Замовника, та Замовником визнано пропозицію ТОВ “Теплоюг” такою, що відповідає умовам Інструкції, правомірно з наведеної вище підстави. Враховуючи, вищевикладене Приватним акціонерним товариством «Українське Дунайське пароплавство» за процедурою закупівлі допорогова закупівлі за предметом «09110000-3 Тверде паливо (Тверде паливо)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-25-002877-c, дотримано всі вимоги щодо процесу проведення закупівлі, що передбачено Порядком, всі принципи закупівлі, пропозиції розглянуті об’єктивно та неупереджено. Дякуємо за участь в процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

скарга до АМКУ

Номер: ec6358a85bc34db09f8826c5f30a92da
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-25-002877-c.b2
Назва: скарга до АМКУ
Вимога:
скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 ЗУ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу скаргу від 09.11.2018 № 29 щодо непогодження з рішенням Замовника (Приватне акціонерне товариство «Українське Дунайське пароплавство») та порушення прав та інтересів ПП «Євровугілля» вважаємо її необґрунтованою та упередженою. Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі «Допорогова закупівля» за предметом закупівлі за предметом «09110000-3 Тверде паливо (Тверде паливо)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-25-002877-c, проводиться відповідно до Порядку здійснення  допорогових  закупівель (надалі – Порядок), що затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, з врахуванням змін та доповнень внесених наказом ДП «Прозорро» від 20.06.2017 №49. Так, пп. 9.2 п. 9 Порядку визначено, що «Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі…». Крім того, пп. 14.1 п. 14 Порядку передбачає, що “У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. “, при цьому обов'язковою складовою Вимоги мають бути “підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати “. Таким чином, Порядком не передбачено подання будь-яких скарг учасниками. Крім того, Ваше звернення не містить будь-яких вимог щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ПП «Євровугілля» умовам Закупівлі або підстав його подання, посилань на порушення у процесі проведення закупівель, фактичних обставин, що можуть це підтверджувати.. Однак, не зважаючи на вищенаведене, повідомляємо: По-перше, під час оголошення процедури закупівлі Замовником встановлено строки періоду уточнень та періоду подання пропозицій, виключно керуючись п. 6.4 Порядку, яким визначено, що при визначенні умов Закупівлі, у разі якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень, Замовник має визначити такі параметри Закупівлі, як тривалість періоду уточнень - не менше 3-х робочих днів, а тривалість періоду подання пропозицій - не менше 2-х робочих днів. По-друге, п. 7.1 Порядку визначено, що «Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій…» Крім того, даний пункт Порядку передбачає що «…Якщо Замовник вносить зміни до документів, він зобов’язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу.». Таким чином, будь-яких вимог щодо перенесення строків уточнень та подання пропозицій Порядок не передбачає. Керуючись п. 7 Порядку та у зв’язку з виробничою необхідністю Замовником внесено зміни до Інструкції учасникам закупівлі та дозавантажено на авторизований Уповноваженим органом електронний майданчик в установленому порядку. Інструкцію учасникам закупівлі (зі змінами) (надалі - Інструкція) опубліковано 30 жовтня 2018 в 13:47 Відповідно до реєстру пропозиції, учасником ПП «Євровугілля» подано пропозицію на авторизований Уповноваженим органом електронний майданчик 31 жовтня 2018 о 15:19, в той час як Замовником встановлено строк реєстрації пропозицій до 2018-11-01 15:15:00. Таким чином, Учасник мав достатній час для підготовки своєї пропозиції, тим більш для складання форми «Пропозиція» з врахуванням змін внесених Замовником. По-третє, Порядок не передбачає додаткового оприлюднення оголошення будь-якими мовами. По-четверте, п. 6.3 Порядку визначено, що «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.» Таким чином, Порядок не передбачає будь-яких вимог щодо проекту договору, а умови договору викладені Замовником в Додатку 3 Інструкції. По-п'яте, звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги, що викладено в Додатку 3 Інструкції не містять будь-яких посилань на торговельну марку, та складено виключно відповідно до умов держаних та національних стандартів. Крім того, п 6.4 Порядку визначено, що «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Таким чином, Порядок не передбачає обов’язку Замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. По-шосте, п. 9.4 Порядку визначено, що «Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем поза Системою згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі.». Так, враховуючи дати оприлюднення рішень Замовника, період оскарження за рішенням щодо розгляду пропозиції ПП Євровугілля тривав по 07.11.2018, а пропозиції ТОВ “Теплоюг” - по 09.11.2018 року. Таким чином, Замовником дотримано всі строки періоду оскарження, передбачені Порядком. По-сьоме, п. 14.2. Порядку передбачає, що “...Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї.”. Так, Ваша вимога (скарга) від 06.11.2019 № 29 опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу від 06.11.2018 року, на яку Замовником листом від 08.11.2018 № СМТП-1894 надано відповідь з конкретизованими за кожним пунктом вимоги поясненнями, що опубліковано від 09.11.2018 року. Таким чином, Замовником дотримано всі строки щодо наданні відповіді на вимогу. По-восьме, учасником ТОВ “Теплоюг” в складі пропозиції надано копію договору суборенди від 02.04.2018 № 02/04/18, що укладено з ФОП Кірвас Т.І., на підставі договору оренди нежитлових приміщень від 30.03.2018 № 30/03/18, що укладено ФОП Кірвас В.І. та ФОП Кірвас Т.І., щодо оренди складського приміщення та території для зберігання камяного вугілля загальною площею 36,5 м. кв., які знаходяться за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Аеродромне шосе, буд. 6. Звертаємо Вашу увагу, що сторонами договору суборенди від 02.04.2018 № 02/04/18 в п. 2.3 розділу 2 договору передбачено, що “Орендодавець” зобов'язується передати “Суборендарю складське приміщення протягом 3-х днів з дня підписання договору.”. Жодною умовою договору не передбачено складання Акту прийому-передачі, на який посилається Скаржник. Замовником також в умовах Інструкції не передбачено необхідність надання такого акту в складі пропозиції. Таким чином, учасник ТОВ “Теплоюг” належним чином документально підтвердив наявність складських приміщень на території Ізмаїльського району Одеської області, що дозволить виконати договірні умови щодо постачання вугілля кам'яного зі складу учасника до Замовника, та Замовником визнано пропозицію ТОВ “Теплоюг” такою, що відповідає умовам Інструкції, правомірно з наведеної вище підстави. Враховуючи, вищевикладене Приватним акціонерним товариством «Українське Дунайське пароплавство» за процедурою закупівлі допорогова закупівлі за предметом «09110000-3 Тверде паливо (Тверде паливо)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-25-002877-c, дотримано всі вимоги щодо процесу проведення закупівлі, що передбачено Порядком, всі принципи закупівлі, пропозиції розглянуті об’єктивно та неупереджено. Дякуємо за участь в процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 9ce19985ca4a4d748f0e6b5053a3cffb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-25-002877-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Інформація викладена в листі, що додається
Статус вимоги: Відхилено