-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
44220000-8 Столярні вироби Вікна металопластикові, двері металопластикові (44221100-6-Вікна, 44221200-7-Двері)
Закупівля Товару здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода) та Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ від 15 листопада 2024 р. № 1318. Крок співфінанссування Європейським Союзом — Ukraine Facility. Обов'язковою умовою закупівлі є походження товару із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди. Товар має містити емблему Європейського Союзу, яка розміщується на видному місці, та текст: “Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”.
мін. крок: 0.5% або 2 710.00 UAH
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
- Сертифікат конт виріб S.pdf 10.08.2025 11:12
- Лист про підтвердження країни походження товару.pdf 10.08.2025 11:12
- Протокол 154.PDF 10.08.2025 11:12
- sign.p7s 10.08.2025 11:15
- Рішення від 12.08.2025 №12399.pdf 12.08.2025 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2025 №12801.pdf 20.08.2025 14:35
- Рішення від 19.08.2025 №12801.pdf 22.08.2025 13:55
- Додаток-4-Проєкт договору (нова редакція).docx 13.08.2025 12:00
- Тендерна_документація (нова редакція).docx 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.3.PDF 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.5.xlsx 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.4.PDF 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.2.PDF 13.08.2025 12:00
- Протокольне рішення 169.PDF 13.08.2025 12:00
- Протокол 154.PDF 13.08.2025 12:00
- Проєкт договору.PDF 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.1.xlsx 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.1.PDF 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.3.xlsx 13.08.2025 12:00
- Тендерна документація.PDF 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.2.xlsx 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.5.PDF 13.08.2025 12:00
- Додаток 4.4.xlsx 13.08.2025 12:00
Пункт скарги
В п.1 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу: на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Учасником ФОП Селедець О.В. у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі поданої тендерної пропозиції учасником ФОП Селедець О.В. відсутні будь-який із перечислених документів - сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Ми не згідні з таким рішенням Замовника, адже:
Відповідно до пункту 1 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу: Документи на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди:
- сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару
Також, в абзаці 3 пункту 4 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації було встановлено вимогу:
У разі ненадання сертифікату (-ів) про походження товару або декларації (-ій) про походження товару або довідку у довільній формі про походження товару або надання такого (-их) документів, які не підтверджують походження товару із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тобто, Замовник у своїй ТД сам розширив перелік документів, які підтверджують країну походження товару, включивши до нього "довідку у довільній формі".
На виконання зазначених вимог, в складі тендерної пропозиції Скаржником було подано документ «Лист про підтвердження країни походження товару» та сертифікат відповідності.
Проте, незважаючи на те, що ТД дозволяла надання альтернативного документа (довідки), Замовник все ж відхилив пропозицію Скаржника. Такі дії Замовника є незаконними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
-
Назва доказу:
Лист про підтвердження країни походження товару
-
Повʼязаний документ:
Лист про підтвердження країни походження товару.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат конт виріб S.pdf
-
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Просимо: .Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В.
Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій обов’язково повинен містити:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Проте, у оприлюдненому Замовником протоколі:
відсутня інформація про місцезнаходження та ідентифікаційний код Замовника в ЄДР;
відсутній повний перелік тендерних пропозицій;
відсутнє найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників (у протоколі зазначені лише прізвище, ім’я та по батькові Скаржника, тоді як у процедурі брали участь ще 3 інші учасники);
Таким чином, протокол не відповідає вимогам пунктів 1, 3, 4 частини 12 статті 29 Закону.
Відсутність цих відомостей є порушенням імперативних вимог Закону та підставою для зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення повної інформації до протоколу.
Внаслідок вказаних порушень було обмежено моє право на:
Отримання повної та достовірної інформації про результати розгляду тендерних пропозицій, передбачене ст. 5 та ст. 29 Закону.
Принцип відкритості та прозорості закупівель (ст. 5 Закону).
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 154.PDF
-
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Просимо: .Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В.
Скарга
- Скарга до АМКУ.pdf 21.07.2025 11:13
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 21.07.2025 11:13
- Скарга до АМКУ.docx 21.07.2025 11:13
- sign.p7s 21.07.2025 11:15
- рішення від 23.07.2025 № 11454.pdf 23.07.2025 17:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2025 № 11899.pdf 01.08.2025 12:28
- рішення від 31.07.2025 № 11899.pdf 04.08.2025 19:05
- Додаток 4.3.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.1.PDF 28.07.2025 13:02
- Протокол надання відповіді АМКУ.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.4.xlsx 28.07.2025 13:02
- Протокол 143.PDF 28.07.2025 13:02
- Тендерна_документація (нова редакція).docx 28.07.2025 13:02
- Протокол 141.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.2.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.5.xlsx 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.2.xlsx 28.07.2025 13:02
- Проєкт договору.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.4.PDF 28.07.2025 13:02
- Тендерна документація.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток-4-Проєкт договору (нова редакція).docx 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.5.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.3.xlsx 28.07.2025 13:02
- Протокол 142.PDF 28.07.2025 13:02
- Додаток 4.1.xlsx 28.07.2025 13:03
Пункт скарги
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі - Скаржник)
фізична особа – підприємець Селедець О.В.
фізична особа – підприємець Марчук Ігор Костянтинович
товариство з обмеженою відповідальністю " МД ОПТ "
Найменшу ціну надав Скаржник.
18.07.2025 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол №141 яким відхилив тендерну пропозицію скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
Учасником ТОВ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ПІРАМІД КОРП” у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: у складі поданої тендерніої пропозиції учасником ТОВ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ПІРАМІД КОРП” відсутні будь- який із перелічених документів - Сертифікат про країну походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Так, у Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», а саме розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. ВИМОГИ ЩОДО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», Замовник зазначив:
На підтвердження якісних характеристик товару, що буде поставлений, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
1. Документи на підтвердження країни походження товару, яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди:
- сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару
Відповідно до пункту 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угода між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, Участь у процедурах присудження договорів про закупівлі, грантів і премій стосовно діяльності, що фінансується згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів Плану, відкрита для міжнародних і регіональних організацій, усіх фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб, що фактично зареєстровані у зазначених нижче країнах (далі - прийнятні країни);
a. Держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір;
b. країни, які надають Україні рівень підтримки, порівнянний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, Скаржник завантажив в електронну систему закупівель файли:
«ISO 9001-2018 вікна, двері, склопакети 16.09.27.pdf»
«ISO 45001-2019 охорона здоров' я і безпека праці ПВХ 27.12.25.pdf»
«ISO 14001-2015 вікна, двері, склопакети 16.09.27.PDF»
«Армування металева сертифікат 16.08.25.pdf»
«Вікна Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf»
«Гумові ущільнювачі сертифікат (прокладки ущільнювальні) Asterion.PDF»
«Двері Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf»
«Двері Steko S500 сертифікат ТП 10.04.27.pdf»
«Профіль Steko 7S сертифікат 18.12.26.pdf»
«Профіль Steko S500 сертифікат 28=08=26.pdf»
«Склопакети Steko сертифікат 19.12.26 р.pdf»
«Фурнітура Axor сертифікат 18.03.27.pdf»
«Фурнітура Roto Сертифікат 02.03.25.pdf»
«Фурнітура Vorne сертифікат 01.08.26.pdf»
які містять відомості про походження товару та матеріалів, які є предметом закупівлі.
Зокрема, у вказаних сертифікатах зазначено, що товар вироблений юридичними особами, які зареєстровані в Україні. Тобто країною походження товару є Україна.
Отже, усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди
За таких обставин. Замовник не правомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-07-04-006568-a відмінити рішення оформлені протоколом №141 від 18.07.2025 року.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ.pdf
-
2. Визнати рішення Вищого професійного училища №24 м. Корець Рівненської області у закупівлі № UA-2025-07-04-006568-a за кодом ДК 021:2015:44220000-8-Столярні вироби (вікна металопластикові, двері металопластикові), оформлене протоколом №141 від 18.07.2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Вище професійне училище №24 м. Корець Рівненської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп» у процедурі закупівлі № UA-2025-07-04-006568-a за кодом ДК 021:2015:44220000-8-Столярні вироби (вікна металопластикові, двері металопластикові), оформлене протоколом №141 від 18.07.2025 року
Сертифікат підтвердження
- Двері Steko S500 сертифікат ТП 10.04.27.pdf 18.07.2025 15:55
- ISO 9001-2018 вікна, двері, склопакети 16.09.27.pdf 18.07.2025 15:55
- Профіль Steko S500 сертифікат 28=08=26.pdf 18.07.2025 15:55
- ISO 14001-2015 вікна, двері, склопакети 16.09.27.PDF 18.07.2025 15:55
- Вікна Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf 18.07.2025 15:55
- Двері Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf 18.07.2025 15:55
- Профіль Steko 7S сертифікат 18.12.26.pdf 18.07.2025 15:55
- ISO 45001-2019 охорона здоров' я і безпека праці ПВХ 27.12.25.pdf 18.07.2025 15:55
- Тендерна_документація (нова редакція).docx 21.07.2025 10:12
- Протокол відповіді за вимогу.PDF 21.07.2025 10:12
Сертифікат підтвердження
Документів не завантажено.
Ceртифікат про країну походження товару
- Вікна Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf 18.07.2025 12:42
- Двері Steko 7S сертифікат 24.04.27.pdf 18.07.2025 12:42
- Двері Steko S500 сертифікат ТП 10.04.27.pdf 18.07.2025 12:42
- Протокол надання відповіді на вимогу.PDF 18.07.2025 15:39