-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери для будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП "ПРЦО ВОР" (з монтажем) (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади)
Завершена
1 708 053.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 540.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 540.27 UAH
Період оскарження:
08.07.2025 15:21 - 02.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
9eb928b07fca47438cee3269295b5c1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-08-008677-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної ради» оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-08-008677-a
ФОП Даниленко Віталій Олександрович подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Даниленко Віталій Олександрович подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по процедурі закупівлі UA-2025-07-08-008677-a та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: Протокол № 196 УО Б прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» від 11 серпня 2025 року.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ФОП Даниленко Віталій Олександрович вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом № 196 УО Б прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» від 11 серпня 2025 року ( далі – Протокол № 196 ) було визначено переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» (далі - ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ»).
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Даниленко_UA-2025-07-08-008677-a.docx 14.08.2025 11:18
- Скарга Даниленко_UA-2025-07-08-008677-a.pdf 14.08.2025 11:18
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ додаток.pdf 14.08.2025 11:18
- Технічне завдання.pdf 14.08.2025 11:18
- sign.p7s 14.08.2025 11:18
- рішення від 18.08.2025 № 12654.pdf 18.08.2025 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2025 № 13030.pdf 26.08.2025 16:11
- рішення від 25.08.2025 № 13030.pdf 28.08.2025 16:42
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ.docx 20.08.2025 12:24
- Пояснення АМКУ кондиціонери.pdf 20.08.2025 12:24
- Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.docx 29.08.2025 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2025 14:45
Дата розгляду скарги:
25.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2025 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2025 16:42
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2025 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вирішено:
1.Скасувати Рішення 11.08.2025 №196 про обрання переможця.
2.Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ"
3.Оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
818e7f8d29f5443aa4bcfb619e4c94ba
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» та прийняття рішення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протокол №196,
ВИРІШИЛА:
1. Визначити переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» код ЄДРПОУ 34620586, Україна, 03062, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 98/2, квартира 57, щодо закупівлі Кондиціонери для будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП «ПРЦО ВОР» (з монтажем) (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади), оголошення UA-2025-07-08-008677-a та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель, у встановлений строк, рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ».
У відповідності до підпункту 3.6.2 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - «Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації».
Так, Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю та монтаж кондиціонерів в будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП «ПРЦО ВОР» містить інформацію про параметри та характеристики товару «Спліт-кондиціонер 12000 BTU». Зокрема у вищевказаному додатку, Замовником чітко зазначена споживна потужність охолодження/нагріву (кВт) – не більше 1,34/1,028.
В свою чергу, ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» у складі своєї тендерної пропозиції подано Додаток № 2 до тендерної документації, в якому запропоновано Товар з показниками споживної потужності охолодження/нагріву (кВт) – 0,95/1,12 (ілюстрація додається).
Отже, Замовник у своїй тендерній документації встановив межу споживаної потужності не більше 1,34/1,028 кВт, натомість ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» у своїй тендерній пропозиції було вказано товар з показниками вищими, ніж зазначив Замовник, а саме 0,95/1,12 кВт. Вважаємо, що показник споживної потужності є одним з ключових для Замовника, оскільки був зазначений в тендерній документації. В свою чергу, збільшення споживаної потужності призведе до збільшення витрат Замовника.
Також аналогічне відхилення можна побачити в товарі «Підлогово-стельовий кондиціонер 60000 BTU». Замовник вказав споживна потужність охолодження/нагріву (кВт) – не більше 6600/6100.
Натомість, ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» пропонує Товар з показниками споживної потужності охолодження/нагріву (кВт) – 5,9/6,18 (ілюстрація додається).
Відповідно показники товару ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» знову перевищили показники, що вказував Замовник.
ВИРІШИЛА:
1. Визначити переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» код ЄДРПОУ 34620586, Україна, 03062, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 98/2, квартира 57, щодо закупівлі Кондиціонери для будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП «ПРЦО ВОР» (з монтажем) (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади), оголошення UA-2025-07-08-008677-a та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель, у встановлений строк, рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ».
У відповідності до підпункту 3.6.2 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - «Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації».
Так, Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю та монтаж кондиціонерів в будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП «ПРЦО ВОР» містить інформацію про параметри та характеристики товару «Спліт-кондиціонер 12000 BTU». Зокрема у вищевказаному додатку, Замовником чітко зазначена споживна потужність охолодження/нагріву (кВт) – не більше 1,34/1,028.
В свою чергу, ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» у складі своєї тендерної пропозиції подано Додаток № 2 до тендерної документації, в якому запропоновано Товар з показниками споживної потужності охолодження/нагріву (кВт) – 0,95/1,12 (ілюстрація додається).
Отже, Замовник у своїй тендерній документації встановив межу споживаної потужності не більше 1,34/1,028 кВт, натомість ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» у своїй тендерній пропозиції було вказано товар з показниками вищими, ніж зазначив Замовник, а саме 0,95/1,12 кВт. Вважаємо, що показник споживної потужності є одним з ключових для Замовника, оскільки був зазначений в тендерній документації. В свою чергу, збільшення споживаної потужності призведе до збільшення витрат Замовника.
Також аналогічне відхилення можна побачити в товарі «Підлогово-стельовий кондиціонер 60000 BTU». Замовник вказав споживна потужність охолодження/нагріву (кВт) – не більше 6600/6100.
Натомість, ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» пропонує Товар з показниками споживної потужності охолодження/нагріву (кВт) – 5,9/6,18 (ілюстрація додається).
Відповідно показники товару ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» знову перевищили показники, що вказував Замовник.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Таким чином, ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» у складі своєї тендерної пропозиції було подано товар з технічними характеристиками, що відрізняються від тих, що були потрібні Замовнику, в частині споживаної потужності, у бік її збільшення, що в свою чергу призведе до збільшення додаткових витрат Замовника. Враховуючи викладене, вбачається невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
999630300d324ac3972bcd07e9a10709
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» та прийняття рішення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Також хочемо звернути увагу комісії, що Відповідно до пункту 3 Додатку 4 тендерної документації для підтвердження згоди з вимогами Замовника Учасник подає у складі пропозиції інформацію, зазначену у Додатку 2, завірену печаткою і власним підписом (або лише підписом, якщо діяльність ведеться без печатки). Додаток 2 містить Технічні вимоги до предмета закупівлі.
Проте ТОВ "УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" у складі пропозиції подало згоду з Додатком 2 у старій редакції (яка діяла до внесення змін у тендерну документацію). Тобто учасник підтвердив технічні показники, які не відповідають оновленим вимогам Замовника, затвердженим у тендерній документації на момент подання пропозицій (ілюстрація додається).
Додаток 2 у старій редакції
Додаток 2 оновлений
Відповідно, на етапі кваліфікації Учасник фактично погодився постачати товар з технічними характеристиками, що не відповідають вимогам Замовника.
Замовник, замість відхилення пропозиції, надіслав повідомлення з вимогою виправити невідповідність шляхом надання нової згоди на оновлені технічні вимоги.
Проте згідно з підпунктом 2 пункта 44 Особливостей, Замовник не має права вимагати виправлення невідповідностей, що стосуються предмета закупівлі та змінюють зміст тендерної пропозиції.
Надання згоди на технічні вимоги є суттєвим елементом пропозиції, а не формальною помилкою чи технічним недоліком. Виправлення цього документа після кінцевого строку подання пропозицій фактично означає зміну предмета пропозиції, що прямо заборонено законом.
А отже, були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Проте ТОВ "УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" у складі пропозиції подало згоду з Додатком 2 у старій редакції (яка діяла до внесення змін у тендерну документацію). Тобто учасник підтвердив технічні показники, які не відповідають оновленим вимогам Замовника, затвердженим у тендерній документації на момент подання пропозицій (ілюстрація додається).
Додаток 2 у старій редакції
Додаток 2 оновлений
Відповідно, на етапі кваліфікації Учасник фактично погодився постачати товар з технічними характеристиками, що не відповідають вимогам Замовника.
Замовник, замість відхилення пропозиції, надіслав повідомлення з вимогою виправити невідповідність шляхом надання нової згоди на оновлені технічні вимоги.
Проте згідно з підпунктом 2 пункта 44 Особливостей, Замовник не має права вимагати виправлення невідповідностей, що стосуються предмета закупівлі та змінюють зміст тендерної пропозиції.
Надання згоди на технічні вимоги є суттєвим елементом пропозиції, а не формальною помилкою чи технічним недоліком. Виправлення цього документа після кінцевого строку подання пропозицій фактично означає зміну предмета пропозиції, що прямо заборонено законом.
А отже, були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ». Натомість, Замовником Протоколом № 196 було визначено ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі № 196, яким було визначено переможцем процедури закупівлі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЕНЕРГОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. На виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-08-008677-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
797cf2588afc4cc6a31bc78d944747f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-08-008677-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
Внесення змін то технічної специфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Запропонований Додаток 2 зі змінами .docx 14.07.2025 16:41
- Технічна специфікація Kanion.pdf 14.07.2025 16:41
- Скарга до АМКУ .pdf 14.07.2025 16:41
- Скарга до АМКУ .docx 14.07.2025 16:41
- Каталог_побутові_та_напівпромислові_системи_кондиціонування.pdf 14.07.2025 16:41
- sign.p7s 14.07.2025 16:43
- Рішення від 16.07.2025 №11133.pdf 16.07.2025 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2025 №11492.pdf 24.07.2025 15:22
- Рішення від 23.07.2025 №11492.pdf 28.07.2025 13:08
- пояснення.pdf 18.07.2025 11:36
- Тех характеристики 09-18 Bergen.pdf 18.07.2025 11:36
- Тех характеристики NC Clima.pdf 18.07.2025 11:36
- пояснення по суті скарги.docx 18.07.2025 11:36
- Тех характеристики Bergen 60.pdf 18.07.2025 11:36
- Тех характеристмки Aerostar.pdf 18.07.2025 11:36
- Тех характеристики Bergen 48.pdf 18.07.2025 11:36
- ТД.docx 30.07.2025 14:39
- Протокол внесення змін до ТД.doc 30.07.2025 14:39
- Перелік змін.docx 30.07.2025 14:39
- Додаток 2 (оновлений) - Технічні вимоги.docx 30.07.2025 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 16:49
Дата розгляду скарги:
23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2025 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2025 13:09
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2025 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою протокольним рішенням №190 від 30.07.2025 було прийняте рішення внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться. Та оприлюднити нову редакцію тендерної документації, зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель. (протокол, перелік змін, оновлена тендерна документація та Додаток 2 додаються)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ea49dfa8e7474191becd3ada498cacab
Заголовок пункту скарги:
Внесення змін то технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Усунення дискримінаційних вимог щодо збільшення потенційного кола учасників в державній закупівлі
×
-
Назва доказу:
Технічна специфікація Kanion
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація Kanion.pdf
-
-
Назва доказу:
Каталог_побутові_та_напівпромислові_системи_кондиціонування.pdf
-
Повʼязаний документ:
Каталог_побутові_та_напівпромислові_системи_кондиціонування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації