• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби по догляду за басейнами

Торги не відбулися

1 374 844.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 900.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2025 16:54 - 13.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на відхилення

Номер: 6f7c98232c554f478a9302cbd2c87edd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-08-010884-a.a2
Назва: Скарга на відхилення
Скарга:
Школа вищої спортивної майстерності міста Києва 08.07.25 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-08-010884-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Дезінфікуючі засоби по догляду за басейнами». Очікувана вартість закупівлі становить 1 374 844,00 грн. без ПДВ. Для участі в даній закупівлі свої тендерні пропозиції подали два учасники: • ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Скаржник); • ТОВ «Девода». Протоколом Замовника №164 від 19.08.2025 відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Скаржник вважає, що зазначене рішення Замовника, яке прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з чим, звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.08.2025 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2025 18:12
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2025 10:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції від 19.08.2025 р. № 164
Автор: ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ +380675642154 moemistokr@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dfb5330ebe5247b39ff96fb3101194fb
Заголовок пункту скарги: На відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ:

Підставою для відхилення Замовник зазначив:
«Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: не надав актуальних документів (супроводжуючий лист та акт приймання-передачі зразків товару), які містили невірний ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-21-007270-a – замість UA2025-07-08-010884-a) та не підтвердив факт передачі зразків у межах поточної процедури закупівлі відповідно до п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації»

Скаржник не погоджується з такими доводами, виходячи з наступного.

Відповідно до п. 4 розділу ІІ «Технічні вимоги до предмета закупівлі» додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати зразки товару з супроводжуючим листом до подачі тендерної пропозиції:
4.1. Дезінфікуюча рідина - Гіпохлорит натрію Марка А каністра п/е об’ємом – 5л.
4.2. Рідина для зниження pH – Розчин сірчаної кислоти для зниження рівня pH в басейнах каністра п/е об’ємом – 5 л.
4.3. Засіб підвищення рівня pH– Сода каустична рідка 10% каністра п/е об’ємом - 5л.

Тендерна документація не містить будь-яких вимог яким чином та якими документами Учасники мають підтвердити факт передачі зразку товару, а лише містить вимогу про виконання такого обов’язку.

Також, слід зазначити, що документація не містить вимог про те, що зразки повинні бути надані після оголошення закупівлі, а лише містить вимогу про надання зразків до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевим строком подання пропозицій було 16.07.2025р.

Скаржник на підтвердження факту передачі зразків в складі тендерної пропозиції надав:
• Акт приймання-передачі товару від 31.03.2025 р. (файл «Акт приймання-передачі товару.pdf»)
• Супровідний лист №3 Учасника на передачу зразків від 27.03.2025 р. (файл «Супроводжуючий лист на передачу зразків.pdf»).

Отже, Скаржником було надано зразки Замовнику до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Щодо посилань на іншу закупівлю, то слід зазначити, що документація не містить вимог до документів, в тому числі необхідність зазначення посилань саме на дану Закупівлю. Більш того, зразки було передано саме цьому Замовнику закупівлі, що останній не заперечую в рішенні про відхилення.

13 серпня 2025 року Замовником по закупівлі UA-2025-07-08-010884-a надано ФОП Шишло О.А. час для усунення невідповідностей. Замовником з метою усунення невідповідностей Учаснику запропоновано:
1. Надати та розмістити на майданчику додатковий документ: Супроводжуючий лист про надання зразків Товару відповідно до Тендерної документації закупівлі, зареєстрованої з ідентифікатором UA-2025-07-08-010884-a.
2. Надати та розмістити на майданчику додатковий документ: Акт приймання-передачі Товару відповідно до Тендерної документації закупівлі, зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2025-07-08-010884-a.
3. Надати та розмістити на майданчику додатковий документ: Дійсний сертифікат відповідності ТОВ «Аквафемелі».

В мотивувальній частині Рішення № 12092-р/пк-пз від 05.08.2025 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по даній закупівлі вказала:
«Документація не містить вимог щодо необхідності надання учасниками у складі Пропозиції саме сертифіката відповідності.
Слід зазначити, що в складі Пропозиції Переможця міститься паспорт якості на Коагулюючий засіб в картушах AquaDoctor Superflock.
Документацією передбачено, що учасник повинен надати зразки товару з супроводжуючим листом саме до подачі тендерної пропозиції.
Документація не містить вимог до порядку оформлення супроводжуючого листа для надання зразків товара та необхідності надання його у складі Пропозиції…
Враховуючи наведене, зразки товару та супровідні документи до них не є складовою Пропозиції, а тому їх відсутність та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника.».

Вважаємо, що вказані невідповідності відсутні в складі пропозиції ФОП Шишло О.А. а тому Замовник по закупівлі протиправно надав час для усунення невідповідностей.

Отже, Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на вище вказаній підставі.

Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених вище, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.

Оскільки Замовником протиправно відхилено пропозицію Скаржника, то рішення про визначення переможця підлягає скасуванню.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 684ef04e26ea475e9dec6a6ea2049aad
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-08-010884-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Школа вищої спортивної майстерності міста Києва 31 січня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-08-010884-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Дезінфікуючі засоби по догляду за басейнами». Очікувана вартість закупівлі становить 1 374 844,00 грн. без ПДВ. Для участі в даній закупівлі свої тендерні пропозиції подали два учасники: • ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Скаржник); • ТОВ «Девода». Протоколом Замовника №142 від 23.07.2025 відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Скаржник вважає, що зазначене рішення Замовника, яке прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з чим, звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2025 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.08.2025 12:08
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2025 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ +380675642154 moemistokr@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7074f9beca244be5b580029883f4fea6
Заголовок пункту скарги: Скарга на відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ:

Підставою для відхилення Замовник зазначив:
Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи:
• Акт приймання-передачі товару від 31.03.2025 р.;
• Лист відповідь щодо обстеження об'єкту та надання зразків від 26.03.2025 р.;
• Супровідний лист на передачу зразків від 27.03.2025 р.
1.1. Вказані документи не стосуються даної Закупівлі, оскільки складені раніше, ніж було опублікування оголошення про проведення і розпочато Закупівлю.
Акт приймання-передачі товару від 31.03.2025 р. не відповідає фактичним обставинам і не підтверджує приймання-передачі Товару за даною Закупівлею. Насправді приймання- передачі Товару за даною Закупівлею не здійснювалось;
1.2. Лист відповідь Учасника щодо обстеження об'єкту та надання зразків від 26.03.2025 р. також не відповідає фактичним обставинам і не підтверджує факту обстеження об'єкту та надання зразків Товару за даною Закупівлею. Фактично обстеження не проводилось, приймання-передачі Товару за даною Закупівлею не здійснювалось. Зразків Товару Учасником не надавалось.
1.3. Аналогічно супровідний лист Учасника на передачу зразків від 27.03.2025 р. не підтверджує факту передачі зразків Товару за даною Закупівлею. Такої передачі Учасником за даною Закупівлею не здійснювалось, вказаним листом зразки Товару не супроводжувались.
2. Крім того Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження якості Товару надано сертифікат відповідності ТОВ «Аквафемелі» з терміном дії до 19.05.2025 р.
Як вбачається, на період проведення Закупівлі дія сертифіката закінчилась, він є недійсним, а тому не може підтверджувати відповідності Товару якісним вимогам.

Скаржник не погоджується з такими доводами, виходячи з наступного.

Відповідно до п. 4 розділу ІІ «Технічні вимоги до предмета закупівлі» додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати зразки товару з супроводжуючим листом до подачі тендерної пропозиції:
4.1. Дезінфікуюча рідина - Гіпохлорит натрію Марка А каністра п/е об’ємом – 5л.
4.2. Рідина для зниження pH – Розчин сірчаної кислоти для зниження рівня pH в басейнах каністра п/е об’ємом – 5 л.
4.3. Засіб підвищення рівня pH– Сода каустична рідка 10% каністра п/е об’ємом - 5л.

Тендерна документація не містить будь-яких вимог яким чином та якими документами Учасники мають підтвердити факт передачі зразку товару, а лише містить вимогу про виконання такого обов’язку.

Також, слід зазначити, що документація не містить вимог про те, що зразки повинні бути надані після оголошення закупівлі, а лише містить вимогу про надання зразків до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевим строком подання пропозицій було 16.07.2025р.

Скаржник на підтвердження факту передачі зразків в складі тендерної пропозиції надав:
• Акт приймання-передачі товару від 31.03.2025 р. (файл «Акт приймання-передачі товару.pdf»)
• Супровідний лист №3 Учасника на передачу зразків від 27.03.2025 р. (файл «Супроводжуючий лист на передачу зразків.pdf»).

Отже, Скаржником було надано зразки Замовнику до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Щодо посилань на іншу закупівлю, то слід зазначити, що документація не містить вимог до документів, в тому числі необхідність зазначення посилань саме на дану Закупівлю. Більш того, зразки було передано саме цьому Замовнику закупівлі, що останній не заперечую в рішенні про відхилення.

Твердження Замовника про те, що лист відповідь Учасника щодо обстеження об'єкту та надання зразків від 26.03.2025 р. також не відповідає фактичним обставинам і не підтверджує факту обстеження об'єкту та надання зразків Товару за даною Закупівлею не можуть бути підставою для відхилення, оскільки документація не містить вимог про необхідність обстеження басейнів та надання документів на підтвердження даних фактів.

Про сертифікат відповідності ТОВ «Аквафемелі» з терміном дії до 19.05.2025 р. зазначаємо таке:

Таблиця 1.1 додатку 1 тендерної документації містить технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема:
3. Коагулянт/Флокулянт - Флокулянт у картушах Зовнішній вигляд Таблетки в картушах, білого кольору, по 125 г кожен
Масова частка діючої речовини, % Не менше 98,0
Показник концентрації іонів водню (1% розчин), рН 3,0-5,0
Маса картуша, г 125,0+_3,0
Наявність сертифікату аналізу 2025 року
Тип тари: упаковка 1 кг.
Ґарантійний термін придатності Товару 1 рік. 50 шт.

Додаток 2.5 документації визначає Документи та інформація для підтвердження відсутності інших підстав для відхилення учасника та/або тендерної пропозиції.

Відповідно до п. 1.1 цього додатку якість Товару, що є предметом закупівлі повинна підтверджуватися документами, які засвідчують якість та безпеку запропонованого Товару, в межах чинного законодавства.
В разі якщо даний вид продукції не сертифікується, відповідно до чинного законодавства, Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідну довідку в довільній формі.
1.2.З пропозицією Учасника обов’язкове надання технічного обґрунтування відповідності продукту вимогам Замовника, у формі пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, завіреної печаткою; повинно містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних та якісних характеристик тощо (у відповідності до викладених технічних вимог).

Отже, документація не містить вимог про надання сертифікатів відповідності, а тому замовник не міг відхили тендерну пропозицію Скаржника на цій підставі у зв’язку з тим, що дані документи не вимагаються документацією по закупівлі.

Отже, Замовник протиправно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на вище вказаній підставі.

Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених вище, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.

Оскільки Замовником протиправно відхилено пропозицію Скаржника, то рішення про визначення переможця підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: eeec0990646e46eeae4a0225398349f1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-08-010884-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами Школа вищої спортивної майстерності міста Києва 08 липня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-08-010884-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Дезінфікуючі засоби по догляду за басейнами». Очікувана вартість закупівлі становить 1 374 844,00 грн. без ПДВ. Для участі в даній закупівлі свої тендерні пропозиції подали два учасники: • ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Скаржник); • ТОВ «Девода». Протоколом Замовника №184 від 18.09.2025 відмінено закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з тим, що відсутня подальша потреба у закупівлі товару. Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ подає цю скаргу на такі дії та рішення Замовника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміну процедури закупівлі
Дата розгляду скарги: 06.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.09.2025 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2025 16:31
Дата виконання рішення Замовником: 03.11.2025 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення Комісії АМКУ замовник: 1. Скасував рішення від 18.09.2025 р. № 184 про відміну процедури закупівлі "Дезінфікуючі засоби по догляду за басейнами" 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини 2. Забезпечив розміщення в електронній системі закупівль підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного змісту
Автор: ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ +380675642154 moemistokr@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 891efe29ccad41b3ab3cc6aafeda4f8b
Заголовок пункту скарги: Скарга на скасування закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.

Замовник як підставу для скасування Замовник зазначив, що відсутній кваліфікований персонал для обслуговування високотехнологічного обладнання.
Однак, з такими доводами неможливо погодитись.
Замовник до цього вже проводив аналогічну закупівлі де Переможцем визначено інше підприємство. Наразі, Замовник два рази намагався відхилити тендерну пропозицію Скаржника через ненадання саме зразків товару для виконання його на обладнанні. Після невдалих спроб Замовник вирішив скасувати процедуру закупівлі посилаючись на відсутність потреби. Тоді постає логічне питання, навіщо Замовник вимагав надати зразки, якщо він має інше обладнання з іншими технічними характеристиками.

Таким чином, через власну помилку Замовник вирішив відмінити закупівлю, порушуючи права Скаржника на неупереджений розгляд його пропозиції та інші права, охоронювані Законом.
Замовник ніяк не зазначив та не довів правомірність відміни закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не в наслідок дій/бездіяльності Замовника.
А навпаки підтвердив те, що помилка виникла внаслідок дій Замовника.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.


Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій не подаються, оскільки скарга стосується рішення, що прийнято Замовником після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",-
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження