-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга із спостерігання за системами протипожежного захисту в Київському регіональному управлінні мережею АЗС для Київської області ПАТ "Укрнафта"
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
період кваліфікації завершився 9 днів назад
мін. крок: 1% або 402.00 UAH
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника згідно з протоколом уповноваженої особи від 07.08.2025 р. № 01/01/13/10/01/01/204/СС/2.
- СКАРГА УКРНАФТА.docx 11.08.2025 15:14
- АКТИ прийому - здачі виконаних робіт послуг до договору № 17-2149 від 06.12.2022.pdf 11.08.2025 15:14
- Договір № 17-2149 від 06.12.2022 р..pdf 11.08.2025 15:14
- СКАРГА УКРНАФТА.pdf 11.08.2025 15:14
- Протокольне рішення Уповноваженої особи відхилення.docx 11.08.2025 15:14
- sign.p7s 11.08.2025 15:16
- рішення від 14.08.2025 № 12527.pdf 14.08.2025 15:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2025 № 12978.pdf 25.08.2025 16:27
- рішення від 22.08.2025 № 12978.pdf 26.08.2025 15:17
- Пояснення по суті Скарги.docx 15.08.2025 13:29
- Пояснення по суті Скарги.pdf 15.08.2025 13:29
- ДОГОВІР ПС аналогічний 2023 УКРПОШТА (5).pdf 15.08.2025 13:29
- АКТИ договір ПС 2023 УКРПОШТА (2).pdf 15.08.2025 13:29
- _204__~1.DOC 15.08.2025 13:29
Пункт скарги
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії та бездіяльності Замовника, вважаємо зазначити про наступне:
05.08.2025 відповідно до висунутої вимоги Замовника – щодо надання аналогічного договору та підтвердження часткового виконання, Скаржник надав (завантажив) копію аналогічного договору та акти прийому-здачі виконаних робіт/послуг (файли тендерної пропозиції Скаржника: «ДОГОВІР ПС аналогічний 2023 УКРПОШТА.pdf» та «АКТИ договір ПС 2023 УКРПОШТА.pdf»).
Замовник вказує, що предмет договору, зазначений в наданому аналогічному договорі, стосується на «Спостереження та обслуговування пожежної сигналізації на об’єкті Замовника», тоді як акти до цього договору підтверджують виконання на «роботи/послуги по охороні об’єкту акціонерне товариство «Укрпошта…» і, що таким чином, надані акти не підтверджують виконання послуг, передбачених умовами договору, а отже Учасник не підтвердив факт часткового виконання аналогічного договору у відповідності до вимог п. 1.1. Р. І Додатку 2 до ТД.
Ці ствердження є невірними та є причиною прийняття неправомірного рішення з наступних причин.
По-перше, акти прийому – здачі виконаних робіт / послуг (файл тендерної пропозиції «АКТИ договір ПС 2023 УКРПОШТА.pdf») надані на підтвердження виконання зобов’язань згідно договору № 17-2149 від 6 грудня 2022 р.
Номер і дата заключення договору в наданих актах, повністю відповідають номеру і даті заключення договору – договір № 17-2149 від 06.12.2022 р. (файл тендерної пропозиції «ДОГОВІР ПС аналогічний 2023 УКРПОШТА.pdf») і це вже є підтвердженням факту виконання Скаржником своїх зобов’язань передбачених саме цим договором, що також і є підтвердженням факту часткового виконання аналогічного договору у відповідності до вимог п. 1.1. Р. І Додатку 2 до ТД.
По-друге, відповідно до п. 1.4 Розділу 1. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ наданого Скаржником аналогічного договору (файл «ДОГОВІР ПС аналогічний 2023 УКРПОШТА.pdf») визначено, що «Для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» предметом за цим Договором є Послуги зі спостереження за засобами пожежної сигналізації кімнат зберігання зброї АТ «Укрпошта» Київська міська дирекція, із реагуванням наряду поліції охорони, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги (надалі- «Послуги»)».
Акти прийому – здачі виконаних робіт сформовані відповідно до п.1.4 аналогічного договору з врахуванням посилання на код ДК 021:2015 – 7910000-4 Охоронні послуги, що підтверджує виконання послуг передбачених умовами договору та є підтвердженням факту часткового виконання аналогічного договору у відповідності до вимог п.1.1.Р.І Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Київській області є безпідставним і незаконним.
-
Назва доказу:
Акти прийому-здачі виконаних робіт /послуг до договору № 17-2149 від 06.12.2022 р.
-
Повʼязаний документ:
АКТИ прийому - здачі виконаних робіт послуг до договору № 17-2149 від 06.12.2022.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 17-2149 від 06.12.2022 р.
-
Повʼязаний документ:
Договір № 17-2149 від 06.12.2022 р..pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення Уповноваженої особи про відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення Уповноваженої особи відхилення.docx
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника