• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекти щіток склоочисника

Торги не відбулися

320 328.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 203.28 UAH
Період оскарження: 07.07.2025 12:48 - 13.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 7cda4768198c493f92c90e740a5cc28d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-07-005109-a.c2
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.08.2025 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.08.2025 09:42
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2025 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії 15.08.2025 № 12621-р/пк-пз Департаментом патрульної поліції було скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» закупівлі — "Комплекти щіток склоочисника", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-07-005109-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ed10992eb9144b0cacce9e03b04e6c90
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 25.07.2025р. Замовником опубліковано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Автошини-Прозоро” – Інформація про відхилення тендерної пропозиції б/н та без дати (далі – Протокол відхилення). Пропозицію відхилено на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування щодо відхилення:
Відповідно до Технічних вимог до предмету закупівлі Додаток 3 до ТД за позиціями 12, 13 та 30 вимагалося наступне:
На виконання зазначеної вимоги вимоги Скаржником надано відповідні документи:
- 20 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf;
- 24 Цінова.pdf.
В зазначених документах за позиціями 12, 13 та 30 міститься наступна інформація:
Тобто Скаржником за позиціями 12, 13 та 30 запропоновано товар з такими ж розмірами, що й вимагалися Замовником в Технічних вимогах до предмету закупівлі Додаток 3 до ТД.
Таким чином, Скаржником в повній мірі виконано вимоги тендерної документації.
За таких умов, Замовник не довів та документально не підтвердив, що наданий Скаржником за позиціями 12, 13 та 30 товар не відповідає за розмірами, що вимагалися Замовником в Технічних вимогах до предмету закупівлі Додаток 3 до ТД.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника

Номер: efa787b7bd4d4b8cb195d3a279a9d376
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-07-005109-a.a1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Відповідно до ІНФОРМАЦІЇ про відхилення тендерної пропозиції, оприлюдненої Замовником, причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника є те, що у тендерній пропозиції Скаржника інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ним в його тендерній пропозиції, зазначені без марки та моделі транспортного засобу, що на думку Замовника, не дає змоги встановити технічні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема, інформації про відповідність запропонованого товару технічним вимогам (характеристикам) до предмету закупівлі, визначеним пунктом 6 Розділу ІІІ Документації та з урахуванням Додатку № 3 до Документації. Пунктом 6 Розділу ІІІ Документації встановлено, що Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №3 до Тендерної документації. Пунктом 6 Додатку № 1 до Документації встановлено надання зокрема Довідки (у довільній формі) щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам, що визначені у Додатку № 3 до Документації із обов’язковим зазначенням виробника, назви товару, торгівельної марки, моделі (артикулу) та країни походження. Всі вимоги, встановлені Тендерною документацією в цілому, та зазначеними її частинами зокрема, повністю виконані Скаржником. Зокрема, на виконання вимог пункту 6 Додатку № 1 до Документації, Скаржником надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, в якому наявна ВСЯ без виключення інформація, яка вимагалась пункту 6.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема vin-коди автомобілів, щодо яких запропоновано конкретні комплекти щіток склоочисників. Скаржник звертає увагу, що Ідентифікаційний номер транспортного засобу (англ. Vehicle identification number — VIN), або VIN-код — це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Ідентифікаційний номер транспортного засобу наноситься на транспортному засобі у місцях та у відповідності із вимогами міжнародного стандарту ISO 4030 та заноситься у паспорт транспортного засобу. Таким чином, Скаржник зазначив інформацію про транспортні засоби, що дає змогу встановити приналежність товару до нього та технічні характеристики предмета закупівлі. Поряд з цим, Скаржник наголошує, що Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ ВИМОГИ зазначати марку та модель транспортного засобу. Скаржник не володіє інформацією, на підставі чого він мав зазначати зазначені дані у якомусь із документів тендерної пропозиції та при підготовці тендерної пропозиції не міг керуватись даною вимогою, оскільки вона ВІДСУТНЯ у Тендерній документації та додатках до неї. Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам та вимогам Тендерної документації. Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів
Дата розгляду скарги: 08.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.07.2025 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.08.2025 18:00
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2025 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії 15.08.2025 № 12621-р/пк-пз Департаментом патрульної поліції було скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» закупівлі — "Комплекти щіток склоочисника", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-07-005109-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА", Бачинська Євдокія Борисівна 380674391830, 380322974828 YEVDOKIIA.BACHYNSKA@ASG.UA https://asg.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8426154ec0ee42cf9a62da2e8ab13c7b
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема, інформації про відповідність запропонованого товару технічним вимогам (характеристикам) до предмету закупівлі, визначеним пунктом 6 Розділу ІІІ Документації та з урахуванням Додатку № 3 до Документації. Пунктом 6 Розділу ІІІ Документації встановлено, що Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №3 до Тендерної документації. Пунктом 6 Додатку № 1 до Документації встановлено надання зокрема Довідки (у довільній формі) щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам, що визначені у Додатку № 3 до Документації із обов’язковим зазначенням виробника, назви товару, торгівельної марки, моделі (артикулу) та країни походження.
Всі вимоги, встановлені Тендерною документацією в цілому, та зазначеними її частинами зокрема, повністю виконані Скаржником. Зокрема, на виконання вимог пункту 6 Додатку № 1 до Документації, Скаржником надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, в якому наявна ВСЯ без виключення інформація, яка вимагалась пункту 6.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема vin-коди автомобілів, щодо яких запропоновано конкретні комплекти щіток склоочисників.
Скаржник звертає увагу, що Ідентифікаційний номер транспортного засобу (англ. Vehicle identification number — VIN), або VIN-код — це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Ідентифікаційний номер транспортного засобу наноситься на транспортному засобі у місцях та у відповідності із вимогами міжнародного стандарту ISO 4030 та заноситься у паспорт транспортного засобу.
Таким чином, Скаржник зазначив інформацію про транспортні засоби, що дає змогу встановити приналежність товару до нього та технічні характеристики предмета закупівлі.
Поряд з цим, Скаржник наголошує, що Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ ВИМОГИ зазначати марку та модель транспортного засобу. Скаржник не володіє інформацією, на підставі чого він мав зазначати зазначені дані у якомусь із документів тендерної пропозиції та при підготовці тендерної пропозиції не міг керуватись даною вимогою, оскільки вона ВІДСУТНЯ у Тендерній документації та додатках до неї.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника