• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки.

Торги не відбулися

1 837 354.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 186.77 UAH
Період оскарження: 08.07.2025 23:07 - 24.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (що стосуються прийнятих рішень)

Номер: 33cd290c04884432873f489efd1a20ca
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-08-012265-a.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (що стосуються прийнятих рішень)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.08.2025 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.08.2025 10:53
Дата виконання рішення Замовником: 22.08.2025 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісії) про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем у відкритих торгах на закупівлю «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки» ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" ДК 021:2015: 45310000- 3 Електромонтажні роботи UA-2025-07-08-012265-a.
Автор: ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА", Олексій Невінгловський +380661059202 ceo@uza.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b24d607d09734c0b82a0f40ccc0af14f
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР'ЄР» вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки.» 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника», номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-07-08-012265-a.
Вище вказана закупівля, що затверджена протоколом уповноваженої особи № 139 від 08 липня 2025 р., оголошена 08.07.2025 в електронній системі закупівель на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
28 липня 15:29 завершився аукціон між двома учасниками ТОВ «УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА» (ЄДРПОУ: 37401997) та ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР'ЄР» (ЄДРПОУ: 34774188). Найбільш економічно вигідною, відповідно до п. 37 Особливостей, електронною системою закупівель визначено пропозицію ПП «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР'ЄР» (ЄДРПОУ: 34774188) після відхилення попереднього учасника.
За результатом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника та після усунення невідповідностей, протокольним рішенням від 01.08.2025 № 152, вищезазначеного учасника визначено переможцем та оприлюднено намір укласти договір.
Однак за результатом вивчення тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР'ЄР» виявлено невідповідність цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а відтак рішення про визначення переможця та намір укласти договір порушують права та законні інтереси ТОВ «УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА» як учасника цієї закупівлі та публічних закупівель в цілому.

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:

1) п. 28 Додатку 5 до тендерної документації:
28. Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (зі змінами) з урахуванням даної тендерної документації. Кошторисна документація має бути складена в програмному комплексі АВК-5 або в іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
Учасник повинен підтвердити документально (чинна ліцензія або інший документ на право користування, тощо) наявність у його користуванні програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, що має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування.

Відтак учасником ПП «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР'ЄР» НЕ надані у складі тендерної пропозиції чинна ліцензія або інший документ на право користування на підтвердження наявності у його користуванні програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, що має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування.
Тобто право власності чи використання не підтверджено, що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації.
Відповідно до вимог Особливостей, а саме п. 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вищезазначені вимоги у електронній системі закупівель відсутні!

2) п. 2 Додатку 2 до тендерної документації містить наступні вимоги:
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.

Учасником надано документ «17. Працівники відповідної кваліфікації45310000-3 монтаж» (Додається) який складено НЕ за формою, яку вимагав замовник і в якій відсутня інформація, яку вимагав Замовник у своїй тендерній документації, зокрема «Загальний стаж роботи» та наступні вимоги тендерної документації, зокрема не вказано «група з електробезпеки»:
**Для персоналу (керівники, виконавці робіт, члени бригат), що буде задіяний при виконанні будівельних робіт, вказати групу з електробезпеки.
*** Правової підстави використання праці кожного окремого працівника, а саме: трудовий договір/ цивільно-правовий договір підряду / надання послуг для виконання будівельних робіт


Відповідно до вимог цього ж пункту:
На керівника робіт та виконавців робіт, задіяних на будівництві, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати скановані з оригіналу кольорові копії:
- посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки.
Учасником у складі тендерної пропозиції НЕ надано посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на керівника робіт (Смага).
Відповідно до вимог Особливостей, а саме п. 43: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Вищезазначені вимоги у електронній системі закупівель відсутні!

3) Додаток 3 до тендерної документації містить наступні вимоги:
Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинні міститися у пропозиції:
- технічні вимоги підписані учасником у стверджувальній формі;
- документи, які підтверджують стосунки із виробником (для представників виробника) українською мовою, або завірені Учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора, або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з Учасником).

У складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищезгадані документи, зокрема документи, які підтверджують стосунки із виробником (для представників виробника) українською мовою, або завірені Учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора, або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з Учасником)!

Виходячи з наведеного, у замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію учасника ПП «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР'ЄР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч. 43 Особливостей: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто учасником не надано документи що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника ТЕХНІЧНИМ характеристикам, а тому мала бути відхилена.

Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір