-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-243_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування НГКР. Нове будівництво. Встановлення обладнання в Миргородському районі Полтавської області)
Торги відмінено
122 849 120.23
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 614 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 614 250.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2025 12:15 - 01.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі Замовником
Номер:
e1ea91c98cd445ef841012808a36d6c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-04-004551-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі Замовником
Скарга:
Замовником було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі:
UA-2025-07-04-004551-a.
Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель.
Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» вбачає у діях Замовника порушення статті 5 Закону, а саме в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 26.09.2025 № 14679.pdf 26.09.2025 15:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2025 № 15043.pdf 06.10.2025 12:58
- рішення від 03.10.2025 №15043.pdf 08.10.2025 12:16
- sign.p7s 24.09.2025 09:57
- рішення від 02.09.2025 № 13508.pdf 24.09.2025 09:55
- рішення від 18.06.2025 № 9730.pdf 24.09.2025 09:55
- рішення від 10.12.2024 №19645.pdf 24.09.2025 09:55
- Скарга_UA-2025-07-04-004551-a.docx.asice.zip 24.09.2025 09:55
- рішення від 06.12.2024 № 19413.pdf 24.09.2025 09:55
- sign.p7s 24.09.2025 09:57
- Пояснення по суті скарги 25П-243.docx 30.09.2025 16:42
- Протокол_999_виконання рішення АМКУ_ВТзО_25П-243.docx 17.10.2025 09:55
- Пояснення по суті скарги 25П-243.pdf 30.09.2025 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2025 10:22
Дата розгляду скарги:
03.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.09.2025 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2025 12:17
Дата виконання рішення Замовником:
17.10.2025 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №15043 -р/пк-пз від 03.10.2025 Комісії АМКУ виконано Замовнкиом.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b85063e337344fc928ab490e5bd0451
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі. Протоколом № 768 від 26.08.2025 року на підставі розгляду та оцінки найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, учасник відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт 25П-243_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування НГКР. Нове будівництво. Встановлення обладнання в Миргородському районі Полтавської області) ПП "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" визначений переможцем процедури закупівлі, ухвалено рішення про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з загальною вартістю 101 516 000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю мав бути укладений у строк з 01.09.2025 по 10.09.2025 року.
26.08.2025 року ПП "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" було завантажено в електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) документи в порядку та у строки, визначені розділом І Додатку № 2 до тендерної документації, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог пункту 47 Особливостей.
Також, 01.09.2025 року Скаржником в ЕСЗ було завантажено інші документи, необхідні для укладення договору та визначені Замовником у розділі ІІ Додатку № 2 до тендерної документації. Тобто, Скаржником на етапі укладення договору були дотримані всі вимоги щодо переліку документів, строку та порядку їх надання у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
Однак, станом на 10.09.2025 року Замовником не було укладено договір з ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» за результатами процедури закупівлі 25П-243_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування НГКР. Нове будівництво. Встановлення обладнання в Миргородському районі Полтавської області).
Натомість, Протоколом № 853 від 15.09.2025 року Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відміну відкритих торгів з особливостями на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, мотивуючи таке рішення вилученням робіт з відновлення газомотокомпресорів із наведеної закупівлі та зменшенням обсягів закупівлі щодо встановлення газомотокомпресорів за результатами перемовин.
У Протоколі № 853 від 15.09.2025 року відсутнє належне обгрунтування та документальне підтвердження відміни відкритих торгів з особливостями через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Натомість, Замовник у наведеному Протоколі посилається на службові записки № 301.1/7296-С та № 4.2/909-С від 15.09.2025 р. та 11.09.2025 року відповідно, де зазначено, що згідно листа № вн_03_6094 Філії ГПУ «Полтавагазвидобування» відсутня потреба у виконанні певного переліку робіт, передбачених процедурою.
Замовником були порушені норми та принципи Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, вважаємо за необхідне оскаржити рішення Замовника щодо відміни процедури відкритих торгів закупівлі. Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо скасування процедури Закупівлі на підставі підпункту 1
пункту 50 Особливостей
Як зазначалося вище, ПП «ІВЦ «Вектор» було визначено Переможцем закупівлі. Відповідно Скаржником завантажено в ЕСЗ всі документи, передбачені тендерною документацією Замовника для переможця закупівлі та для укладення договору з метою укладення договору за результатами тендеру у строки, визначені законодавством у сфері публічних закупівель. Проте, Замовником у період перебігу строку для укладання договору було прийняте рішення про відміну тендеру на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей.
Підпункт 1 пункту 50 Особливостей передбачає можливість замовника відмінити відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Проте, застосування цієї норми у даному випадку є неприйнятним з огляду на таке:
Пунктом 50 Особливостей встановлений обов’язок Замовника: у разі відміни відкритих торгів протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Тобто, відміна тендеру має супроводжуватись відповідним обґрунтуванням та посиланнями на чинні норми законодавства України.
Підстави відміни процедури закупівлі повинні бути чітко аргументовані, проте Протокол № 853 від 15.09.2025 року не містить належних пояснень та документальних підтверджень аргументації відміни процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. При чому таке рішення Замовник приймає через 74 календарні дні з моменту оголошення тендеру (04.07.2025 року) та після визначення переможця і публікації наміру укласти договір.
Замовник не обгрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі.
Окрім того, Законом та Особливостями визначені випадки, коли можуть змінюватися істотні умови договору, укладеного за результатами процедури закупівлі. А саме, ст. 41 Закону та п. 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Зменшення обсягів закупівлі здійснюється шляхом внесення змін до вже укладеного договору додатковою угодою. Тобто, законодавством у сфері державних закупівель передбачено право Замовника на зміну істотних умов договору та вичерпний перелік таких випадків. Однією з підстав є зменшення обсягів закупівлі.
Отже, виходячи з наведеного Замовник мав підписати договір з ПП «ІВЦ «Вектор» за результатами відкритих торгів та на підставі рішення, затвердженого Протоколом № 768 від 26.08.2025 року та відповідно до пп. 1 п. 19 Особливостей внести зміни до договору шляхом укладення додаткової угоди на зменшення обсягів закупівлі.
Натомість, Замовник в порушення вимог та принципів законодавства у сфері державних закупівель безпідставно скасував тендер.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Закон і Особливості містять принципи, що мають на меті не дозволити замовникам впливати на закупівельний процес шляхом надання привілеїв тому чи іншому учаснику або ж безпідставно відміняти тендер.
Враховуючи все вищевказане, Скаржник вважає, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни тендеру, у тому числі на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, що свідчить про формальний і необгрунтований підхід Замовника до прийняття відповідного рішення.
Своїми діями Замовник:
- умисно створює перешкоди для укладання договору з ПП «ІВЦ «ВЕКТОР»;
- порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Прийняте рішення завдає прямої економічної шкоди Скаржникові. Права та законні інтереси ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» підлягають захисту шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник не довів:
- правомірність відміни процедури закупівлі.
Аналогічна позиція викладена у рішеннях Антимонопольного комітету України № 19413-р/пк-пз від 06.12.2024 року, № 19645-р/пк-пз від 10.12.2024 року, № 9730-р/пк-пз від 18.06.2025 року, № 13508-р/пк-пз від 02.09.2025 року, де колегія встановила відсутність належних доказів для підтвердження підстав відміни процедури закупівлі.
Відповідно до п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю мав бути укладений у строк з 01.09.2025 по 10.09.2025 року.
26.08.2025 року ПП "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" було завантажено в електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) документи в порядку та у строки, визначені розділом І Додатку № 2 до тендерної документації, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог пункту 47 Особливостей.
Також, 01.09.2025 року Скаржником в ЕСЗ було завантажено інші документи, необхідні для укладення договору та визначені Замовником у розділі ІІ Додатку № 2 до тендерної документації. Тобто, Скаржником на етапі укладення договору були дотримані всі вимоги щодо переліку документів, строку та порядку їх надання у відповідності до вимог тендерної документації Замовника.
Однак, станом на 10.09.2025 року Замовником не було укладено договір з ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» за результатами процедури закупівлі 25П-243_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування НГКР. Нове будівництво. Встановлення обладнання в Миргородському районі Полтавської області).
Натомість, Протоколом № 853 від 15.09.2025 року Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відміну відкритих торгів з особливостями на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, мотивуючи таке рішення вилученням робіт з відновлення газомотокомпресорів із наведеної закупівлі та зменшенням обсягів закупівлі щодо встановлення газомотокомпресорів за результатами перемовин.
У Протоколі № 853 від 15.09.2025 року відсутнє належне обгрунтування та документальне підтвердження відміни відкритих торгів з особливостями через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Натомість, Замовник у наведеному Протоколі посилається на службові записки № 301.1/7296-С та № 4.2/909-С від 15.09.2025 р. та 11.09.2025 року відповідно, де зазначено, що згідно листа № вн_03_6094 Філії ГПУ «Полтавагазвидобування» відсутня потреба у виконанні певного переліку робіт, передбачених процедурою.
Замовником були порушені норми та принципи Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, вважаємо за необхідне оскаржити рішення Замовника щодо відміни процедури відкритих торгів закупівлі. Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо скасування процедури Закупівлі на підставі підпункту 1
пункту 50 Особливостей
Як зазначалося вище, ПП «ІВЦ «Вектор» було визначено Переможцем закупівлі. Відповідно Скаржником завантажено в ЕСЗ всі документи, передбачені тендерною документацією Замовника для переможця закупівлі та для укладення договору з метою укладення договору за результатами тендеру у строки, визначені законодавством у сфері публічних закупівель. Проте, Замовником у період перебігу строку для укладання договору було прийняте рішення про відміну тендеру на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей.
Підпункт 1 пункту 50 Особливостей передбачає можливість замовника відмінити відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Проте, застосування цієї норми у даному випадку є неприйнятним з огляду на таке:
Пунктом 50 Особливостей встановлений обов’язок Замовника: у разі відміни відкритих торгів протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Тобто, відміна тендеру має супроводжуватись відповідним обґрунтуванням та посиланнями на чинні норми законодавства України.
Підстави відміни процедури закупівлі повинні бути чітко аргументовані, проте Протокол № 853 від 15.09.2025 року не містить належних пояснень та документальних підтверджень аргументації відміни процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. При чому таке рішення Замовник приймає через 74 календарні дні з моменту оголошення тендеру (04.07.2025 року) та після визначення переможця і публікації наміру укласти договір.
Замовник не обгрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі.
Окрім того, Законом та Особливостями визначені випадки, коли можуть змінюватися істотні умови договору, укладеного за результатами процедури закупівлі. А саме, ст. 41 Закону та п. 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Зменшення обсягів закупівлі здійснюється шляхом внесення змін до вже укладеного договору додатковою угодою. Тобто, законодавством у сфері державних закупівель передбачено право Замовника на зміну істотних умов договору та вичерпний перелік таких випадків. Однією з підстав є зменшення обсягів закупівлі.
Отже, виходячи з наведеного Замовник мав підписати договір з ПП «ІВЦ «Вектор» за результатами відкритих торгів та на підставі рішення, затвердженого Протоколом № 768 від 26.08.2025 року та відповідно до пп. 1 п. 19 Особливостей внести зміни до договору шляхом укладення додаткової угоди на зменшення обсягів закупівлі.
Натомість, Замовник в порушення вимог та принципів законодавства у сфері державних закупівель безпідставно скасував тендер.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Закон і Особливості містять принципи, що мають на меті не дозволити замовникам впливати на закупівельний процес шляхом надання привілеїв тому чи іншому учаснику або ж безпідставно відміняти тендер.
Враховуючи все вищевказане, Скаржник вважає, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни тендеру, у тому числі на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, що свідчить про формальний і необгрунтований підхід Замовника до прийняття відповідного рішення.
Своїми діями Замовник:
- умисно створює перешкоди для укладання договору з ПП «ІВЦ «ВЕКТОР»;
- порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Прийняте рішення завдає прямої економічної шкоди Скаржникові. Права та законні інтереси ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» підлягають захисту шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник не довів:
- правомірність відміни процедури закупівлі.
Аналогічна позиція викладена у рішеннях Антимонопольного комітету України № 19413-р/пк-пз від 06.12.2024 року, № 19645-р/пк-пз від 10.12.2024 року, № 9730-р/пк-пз від 18.06.2025 року, № 13508-р/пк-пз від 02.09.2025 року, де колегія встановила відсутність належних доказів для підтвердження підстав відміни процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
рішення № 13508
-
Повʼязаний документ:
рішення від 02.09.2025 № 13508.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення № 9730
-
Повʼязаний документ:
рішення від 18.06.2025 № 9730.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення № 19413
-
Повʼязаний документ:
рішення від 06.12.2024 № 19413.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення № 19645
-
Повʼязаний документ:
рішення від 10.12.2024 №19645.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Замовника – Акціонерне товариство "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" – скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, затверджене Протоколом № 853 від 15.09.2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
724d7b549c7a42e69473bd7794d6c569
Тема запиту:
Стосовно твердження Скаржника про неправомірну відміну процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Текст запиту:
1) Обсяг робіт та очікувана вартість закупівлі 25П-243_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування НГКР. Нове будівництво. Встановлення обладнання в Миргородському районі Полтавської області), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-04-004551-а враховувала вартість відновлення працездатності та вартість пусконалагоджувальних робіт 2-х газомотокомпресорів.
З метою економії коштів НАК «Нафтогаз України», оптимізації витрат та недопущення затримок у відновленні газомотокомпресорів, відділом головного механіка ГПУ «Полтавагазвидобування» в особі головного інженера Олександра Золотоуса було укладено договір № 945/ПГВ/25 від 26.05.2025 з афілійованим підприємством АТ «Укргазвидобування» — філією ВРТП «Укргазенергосервіс» АТ «Укртрансгаз» щодо надання послуг з відновлювального ремонту газомотокомпресорів AJAX на суму 18 195 191,38 грн.
Факт укладення договору № 945/ПГВ/25 суміжним підрозділом Замовника філією ГПУ «Полтавагазвидобування» було з’ясовано лише на етапі погодження договірної ціни для укладання договору за результатами закупівлі 25П-243 з переможцем — ПП "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР".
2) Проєктно-кошторисною документацією передбачено виконання «Відновлювальних та пусконалагоджувальних робіт компресорної установки» однією позицією, без можливості відокремлення вартості відновлення та пусконалагоджувальних робіт окремо.
3) Укладання договору на повну суму тендерної пропозиції з подальшим коригуванням його вартості через підписання додаткової угоди на зменшення обсягів, Замовник вбачає неможливим через можливі ризики зловживань та маніпуляцій з боку учасника.
Зокрема:
• Учасник має можливість непропорційно розподілити ціну в межах загальної договірної суми, формально «перенісши» більшу частину вартості на ті роботи, які залишаються до виконання, а вартість уже виконаних робіт — умовно зменшити до мінімуму або до нуля.
• У результаті такого штучного коригування ціни, замовник опиняється в ситуації, коли:
○ роботи, що вже виконані іншим підрозділом і по суті не потребують фінансування, залишаються в договорі за мінімальною ціною;
○ реальні витрати концентруються на залишкових роботах, що може призвести до необґрунтованого завищення їх вартості.
• Будь-яке коригування цінових позицій після завершення аукціону може розцінюватися як спотворення результатів процедури, що прямо суперечить положенням тендерної документації та законодавства.
4) Відновлення газомотокомпресорів є вузькоспеціалізованими роботами. Вилучення їх з переліку закупівлі дозволить розширити коло потенційних учасників торгів, сприятиме розвитку добросовісної конкуренції та зниженню вартості виконання робіт у результаті аукціону.
5) У разі вилучення робіт з відновлення газомотокомпресорів загальний обсяг робіт суттєво зменшується, відповідно, строки виконання робіт значно скорочуються. У первинній тендерній документації строки виконання були встановлені з урахуванням повного комплексу робіт, передбачених кошторисом та проєктною документацією. Оскільки частина робіт вже фактично виконана, учасник отримує перевагу у вигляді меншого обсягу робіт при збереженні повного строку, що створює:
• нерівні умови участі, оскільки інші потенційні учасники могли б запропонувати нижчу ціну або коротший строк виконання в аналогічній ситуації;
• ризик спотворення конкурентної боротьби;
• невідповідність умовам, оприлюдненим у Prozorro, що прямо порушує принципи відкритості та прозорості закупівель.
З огляду на те, що строки виконання є істотною умовою договору про закупівлю, відповідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.19 Особливостей. Зменшення строків можливе лише шляхом проведення нової процедури закупівлі з оновленими умовами (у тому числі строками виконання).
Висновок: Укладання договору на підставі чинної тендерної документації в ситуації, коли:
• частина робіт уже виконана;
• неможливо достовірно визначити вартість виключених робіт;
• змінюються строки виконання;
є юридично неможливим і суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Повторна публікація закупівлі із коректними обсягами та строками є єдиним правомірним шляхом забезпечення відкритості, справедливості та ефективності закупівлі.
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо рішення Замовника про відміну закупівлі таким, що відповідає законодавству.
Дата опублікування:
30.09.2025 16:42