-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дообладнання системи відеоспостереження (закупівля обладнання з установкою/монтажем/ налаштуванням) в м. Славута Хмельницької області (за ДК 021:2015: 51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-телевізійної, аудіо- та відеоапаратури)
Завершена
202 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 010.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 010.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2025 14:48 - 09.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Номер:
5863ef67e57f47fc9e657b7b8e1d4173
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-04-008025-a.c1
Назва:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Прот УО № 151 від 15.07.2025.pdf 17.07.2025 08:27
- Скарга до АМКУ на рішення про відхилення.doc 17.07.2025 08:27
- Додаток 1 до ТД_Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції(3).docx 17.07.2025 08:27
- Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі(5).docx 17.07.2025 08:27
- гарантійний лист про технічне завдання.pdf 17.07.2025 08:27
- Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі бланк.pdf 17.07.2025 08:27
- Скарга до АМКУ на рішення про відхилення.pdf 17.07.2025 08:27
- sign.p7s 17.07.2025 08:41
- рішення від 21.07.2025 № 11306.pdf 21.07.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2025 № 11647.pdf 29.07.2025 14:21
- рішення від 28.07.2025 № 11647.pdf 31.07.2025 10:46
- Додаток 7_Протокол № 151 від 15.07.2025.docx 22.07.2025 14:38
- Протокол № 154 від 22.07.2025_Про надання відповіді на запит АМКУ.docx 22.07.2025 14:38
- Додаток 5_Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі.pdf 22.07.2025 14:38
- Інформація на запит Органу оскарження.pdf 22.07.2025 14:38
- Додаток 2_Додаток 1 до ТД_Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 22.07.2025 14:38
- Протокол № 154 від 22.07.2025_Про надання відповіді АМКУ.pdf 22.07.2025 14:38
- Додаток 4_Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі бланк.pdf 22.07.2025 14:38
- Інформація на запит Органу оскарження.docx 22.07.2025 14:38
- Додаток 6_Протокол № 151 від 15.07.2025.pdf 22.07.2025 14:38
- Додаток 1_Тендерна документація.docx 22.07.2025 14:38
- Додаток 3_Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі.docx 22.07.2025 14:38
- Прот УО № 156 від 31.07.2025.pdf 31.07.2025 11:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2025 08:42
Дата розгляду скарги:
28.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2025 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.07.2025 10:47
Дата виконання рішення Замовником:
31.07.2025 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.07.2025 року №11647-р/пк-пз Комунальним підприємством «Славута-Сервіс» Славутської міської ради з метою усунення порушень скасовано рішення від 15.07.2025 року № 151, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Корчевного Олександра Ігоровича (код ЄДРПОУ: 3036122096) учасника процедури закупівлі - Дообладнання системи відеоспостереження (закупівля обладнання з установкою/монтажем/ налаштуванням) в м. Славута Хмельницької області (за ДК 021:2015: 51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-телевізійної, аудіо- та відеоапаратури), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-07-04-008025-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8b7809023d704503b18ddf9e9aa6cf5b
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТА-СЕРВІС» СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 42875827) (далі – Замовник) від 04 липня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Система відеоспостереження з монтажем та пусконалагодженням» за кодом ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури.
Фактичні обставини
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 12 липня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Фізична особа-підприємець КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ (далі – Скаржник) 182 000,00
UAH з ПДВ 182 000,00
UAH з ПДВ
Учасник - Скаржник запропонував ціну «182 000,00 грн. з ПДВ» під час аукціону для послуг за ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури.
15 липня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 151) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення «Згідно з поданою Учасником інформацією, Замовник не має змоги ідентифікувати, який саме товар запропоновано Учасником закупівлі».
Скаржник, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ, вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол № 151 від 15 липня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Згідно з поданою Учасником інформацією, Замовник не має змоги ідентифікувати, який саме товар запропоновано Учасником закупівлі:
Відеокамера оглядова — 6 шт. Hikvision DS-2CD2087G2(I)-IU 8МП (2,8 мм)(сF), чи його еквівалент;
Відеореєстратор — 1 шт. Hikvision DS-7732NXI-K4(D), 32-канальний, 1.5U AcuSense 4K, чи його еквівалент…..»
Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Умови документації закупівлі:
Відповідно до пункт 4 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що учасник надає:
4.1 Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний та скріплений печаткою (у разі її використання) Додаток 2 до тендерної документації.
Відповідно Додаток 2 Тендерної документації встановлює: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Дообладнання системи відеоспостереження (закупівля обладнання з установкою/монтажем/ налаштуванням) в м. Славута Хмельницької області (за ДК 021:2015: 51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-телевізійної, аудіо- та відеоапаратури)»….
Скаржником окремо були надані документи на підтвердження технічного завдання закупівлі згідно Додатку 2 Тендерної документації та вимогу пункту 4.1 Додатку 2 Тендерної документації:
1. «Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі бланк.pdf». - файл містить підписаний та скріплений печаткою Додаток 2 до тендерної документації, на виконання вимоги пункту 4.1 Додатку 2 Тендерної документації, також Скаржник окремо звертає увагу, що підписаний ним додаток містить повний перелік товарів і найменувань, які ним будуть використані дня надання послуг предмету закупівлі (Таблиця 1):
№ п.п. Найменування та технічна характеристика Одиниця виміру Кількість
Магістраль
1 Кабель FinMark UT004-SM-15 (км) м. 1120
2 Натяжний анкерний зажим Клин Н3 шт. 69
3 Крюк КОц-12 шт. 33
4 Стрічка бандажна 20мм (50 м. бухта) м. 33
Апаратна частина (комунікаційні бокси з камерами)
Бокс №1
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 2
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 10
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Бокс №2
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 1
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 50
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Бокс №3
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 2
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 200
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Бокс №4
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 1
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 5
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Серверна шафа
1 Відеореєстратор Hikvision DS-7732NXI-K4(D) 32-канальний 1.5U AcuSense 4K шт 1
2. «гарантійний лист про технічне завдання.pdf». (додатково Скаржником надано гарантійний лист згоду із технічним завданням Замовника, що містить підтвердження: «Погоджуюсь з технічним завданням Додаток № 2 документації закупівлі у повному обсязі та зобов’язуюсь у разі визначення мене переможцем закупівлі виконати всі вимоги, передбачені тендерною документацією, включаючи технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі».).
3. «Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі бланк.pdf» - також даний файл наданий повторно із накладаним елеткронним підписом у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо підставу відхилення тендерної пропозиції, викладену Замовником у протоколі щодо неможливості ідентифікації товару, необґрунтованою та такою, що не відповідає фактичним обставинам справи:
По-перше, у складі тендерної пропозиції Учасником належним чином було надано файл «Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі бланк.pdf». У цьому документі в повному обсязі зазначено найменування, модель, технічні характеристики та кількість кожної одиниці обладнання, яке пропонується для виконання послуг. Зокрема, окремо розписані і марка, і модель відеокамер, а саме — Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF), та відеореєстратора — Hikvision DS-7732NXI-K4(D), 32-канальний 1.5U AcuSense 4K, а також кількість кожної позиції. Таким чином, інформація про конкретну марку та модель товару надана у складі пропозиції є детальною, однозначною і дозволяє ідентифікувати кожен елемент поставки. (Скріншот інформації сторінки 2-3 підписаного технічного завдання Скаржника).
По-друге, відповідно до вимог тендерної документації, учасник мав надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Виконання цієї вимоги підтверджується поданим і підписаним Учасником Додатком 2, у якому наведена структурована таблиця із зазначенням усіх найменувань обладнання, одиниць виміру, кількості, а також технічних характеристик товару. Жодних додаткових вимог щодо форми чи порядку викладення цієї інформації тендерна документація не містила, а отже поданий документ повністю відповідає встановленим вимогам.
По-третє, поданий Учасником файл підписано належним чином, що підтверджує його достовірність і засвідчує відповідність запропонованого товару умовам тендерної документації. Власноручним підписом Учасника підтверджується, що саме ці товари, з відповідними моделями та характеристиками, будуть постачатися у разі визначення його переможцем. Це усуває будь-які сумніви щодо ідентифікації запропонованого товару.
По-четверте, Замовник мав всі підстави та можливості ознайомитися з поданою інформацією та встановити відповідність товару вимогам документації. Вказівка Замовника про «неможливість ідентифікації» суперечить змісту поданої пропозиції, оскільки детальна інформація про товар у складі пропозиції наявна, та не містить конкретизації, які саме дані Замовник не зміг ідентифікувати. Це свідчить про формальний, а не змістовний підхід до розгляду пропозиції Учасника.
Таким чином, підстави для відхилення пропозиції з мотивів неможливості ідентифікації товару є необґрунтованими, суперечать вимогам закону та містять ознаки порушення принципу об’єктивності та недискримінації учасників.
Прикінцевими абзацами Додатку 2 Технічного завдання передбачено, що Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – треба розуміти та читати як вираз «або еквівалент» (згідно частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»). Технічні, якісні та функціональні характеристики еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші показники, ніж зазначені в інформації. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного предмету закупівлі, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту предмету закупівлі має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
У даному випадку Скаржник жодним чином не відступав від конкретно зазначених Замовником торговельних марок, типів і моделей обладнання, а у складі пропозиції чітко підтвердив, що для виконання предмета закупівлі буде використано саме ті товари, які вказані у тендерній документації, зокрема відеокамери Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) та відеореєстратор Hikvision DS-7732NXI-K4(D) 32-канальний 1.5U AcuSense 4K, у відповідних кількостях. Усі ці дані відображені у поданому Додатку 2, який підписаний учасником, а також у структурованій таблиці №1 з переліком обладнання у Додатку 2.
Водночас у жодному з документів тендерної пропозиції Учасник не зазначав, що пропонує еквівалент, не вказував іншу торговельну марку, модель або тип обладнання, а також не повідомляв про намір використання будь-якого іншого еквівалентного товару. Таким чином, вимога щодо надання порівняльної таблиці технічних і якісних характеристик у цьому випадку не поширюється на пропозицію Учасника, оскільки така таблиця є обов’язковою лише у разі пропозиції еквіваленту.
Ураховуючи зазначене, вважаємо посилання Замовника на відсутність такої порівняльної таблиці необґрунтованим, а дії Учасника повністю відповідними вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
Звертаємо увагу, що відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), відхилення тендерної пропозиції учасника забороняється у разі, якщо вимога про подання відповідного документа, інформації або підтвердження не була прямо передбачена у додатка-переліках документів переможця або учасника . Іншими словами, Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника лише з підстави відсутності у складі пропозиції якого-небудь документа чи інформації, якщо така вимога прямо не зазначена у тендерній документації або її додатках. У даному випадку вимога про повторне зазначення найменування товару чи внесення його до окремого переліку у Додатку 2 прямо не встановлена, а отже, відхилення пропозиції Учасника з цих підстав є незаконним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.
З огляду на викладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та підлягає скасуванню.
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним, оскільки не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Враховуючи зазначене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника підлягає скасуванню, а його пропозиція має бути повторно розглянута відповідно до вимог законодавства.
2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «182 000,00 грн.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛАВУТА-СЕРВІС» СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 42875827) (далі – Замовник) від 04 липня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Система відеоспостереження з монтажем та пусконалагодженням» за кодом ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури.
Фактичні обставини
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 12 липня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Фізична особа-підприємець КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ (далі – Скаржник) 182 000,00
UAH з ПДВ 182 000,00
UAH з ПДВ
Учасник - Скаржник запропонував ціну «182 000,00 грн. з ПДВ» під час аукціону для послуг за ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури.
15 липня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 151) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення «Згідно з поданою Учасником інформацією, Замовник не має змоги ідентифікувати, який саме товар запропоновано Учасником закупівлі».
Скаржник, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ, вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол № 151 від 15 липня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Згідно з поданою Учасником інформацією, Замовник не має змоги ідентифікувати, який саме товар запропоновано Учасником закупівлі:
Відеокамера оглядова — 6 шт. Hikvision DS-2CD2087G2(I)-IU 8МП (2,8 мм)(сF), чи його еквівалент;
Відеореєстратор — 1 шт. Hikvision DS-7732NXI-K4(D), 32-канальний, 1.5U AcuSense 4K, чи його еквівалент…..»
Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Умови документації закупівлі:
Відповідно до пункт 4 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що учасник надає:
4.1 Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний та скріплений печаткою (у разі її використання) Додаток 2 до тендерної документації.
Відповідно Додаток 2 Тендерної документації встановлює: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Дообладнання системи відеоспостереження (закупівля обладнання з установкою/монтажем/ налаштуванням) в м. Славута Хмельницької області (за ДК 021:2015: 51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-телевізійної, аудіо- та відеоапаратури)»….
Скаржником окремо були надані документи на підтвердження технічного завдання закупівлі згідно Додатку 2 Тендерної документації та вимогу пункту 4.1 Додатку 2 Тендерної документації:
1. «Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі бланк.pdf». - файл містить підписаний та скріплений печаткою Додаток 2 до тендерної документації, на виконання вимоги пункту 4.1 Додатку 2 Тендерної документації, також Скаржник окремо звертає увагу, що підписаний ним додаток містить повний перелік товарів і найменувань, які ним будуть використані дня надання послуг предмету закупівлі (Таблиця 1):
№ п.п. Найменування та технічна характеристика Одиниця виміру Кількість
Магістраль
1 Кабель FinMark UT004-SM-15 (км) м. 1120
2 Натяжний анкерний зажим Клин Н3 шт. 69
3 Крюк КОц-12 шт. 33
4 Стрічка бандажна 20мм (50 м. бухта) м. 33
Апаратна частина (комунікаційні бокси з камерами)
Бокс №1
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 2
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 10
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Бокс №2
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 1
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 50
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Бокс №3
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 2
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 200
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Бокс №4
1 IP видеокамера Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) шт 1
2 Вита пара UTP cat.5.e AVG24 мідь м 5
3 Комунікаційний Бокс в зборі шт 1
Серверна шафа
1 Відеореєстратор Hikvision DS-7732NXI-K4(D) 32-канальний 1.5U AcuSense 4K шт 1
2. «гарантійний лист про технічне завдання.pdf». (додатково Скаржником надано гарантійний лист згоду із технічним завданням Замовника, що містить підтвердження: «Погоджуюсь з технічним завданням Додаток № 2 документації закупівлі у повному обсязі та зобов’язуюсь у разі визначення мене переможцем закупівлі виконати всі вимоги, передбачені тендерною документацією, включаючи технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі».).
3. «Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі бланк.pdf» - також даний файл наданий повторно із накладаним елеткронним підписом у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо підставу відхилення тендерної пропозиції, викладену Замовником у протоколі щодо неможливості ідентифікації товару, необґрунтованою та такою, що не відповідає фактичним обставинам справи:
По-перше, у складі тендерної пропозиції Учасником належним чином було надано файл «Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі бланк.pdf». У цьому документі в повному обсязі зазначено найменування, модель, технічні характеристики та кількість кожної одиниці обладнання, яке пропонується для виконання послуг. Зокрема, окремо розписані і марка, і модель відеокамер, а саме — Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF), та відеореєстратора — Hikvision DS-7732NXI-K4(D), 32-канальний 1.5U AcuSense 4K, а також кількість кожної позиції. Таким чином, інформація про конкретну марку та модель товару надана у складі пропозиції є детальною, однозначною і дозволяє ідентифікувати кожен елемент поставки. (Скріншот інформації сторінки 2-3 підписаного технічного завдання Скаржника).
По-друге, відповідно до вимог тендерної документації, учасник мав надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Виконання цієї вимоги підтверджується поданим і підписаним Учасником Додатком 2, у якому наведена структурована таблиця із зазначенням усіх найменувань обладнання, одиниць виміру, кількості, а також технічних характеристик товару. Жодних додаткових вимог щодо форми чи порядку викладення цієї інформації тендерна документація не містила, а отже поданий документ повністю відповідає встановленим вимогам.
По-третє, поданий Учасником файл підписано належним чином, що підтверджує його достовірність і засвідчує відповідність запропонованого товару умовам тендерної документації. Власноручним підписом Учасника підтверджується, що саме ці товари, з відповідними моделями та характеристиками, будуть постачатися у разі визначення його переможцем. Це усуває будь-які сумніви щодо ідентифікації запропонованого товару.
По-четверте, Замовник мав всі підстави та можливості ознайомитися з поданою інформацією та встановити відповідність товару вимогам документації. Вказівка Замовника про «неможливість ідентифікації» суперечить змісту поданої пропозиції, оскільки детальна інформація про товар у складі пропозиції наявна, та не містить конкретизації, які саме дані Замовник не зміг ідентифікувати. Це свідчить про формальний, а не змістовний підхід до розгляду пропозиції Учасника.
Таким чином, підстави для відхилення пропозиції з мотивів неможливості ідентифікації товару є необґрунтованими, суперечать вимогам закону та містять ознаки порушення принципу об’єктивності та недискримінації учасників.
Прикінцевими абзацами Додатку 2 Технічного завдання передбачено, що Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – треба розуміти та читати як вираз «або еквівалент» (згідно частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»). Технічні, якісні та функціональні характеристики еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші показники, ніж зазначені в інформації. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного предмету закупівлі, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту предмету закупівлі має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
У даному випадку Скаржник жодним чином не відступав від конкретно зазначених Замовником торговельних марок, типів і моделей обладнання, а у складі пропозиції чітко підтвердив, що для виконання предмета закупівлі буде використано саме ті товари, які вказані у тендерній документації, зокрема відеокамери Hikvision DS-2CD2087G2H-LIU 8МП (2.8мм)(eF) та відеореєстратор Hikvision DS-7732NXI-K4(D) 32-канальний 1.5U AcuSense 4K, у відповідних кількостях. Усі ці дані відображені у поданому Додатку 2, який підписаний учасником, а також у структурованій таблиці №1 з переліком обладнання у Додатку 2.
Водночас у жодному з документів тендерної пропозиції Учасник не зазначав, що пропонує еквівалент, не вказував іншу торговельну марку, модель або тип обладнання, а також не повідомляв про намір використання будь-якого іншого еквівалентного товару. Таким чином, вимога щодо надання порівняльної таблиці технічних і якісних характеристик у цьому випадку не поширюється на пропозицію Учасника, оскільки така таблиця є обов’язковою лише у разі пропозиції еквіваленту.
Ураховуючи зазначене, вважаємо посилання Замовника на відсутність такої порівняльної таблиці необґрунтованим, а дії Учасника повністю відповідними вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
Звертаємо увагу, що відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), відхилення тендерної пропозиції учасника забороняється у разі, якщо вимога про подання відповідного документа, інформації або підтвердження не була прямо передбачена у додатка-переліках документів переможця або учасника . Іншими словами, Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника лише з підстави відсутності у складі пропозиції якого-небудь документа чи інформації, якщо така вимога прямо не зазначена у тендерній документації або її додатках. У даному випадку вимога про повторне зазначення найменування товару чи внесення його до окремого переліку у Додатку 2 прямо не встановлена, а отже, відхилення пропозиції Учасника з цих підстав є незаконним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.
З огляду на викладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та підлягає скасуванню.
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним, оскільки не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Враховуючи зазначене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника підлягає скасуванню, а його пропозиція має бути повторно розглянута відповідно до вимог законодавства.
2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «182 000,00 грн.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
×
-
Назва доказу:
гарантійний лист щодо тех завдання
-
Повʼязаний документ:
гарантійний лист про технічне завдання.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 підписаний скаржником
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі бланк.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні хар предмета закупівлі(5).docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД_Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції(3).docx
-
-
Назва доказу:
Протокол УО
-
Повʼязаний документ:
Прот УО № 151 від 15.07.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
скарга в електронному форматі
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ на рішення про відхилення.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 151 від 15.07.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав - Скаржником належним чином надано інформацію та документи на підтвердження технічного завдання закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 151 від 15.07.2025 року про відхилення тендерної ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ через відсутність законних підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ в законному порядку (розглянути пропозицію із дотриманням вимог статті 5 Закону, виставити протокол, укласти договір за результатами закупівлі). Додатки: 1. Копія протоколу №151 про відхилення пропозиції від 15.07.2025 р. 2. Копія Тендерної документації процедури закупівлі. 3. Належно надані документи Скаржником на підтвердження відповідності вимогам, що зазначені як підстава протоколу. Всі документи знаходяться у відкритому доступі за посиланням закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-04-008025-a З повагою, Фізична особа-підприємець КОРЧЕВНИЙ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ