-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стропи
Завершена
211 896.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 059.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 059.48 UAH
Період оскарження:
04.07.2025 14:50 - 10.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d42d83916ead47c0923f3c0ad9c55921
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-04-008052-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції у закупівлі UA-2025-07-04-008052-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Відхилення - не виправив 24 год _ СТРОПИ.docx 24.07.2025 14:47
- Документальне підтвердження відсутності підстав.pdf 24.07.2025 14:47
- Документальне підтвердження відсутності підстав.pdf.p7s 24.07.2025 14:47
- Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів.pdf 24.07.2025 14:47
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та якісним вимогам.pdf 24.07.2025 14:47
- Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів.pdf.p7s 24.07.2025 14:47
- Інші вимоги.pdf 24.07.2025 14:47
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та якісним вимогам.pdf.p7s 24.07.2025 14:47
- Інші вимоги.pdf.p7s 24.07.2025 14:47
- Скарга_інтермаркет_UA-2025-07-04-008052-a.pdf 24.07.2025 14:47
- Скарга_інтермаркет_UA-2025-07-04-008052-a.docx 24.07.2025 14:47
- Скарга_інтермаркет_UA-2025-07-04-008052-a.pdf.p7s 24.07.2025 14:47
- sign.p7s 25.07.2025 09:32
- заперечення.pdf 31.07.2025 20:18
- заперечення.pdf.p7s 31.07.2025 20:21
- рішення від 28.07.2025 № 11616.pdf 28.07.2025 15:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2025 № 11978.pdf 05.08.2025 11:01
- рішення від 04.08.2025 № 11978.pdf 07.08.2025 10:19
- Відповідь на скаргу_Стропи.pdf 30.07.2025 15:32
- Відповідь на скаргу_Стропи.docx 30.07.2025 15:32
- Протокол №1 від 17.07.2025.pdf 30.07.2025 15:32
- Тендерна документація.zip 30.07.2025 15:32
- Рішення про відхилення ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+».zip 30.07.2025 15:32
- Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+».zip 30.07.2025 15:32
- Викон. АМКУ відхилення - Стропи.docx 07.08.2025 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2025 09:57
Дата розгляду скарги:
04.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2025 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2025 10:21
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2025 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a3ad2d3bb16f4af197cceaba63d241b6
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
04.07.2025 року Замовником Комунальним підприємством «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів за предметом закупівлі: згідно коду ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 39540000-9 — «Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки» (Стропи), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-04-008052-a.
Учасниками процедури закупівлі були: ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі-Скаржник), ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПЕЦБУДТОРГ", ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ". 21 липня 2025 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ №2 від 21.07.2025р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРМАРКЕТ +» (далі – Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, яке, на думку Учасника, є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам законодавства та умовам тендерної документації.
І. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
1. Відповідно до пункту 3.1.6 розділу III Тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис КЕП , який повинен базуватися на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги") учасника /уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно. розділу 4 Додатку 2 тендерної документації.
Скаржник зазначає, що на вимогу Замовника про усунення невідповідностей протягом 24 годин, що була оприлюднена 17.07.2025 року, було своєчасно та у повному обсязі надано виправлені документи відповідно до зазначених вимог. У тому числі надані документи Скаржником виключно у формі електронного документа через електронну систему закупівель подані із накладанням кваліфікованого електронного підпису НА КОЖЕН З ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ (матеріал та інформацію) з використанням кваліфікованого електронного підпису на кожному окремому документі, як того вимагала тендерна документація.
Тобто кожний електронний документ (файли в форматах .pdf) та пропозицію було підписано саме КЕП як того вимагав Замовник. Таким чином, Скаржник виконав всі вимоги Замовника та усунув виявлені невідповідності в установлені строки.
З огляду на це, попри виконання вимог, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції, що, на думку Скаржника, є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, та не відповідає п. 43 Особливостей, який прямо дозволяє Учаснику усунути виявлені невідповідності в межах встановленого строку.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасниками процедури закупівлі були: ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі-Скаржник), ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПЕЦБУДТОРГ", ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ". 21 липня 2025 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ №2 від 21.07.2025р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРМАРКЕТ +» (далі – Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, яке, на думку Учасника, є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам законодавства та умовам тендерної документації.
І. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
1. Відповідно до пункту 3.1.6 розділу III Тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис КЕП , який повинен базуватися на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги") учасника /уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно. розділу 4 Додатку 2 тендерної документації.
Скаржник зазначає, що на вимогу Замовника про усунення невідповідностей протягом 24 годин, що була оприлюднена 17.07.2025 року, було своєчасно та у повному обсязі надано виправлені документи відповідно до зазначених вимог. У тому числі надані документи Скаржником виключно у формі електронного документа через електронну систему закупівель подані із накладанням кваліфікованого електронного підпису НА КОЖЕН З ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ (матеріал та інформацію) з використанням кваліфікованого електронного підпису на кожному окремому документі, як того вимагала тендерна документація.
Тобто кожний електронний документ (файли в форматах .pdf) та пропозицію було підписано саме КЕП як того вимагав Замовник. Таким чином, Скаржник виконав всі вимоги Замовника та усунув виявлені невідповідності в установлені строки.
З огляду на це, попри виконання вимог, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції, що, на думку Скаржника, є необґрунтованим, порушує принципи добросовісної конкуренції, та не відповідає п. 43 Особливостей, який прямо дозволяє Учаснику усунути виявлені невідповідності в межах встановленого строку.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Рішення Замовника
-
Повʼязаний документ:
Відхилення - не виправив 24 год _ СТРОПИ.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника