-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34940000-8 Залізничне обладнання
Рейки залізничні
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 7 днів назад
7 604 557.30
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 76 045.57 UAH
мін. крок: 1% або 76 045.57 UAH
Період оскарження:
09.07.2025 15:05 - 15.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
eb5c9a68a7224837b64f5e6d57678cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-09-008339-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Сертифікат зразок.о.pdf 22.08.2025 11:33
- 3.1. тех.Інформація про запропонований товар.pdf 22.08.2025 11:33
- 1.3. тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf 22.08.2025 11:33
- 1.1. тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf 22.08.2025 11:33
- Скарга ТОВ ВКП ТАКО UA-2025-07-09-008339-a.doc 22.08.2025 11:33
- Скарга ТОВ ВКП ТАКО UA-2025-07-09-008339-a.doc.asice 22.08.2025 11:33
- 1.2. тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf 22.08.2025 11:33
- 3.2. ДСТУ_4344_2004.pdf 22.08.2025 11:33
- 1.4. тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf 22.08.2025 11:33
- 3.3. Зміна 3 ДСТУ 4344.pdf 22.08.2025 11:33
- Скарга ТОВ ВКП ТАКО UA-2025-07-09-008339-a_Validation_Report.pdf 22.08.2025 11:33
- 2. тех.сертифікат відповідності.pdf 22.08.2025 11:33
- sign.p7s 22.08.2025 11:36
- рішення від 25.08.2025 № 13007.pdf 25.08.2025 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2025 № 13594.pdf 04.09.2025 14:15
- рішення від 03.09.2025 № 13594.pdf 08.09.2025 11:24
- пояснення за скаргою до закупівлі UA-2025-07-09-008339-a.pdf 27.08.2025 10:49
- пояснення за скаргою до закупівлі UA-2025-07-09-008339-a.docx 27.08.2025 10:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2025 12:49
Дата розгляду скарги:
03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.08.2025 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2025 11:25
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2025 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення № 13594-р/пк-пз від 03.09.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0bd91c1c218a4e599f80cc75c707f65a
Заголовок пункту скарги:
1. Відсутність зразка документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 «Технічна специфікація» Додатку 4 до тендерної документації, Тендерна пропозиція Учасника повинна містити зразок сертифікату відповідності на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації та зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.
У таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам:
№
з/п Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам Одиниця
виміру Кіль-кість
1 Рейка залізнична
типу Р-65 Рейка залізнична типу Р-65 повинна бути виготовлена (профіль згідно малюнку 2 або 2а ДСТУ 4344:2004) та відповідати вимогам
ДСТУ EN 13674-1:2018
(EN 13674-1:2011 + A1:2017, IDT).
Довжина рейки – 12,5 м. ±6 мм;
Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях т 85
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R350HT та файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf», в якому міститься переклад вказаного сертифікату, в якому відсутня інформація щодо виконання Рейки, а саме: «Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях» (ілюстрацію додано).
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R260 та файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf», в якому міститься переклад вказаного сертифікату, в якому відсутня інформація щодо виконання Рейки, а саме: «Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях» (ілюстрацію додано).
Отже, Учасником надано зразок документу на запропонований товар, який не підтверджує вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Натомість, всупереч положенням пункту 43 Особливостей, Замовник 14.08.2025 о 16:10 ромістив у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, зокрема такого змісту: «…. 2. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 4 тендерна пропозиція учасника повинна містити повинна містити зразок сертифікату відповідності на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації та зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника. На виконання вищевказаних вимог ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» у складі тендерної документації Сертифікат про перевірку, який не містить таку технічну характеристику, як «Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях». ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» для усунення вище виявлених невідповідностей повинен надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.»
Таким чином, Замовник визнав наявність невідповідності, яка полягає у відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі та все одно розмістив повідомлення про усунення такої невідповідності.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
У таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам:
№
з/п Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам Одиниця
виміру Кіль-кість
1 Рейка залізнична
типу Р-65 Рейка залізнична типу Р-65 повинна бути виготовлена (профіль згідно малюнку 2 або 2а ДСТУ 4344:2004) та відповідати вимогам
ДСТУ EN 13674-1:2018
(EN 13674-1:2011 + A1:2017, IDT).
Довжина рейки – 12,5 м. ±6 мм;
Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях т 85
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R350HT та файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf», в якому міститься переклад вказаного сертифікату, в якому відсутня інформація щодо виконання Рейки, а саме: «Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях» (ілюстрацію додано).
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R260 та файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf», в якому міститься переклад вказаного сертифікату, в якому відсутня інформація щодо виконання Рейки, а саме: «Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях» (ілюстрацію додано).
Отже, Учасником надано зразок документу на запропонований товар, який не підтверджує вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Натомість, всупереч положенням пункту 43 Особливостей, Замовник 14.08.2025 о 16:10 ромістив у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, зокрема такого змісту: «…. 2. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 4 тендерна пропозиція учасника повинна містити повинна містити зразок сертифікату відповідності на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації та зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника. На виконання вищевказаних вимог ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» у складі тендерної документації Сертифікат про перевірку, який не містить таку технічну характеристику, як «Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях». ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» для усунення вище виявлених невідповідностей повинен надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.»
Таким чином, Замовник визнав наявність невідповідності, яка полягає у відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі та все одно розмістив повідомлення про усунення такої невідповідності.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Зразок сертифікату якості рейки R260
-
Повʼязаний документ:
1.4. тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразок сертифікату якості рейки R260
-
Повʼязаний документ:
1.3. тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразок сертифікату якості рейки R350HT
-
Повʼязаний документ:
1.2. тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразок сертифікату якості рейки R350HT
-
Повʼязаний документ:
1.1. тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
TOB «ВКП «ТАКО» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: 34940000-8 Залізничне обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-09-008339-a. 3) Зобов’язати Замовника – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
167b466452d241d18c3d6c34e8bd9415
Заголовок пункту скарги:
2. Відсутність зразка сертифікату відповідності на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 «Технічна специфікація» Додатку 4 до тендерної документації, Тендерна пропозиція Учасника повинна містити зразок сертифікату відповідності на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації та зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.
У таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам:
№
з/п Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам Одиниця
виміру Кіль-кість
1 Рейка залізнична
типу Р-65 Рейка залізнична типу Р-65 повинна бути виготовлена (профіль згідно малюнку 2 або 2а ДСТУ 4344:2004) та відповідати вимогам
ДСТУ EN 13674-1:2018
(EN 13674-1:2011 + A1:2017, IDT).
Довжина рейки – 12,5 м. ±6 мм;
Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях т 85
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R350HT та файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf», з якого можна визначити, що Учасник мав намір поставляти рейки зі сталі марки R350HT.
Також складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R260 та файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf», з якого можна визначити, що Учасник мав намір поставляти рейки зі сталі марки R260.
Відповідно, Учасник повинен був надати зразки сертифікати відповідності, що підтверджують вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.сертифікат відповідності.pdf», в якому наявна інформація про відповідність нормативним документам, зазначеним у технічній специфікації тільки рейок зі сталі марки R350HT.
Відповідно, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не надано зразки сертифікату відповідності, що підтверджують вимоги до відповідності пропонованих рейок зі сталі марки R260 нормативним документам зазначеним в технічній специфікації.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Натомість, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 Замовник вказав на відсутність підстав для відхилення та визначив ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
У таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам:
№
з/п Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам Одиниця
виміру Кіль-кість
1 Рейка залізнична
типу Р-65 Рейка залізнична типу Р-65 повинна бути виготовлена (профіль згідно малюнку 2 або 2а ДСТУ 4344:2004) та відповідати вимогам
ДСТУ EN 13674-1:2018
(EN 13674-1:2011 + A1:2017, IDT).
Довжина рейки – 12,5 м. ±6 мм;
Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях т 85
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R350HT та файл «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf», з якого можна визначити, що Учасник мав намір поставляти рейки зі сталі марки R350HT.
Також складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf», в якому міститься зразок сертифікату якості на Залізничні рейки R65 зі сталі марки R260 та файл «тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf», з якого можна визначити, що Учасник мав намір поставляти рейки зі сталі марки R260.
Відповідно, Учасник повинен був надати зразки сертифікати відповідності, що підтверджують вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.сертифікат відповідності.pdf», в якому наявна інформація про відповідність нормативним документам, зазначеним у технічній специфікації тільки рейок зі сталі марки R350HT.
Відповідно, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не надано зразки сертифікату відповідності, що підтверджують вимоги до відповідності пропонованих рейок зі сталі марки R260 нормативним документам зазначеним в технічній специфікації.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Натомість, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 Замовник вказав на відсутність підстав для відхилення та визначив ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Зразок сертифікату відповідності
-
Повʼязаний документ:
2. тех.сертифікат відповідності.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
TOB «ВКП «ТАКО» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: 34940000-8 Залізничне обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-09-008339-a. 3) Зобов’язати Замовника – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
04d75c7c506a40b1800241286fc7fc19
Заголовок пункту скарги:
3. Невідповідність в інформації про товар, запропонований до постачання.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 «Технічна специфікація» Додатку 4 до тендерної документації,
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про товар, запропонований до постачання, дана інформація надається у вигляді довідки за даним зразком:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР ЗАПРОПОНОВАНИЙ ДО ПОСТАЧАННЯ
Ми, (назва Учасника), в межах цієї процедури закупівлі, згідно з Технічною специфікацією та іншими вимогами Замовника торгів, пропонуємо до постачання наступний товар:
Таблиця
№
з/п
Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам* Одиниця
виміру Кількість
1
_______________________________ _______________________
Керівник/уповноважена особа Підпис
*Учасник процедури закупівлі повинен зазначити інформацію про запропонований товар за всіма характеристиками та відповідністю товару нормативній документації, наведеними Замовником у таблиці 1 Технічної специфікації.
У таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам:
№
з/п Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам Одиниця
виміру Кіль-кість
1 Рейка залізнична
типу Р-65 Рейка залізнична типу Р-65 повинна бути виготовлена (профіль згідно малюнку 2 або 2а ДСТУ 4344:2004) та відповідати вимогам
ДСТУ EN 13674-1:2018
(EN 13674-1:2011 + A1:2017, IDT).
Довжина рейки – 12,5 м. ±6 мм;
Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях т 85
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.Інформація про запропонований товар.pdf», у якому відсутня конкретика, а фактично продубльовані вимоги Замовника не є інформацією за всіма характеристиками та відповідністю товару нормативній документації, а найменування відрізняється від фактично запропонованого (ілюстрація додається).
Так, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не вказав:
1) відповідно до якого малюнку (2 чи 2а ДСТУ 4344:2004) виконано профіль рейки, при тому що в самому ДСТУ 4344:2004 вони відрізняються (ілюстрація додається);
2) підтвердження чи дійсно рейка виготовлена відповідно до цих стандартів чи повинна бути виготовлена, а в дійсності – невідомо;
3) конкретну довжину, яка міститься у наданих учасником сертифікатах (зокрема файли «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf» та «тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf».) (12500,00 мм), а залишив довжину з урахуванням допусків, передбачених вимогами Замовника.
Крім того, найменування товару з вказаної довідки не відповідає найменуванню товару, що вказано у зразках документів, що мають підтверджувати відповідність характеристик. У файлі «тех.Інформація про запропонований товар.pdf» найменування товару вказано як «Рейка залізнична типу Р-65», при цьому у файлах «тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf» та «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf» найменування визначено як «Залізничні рейки R65», у файлі «тех.сертифікат відповідності.pdf» - «Рейки залізничні типу R65» відповідно.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Натомість, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 Замовник вказав на відсутність підстав для відхилення та визначив ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про товар, запропонований до постачання, дана інформація надається у вигляді довідки за даним зразком:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР ЗАПРОПОНОВАНИЙ ДО ПОСТАЧАННЯ
Ми, (назва Учасника), в межах цієї процедури закупівлі, згідно з Технічною специфікацією та іншими вимогами Замовника торгів, пропонуємо до постачання наступний товар:
Таблиця
№
з/п
Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам* Одиниця
виміру Кількість
1
_______________________________ _______________________
Керівник/уповноважена особа Підпис
*Учасник процедури закупівлі повинен зазначити інформацію про запропонований товар за всіма характеристиками та відповідністю товару нормативній документації, наведеними Замовником у таблиці 1 Технічної специфікації.
У таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації містяться вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам:
№
з/п Найменування товару Вимоги до технічних характеристик товару та відповідності нормативним документам Одиниця
виміру Кіль-кість
1 Рейка залізнична
типу Р-65 Рейка залізнична типу Р-65 повинна бути виготовлена (профіль згідно малюнку 2 або 2а ДСТУ 4344:2004) та відповідати вимогам
ДСТУ EN 13674-1:2018
(EN 13674-1:2011 + A1:2017, IDT).
Довжина рейки – 12,5 м. ±6 мм;
Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях т 85
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» надано файл «тех.Інформація про запропонований товар.pdf», у якому відсутня конкретика, а фактично продубльовані вимоги Замовника не є інформацією за всіма характеристиками та відповідністю товару нормативній документації, а найменування відрізняється від фактично запропонованого (ілюстрація додається).
Так, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не вказав:
1) відповідно до якого малюнку (2 чи 2а ДСТУ 4344:2004) виконано профіль рейки, при тому що в самому ДСТУ 4344:2004 вони відрізняються (ілюстрація додається);
2) підтвердження чи дійсно рейка виготовлена відповідно до цих стандартів чи повинна бути виготовлена, а в дійсності – невідомо;
3) конкретну довжину, яка міститься у наданих учасником сертифікатах (зокрема файли «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT.pdf» та «тех.серт.якості.зразок.R65, R260.pdf».) (12500,00 мм), а залишив довжину з урахуванням допусків, передбачених вимогами Замовника.
Крім того, найменування товару з вказаної довідки не відповідає найменуванню товару, що вказано у зразках документів, що мають підтверджувати відповідність характеристик. У файлі «тех.Інформація про запропонований товар.pdf» найменування товару вказано як «Рейка залізнична типу Р-65», при цьому у файлах «тех.серт.якості.зразок.R65, R260 переклад.pdf» та «тех.серт.якості.зразок.R65 R350HT переклад.pdf» найменування визначено як «Залізничні рейки R65», у файлі «тех.сертифікат відповідності.pdf» - «Рейки залізничні типу R65» відповідно.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Натомість, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 Замовник вказав на відсутність підстав для відхилення та визначив ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Копія зміни 3 до ДСТУ 4344:2004 з малюнком 2а
-
Повʼязаний документ:
3.3. Зміна 3 ДСТУ 4344.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія ДСТУ 4344:2004 з малюнком 2
-
Повʼязаний документ:
3.2. ДСТУ_4344_2004.pdf
-
-
Назва доказу:
Інформація про запропонований товар, надана Учасником
-
Повʼязаний документ:
3.1. тех.Інформація про запропонований товар.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
TOB «ВКП «ТАКО» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: 34940000-8 Залізничне обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-09-008339-a. 3) Зобов’язати Замовника – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
4b9a40e59ba9481f903d25f839150193
Заголовок пункту скарги:
4. Неусунення невідповідностей, що містяться у (свідомо незаконній) вимозі про усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Внаслідок виявлення Замовником невідповідностей, описаних у пункті першому цієї скарги, всупереч положенням пункту 43 Особливостей, Замовник 14.08.2025 о 16:10 ромістив у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, зокрема такого змісту: «…. 2. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 4 тендерна пропозиція учасника повинна містити повинна містити зразок сертифікату відповідності на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до відповідності нормативним документам зазначеним в технічній специфікації та зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника. На виконання вищевказаних вимог ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» у складі тендерної документації Сертифікат про перевірку, який не містить таку технічну характеристику, як «Виконання – з двома болтовими отворами на обох кінцях». ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» для усунення вище виявлених невідповідностей повинен надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: зразок документу на запропонований товар, який буде підтверджувати вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника».
ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на виконання незаконної вимоги надано файл «Сертифікат зразок.о.pdf», в якому міститься Сертифікат якості № СЯ-О 250721-01 від 17.07.2025, відповідно до якого було надано послугу ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» свердління Рейки типу Р65, довжиною L=12500, відповідно до креслення та Сертифікат якості № СЯ-О 250721-02 від 17.07.2025, відповідно до якого було надано послугу ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» свердління Рейки типу Р65, довжиною L=12500.
Скаржником встановлено деякі невідповідності:
1) Сертифікат видано ТОВ «ОЛІМП ХХІ», який не є виробником, на товар «Рейки типу Р65», що не узгоджується з найменуваннями ні в наданих учасником сертифікатах, ні в довідці Учасника у файлі «тех.Інформація про запропонований товар.pdf», оскільки відсутнє навіть позначення, що ці рейки є залізничними.
2) Довжина рейки визначена як «L=12500» без визначення одиниці вимірювання, з чого неможливо встановити чи ці рейки мають довжину 12500 мікрон, міліметрів, сантиметрів, метрів чи інших одиниць вимірювання довжини.
3) Вказано, що свердління виконано відповідно до креслення – відсутня інформація щодо креслення, отже невідомо чим саме керувався виконавець свердління, що не є виробником цього товару.
Таким чином, навіть незаконну вимогу Замовника Учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не було виконано, оскільки неможливо встановити, чи стосуються надані документи запропонованого товару, крім того – ці документи не підтверджують вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.
Замовник взагалі не мав звертатися з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ», чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей і не мав брати до уваги під час розгляду надані ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» файли після розкриття тендерних пропозицій.
Натомість, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 Замовник вказав на відсутність підстав для відхилення та визначив ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» на виконання незаконної вимоги надано файл «Сертифікат зразок.о.pdf», в якому міститься Сертифікат якості № СЯ-О 250721-01 від 17.07.2025, відповідно до якого було надано послугу ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» свердління Рейки типу Р65, довжиною L=12500, відповідно до креслення та Сертифікат якості № СЯ-О 250721-02 від 17.07.2025, відповідно до якого було надано послугу ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» свердління Рейки типу Р65, довжиною L=12500.
Скаржником встановлено деякі невідповідності:
1) Сертифікат видано ТОВ «ОЛІМП ХХІ», який не є виробником, на товар «Рейки типу Р65», що не узгоджується з найменуваннями ні в наданих учасником сертифікатах, ні в довідці Учасника у файлі «тех.Інформація про запропонований товар.pdf», оскільки відсутнє навіть позначення, що ці рейки є залізничними.
2) Довжина рейки визначена як «L=12500» без визначення одиниці вимірювання, з чого неможливо встановити чи ці рейки мають довжину 12500 мікрон, міліметрів, сантиметрів, метрів чи інших одиниць вимірювання довжини.
3) Вказано, що свердління виконано відповідно до креслення – відсутня інформація щодо креслення, отже невідомо чим саме керувався виконавець свердління, що не є виробником цього товару.
Таким чином, навіть незаконну вимогу Замовника Учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» не було виконано, оскільки неможливо встановити, чи стосуються надані документи запропонованого товару, крім того – ці документи не підтверджують вимоги до технічних характеристик зазначених в технічній специфікації Замовника.
Замовник взагалі не мав звертатися з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ», чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей і не мав брати до уваги під час розгляду надані ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» файли після розкриття тендерних пропозицій.
Натомість, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025 Замовник вказав на відсутність підстав для відхилення та визначив ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат якості на послуги свердління невідомих рейок
-
Повʼязаний документ:
4. Сертифікат зразок.о.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
TOB «ВКП «ТАКО» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: 34940000-8 Залізничне обладнання, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-09-008339-a. 3) Зобов’язати Замовника – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117-3УО від 18.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.