-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Джерело безперебійного живлення для апарату МРТ КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» (код ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився день назад
1 610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 050.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2025 16:19 - 09.07.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕН...:
15.09.2025 16:37 - 21.09.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
16.09.2025 15:49 - 22.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
0441c606acb4401e82abdc853b3c4cdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-04-009949-a.b1
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене Протоколом №5 від 18.07.2025р., в частині визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ" та прийняття рішення про намір укласти договір, прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ _ПЛАЙМТЕКС_.docx 22.07.2025 12:24
- Скарга ТОВ _ПЛАЙМТЕКС_.pdf 22.07.2025 12:24
- sign.p7s 22.07.2025 12:24
- Заперечння на пояснення замовника.docx 30.07.2025 12:56
- Заперечння на пояснення замовника.pdf 30.07.2025 12:56
- рішення від 24.07.2025 № 11543.pdf 24.07.2025 16:39
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.08.2025 № 1651.pdf 01.08.2025 14:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2025 № 11993.pdf 05.08.2025 11:19
- рішення від 04.08.2025 №11993.pdf 07.08.2025 14:10
- 2_Протокол_про_внесення_змін_до_ТД_ДБЖ.docx 28.07.2025 16:45
- 3_Протокол про відхилення тендерної пропозиції.docx 28.07.2025 16:45
- 1_Протокол проведення відкритих торгів_ДБЖ_1 610 000.pdf 28.07.2025 16:45
- 1_Протокол проведення відкритих торгів_ДБЖ_1 610 000.docx 28.07.2025 16:45
- 2_Протокол_про_внесення_змін_до_ТД_ДБЖ.pdf 28.07.2025 16:45
- 3_Протокол про відхилення тендерної пропозиції.pdf 28.07.2025 16:45
- 4_Протокол про надання 24 годин - виправлення недоліків.docx 28.07.2025 16:45
- 5_Протокол про намір укл договір_УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ.docx 28.07.2025 16:45
- 5_Протокол про намір укл договір_УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ.pdf 28.07.2025 16:45
- 4_Протокол про надання 24 годин - виправлення недоліків.pdf 28.07.2025 16:45
- Тендерна_документація_ДБЖ.docx 28.07.2025 16:47
- Тендерна_документація_ДБЖ.pdf 28.07.2025 16:47
- Додаток_4_Проєкт_договору_ДБЖ.docx 28.07.2025 16:48
- Додаток_4_Проєкт_договору_ДБЖ.pdf 28.07.2025 16:49
- Перелік змін до ТД ДБЖ.docx 28.07.2025 16:49
- Перелік змін до ТД ДБЖ.pdf 28.07.2025 16:50
- Тендерна_документація_ДБЖ (нова редакція від 07.07.2025р.).docx 28.07.2025 16:50
- Тендерна_документація_ДБЖ (нова редакція від 07.07.2025р.).pdf 28.07.2025 16:51
- Лист_ТОВ_УСЕ_ЕЛЕКТРО_№144_від_24_07_2025р.pdf 28.07.2025 16:51
- Posibnyk_koristuvacha_Frame_60-200K_UA.pdf 28.07.2025 16:52
- Пояснення на розгяд скарги.docx 28.07.2025 16:52
- Пояснення на розгяд скарги.pdf 28.07.2025 16:53
- 6_Протокол скасування переможця по ріш АМКУ.pdf 22.08.2025 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2025 14:22
Дата розгляду скарги:
01.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.07.2025 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2025 14:10
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2025 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 серпня 2025р. №11993-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ» переможцем процедури закупівлі UA-2025-07-04-009949-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f5db94245bbf41f9976d30c8852d984f
Заголовок пункту скарги:
НЕЗАКОННІСТЬ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ" (Протокол №5 від 18.07.2025р.)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І.Порушення пункту 44 Особливостей: не відхилення пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2025-07-04-009949-a. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ" переможцем, оформленого Протоколом №5 від 18.07.2025р., та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 18.07.2025р. (Протокол №5 від 18.07.2025р.) про визначення ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ" переможцем.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
2441b214908e41488ebf72dc6b009793
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-04-009949-a.b2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Скаржник (ТОВ "ПЛАЙМТЕКС") подав свою тендерну пропозицію в установлені строки. Проте до моменту її розгляду Замовник прийняв рішення про відміну відкритих торгів, мотивуючи це нібито неможливістю укладення договору через сплив визначеного у тендерній документації строку поставки (08.08.2025).
Пов'язані документи:
Замовник
- 2_Протокол_про_внесення_змін_до_ТД_ДБЖ.pdf 03.09.2025 17:45
- Тендерна_документація_ДБЖ.pdf 03.09.2025 17:45
- 4_Протокол про надання 24 годин - виправлення недоліків.pdf 03.09.2025 17:45
- Додаток_4_Проєкт_договору_ДБЖ.pdf 03.09.2025 17:45
- 7_Протокол відміни торгів_.pdf 03.09.2025 17:45
- Тендерна_документація_ДБЖ (нова редакція від 07.07.2025р.).pdf 03.09.2025 17:45
- Тендерна_документація_ДБЖ (нова редакція від 07.07.2025р.).docx 03.09.2025 17:45
- 7_Протокол відміни торгів_.docx 03.09.2025 17:45
- 6_Протокол скасування переможця по ріш АМКУ.pdf 03.09.2025 17:45
- 6_Протокол скасування переможця по ріш АМКУ.docx 03.09.2025 17:45
- Додаток_4_Проєкт_договору_ДБЖ.docx 03.09.2025 17:45
- Пояснення на розгяд скарги_.docx 03.09.2025 17:45
- 1_Протокол проведення відкритих торгів_ДБЖ_1 610 000.docx 03.09.2025 17:45
- 4_Протокол про надання 24 годин - виправлення недоліків.docx 03.09.2025 17:45
- 8_Протокол скасування ріш про відміну торгів по ріш АМКУ.pdf 15.09.2025 12:06
- Пояснення на розгяд скарги_.pdf 03.09.2025 17:45
- 5_Протокол про намір укл договір_УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ.pdf 03.09.2025 17:45
- 5_Протокол про намір укл договір_УКРАЇНСЬКИЙ СКЛАД ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ.docx 03.09.2025 17:45
- Перелік змін до ТД ДБЖ.docx 03.09.2025 17:45
- рішення від 04.08.2025 №11993.pdf 03.09.2025 17:45
- 3_Протокол про відхилення тендерної пропозиції.docx 03.09.2025 17:45
- Тендерна_документація_ДБЖ.docx 03.09.2025 17:45
- 2_Протокол_про_внесення_змін_до_ТД_ДБЖ.docx 03.09.2025 17:45
- 3_Протокол про відхилення тендерної пропозиції.pdf 03.09.2025 17:45
- 1_Протокол проведення відкритих торгів_ДБЖ_1 610 000.pdf 03.09.2025 17:45
- Перелік змін до ТД ДБЖ.pdf 03.09.2025 17:45
- sign.p7s 27.08.2025 10:08
- Скарга ТОВ _ПЛАЙМТЕКС.pdf 27.08.2025 10:08
- Скарга ТОВ _ПЛАЙМТЕКС.docx 27.08.2025 10:08
- Рішення від 09.09.2025 № 13872.pdf 12.09.2025 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2025 № 13872.pdf 10.09.2025 14:25
- Рішення від 01.09.2025 № 13357.pdf 01.09.2025 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 11:52
Дата розгляду скарги:
09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2025 16:26
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2025 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09 вересня 2025р. №13872-р/пк-пз рішення про відміну процедури закупівлі – «Джерело безперебійного живлення для апарату МРТ КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» (код ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок)» (UA-2025-07-04-009949-a) скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fd8a68913dd0457bb6861fbe418ab2be
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник (ТОВ "ПЛАЙМТЕКС") подав свою тендерну пропозицію в установлені строки. Проте до моменту її розгляду Замовник прийняв рішення про відміну відкритих торгів, мотивуючи це нібито неможливістю укладення договору через сплив визначеного у тендерній документації строку поставки (08.08.2025).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2025-07-04-009949-a. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про відміну відкритих торгів UA-2025-07-04-009949-a . 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну відкритих торгів опубліковане на електронному майданчику 25.08.2025р. (Протокол №7 від 25.08.2025р.) та відновити процедуру закупівлі на стадії, де вона перебувала до моменту скасування
Запити Органу оскарження
Номер:
1416d031a3d44cd9818ad1d6516e29de
Тема запиту:
Пояснення на розгляд скарги та документи щодо закупівлі відповідно до рішення АМКУ №13357 від 01.09.2025р.
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення закону в сфері публічних закупівель №13357-р/пк-пз від 01.09.2025р. прийнято до розгляду скаргу ТОВ «ПЛАЙМТЕКС» вих. №204_10/т. від 26.08.2025р.
На скаргу Скаржника щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі UA-2025-07-04-009949-a, Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Вказана процедура закупівлі була оголошена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р.
Згідно з умовами тендерної документації та проєктом договору, граничним строком постачання товару визначено дату – 08.08.2025 року. Станом на 25.08.2025 року, тобто на момент прийняття рішення про відміну процедури закупівлі, зазначений строк вже минув, а отже, виконання предмета договору в межах погоджених умов стало неможливим.
Ураховуючи те, що згідно з положеннями частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зміна істотних умов договору про закупівлю, в тому числі щодо строків виконання зобов’язань, допускається виключно у передбачених законом випадках, які в даній ситуації відсутні, у Замовника виникла об’єктивна неможливість укладання договору, що відповідав би умовам, викладеним у тендерній документації.
Таким чином, Замовник, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, – а саме: «неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», прийняв рішення про відміну процедури закупівлі UA-2025-07-04-009949-a. Неможливість укладання договору на умовах, які втратили актуальність (зокрема щодо строку поставки), свідчить про наявність фактичної і юридичної підстави для відміни процедури закупівлі, яка не може бути усунута в межах чинного правового регулювання.
Враховуючи зазначене, вважаємо рішення про відміну процедури закупівлі обґрунтованим, і таким, що відповідає положенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не порушує прав і законних інтересів учасників закупівлі, оскільки забезпечує дотримання принципів добросовісної конкуренції, рівного доступу та ефективного використання бюджетних коштів.
Вважаємо скаргу безпідставною, оскільки продовження процедури закупівлі за умовами, що втратили актуальність, суперечило б вимогам чинного законодавства.
Додатково повідомляємо, що за наявності подальшої потреби в закупівлі відповідного обладнання, Замовник планує повторно оголосити процедуру закупівлі з актуальними строками поставки.
Дата опублікування:
03.09.2025 17:45