-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Лист волокнистоцементний
Торги не відбулися
1 484 483.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 844.84 UAH
мін. крок: 1% або 14 844.84 UAH
Період оскарження:
09.07.2025 13:26 - 15.07.2025 15:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення згідно протоколу № 856 від 24.07.2025р.
Номер:
dceaccb612b44eb095c35dd7dcecc6f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-09-006091-a.b1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення згідно протоколу № 856 від 24.07.2025р.
Вимога:
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України про публічні закупівлі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
23.07.2025 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей. Дана вимога містить наступні вимоги: 3. Відповідно до підпункту 14.4.4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" не надано довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку.
Приватне підприємство «АЛЬФА ЛЮКС» при подані тендерної пропозиції надало таку довідку. У наявній вимозі від 23.07.2025 року відсутні конкретні відомості щодо інформації, яку потрібно виправити в довідці. Вказаний E-mail є формальною помилкою, що ніяким чином не спотворює зміст пропозиції.
Окрім цього, в ціновій пропозиції ПП «АЛЬФА ЛЮКС» вказано поштову адресу i.yaroshchuk@alfagrant.com.ua.
Отже, відхилення пропозиції ПП «АЛЬФА ЛЮКС» з причини вказаної у рішенні від 24.07.2025 року відповідно до Протоколу № 856 є незаконним.
Просимо скасувати дане рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2025 11:20
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника UA-2025-07-09-006091-a.b1 від 24.07.2025 Товариство з обмеженою відповідальністю ПП "АЛЬФА ЛЮКС" (далі – Учасник/Скаржник) звернулось до Замовника з вимогою про скасування рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом №856 від 24.07.2025 про відхилення пропозиції ПП "АЛЬФА ЛЮКС". Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне: Відповідно до підпункту 14.4.4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку.
Тобто, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надання довідки, яка повинна містити сукупність інформації, яка не може бути відображена у різних документах. Так як, Учасником надано довідку Вих. 340/25 від 16.07.2025 р., яка містила невідповідності, Замовником надано 24 години на усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ПП "АЛЬФА ЛЮКС".
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ПП "АЛЬФА ЛЮКС" опублікована відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та містить перелік невідповідностей, а саме «3. Відповідно до підпункту 14.4.4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку.
Всупереч зазначеної вимоги Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" не надано довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку.»
Щодо позиції Скаржника «Вказаний E-mail є формальною помилкою, що ніяким чином не спотворює зміст пропозиції. Окрім цього, в ціновій пропозиції ПП «АЛЬФА ЛЮКС» вказано поштову адресу i.yaroshchuk@alfagrant.com.ua.» зазначаємо наступне:
У документі №352/25 від 23.07.2025, який надано на вимогу про усунення невідповідностей не вказаний e-mail, а тільки доменне ім’я. Цінова пропозиція є окремим документом, та містить вимогу щодо надання інформації про e-mail.
Перелік формальних помилок, затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (далі-Наказ) не поширюється на спрощену закупівлю , а оголошення не містить опису формальних помилок, у зв’язку з цим у Замовника відсутні законодавчі підстави визнати формальною помилкою відсутність інформації в документі №352/25 від 23.07.2025, вимога про обов’язкове зазначення якої міститься в оголошенні.
Додатково повідомляємо, що відсутність інформації в документах пропозиції також не є формальною помилкою у розумінні Наказу.
Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення учасника ПП "АЛЬФА ЛЮКС" є правомірним, а вимога UA-2025-07-09-006091-a.b1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено