-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (sevoflurane (севофлуран))
Детальна інформація про найменування предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до Документації
Завершена
535 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 675.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 675.40 UAH
Період оскарження:
04.10.2018 14:24 - 18.10.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо медико-технічних вимог до предмету закупівлі та кваліфікаційних критеріїв до учасників
Номер:
17bc8b8f274447c4b6785704093c5c1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001695-c.a1
Назва:
Вимога щодо медико-технічних вимог до предмету закупівлі та кваліфікаційних критеріїв до учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, повідомляємо наступне.
Відповідно до медико-технічних вимог (додаток 3 тендерної документації), Замовник у Таблиці вимоги до предмету закупівлі встановив додатково вимогу, а саме «Наявність у складі рідини для інгаляцій стабілізатора (інгібітора кислот Льюїса)», але не зазначив спосіб підтвердження даної вимоги. Повідомляємо, що ні в інструкції з використання, ні реєстраційному посвідченні жодного з препаратів з діючою речовиною Севофлуран, які представлені в Україні, в тому числі Севоран, не зазначено жодної інформації про наявність у складі рідини для інгаляцій стабілізатора (інгібітора кислот Льюїса). Повідомляємо Замовнику, що відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого Постановою Кабміну №376від 26 травня 2006 року, державна реєстрація лікарського засобу здійснюється МОЗ на підставі заяви та результатів експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної Державним експертним центром МОЗ. Для проведення експертизи реєстраційних матеріалів заявником подаються до Центру, зокрема, матеріали доклінічного вивчення і клінічного випробування лікарського засобу, а у разі реєстрації генеричних лікарських засобів - матеріали, що підтверджують терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, визначеним МОЗ відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), та результати експертизи цих матеріалів.
Тобто, реєстраційне посвідчення на еквівалентний лікарський засіб та Висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу, підтверджують терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, визначеним МОЗ відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), та результати експертизи цих матеріалів. Таким чином факт державної реєстрації та видане реєстраційне посвідчення на лікарський засіб та Висновок про якість ввезеного препарату, виданий Державною службою України з лікарських засобів є законним та вичерпним підтвердженням з боку Міністерства охорони здоров’я України взаємозамінності генеричного та відповідного референтного препарату.
Також Замовник у таблиці І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону, пункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: (Додаток 2 тендерної документації) встановив вимогу щодо аналогічних договорів, зокрема: «Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, є договір, предметом якого є поставка товарів/виконання робіт/надання послуг за аналогічним предметом закупівлі, за складністю, обсягами та сумою поставки товарів/виконання робіт/надання послуг є майже аналогічними.» Дане визначення терміну "Аналогічний договір" відсутнє в законодавчих актах України. Вважаємо, що таке тлумачення Вами цього терміну є порушенням ст.3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", так як воно є дискримінаційним і є обмежувальним щодо Учасників в розрізі суми поставки товарів по відношенню до постачальників, що успішно виконали договори на суми менші ніж зазначено Замовником в оголошенні про закупівлю.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), принципами здійснення закупівель є, зокрема, недискримінація учасників. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо:
1.Видалити вимогу з Таблиці вимоги до предмету закупівлі (Додаток 3 тендерної документації), а саме «Наявність у складі рідини для інгаляцій стабілізатора (інгібітора кислот Льюїса)», або встановити спосіб підтвердження даної вимоги.
2.Змінити визначення аналогічних договорів, зокрема: «Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, є договір, предметом якого є поставка товарів/виконання робіт/надання послуг за аналогічним предметом закупівлі, за складністю, обсягами та сумою поставки товарів/виконання робіт/надання послуг є майже аналогічними.» на «Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, є договір, предметом якого є поставка товарів/виконання робіт/надання послуг за аналогічним предметом закупівлі, за складністю, виконання робіт/надання послуг є майже аналогічними.» Чи додати пояснення для необхідності саме такого визначення аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 10.10.2018 16:56
Дата подачі:
10.10.2018 16:56
Вирішення:
Щодо пункту першого вимоги: видалено. Зміни до додатку № 3 до тендерної документації викладено з внесеними змінами.
Щодо пункту другого: Замовником не встановлюються обмеження характеристик аналогічного договору. Аналогічний – це той, який становить аналогію до чого-небудь, побідний, схожий.
В розумінні документації аналогічним договором є не лише договір із закупівлі ідентичного товару/послуги/роботи, а також і договір на закупівлю товарів/послуг/робіт з подібними/схожими характеристиками.
Статус вимоги:
Задоволено