• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

44220000-8 Столярні вироби Вікна металопластикові, двері металопластикові (44221100-6-Вікна, 44221200-7-Двері)

Закупівля Товару здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода) та Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ від 15 листопада 2024 р. № 1318. Крок співфінанссування Європейським Союзом — Ukraine Facility. Обов'язковою умовою закупівлі є походження товару  із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди. Товар має містити емблему Європейського Союзу, яка розміщується на видному місці, та текст: “Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”.

Торги не відбулися

542 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 710.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2025 13:52 - 11.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника

Номер: 5841000d573d4fee9b3998690ef2f3b4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-04-006568-a.a5
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
До органу оскарження: Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ Селедець Олег Володимирович ІПН 2400703671 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Прирогова, будинок 4 Тел.: +380334449171 e-mail: seledec65@gmail.com Замовник: Вище професійне училище №24 м. Корець Рівненської області ЄДРПОУ: 02547180 34700, Україна, Рівненська область, місто Корець, вул. Незалежності, 39 Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-04-006568-a СКАРГА на неправомірні дії Замовника Вище професійне училище №24 м. Корець Рівненської області (надалі Замовник) 04.07.2025 року, оголосило закупівлю товару «44220000-8 Столярні вироби Вікна металопластикові, двері металопластикові (44221100-6-Вікна, 44221200-7-Двері)» Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-04-006568-a Очікувана вартість закупівлі – 542 000,00 грн. Дата проведення аукціону – 15.07.2025 року Свої тендерні пропозиції подали 4 (чотири) Учасника, з наступними остаточними пропозиціями: 1) ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" – 448 900,00 грн. 1) ФОП Селедець О.В. (Скаржник) – 448 999,99 грн. 2) ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» – 474 888,00 грн. 3) ФОП "МАРЧУК ІГОР КОСТЯНТИНОВИЧ" – 449 000,00 грн. 4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" – 461 900,00 грн. Відповідно до Протокольного рішення від 18.07.2025 року №141, Замовником було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" Відповідно до Протокольного рішення від 05.08.2025 року № 154, Замовником було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Селедець О.В. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та вважає таке рішення не законним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, з наступних причин: 1) Відповідно до Протокольного рішення від 05 серпня 2025 року №154, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП СЕЛЕДЕЦЬ О.В. з наступної підстави: В п.1 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу: на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Учасником ФОП Селедець О.В. у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі поданої тендерної пропозиції учасником ФОП Селедець О.В. відсутні будь-який із перечислених документів - сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже: Відповідно до пункту 1 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу: Документи на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди: - сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару Також, в абзаці 3 пункту 4 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу: У разі ненадання сертифікату (-ів) про походження товару або декларації (-ій) про походження товару або довідку у довільній формі про походження товару або надання такого (-их) документів, які не підтверджують походження товару із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Тобто, Замовник у своїй ТД сам розширив перелік документів, які підтверджують країну походження товару, включивши до нього "довідку у довільній формі". На виконання зазначених вимог, в складі тендерної пропозиції Скаржником було подано документ «Лист про підтвердження країни походження товару» та сертифікат відповідності. Проте, незважаючи на те, що ТД дозволяла надання альтернативного документа (довідки), Замовник все ж відхилив пропозицію Скаржника. Такі дії Замовника є незаконними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. 2) Замовником було оприлюднено Протокольне рішення від 05 серпня 2025 року №154, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП СЕЛЕДЕЦЬ О.В. Водночас зазначений протокол містить низку істотних порушень вимог частини 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій обов’язково повинен містити: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Проте, у оприлюдненому Замовником протоколі: відсутня інформація про місцезнаходження та ідентифікаційний код Замовника в ЄДР; відсутній повний перелік тендерних пропозицій; відсутнє найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників (у протоколі зазначені лише прізвище, ім’я та по батькові Скаржника, тоді як у процедурі брали участь ще 3 інші учасники); Таким чином, протокол не відповідає вимогам пунктів 1, 3, 4 частини 12 статті 29 Закону. Відсутність цих відомостей є порушенням імперативних вимог Закону та підставою для зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення повної інформації до протоколу. Внаслідок вказаних порушень було обмежено моє право на: Отримання повної та достовірної інформації про результати розгляду тендерних пропозицій, передбачене ст. 5 та ст. 29 Закону. Принцип відкритості та прозорості закупівель (ст. 5 Закону). На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Просимо: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В,. Перелік доказів: 1. Лист про підтвердження країни походження товару 2. Сертифікат відповідності 3. Протокольне рішення від 05 серпня 2025 року №154 Вик. Ольга (+380937948792)
Дата розгляду скарги: 19.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.08.2025 15:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.08.2025 13:55
Автор: ФОП Селедець О В, Селедець Олег Володимирович +380673327444 0677686372v@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dde3fcd1f01c48f794056bbceb823b35
Заголовок пункту скарги: Походження товару
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протокольного рішення від 05 серпня 2025 року №154, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП СЕЛЕДЕЦЬ О.В. з наступної підстави:
В п.1 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу: на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Учасником ФОП Селедець О.В. у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі поданої тендерної пропозиції учасником ФОП Селедець О.В. відсутні будь-який із перечислених документів - сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.

Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже:
Відповідно до пункту 1 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу: Документи на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди:
- сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару
Також, в абзаці 3 пункту 4 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу:
У разі ненадання сертифікату (-ів) про походження товару або декларації (-ій) про походження товару або довідку у довільній формі про походження товару або надання такого (-их) документів, які не підтверджують походження товару із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тобто, Замовник у своїй ТД сам розширив перелік документів, які підтверджують країну походження товару, включивши до нього "довідку у довільній формі".
На виконання зазначених вимог, в складі тендерної пропозиції Скаржником було подано документ «Лист про підтвердження країни походження товару» та сертифікат відповідності.

Проте, незважаючи на те, що ТД дозволяла надання альтернативного документа (довідки), Замовник все ж відхилив пропозицію Скаржника. Такі дії Замовника є незаконними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8d45976020fd4e24bfd02a5d57a528ba
Заголовок пункту скарги: Протокол
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовником було оприлюднено Протокольне рішення від 05 серпня 2025 року №154, згідно якого, Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП СЕЛЕДЕЦЬ О.В. Водночас зазначений протокол містить низку істотних порушень вимог частини 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій обов’язково повинен містити:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.

Проте, у оприлюдненому Замовником протоколі:
відсутня інформація про місцезнаходження та ідентифікаційний код Замовника в ЄДР;
відсутній повний перелік тендерних пропозицій;
відсутнє найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників (у протоколі зазначені лише прізвище, ім’я та по батькові Скаржника, тоді як у процедурі брали участь ще 3 інші учасники);
Таким чином, протокол не відповідає вимогам пунктів 1, 3, 4 частини 12 статті 29 Закону.
Відсутність цих відомостей є порушенням імперативних вимог Закону та підставою для зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення повної інформації до протоколу.
Внаслідок вказаних порушень було обмежено моє право на:
Отримання повної та достовірної інформації про результати розгляду тендерних пропозицій, передбачене ст. 5 та ст. 29 Закону.
Принцип відкритості та прозорості закупівель (ст. 5 Закону).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: be52db4339de44b994604a309c124934
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-04-006568-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 31.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2025 17:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.08.2025 19:05
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Мар'ян Кішик +380935144401, +380962956430, +380965413228 123-456-789a@ukr.net https://piramid-corp1.jimdo.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ceec38cdcc5b4559acee627076296329
Заголовок пункту скарги: докази підтверджують що в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону і Особливостей, а саме зловживання своїми правами і обов’язками
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 04.07.2025 року Вище професійне училище №24 м. Корець Рівненської області (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2025-07-04-006568-a a про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю: за кодом ДК 021:2015:44220000-8-Столярні вироби (вікна металопластикові, двері металопластикові) з загальною очікуваною вартістю 542 000 грн з ПДВ
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
 товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі - Скаржник)
 фізична особа – підприємець Селедець О.В.
 фізична особа – підприємець Марчук Ігор Костянтинович
 товариство з обмеженою відповідальністю " МД ОПТ "
Найменшу ціну надав Скаржник.
18.07.2025 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол №141 яким відхилив тендерну пропозицію скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
Учасником ТОВ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ПІРАМІД КОРП” у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі поданої тендерніої пропозиції учасником ТОВ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ПІРАМІД КОРП” відсутні будь- який із перелічених документів - Сертифікат про країну походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.

1. Так, у Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», а саме розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. ВИМОГИ ЩОДО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», Замовник зазначив:
На підтвердження якісних характеристик товару, що буде поставлений, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
1. Документи на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди:
- сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару

Відповідно до пункту 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угода між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, Участь у процедурах присудження договорів про закупівлі, грантів і премій стосовно діяльності, що фінансується згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів Плану, відкрита для міжнародних і регіональних організацій, усіх фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб, що фактично зареєстровані у зазначених нижче країнах (далі - прийнятні країни);
a. Держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір;
b. країни, які надають Україні рівень підтримки, порівнянний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, Скаржник завантажив в електронну систему закупівель файли:
 «ISO 9001-2018 вікна, двері, склопакети 16.09.27.pdf»
 «ISO 45001-2019 охорона здоров' я і безпека праці ПВХ 27.12.25.pdf»
 «ISO 14001-2015 вікна, двері, склопакети 16.09.27.PDF»
 «Армування металева сертифікат 16.08.25.pdf»
 «Вікна Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf»
 «Гумові ущільнювачі сертифікат (прокладки ущільнювальні) Asterion.PDF»
 «Двері Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf»
 «Двері Steko S500 сертифікат ТП 10.04.27.pdf»
 «Профіль Steko 7S сертифікат 18.12.26.pdf»
 «Профіль Steko S500 сертифікат 28=08=26.pdf»
 «Склопакети Steko сертифікат 19.12.26 р.pdf»
 «Фурнітура Axor сертифікат 18.03.27.pdf»
 «Фурнітура Roto Сертифікат 02.03.25.pdf»
 «Фурнітура Vorne сертифікат 01.08.26.pdf»
які містять відомості про походження товару та матеріалів, які є предметом закупівлі.
Зокрема, у вказаних сертифікатах зазначено, що товар вироблений юридичними особами, які зареєстровані в Україні. Тобто країною походження товару є Україна.
Отже, усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди

За таких обставин. Замовник не правомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.

Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-07-04-006568-a відмінити рішення оформлені протоколом №141 від 18.07.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Сертифікат підтвердження

Номер: e5b8a5f057b841178daf9a7ec64e0c50
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-04-006568-a.c3
Назва: Сертифікат підтвердження
Вимога:
Сертифікат підтвердження Товар виготовлено в Україні , Сертифікати відповідності це підтверджують товар не ввезено з закордону. Тому ніяких інших підтверджень не надавалось Вимагаємо змінити рішення про відхилення Інакше подаємо скаргу в АКМУ
Вирішення: 18.07.2025 о 15:55, учасником процедури закупівлі ТОВ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ПІРАМІД КОРП” в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-07-04-006568-a та в результаті відхилення тендерної пропозиції такого учасника, в електронній системі закупівель звернувся з вимогою наступного змісту: « Сертифікат підтвердження. Товар виготовлено в Україні, Сертифікати відповідності це підтверджують товар не ввезено з закордону. Тому ніяких інших підтверджень не надавалось Вимагаємо змінити рішення про відхилення Інакше подаємо скаргу в АКМУ ». На виконання абзацу 2 пункту 46 Особливостей уповноважена особа Вище професійне училище №24 м. Корець Рівненської області надає наступну відповідь: Вимогами тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості товару учасником надається сертифікат відповідності, а для підтвердження країни походження товару учасником надається сертифікат про країну походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди . Відповідно до законодавства України це є два різних сертифікати та мають різні затверджені зразки. Сертифікат відповідності підтверджує якість товару, а сертифікат походження товару - країну-виробника. Вимогу в Тендерній документації встановлено і її необхідно було виконати.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Сертифікат підтвердження

Номер: fddd0bfd8e4141d8bb2e1a930933bf94
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-04-006568-a.b2
Назва: Сертифікат підтвердження
Вимога:
Товар виготовлено в Україні , Сертифікати відповідності це підтверджують товар не ввезено з закордону. Тому ніяких інших підтверджень не надавалось Вимагаємо змінити рішення про відхилення Інакше подаємо скаргу в АКМУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: па
Дата скасування: 18.07.2025 15:53
Вимога
Є відповідь

Ceртифікат про країну походження товару

Номер: caba900e12d24ba9acfdad780bffed33
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-04-006568-a.b1
Назва: Ceртифікат про країну походження товару
Вимога:
Нами надано 3 сертифікати про країну походження товару. Сертифікати відповідності додані на товар в тендерній документації де чітко вказано країну походження товару Замовнику вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію. В разі невиконання подаємо скаргу в АКМУ
Вирішення: 18.07.2025 о 12:42, учасником процедури закупівлі ТОВ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ПІРАМІД КОРП” в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-07-04-006568-a та в результаті відхилення тендерної пропозиції такого учасника, в електронній системі закупівель звернувся з вимогою наступного змісту: « Нами надано 3 сертифікати про країну походження товару. Сертифікати відповідності додані на товар в тендерній документації де чітко вказано країну походження товару Замовнику вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію. В разі невиконання подаємо скаргу в АКМУ ». На виконання абзацу 2 пункту 46 Особливостей уповноважена особа Вище професійне училище №24 м. Корець Рівненської області надає наступну відповідь: Сертифікат відповідності не є сертифікатом про походження товару. Сертифікат відповідності підтверджує, що товар відповідає певним технічним регламентам, стандартам або іншим нормативним документам. Сертифікат про походження товару, з іншого боку, підтверджує країну, в якій товар був вироблений або перероблений. Сертифікат відповідності - це документ, що видається уповноваженим органом і засвідчує відповідність продукції, системи якості, системи управління якістю, системи управління навколишнім середовищем або персоналу встановленим вимогам певного стандарту чи іншого нормативного документа. Він може підтверджувати відповідність, наприклад, стандартам ISO, технічним регламентам або іншим вимогам безпеки. Сертифікат про походження товару - це документ, який підтверджує країну походження товару. Він є необхідним для митного оформлення, застосування пільгових тарифів або інших преференцій, передбачених міжнародними угодами. Залежно від країни призначення та умов торгівлі, можуть знадобитися різні форми сертифікатів походження, наприклад, загальної форми, форми У1, EUR. 1 або СТ-1. Отже, хоча обидва ці типи сертифікатів можуть бути необхідні для здійснення зовнішньоекономічної діяльності, вони мають різні цілі та функції. Сертифікат відповідності підтверджує якість та безпеку продукції, а сертифікат про походження – її країну походження. В Україні право видавати сертифікати походження товарів мають Торгово-промислові палати (ТПП) України та їх регіональні філії. Зокрема, сертифікати про походження товарів видаються територіальними органами ТПП. Крім того, умовами тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості товару учасником надається сертифікат відповідності, а для підтвердження країни походження товару учасником надається сертифікат про країну походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару
Статус вимоги: Відхилено