-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
77220000-8 Послуги з просочування деревини(Вогнезахисне обробляння дерев’яних конструкцій покрівлі будівлі гуртожитку,будівель навчального корпусу).
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 7 днів назад
480 988.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 404.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 404.94 UAH
Період оскарження:
09.07.2025 14:44 - 24.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення Замовника про визначення учасника переможцем
Номер:
41b85683eaa043f7b247db9813677c3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-09-006605-a.c3
Назва:
Вимога про скасування рішення Замовника про визначення учасника переможцем
Вимога:
Визначено переможцем учасника, якого потрібно було дискваліфікувати
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про дискваліфікацію.docx 15.09.2025 12:31
Дата подачі:
15.09.2025 12:31
Вирішення:
Шановний учаснику!
1. У тендерній документації Замовником було встановлено вимогу щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема маляра та робітника не нижче 3 розряду для виконання робіт. переможцем процедури закупівлі надано: посвідчення маляра 4 розряду на Антіпова В.С.та наказ про призначення на посаду маляра; посвідчення маляра 4 розряду на Федоренко В.В. та наказ про прийняття на роботу на посаду газозварника. Посвідчення про присвоєння кваліфікації є належним документом , що підтверджує кваліфікацію працівника відповідного розряду,Вимог щодо обов'язкового збігу назви посади і у наказі про прийняття на роботу з наявною кваліфікацією тендерна документація не містила. Таким чином учасником-переможцем підтверджено наявність працівників з кваліфікацією не нижче 3 розряду, що відповідає умовам тендерної документації.
2. У тендерній документації Замовником було передбачено надання копії діючої ліцензії або документа дозвільного характеру (в паперовій або електронній формі) на провадження господарської діяльності щодо предмета даної закупівлі.Переможець надав довідку із зазначенням інформації про ліцензію , з вказанням на те що ліцензія в електронному форматі. Замовником перевірено інформацію у відкритому доступі на порталі ДСНС України, що підвердило наявність чинної ліцензії на відповідний вид господарської діяльності . Відповідно до ст.13 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" електронна форма ліцензії є рівнозначною паперовій, також згідно ч.5 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право перевіряти інформацію у відкритих джерелах. В даному випадку інформація стосовно ліцензії перевірена на сайті ДСНС України, і тому відхиляти тендерну пропозицію з формальних причин , є неправомірним.
3.У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Спас» надано протокол загальних зборів Товариства, яким директор уповноважений на участь Товариства у закупівлі UA-2025-07-09-006605-а, на подачу пропозиції, інших документів, на укладання договору у разі перемоги у процедурі закупівлі з відповідним ідентифікатором.Таким чином, учасник-переможець виконав вимогу п.9 додатку №4 тендерної документації в повному обсязі.
4.Переможець процедури закупівлі надав усі документи, передбачені тендерною документацією, що підтверджують відповідність його пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (зведений та локальний кошторис, відомості ресурсів, договірна ціна, дефектний акт, пояснювальна записка, розрахунок загальновиробничих витрат).Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022. Замовник визначає переможця закупівлі на підставі перевіреної та підтвердженої інформації. Твердження про «наданий лише локальний кошторис» не відповідає фактичним даним. Всі вище перераховані підтверджуючі розрахунки надано і виконано у ліцензійному програмному комплексі за статтями витрат договірної ціни. Отже підстав для відхилення пропозиції переможця немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
fac03e210a944757b2e6e2b6efa7a244
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-09-006605-a.c2
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Ліцензійні умови.doc 16.08.2025 20:14
- 0. Скарга на умови ред 4 (2).docx 16.08.2025 20:14
- 1 Протокол підгрупа 1Б (2).pdf 16.08.2025 20:14
- 2_Додаток_4_Перелік_документів_для_учасника_із_змінами_.docx 16.08.2025 20:14
- 1,2 рішення від 22.07.2025 №11411 (1).pdf 16.08.2025 20:14
- 2_Додаток_1_Технічна_специфікація_З_змінами (1).docx 16.08.2025 20:15
- sign.p7s 16.08.2025 20:17
- рішення від 19.08.2025 № 12734.pdf 19.08.2025 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2025 № 13265.pdf 29.08.2025 13:55
- рішення від 28.08.2025 № 13265.pdf 02.09.2025 11:46
- Скан протоколу №5 від 21.08.2025 року.pdf 21.08.2025 14:54
- Протокол №5 надання відповіді АМКУ .docx 21.08.2025 14:54
- Додаток №1 до протоколу №5 від 21.08.2025року_ПКД.pdf 21.08.2025 14:57
- Додаток №4 до протоколу №5 від 21.08.2025року_ПКД .pdf 21.08.2025 14:57
- Додаток №3 до протоколу №5 від 21.08.2025 року_ПКД.pdf 21.08.2025 14:57
- Додаток №2_до протоколу №5 від 21.08.2025 року_ПКД .pdf 21.08.2025 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2025 21:48
Дата розгляду скарги:
28.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.09.2025 11:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
653da1ff293f4dffa8ce4613b3ed014d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно п.5 до додатку 1 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно п.5 до додатку 1 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А або 1Б), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
Відповідно до пп.5 п. 10 додатку 4 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
По-перше, Скаржник планує використовувати вогнезахисну речовину Ecosept 450-1 для поверхневого вогнебіозахистного просочення дерев’яних елементів (надалі Ecosept 450-1). Вказана речовина відповідає групі 1 та підгрупі 1Б за ефективністю вогнезахисту. Надаємо копію протоколу.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які будуть використовувати речовину, яка відповідає 1 групі вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Орган оскарження за вказаним питанням прийняв рішення №11411-р/пк-пз від 22.07.2025 року (додається), в якому вказано: «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які запропононують ВЗ, якість якої згідно з сертифікатом(ами) відповідності відповідатиме вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги" та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 "Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение" щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа саме 1А), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
Замовник в частині вимоги в пп.5 п. 10 додатку 4 до тендерної документації не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Відповідно до пп.5 п. 10 додатку 4 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
По-перше, Скаржник планує використовувати вогнезахисну речовину Ecosept 450-1 для поверхневого вогнебіозахистного просочення дерев’яних елементів (надалі Ecosept 450-1). Вказана речовина відповідає групі 1 та підгрупі 1Б за ефективністю вогнезахисту. Надаємо копію протоколу.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які будуть використовувати речовину, яка відповідає 1 групі вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Орган оскарження за вказаним питанням прийняв рішення №11411-р/пк-пз від 22.07.2025 року (додається), в якому вказано: «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які запропононують ВЗ, якість якої згідно з сертифікатом(ами) відповідності відповідатиме вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги" та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 "Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение" щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа саме 1А), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
Замовник в частині вимоги в пп.5 п. 10 додатку 4 до тендерної документації не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол підгрупа 1Б
-
Повʼязаний документ:
1 Протокол підгрупа 1Б (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 22.07.2025
-
Повʼязаний документ:
1,2 рішення від 22.07.2025 №11411 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7ab8183ad2cf4d9aafd2d65b99dda26d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п 9 додатку 1 до тендерної документації: послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п 9 додатку 1 до тендерної документації: послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника.
Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації: гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 9. Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника. 10. Гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
По-перше, Замовником не опубліковано проектно-кошторисну документацію.
Для можливості точного прорахунку цінової пропозиції та участі у закупівлі потрібно ознайомитись з проектно-кошторисною документацією, адже без неї неможливо зробити розрахунки.
На підтвердження надаємо копію додатку 1 та 4 до тендерної документації.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Орган оскарження за вказаним питанням прийняв рішення №11411-р/пк-пз від 22.07.2025 року (додається), в якому вказано: «Слід зазначити, що Документація не містить проектно-кошторисної документації Замовника, що перешкоджає учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
Замовник дозавантажив лише локальний кошторис, який є лише частиною проектно-кошторисної документації. Більшість проектно-кошторисної документації не була завантажена.
Замовник в цій частині не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації: гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 9. Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника. 10. Гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
По-перше, Замовником не опубліковано проектно-кошторисну документацію.
Для можливості точного прорахунку цінової пропозиції та участі у закупівлі потрібно ознайомитись з проектно-кошторисною документацією, адже без неї неможливо зробити розрахунки.
На підтвердження надаємо копію додатку 1 та 4 до тендерної документації.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Орган оскарження за вказаним питанням прийняв рішення №11411-р/пк-пз від 22.07.2025 року (додається), в якому вказано: «Слід зазначити, що Документація не містить проектно-кошторисної документації Замовника, що перешкоджає учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
Замовник дозавантажив лише локальний кошторис, який є лише частиною проектно-кошторисної документації. Більшість проектно-кошторисної документації не була завантажена.
Замовник в цій частині не виконав рішення органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 Перелік документів для учасника зі змінами
-
Повʼязаний документ:
2_Додаток_4_Перелік_документів_для_учасника_із_змінами_.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
2_Додаток_1_Технічна_специфікація_З_змінами (1).docx
-
-
Назва доказу:
Рішення від 22.07.2025 р
-
Повʼязаний документ:
1,2 рішення від 22.07.2025 №11411 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
4eb7624043d040ceb936790596ae3d6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-09-006605-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 0. Скарга на умови ред 4.docx 12.07.2025 14:21
- 1 Протокол підгрупа 1Б.pdf 12.07.2025 14:21
- 3_Додаток_4_Перелік_документів_для_учасника_із_змінами_від_28_05.docx 12.07.2025 14:21
- 3. Додаток 1.docx 12.07.2025 14:21
- 2. ліцензійні умови.docx 12.07.2025 14:21
- sign.p7s 12.07.2025 14:23
- рішення від 15.07.2025 №11057.pdf 15.07.2025 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2025 №11411.pdf 23.07.2025 16:54
- рішення від 22.07.2025 №11411.pdf 25.07.2025 17:27
- Протокол пояснень.docx 18.07.2025 15:58
- Додаток 1 (1).docx 18.07.2025 15:58
- Рішення від 06.06.2025 №9060 (1).pdf 18.07.2025 15:58
- Протокол №3 надання відповіді АМКУ 2_1752828619.docx 18.07.2025 15:58
- скрин майданчику.docx 18.07.2025 15:58
- скрин 2.docx 18.07.2025 15:58
- Скарга ТОВ Радар Південь_UA-2025-05-22-004007-а.pdf 18.07.2025 15:58
- Скарга ТОВ ВБ Страж в АМКУ UA-2025-05-22-004007-a.pdf 18.07.2025 15:58
- Скан протоколу 3 - копия.pdf 18.07.2025 16:09
- Скан протоколу 21 від 02.06.2025.pdf 18.07.2025 16:09
- Протокол пояснень №4 від 15.08.2025.docx 15.08.2025 15:08
- Скан протоколу виконання №4.pdf 15.08.2025 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2025 21:45
Дата розгляду скарги:
22.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2025 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2025 17:27
Дата виконання рішення Замовником:
15.08.2025 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано в повному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
42986720c2d34fd28edde2a831696069
Заголовок пункту скарги:
Відповідно п.5 до додатку 1 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно п.5 до додатку 1 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
Відповідно до пп.5 п. 10 додатку 4 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
Скаржник планує використовувати вогнезахисну речовину Ecosept 450-1 для поверхневого вогнебіозахистного просочення дерев’яних елементів (надалі Ecosept 450-1). Вказана речовина відповідає групі 1 та підгрупі 1Б за ефективністю вогнезахисту. Надаємо копію протоколу.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які будуть використовувати речовину, яка відповідає 1 групі вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Відповідно до пп.5 п. 10 додатку 4 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
Скаржник планує використовувати вогнезахисну речовину Ecosept 450-1 для поверхневого вогнебіозахистного просочення дерев’яних елементів (надалі Ecosept 450-1). Вказана речовина відповідає групі 1 та підгрупі 1Б за ефективністю вогнезахисту. Надаємо копію протоколу.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які будуть використовувати речовину, яка відповідає 1 групі вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол випробувань
-
Повʼязаний документ:
1 Протокол підгрупа 1Б.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
61121ee41be64638935e9b6e05f8a008
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.2 додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.2 додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
В довідці обов’язково зазначити наступних працівників:
- керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду - не менше 2 чолов.
- робітника не нижче 3-го розряду - не менше 3 чолов.
Відповідно до п. 2 додатку 4 до тендерної документації: на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі повинен надати довідку за формою 2.
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
В довідці обов’язково зазначити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників має відповідати умовам, визначеним в п. 29 та п.30 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. На кожного працівника вказаного у довідці про працівників необхідно надати чинні посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки.:
Наказ про призначення особи (осіб) відповідальної за дотриманням правил безпечного виконання робіт.
Кадрові вимоги проведення вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) у Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі ліцензійні умови) встановлюють необхідність наявності:
29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Вимоги стосовно наявності малярів (штукатурів) не нижче 3-го розряду - не менше 2 чоловік та робітників не нижче 3-го розряду - не менше 3 чоловіків не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Окремо варто зазначити, що Ліцензійні умови не передбачають також наявності у кожного працівника, що буде вказаного у довідці про працівників посвідчень, які підтверджують знання з пожежної безпеки.
На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вищенаведені вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є вказані працівники та документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
В довідці обов’язково зазначити наступних працівників:
- керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду - не менше 2 чолов.
- робітника не нижче 3-го розряду - не менше 3 чолов.
Відповідно до п. 2 додатку 4 до тендерної документації: на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі повинен надати довідку за формою 2.
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
В довідці обов’язково зазначити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників має відповідати умовам, визначеним в п. 29 та п.30 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. На кожного працівника вказаного у довідці про працівників необхідно надати чинні посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки.:
Наказ про призначення особи (осіб) відповідальної за дотриманням правил безпечного виконання робіт.
Кадрові вимоги проведення вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) у Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі ліцензійні умови) встановлюють необхідність наявності:
29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Вимоги стосовно наявності малярів (штукатурів) не нижче 3-го розряду - не менше 2 чоловік та робітників не нижче 3-го розряду - не менше 3 чоловіків не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Окремо варто зазначити, що Ліцензійні умови не передбачають також наявності у кожного працівника, що буде вказаного у довідці про працівників посвідчень, які підтверджують знання з пожежної безпеки.
На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вищенаведені вимоги розраховані на учасників торгів, в яких є вказані працівники та документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
2. ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a2ff654973484693b79fec1fe22b49ea
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п 9 додатку 1 до тендерної документації: послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п 9 додатку 1 до тендерної документації: послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника.
Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації: гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 9. Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника. 10. Гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Замовником не опубліковано проектно-кошторисну документацію.
Для можливості точного прорахунку цінової пропозиції та участі у закупівлі потрібно ознайомитись з проектно-кошторисною документацією, адже без неї неможливо зробити розрахунки.
На підтвердження надаємо копію додатку 1 та 4 до тендерної документації.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації: гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації: 9. Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника. 10. Гарантійний лист, яким учасник гарантує замовнику виконати послуги якісно в обсягах, кількості та терміни, встановлені замовником, з обов’язковим зазначенням того, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, відповідатимуть вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Замовником не опубліковано проектно-кошторисну документацію.
Для можливості точного прорахунку цінової пропозиції та участі у закупівлі потрібно ознайомитись з проектно-кошторисною документацією, адже без неї неможливо зробити розрахунки.
На підтвердження надаємо копію додатку 1 та 4 до тендерної документації.
Скаржник в змозі виконати якісно та повністю договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток 4 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
3_Додаток_4_Перелік_документів_для_учасника_із_змінами_від_28_05.docx
-
-
Назва доказу:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
-
Повʼязаний документ:
3. Додаток 1.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.