-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: 984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна» Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131. за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2025 15:28 - 14.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a
Номер:
6be00fd9a86b46f181c7aba60532555b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-09-008988-a.c1
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2025-07-09-008988-a_040825.pdf 04.08.2025 17:57
- Протокол розкриття UA-2025-06-26-011139-a.pdf 04.08.2025 17:57
- Оголошення UA-2025-06-26-011139-a.pdf 04.08.2025 17:57
- ТД сан.Поляна зі змінами 11.07.25.docx 04.08.2025 17:57
- Обгрунтування аномально низької ціни.pdf 04.08.2025 17:58
- ТД сан.Поляна зі змінами 11.07.25.pdf 04.08.2025 17:58
- Повноваження_СВ.pdf 04.08.2025 17:58
- Протокол розкриття UA-2025-07-09-008988-a.pdf 04.08.2025 17:58
- Оголошення UA-2025-07-09-008988-a.pdf 04.08.2025 17:58
- Пояснення ціна_СВ.pdf 04.08.2025 17:58
- Протокол УО №158 від 14.07.25 відхилення.pdf 04.08.2025 17:58
- Протокол УО №168 від 30.07.25 переможець.pdf 04.08.2025 17:58
- sign.p7s 04.08.2025 17:58
- Рішення від 06.08.2025 № 12109.pdf 06.08.2025 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2025 № 12631.pdf 18.08.2025 12:39
- Рішення від 15.08.2025 № 12631.pdf 20.08.2025 08:57
- рішення АМКУ від 15.07.2025 №11088.pdf 07.08.2025 16:41
- Пояснення АМКУ по скарзі Сила Відновлення 07.08.2025 Поляна.docx 07.08.2025 16:41
- Пояснення АМКУ по скарзі Сила Відновлення 07.08.2025 Поляна.pdf 07.08.2025 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 17:59
Дата розгляду скарги:
15.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2025 16:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.08.2025 08:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c26755f8dc9c4c0990f07e61e9263d43
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРЖНИК:
ЗАМОВНИК ЗАКУПІВЛІ: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
(Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
КОНСОРЦІУМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ»
В ОСОБІ ГОЛОВИ КОНСОРЦІУМУ МОТУЗКИ ІГОРА ВОЛОДИМИРОВИЧА
02002, місто Київ,
вул. Євгена Сверстюка, будинок 19, офіс 1319/4
Код ЄДРПОУ 46127617
Ел. адреса: imotuzka@gmail.com
Тел.:+380 (50) 150-90-42
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
Код ЄДРПОУ: 41037901
01001, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1,
Ел. адреса: info@arma.gov.ua
Тел.: 38 (044) 290-08-25
в межах тендерної процедури за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-07-09-008988-a
СКАРГА
на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a
09.07.2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме:
- 984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна» Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104;
- 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104;
- об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171;
- об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131 (далі – Актив).
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі в Процедурі закупівлі UA-2025-07-09-008988-a надали наступні учасники:
1) Консорціум «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» ЄДРПОУ 46127617 (надалі – Скаржник);
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» ЄДРПОУ 32712470 (надалі – Учасник).
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «АКВА МЕД» ЄДРПОУ 34871220.
18.07.2025, за результатами електронних торгів, електронна система визначила тендерну пропозицію ТОВ «ТВК», найбільш економічно вигідною. Водночас, тендерну пропозиція Учасника електронною системою закупівель автоматично визначено, як аномально низькою.
Згідно пункту 37 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
21.07.2025 Учасником подано Обґрунтування аномально низької ціни вих. № 21/07 від 21 липня 2025 року (надалі – Обґрунтування/Лист).
30.07.2025 Замовником закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи прийнято рішення, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання Учасника переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a (надалі – Рішення).
Але, КОНСОРЦІУМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» вважає таке рішення про визнання переможцем безпідставним, незаконним, упередженим та необґрунтованим, виходячи із наступного:
Згідно підпункту 1 пункту 45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Згідно пункту 3 розділу V Тендерної документації встановлено:
«Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення її найбільш економічно вигідною відповідні належні обґрунтування зазначеної в ній ціни (вартості).
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом шостим підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції повинно містить інформацію про:
- орієнтовну суму щомісячних доходів, яку суб’єкт господарювання вбачає за можливе одержувати за результатом управління активом протягом дії договору та джерела їх походження;
- орієнтовну суму щомісячних витрат, яку суб’єкт господарювання вбачає за необхідне витрачати за результатом управління активом (необхідні витрати) протягом дії договору;
- орієнтовну суму щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору;
- розрахунок згідно якого орієнтовна сума щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, буде забезпечувати виплату заробітної плати працівникам залученим Управителем для виконання договору управління (із визначенням суми виплати по кожному працівнику);
- орієнтовну суму надходжень до державного бюджету, яка буде перераховуватись щомісячно від управління активами;
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
- досягнення економії завдяки застосованому новітніх технологій при наданні послуг;
- сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може, надати послуги, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
- отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги або податкових пільг згідно із законодавством;
- а також іншу інформацію, яку Учасник вважає за необхідне зазначити в обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції».
Отже, згідно вимог Тендерної документації Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції повинно містить інформацію про:
- орієнтовну суму щомісячних доходів, яку суб’єкт господарювання вбачає за можливе одержувати за результатом управління активом протягом дії договору та джерела їх походження;
- орієнтовну суму щомісячних витрат, яку суб’єкт господарювання вбачає за необхідне витрачати за результатом управління активом (необхідні витрати) протягом дії договору;
- орієнтовну суму щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору;
- розрахунок згідно якого орієнтовна сума щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, буде забезпечувати виплату заробітної плати працівникам залученим Управителем для виконання договору управління (із визначенням суми виплати по кожному працівнику);
- орієнтовну суму надходжень до державного бюджету, яка буде перераховуватись щомісячно від управління активами;
Дані вимоги тендерної документації не оскаржені і підлягають виконанню учасниками.
Натомість, наведене Учасником в Листі обґрунтування аномально низької ціни є неналежним з наступних підстав.
За змістом пункту 4 Листа зазначено, що сума сплати заробітної прати працівників Управителя не включається до щомісячної винагороди Управителя, тобто заробітна плата сплачується окремо від винагороди управителя.
Вказаний висновок суперечить законодавству. Згідно з частиною 1 статті 1042 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) «Право управителя на плату» встановлено, що Управитель має право на плату, встановлену договором, а також на відшкодування необхідних витрат, зроблених ним у зв'язку з управлінням майном.
Згідно з абзацом першим частини 3 статті 21 Закону № 772-VІІІ встановлено, що управління активами, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється на умовах ефективності, а також збереження (за можливості - збільшення) їх економічної вартості. Управитель має право на плату (винагороду), а також на відшкодування необхідних витрат, зроблених ним у зв’язку з управлінням активами, що відраховуються безпосередньо з доходів від використання прийнятих в управління активів. Управитель не має права відчужувати активи, прийняті ним в управління.
Водночас вказані положення законодавства відображено в пункті 1.1. розділу 1 проекту Договору управління (Додаток 6) до Тендерної документації, який передбачає:
Управителеві «У порядку і на умовах, визначених Договором, Установник управління зобов’язується передати на строк, визначений у пункті 1.2 розділу 1 Договору, майно (далі – Активи) в управління, а Управитель зобов’язується за плату здійснювати від свого імені управління такими Активами…»;
та в пункті 5.2. розділу 5 проекту Договору управління (Додаток 6), який передбачає:
«Управитель має право щомісяця на плату (винагороду). Щомісяця розмір* плати (винагороди) становить _________ процентів від суми отриманого доходу за місяць». пункті 2 розділу VІ Тендерної документації:
«*Примітка. Розмір процентів винагороди вираховується за формулою П=ЦТП/10000, де П є розміром процентів, ЦТП є ціною остаточної тендерної пропозиції за якою Управитель був визначений переможцем за результатами конкурсу».
Отже згідно з нормами законодавства та умовами Договору управління, єдиною формою винагороди Управителя за надані послуги управління є плата (винагорода).
Водночас жодним положенням законодавства не передбачено права Управителя на одержання інших видів доходів або виплат за виконання послуги управління, в тому числі закон не передбачає права виплати заробітної плати керівникам управителя за рахунок договору управління.
Віднесення до складу витрат Договору управління витрати на оплату праці органів управління самого Управителя суперечить принципам справедливості, добросовісності та розумності, визначеними у статті 3 ЦКУ, так як Управитель фактично за рахунок коштів, отриманих від управління майном, здійснює оплату витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням свого власного персоналу та фактично одержує «закриту додаткову вигоду», яка в тому числі не була предметом аукціону тендерної закупівлі.
Управитель, зобов’язаний здійснювати управління майном за плату і виключно «плата» за законом є єдиною можливою винагородою Управителя.
Натомість, ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» у пункті 4 Листа зазначає (НАДАЛІ МОВОЮ ОРИГІНАЛУ): «Так, із орієнтовної суми щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшується на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, виплачуватиметься частина заробітної плати директора ТОВ «Інвестиційна компанія «ТВК» згідно штатного розпису та податки і збори, які на таку заробітну плату нараховуватиметься, а саме:
Нарахована заробітна плата в тому числі:
- виплата працівникові –
- утримання ПДФО (18%) –
- утримання Військового збору (5%): 12 987,01
10 000,00
2 337,66
649,35
Нарахування ЄСВ (22%) 2 875,14
Всього витрати на оплату праці 15 844,16
Враховуючи вищеозначене, обґрунтування викладене в пункті 4 Листа суперечить вищеозначеним положенням законодавства України.
Окремо заслуговує уваги той факт, що Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів приймаючи наведені Учасником обґрунтування у п. 4 Листа, та вважаючи їх обґрунтованими, по іншим відкритим торгам займає протилежну позицію, у разі наведення подібних/тотожних обґрунтувань, які наведені Учасником у п. 4 Листа, що підтверджується наступним:
«26 червня 2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: - об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 560118921240, цілісний майновий комплекс санаторій «Сонячне Закарпаття», який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р-н, с. Поляна, вул. Курортна, будинок 1-а; Об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 928241521240, будівля очисних споруд, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р-н, с. Поляна, вул. Європейська, будинок 12-а (далі – Актив), (ID оголошення: UA-2025-06-26-011139-a).
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі в Процедурі закупівлі UA-2025-06-26-011139-a надали наступні учасники:
1) Консорціум «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» ЄДРПОУ 46127617;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» ЄДРПОУ 32712470.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 07.07.2025. Тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМУ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Водночас, тендерну пропозиція Учасника електронною системою закупівель автоматично визначено, як аномально низькою.
КОНСОРЦІУМОМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» було завантажено 08 липня 2025 файл «Пояснення ціна_СВ.pdf», який містить Лист – обґрунтування від 07.07.2025 № 24 (далі – Лист ).
14 липня 2025 року, Замовник відхилив тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМУ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» згідно з протоколом № 158 уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи.
Замовник обґрунтував своє вищезазначене рішення про відхилення наступним невідповідністю підпункту 1 пункту 45 Особливостей – «учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою», а саме:
- Лист не містить інформації щодо орієнтовної суми надходжень до державного бюджету, яка буде перераховуватись щомісячно від управління активами;
- Обґрунтування викладене в пункті 4 Листа суперечить положенням законодавства та умовам Договору управління, які передбачають положення щодо єдиної форми винагороди Управителя за надані послуги управління - плату (винагороду).»
З огляду на вищевикладене, рішення замовника закупівлі яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a, є незаконним, а дії АРМА протиправними.
Тож, керуючись нормами чинного законодавства України, КОНСОРЦІУМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ»,-
ПРОСИТЬ ВАС:
1. Прийняти до розгляду скаргу КОНСОРЦІУМУ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
2. Визнати незаконним рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
Додатки:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-09-008988-a;
2. Тендерна документація за закупівлею UA-2025-07-09-008988-a, яка рішенням Уповноваженої особи АРМА з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи.
3. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-09-008988-a;
4. Копія обґрунтування ціни тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» № 21/07 від 21 липня 2025 року;
5. Копія рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
6. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-26-011139-a;
7. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-06-26-011139-a;
8. Копія обґрунтування ціни тендерної пропозиції № 24 від 07 липня 2025 року;
9. Копія Протоколу № 158 уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 14 липня 2025 року за закупівлею UA-2025-06-26-011139-a.;
10. Повноваження голови Консорціуму «Сила Відновлення»;
СКАРЖНИК:
ЗАМОВНИК ЗАКУПІВЛІ: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
(Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
КОНСОРЦІУМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ»
В ОСОБІ ГОЛОВИ КОНСОРЦІУМУ МОТУЗКИ ІГОРА ВОЛОДИМИРОВИЧА
02002, місто Київ,
вул. Євгена Сверстюка, будинок 19, офіс 1319/4
Код ЄДРПОУ 46127617
Ел. адреса: imotuzka@gmail.com
Тел.:+380 (50) 150-90-42
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
Код ЄДРПОУ: 41037901
01001, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1,
Ел. адреса: info@arma.gov.ua
Тел.: 38 (044) 290-08-25
в межах тендерної процедури за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-07-09-008988-a
СКАРГА
на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a
09.07.2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме:
- 984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна» Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104;
- 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104;
- об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171;
- об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131 (далі – Актив).
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі в Процедурі закупівлі UA-2025-07-09-008988-a надали наступні учасники:
1) Консорціум «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» ЄДРПОУ 46127617 (надалі – Скаржник);
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» ЄДРПОУ 32712470 (надалі – Учасник).
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «АКВА МЕД» ЄДРПОУ 34871220.
18.07.2025, за результатами електронних торгів, електронна система визначила тендерну пропозицію ТОВ «ТВК», найбільш економічно вигідною. Водночас, тендерну пропозиція Учасника електронною системою закупівель автоматично визначено, як аномально низькою.
Згідно пункту 37 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
21.07.2025 Учасником подано Обґрунтування аномально низької ціни вих. № 21/07 від 21 липня 2025 року (надалі – Обґрунтування/Лист).
30.07.2025 Замовником закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи прийнято рішення, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання Учасника переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a (надалі – Рішення).
Але, КОНСОРЦІУМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» вважає таке рішення про визнання переможцем безпідставним, незаконним, упередженим та необґрунтованим, виходячи із наступного:
Згідно підпункту 1 пункту 45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Згідно пункту 3 розділу V Тендерної документації встановлено:
«Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення її найбільш економічно вигідною відповідні належні обґрунтування зазначеної в ній ціни (вартості).
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом шостим підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції повинно містить інформацію про:
- орієнтовну суму щомісячних доходів, яку суб’єкт господарювання вбачає за можливе одержувати за результатом управління активом протягом дії договору та джерела їх походження;
- орієнтовну суму щомісячних витрат, яку суб’єкт господарювання вбачає за необхідне витрачати за результатом управління активом (необхідні витрати) протягом дії договору;
- орієнтовну суму щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору;
- розрахунок згідно якого орієнтовна сума щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, буде забезпечувати виплату заробітної плати працівникам залученим Управителем для виконання договору управління (із визначенням суми виплати по кожному працівнику);
- орієнтовну суму надходжень до державного бюджету, яка буде перераховуватись щомісячно від управління активами;
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
- досягнення економії завдяки застосованому новітніх технологій при наданні послуг;
- сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може, надати послуги, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
- отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги або податкових пільг згідно із законодавством;
- а також іншу інформацію, яку Учасник вважає за необхідне зазначити в обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції».
Отже, згідно вимог Тендерної документації Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції повинно містить інформацію про:
- орієнтовну суму щомісячних доходів, яку суб’єкт господарювання вбачає за можливе одержувати за результатом управління активом протягом дії договору та джерела їх походження;
- орієнтовну суму щомісячних витрат, яку суб’єкт господарювання вбачає за необхідне витрачати за результатом управління активом (необхідні витрати) протягом дії договору;
- орієнтовну суму щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору;
- розрахунок згідно якого орієнтовна сума щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, буде забезпечувати виплату заробітної плати працівникам залученим Управителем для виконання договору управління (із визначенням суми виплати по кожному працівнику);
- орієнтовну суму надходжень до державного бюджету, яка буде перераховуватись щомісячно від управління активами;
Дані вимоги тендерної документації не оскаржені і підлягають виконанню учасниками.
Натомість, наведене Учасником в Листі обґрунтування аномально низької ціни є неналежним з наступних підстав.
За змістом пункту 4 Листа зазначено, що сума сплати заробітної прати працівників Управителя не включається до щомісячної винагороди Управителя, тобто заробітна плата сплачується окремо від винагороди управителя.
Вказаний висновок суперечить законодавству. Згідно з частиною 1 статті 1042 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) «Право управителя на плату» встановлено, що Управитель має право на плату, встановлену договором, а також на відшкодування необхідних витрат, зроблених ним у зв'язку з управлінням майном.
Згідно з абзацом першим частини 3 статті 21 Закону № 772-VІІІ встановлено, що управління активами, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється на умовах ефективності, а також збереження (за можливості - збільшення) їх економічної вартості. Управитель має право на плату (винагороду), а також на відшкодування необхідних витрат, зроблених ним у зв’язку з управлінням активами, що відраховуються безпосередньо з доходів від використання прийнятих в управління активів. Управитель не має права відчужувати активи, прийняті ним в управління.
Водночас вказані положення законодавства відображено в пункті 1.1. розділу 1 проекту Договору управління (Додаток 6) до Тендерної документації, який передбачає:
Управителеві «У порядку і на умовах, визначених Договором, Установник управління зобов’язується передати на строк, визначений у пункті 1.2 розділу 1 Договору, майно (далі – Активи) в управління, а Управитель зобов’язується за плату здійснювати від свого імені управління такими Активами…»;
та в пункті 5.2. розділу 5 проекту Договору управління (Додаток 6), який передбачає:
«Управитель має право щомісяця на плату (винагороду). Щомісяця розмір* плати (винагороди) становить _________ процентів від суми отриманого доходу за місяць». пункті 2 розділу VІ Тендерної документації:
«*Примітка. Розмір процентів винагороди вираховується за формулою П=ЦТП/10000, де П є розміром процентів, ЦТП є ціною остаточної тендерної пропозиції за якою Управитель був визначений переможцем за результатами конкурсу».
Отже згідно з нормами законодавства та умовами Договору управління, єдиною формою винагороди Управителя за надані послуги управління є плата (винагорода).
Водночас жодним положенням законодавства не передбачено права Управителя на одержання інших видів доходів або виплат за виконання послуги управління, в тому числі закон не передбачає права виплати заробітної плати керівникам управителя за рахунок договору управління.
Віднесення до складу витрат Договору управління витрати на оплату праці органів управління самого Управителя суперечить принципам справедливості, добросовісності та розумності, визначеними у статті 3 ЦКУ, так як Управитель фактично за рахунок коштів, отриманих від управління майном, здійснює оплату витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням свого власного персоналу та фактично одержує «закриту додаткову вигоду», яка в тому числі не була предметом аукціону тендерної закупівлі.
Управитель, зобов’язаний здійснювати управління майном за плату і виключно «плата» за законом є єдиною можливою винагородою Управителя.
Натомість, ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» у пункті 4 Листа зазначає (НАДАЛІ МОВОЮ ОРИГІНАЛУ): «Так, із орієнтовної суми щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшується на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, виплачуватиметься частина заробітної плати директора ТОВ «Інвестиційна компанія «ТВК» згідно штатного розпису та податки і збори, які на таку заробітну плату нараховуватиметься, а саме:
Нарахована заробітна плата в тому числі:
- виплата працівникові –
- утримання ПДФО (18%) –
- утримання Військового збору (5%): 12 987,01
10 000,00
2 337,66
649,35
Нарахування ЄСВ (22%) 2 875,14
Всього витрати на оплату праці 15 844,16
Враховуючи вищеозначене, обґрунтування викладене в пункті 4 Листа суперечить вищеозначеним положенням законодавства України.
Окремо заслуговує уваги той факт, що Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів приймаючи наведені Учасником обґрунтування у п. 4 Листа, та вважаючи їх обґрунтованими, по іншим відкритим торгам займає протилежну позицію, у разі наведення подібних/тотожних обґрунтувань, які наведені Учасником у п. 4 Листа, що підтверджується наступним:
«26 червня 2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: - об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 560118921240, цілісний майновий комплекс санаторій «Сонячне Закарпаття», який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р-н, с. Поляна, вул. Курортна, будинок 1-а; Об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 928241521240, будівля очисних споруд, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р-н, с. Поляна, вул. Європейська, будинок 12-а (далі – Актив), (ID оголошення: UA-2025-06-26-011139-a).
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі в Процедурі закупівлі UA-2025-06-26-011139-a надали наступні учасники:
1) Консорціум «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» ЄДРПОУ 46127617;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» ЄДРПОУ 32712470.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 07.07.2025. Тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМУ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Водночас, тендерну пропозиція Учасника електронною системою закупівель автоматично визначено, як аномально низькою.
КОНСОРЦІУМОМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» було завантажено 08 липня 2025 файл «Пояснення ціна_СВ.pdf», який містить Лист – обґрунтування від 07.07.2025 № 24 (далі – Лист ).
14 липня 2025 року, Замовник відхилив тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМУ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» згідно з протоколом № 158 уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи.
Замовник обґрунтував своє вищезазначене рішення про відхилення наступним невідповідністю підпункту 1 пункту 45 Особливостей – «учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою», а саме:
- Лист не містить інформації щодо орієнтовної суми надходжень до державного бюджету, яка буде перераховуватись щомісячно від управління активами;
- Обґрунтування викладене в пункті 4 Листа суперечить положенням законодавства та умовам Договору управління, які передбачають положення щодо єдиної форми винагороди Управителя за надані послуги управління - плату (винагороду).»
З огляду на вищевикладене, рішення замовника закупівлі яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a, є незаконним, а дії АРМА протиправними.
Тож, керуючись нормами чинного законодавства України, КОНСОРЦІУМ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ»,-
ПРОСИТЬ ВАС:
1. Прийняти до розгляду скаргу КОНСОРЦІУМУ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
2. Визнати незаконним рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
Додатки:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-09-008988-a;
2. Тендерна документація за закупівлею UA-2025-07-09-008988-a, яка рішенням Уповноваженої особи АРМА з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи.
3. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-09-008988-a;
4. Копія обґрунтування ціни тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТВК» № 21/07 від 21 липня 2025 року;
5. Копія рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.
6. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-26-011139-a;
7. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-06-26-011139-a;
8. Копія обґрунтування ціни тендерної пропозиції № 24 від 07 липня 2025 року;
9. Копія Протоколу № 158 уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 14 липня 2025 року за закупівлею UA-2025-06-26-011139-a.;
10. Повноваження голови Консорціуму «Сила Відновлення»;
×
-
Назва доказу:
ТД зі змінами
-
Повʼязаний документ:
ТД сан.Поляна зі змінами 11.07.25.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2025-07-09-008988-a_040825.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол 168
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО №168 від 30.07.25 переможець.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол 158
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО №158 від 14.07.25 відхилення.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол розкриття 008988
-
Повʼязаний документ:
Протокол розкриття UA-2025-07-09-008988-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол розкриття 011139
-
Повʼязаний документ:
Протокол розкриття UA-2025-06-26-011139-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Пояснення СВ
-
Повʼязаний документ:
Пояснення ціна_СВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Оголошення 008988
-
Повʼязаний документ:
Оголошення UA-2025-07-09-008988-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Оголошення 011139
-
Повʼязаний документ:
Оголошення UA-2025-06-26-011139-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Обгрунтування АНЦ
-
Повʼязаний документ:
Обгрунтування аномально низької ціни.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти до розгляду скаргу КОНСОРЦІУМУ «СИЛА ВІДНОВЛЕННЯ» на рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a. 2. Визнати незаконним рішення замовника закупівлі уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 30 липня 2025 рок, яке оформлене Протоколом № 168 про визнання переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-09-008988-a.