-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спортивне взуття
борцовки
Торги не відбулися
42 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 420.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2018 14:01 - 03.11.2018 14:01
Вимога
Відхилено
Скасування протоколу відхилення від 08.11.2018 року щодо ФОП Рачковського
Номер:
920ac0961ffd495bbf05852c91ff12fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-01-001548-b.b1
Назва:
Скасування протоколу відхилення від 08.11.2018 року щодо ФОП Рачковського
Вимога:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ
РАЧКОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Юридична адреса: Бул. Шевченка, 132, кв. 3, м. Черкаси,
18000, ідентифікаційний код 3279810590, тел. (063) 23-444-09, офіційний сайт: http://allexs.com.ua, поточний рахунок 26002051542000, ПАТ КБ «Приватбанк»,
код банку 354347, код ЄДРПОУ 14360570
Замовник:
Комунальний заклад «Житомирський обласний ліцей – інтернат для обдарованих дітей» (код ЄДРПОУ 05396422)
Учасник:
ФОП Рачковський О.В.
адреса: Бул. Шевченка, 132, кв. 3, м. Черкаси, 18000, ідентифікаційний код 3279810590, тел. (063) 23-444-09
09.11.2018
ВИМОГА
Щодо закупівлі Код ДК 021:2015: 18820000-3 Спортивне взуття (Борцовки), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-01-001548-b
07.11.2018 року відбувся Аукціон щодо поставки товару Код ДК 021:2015: 18820000-3 Спортивне взуття (Борцовки), що є предметом закупівлі UA-2018-11-01-001548-b, де фізична особа – підприємець Рачковський О.В. серед всіх учасників запропонував найнижчу ціну, а саме 38080,00 (тридцять вісім тисяч вісімдесят гривень нуль копійок).
08.11.2018 року тендерним комітетом Комунального закладу «Житомирський обласний ліцей – інтернат для обдарованих дітей» (код ЄДРПОУ 05396422) Протоколом відхилення від 08.11.2018 року було розглянуто тендерну пропозицію ФОП Рачковського О.В. та винесено рішення, а саме: «У відповідності до вимог тендерної документації учасники повинні були надати сертифікати відповідності на запропонований товар, учасник надав сертифікат відповідності довільної форми, що не відповідає вимогам тендерної документації та запропонував борцовки GDLF, які не відповідають технічним вимогам. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вказане рішення тендерного комітету є незаконним та не відповідає вимогам чинного законодавства виходячи з наступного:
Згідно Тендерної документації Замовника Комунального закладу «Житомирський обласний ліцей – інтернат для обдарованих дітей» (код ЄДРПОУ 05396422) Код ДК 021:2015: 18820000-3 Спортивне взуття (Борцовки), що є предметом закупівлі UA-2018-11-01-001548-b, а саме Додатку 1 встановлено технічні вимоги якісних характеристик запропонованих товарів, умовам Замовника:
1. Учасник у три денний термін повинен прислати зразки товару. 2. Для підтвердження якості товару Учасник має надати: сертифікати відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість товару (якщо товар входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України). Якість Товару повинна відповідати для спеціалізованих занять спортом.
3. Гарантійний лист від Учасника (у довільній формі) щодо своєчасної поставки, розвантаження товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно ФОП Рачковський на підтвердження вказаних вимог Замовника у своїй тендерній пропозиції надав:
1. Гарантійний лист про поставку товару;
2. Сертифікат відповідності товару довільної форми, адже відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 року №93 було визнаним таким, що втратив чинність Наказ від 01.02.2005 року №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» Окрім цього, предмет закупівлі (спортивне взуття, борцовки) не входив до вказаного переліку об’єктів обов’язкові сертифікації. Тому Учасник Закупівлі надав Сертифікат відповідності на вимоги щодо якості товару для спеціалізованих занять спортом від власного імені, гарантуючи цим безпеку і якість товару особисто.
Тому відповідно до положень ЦК України статті 675: 1. Товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. 2. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). 3. Гарантія якості товару поширюється на всі комплектуючі вироби, якщо інше не встановлено договором.
3. Учасником в день перемоги у Аукціоні (07.11.2018) було відправлено зразки товару на адресу Замовника перевізником ТОВ «Нова Пошта» номер експрес -накладної №59000376662407, відповідного до вимог тендерної документації Замовника. В свою чергу Замовник, не отримавши зразки товару та не переглянувши їх, в Протоколі відхилення від 08.11.2018 року попередньо визначив, що запропоновані борцовки GDLF не відповідають технічним вимогам.
Окрім цього Замовник, як на підстави відхилення пропозиції керується, нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», натомість сфера дії вказаного Закону поширюється на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 2 визначено, що Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Так як допорогові закупівлі не підпадають під сферу дії вищезазначеного Закону, тому посилання Замовника на п.4 ст.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як на підставу відмови є незаконною, адже процедура проведення допорогових закупівель регулюється Наказом ДП Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».
На підставі викладеного, Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника ФОП Рачковського О.В. згідно Протоколу відхилення від 08.11.2018 року, а тому прошу скасувати рішення по Учаснику ФОП Рачковський О.В. (юридична адреса: Бул. Шевченка, 132, кв. 3, м. Черкаси, 18000, ідентифікаційний код 3279810590, тел. (063) 23-444-09) про відхилення його пропозиції.
ФОП Рачковський О.В.
Пов'язані документи:
Замовник
- 7777.pdf 12.11.2018 14:09
Дата подачі:
09.11.2018 12:24
Вирішення:
лист-відповідь на вимогу ФОП Рачковського О.В.
Статус вимоги:
Відхилено