• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.(Стільці)

Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги до нього викладено в додатку № 2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Завершена

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2018 15:06 - 12.10.2018 17:00
Вимога
Відхилено

Скарга від ФО-П Печеного В.Б.

Номер: 9fbbee085e054a03b59d3b081828346e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-10-001636-c.c1
Назва: Скарга від ФО-П Печеного В.Б.
Вимога:
Скарга від Учасника ФО-П Печений В.Б. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-10-001636-c ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Ознайомившись з Протоколом розгляду пропозицій по закупівлі, ми виявили, що обґрунтування є надуманим і не відповідає дійсності. Учасник повідомляє, що ним у складі тендерної пропозиції була надана довідка з обслуговуючого банку за № Дн-в70-1 від 04.10.2018. Наявна довідка також містить інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Дата її віддачі не перевищує 20 днів відносно дати розкриття пропозиції. Вимоги щодо заповнення пункту 10 додатку № 3 не є правомірними в зв’язку з тим, що згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в період допорогових закупівель додаток № 3 має статус Проекту, який повинен містити тільки основні умови договору, призначені для їх двостороннього узгодження, а тому не зобов’язаний містити всі реквізити учасника, які повинні бути заповненими лише в момент укладання договору. Інформація про всі реквізити Учасника, включаючи банківські, зазначена в окремій довідці, яка надана згідно з п. 5.1. Оголошення про проведення закупівлі. Також учасник зазначає, що наданий Сертифікат відповідності, а саме додаток до нього, містить назву «Стілець КЭЛЛИ», що є транслітерацією пропонованого до постачання «Стілець Келлі». У складі пропозиції ФО-П Печеним В.Б. також було надано Висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, додаток до якого містить назву «Стілець КЕЛЛІ». Дана транслітерація згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та із Наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призводить до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій, «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». ФО-П Печений В.Б. є виробником та має технічну можливість виготовити та здійснити поставку товару як стандартного розміру так і під розміри замовника. Оскільки серед поданих пропозицій замовником була дискваліфікована пропозиція крупного виробника стільців, та крісел, складається враження про упередженість Замовниика до учасника із місцевого регіону, чим порушено Статтю 11. Частини 3. Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Статті 11. Частина 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Оскільки рішення прийняте за протоколом тендерної комісії на нашу думку є не правомірним та прийнятим з порушенням вимог законодавства, нагадуємо про безпосередню відповідальність пов’язаних з цим осіб, згідно з «Розділом VIII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону частина 2. та Згідно кодексу України про адміністративні правопорушення "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі», Тому вимагаємо признати закупівлю такою, що не відбулася, призначити перекваліфікацію та повернутися до розгляду пропозиції від ФО-П Печеного В.Б., про що сповістити письмово. В разі відсутності належної реакції з боку замовника, залишаємо за собою право звертатися до інших компетентних органів з приводу розгляду ситуації, що склалася. Фізична особа-підприємець __________________________/Печений В.Б./
Вирішення: Замовником розглянуто Ваші зауваження та встановлено наступне: По-перше: Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель містила вимогу надання довідки з обслуговуючого банку(-ів) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, реквізити якого зазначені саме у пункті 10 додатку № 3. Пункт 10 додатку № 3 «Реквізити сторін» передбачає зазначення реквізитів банківського рахунку, за яким буде здійснюватися оплата за договором в разі укладення договору. Учасником не вказано реквізити банківської установи та рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором та, відповідно, довідку з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами не надано. Під час укладання договору не вимагається додаткового надання відповідних довідок з банківських установ, а також чинним законодавством не передбачена додаткова кваліфікація учасників на етапі укладання договору. Договір за результатами проведення процедури підписується між Замовником та Переможцем згідно умов Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель та відповідно до тендерної пропозиції учасника. Не заповнення учасником реквізитів Постачальника, а саме: реквізитів банківської установи не дає змоги замовнику визначити банківську установу та рахунок, за яким буде здійснюватися оплата за договором та, відповідно, наявність або відсутність простроченої заборгованості за кредитами за таким рахунком. По-друге: Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі — Наказ № 35). Формальні помилки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та, відповідно, розповсюджуються на процедури закупівлі визначені ст. 12 Закону. Замовником наведено загальні вимоги до стільців, одним з яких є «Товар повинен бути у відповідності з технічними вимогами, параметрами, назвою моделі та виробника» Замовником не встановлено відповідність запропонованої Учасником моделі «Келлі» (навіть з урахуванням тверджень учасника щодо транслітерації) вимогам Замовника. Схожість між технічними вимогами та параметрами запропонованої Учасником моделі стільця «Келлі» та вимогами Замовника не простежується, технічні параметри саме моделі «Келлі» у відношенні до параметрів, які встановлені Замовником, не підтверджуються. Таким чином, Учасник через помилкове тлумачення ним вимог Замовника, що викладені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зробив невірний висновок відносно відповідності його пропозиції. Відповідно до Наказу № 35 Замовник дискваліфікує Учасника якщо його пропозиція не відповідає умовам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено