• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя з вересня по грудень 2018р.

Торги відмінено

20 946 054.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 36 200.00 UAH
Період оскарження: 08.08.2018 14:45 - 05.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: aac441ed2dd241b68d9d415f01e47b77
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-08-000465-c.c2
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник порушив право ТОВ “Свій лад” на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Свій лад” фактично позбавило можливості товариства виграти відкриті торги за результатами аукціону. Замовник, зважаючи на вимоги тендерної документації, хибно обрав шлях підтвердженні інформації, наданої ТОВ “Свій лад” щодо наявності працівників, та відповідно неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ “Свій лад”. Оскільки ТОВ “Свій лад” надало в повному обсязі достовірну інформацію, а також, оскільки в протоколі розгляду тендерних пропозицій №132 від 25.09.2018 року Замовником зазначено, що “тендерні пропозиції учасників відповідають технічним умовам, визначеним в тендерній документації та кваліфікаційним критеріям” (пункт 7 даного протоколу), тендерну пропозицію учасника ТОВ “Свій лад” належить допустити до електронного аукціону. Повний текст скарги надано в додатку
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2018 17:55
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2018 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Свій лад» у процедурі закупівлі № UA-2018-08-08-000465-c «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя з вересня по грудень 2018р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.: Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі Центральної частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя».
Задовільнена: Так
Автор: ООО "СВІЙ ЛАД", Тетяна Цибульська +380967330332 ukragro2007@meta.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради.

Номер: 30ee4fae6fc24ffc986a88680d017bb3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-08-000465-c.c4
Назва: Оскарження рішення Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради.
Скарга:
25.09.2018 р. Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (надалі — Замовник) опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.09.2018 р. №133 відхилено тендерну пропозицію ФОП Кестер Борис Володимирович. Вважаю, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Б.В., оскільки в складі тендерної пропозиції надано повний комплект документів та інформації, які вимагались відповідно до умов тендерної документації, затвердженої Замовником. Що також підтверджується інформацією протоколу розгляду тендерних пропозицій №133 від 25.09.2018 р., в п.7 якого зазначено, що тендерні пропозиції учасників відповідають технічним умовам, визначеним в тендерній документації та кваліфікаційним критеріям. В той же час, в пункті 8 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №133 від 25.09.2018 р., Замовник зазначив, що ним отримано інформацію від Головного управління ДФС у Тернопільській області , в якій зазначено, що згідно поданих звітів про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ФОП Кестер Б.В. перебуває у трудових відносинах з двома найманими працівниками, згідно звіту за липень. В той же час, у складі тендерної пропозиції ФОП Кестер Б.В. надав довідку № 10 від 15 серпня 2018 року, по формі, яка вимагалась Замовником, яка повністю містила інформацію та відповідала Додатку №6 тендерної документації. При цьому звертаю увагу, що умовами тендерної документації не було визначено кількість працівників, інформація про яких має бути зазначена учасником. Отож наявність навіть двох працівників, про які йдеться мова у протоколі розгляду тендерних пропозицій №133 від 25.09.2018 р., є достатньою для дотриманням учасником кваліфікаційних критеріїв. Тим більше варто звернути увагу на те, що Замовником некоректно було перевірено інформацію про наявність працівників у ФОП Кестер Б.В. Так інформація запитувалась за результатами поданого звіту за липень місяць, а довідка №10 від 15 серпня 2018 року, тобто учасник зазначав інформацію актуальну у серпні місяці. До того ж всі працівники, зазначені в довідці, дійсно працюють у ФОП Кестер Б.В., при цьому деякі працівники перебувають у трудових відносинах, а деякі працюють на умовах цивільно-правового договору. Оскільки в липні місяці працівникам, які працюють на умовах цивільно-правового договору не виплачувалась винагорода, відповідно інформація про них відсутня у відповідному звіті. До того ж факт того, що у ФОП Кестер Б.В. перебувають працівники у трудових відносинах також можу підтвердити додатково сканкопіями трудових книжок даних працівників. Які не вимагались Замовником. Отже, прийнявши рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Бориса Володимировича, Замовник тим самим порушив права та охоронювані законом інтереси учасника, а саме порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст.3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, які гарантують учаснику можливість добросовісної конкуренції та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, не допустивши ФОП Кестер Б.В. до аукціону, позбавив права учасника прийняти участь в аукціоні і, можливо, перемогти в торгах. На підставі вищевикладеного, відповідно до ст.18 ЗУ Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1. Встановити порушення Замовником ЗУ “Про публічні закупівлі” при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Б.В. . 2.Зобов’язати замовника скасувати своє рішення (протокол розгляду тендерних пропозицій №133 від 25.09.2018 р.) в частині відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Бориса Володимировича.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2018 17:52
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2018 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Борис Володимирович у процедурі закупівлі № UA-2018-08-08-000465-c «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя з вересня по грудень 2018р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.: Лот-2. Утримання вулично-дорожньої мережі Центральної частина міста, мікрорайонів Новий Світ, Сонячний, Східний м. Тернополя»
Задовільнена: Так
Автор: ФЛП "КЕСТЕР БОРИС ВОЛОДИМИРОВИЧ", Борис Володимирович Кестер +380632284433 lighthouse1984@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: fc7c1ed7d8784a79b3b0795d0b3a02a0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-08-000465-c.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник порушив право ТОВ “Свій лад” на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Свій лад” фактично позбавило можливості товариства виграти відкриті торги за результатами аукціону. Замовник, зважаючи на вимоги тендерної документації, хибно обрав шлях підтвердженні інформації, наданої ТОВ “Свій лад” щодо наявності працівників, та відповідно неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ “Свій лад”. Оскільки ТОВ “Свій лад” надало в повному обсязі достовірну інформацію, а також, оскільки в протоколі розгляду тендерних пропозицій №132 від 25.09.2018 року Замовником зазначено, що “тендерні пропозиції учасників відповідають технічним умовам, визначеним в тендерній документації та кваліфікаційним критеріям” (пункт 7 даного протоколу), тендерну пропозицію учасника ТОВ “Свій лад” належить допустити до електронного аукціону. Повний текст скарги надано в додатку.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2018 17:56
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2018 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Свій лад» у процедурі закупівлі № UA-2018-08-08-000465-c «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя з вересня по грудень 2018р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.:Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя
Задовільнена: Так
Автор: ООО "СВІЙ ЛАД", Тетяна Цибульська +380967330332 ukragro2007@meta.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради.

Номер: 702b584af6884da887123a71df52376d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-08-000465-c.c3
Назва: Оскарження рішення Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради.
Скарга:
Я ФОП Кестер Б.В. вважаю, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Б.В., оскільки в складі тендерної пропозиції надано повний комплект документів та інформації, які вимагались відповідно до умов тендерної документації, затвердженої Замовником. Що також підтверджується інформацією протоколу розгляду тендерних пропозицій №132 від 25.09.2018 р., в п.7 якого зазначено, що тендерні пропозиції учасників відповідають технічним умовам, визначеним в тендерній документації та кваліфікаційним критеріям. В той же час, в пункті 8 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №132 від 25.09.2018 р., Замовник зазначив, що ним отримано інформацію від Головного управління ДФС у Тернопільській області , в якій зазначено, що згідно поданих звітів про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ФОП Кестер Б.В. перебуває у трудових відносинах з двома найманими працівниками, згідно звіту за липень. В той же час, у складі тендерної пропозиції ФОП Кестер Б.В. надав довідку № 10 від 15 серпня 2018 року, по формі, яка вимагалась Замовником, яка повністю містила інформацію та відповідала Додатку №6 тендерної документації. При цьому звертаю увагу, що умовами тендерної документації не було визначено кількість працівників, інформація про яких має бути зазначена учасником. Отож наявність навіть двох працівників, про які йдеться мова у протоколі розгляду тендерних пропозицій №132 від 25.09.2018 р., є достатньою для дотриманням учасником кваліфікаційних критеріїв. Тим більше варто звернути увагу на те, що Замовником некоректно було перевірено інформацію про наявність працівників у ФОП Кестер Б.В. Так інформація запитувалась за результатами поданого звіту за липень місяць, а довідка №10 від 15 серпня 2018 року, тобто учасник зазначав інформацію актуальну у серпні місяці. До того ж всі працівники, зазначені в довідці, дійсно працюють у ФОП Кестер Б.В., при цьому деякі працівники перебувають у трудових відносинах, а деякі працюють на умовах цивільно-правового договору. Оскільки в липні місяці працівникам, які працюють на умовах цивільно-правового договору не виплачувалась винагорода, відповідно інформація про них відсутня у відповідному звіті. До того ж факт того, що у ФОП Кестер Б.В. перебувають працівники у трудових відносинах також можу підтвердити додатково сканкопіями трудових книжок даних працівників, які не вимагались Замовником. Отже, прийнявши рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Бориса Володимировича, Замовник тим самим порушив права та охоронювані законом інтереси учасника, а саме порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст.3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, які гарантують учаснику можливість добросовісної конкуренції та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, не допустивши ФОП Кестер Б.В. до аукціону, позбавив права учасника прийняти участь в аукціоні і, можливо, перемогти в торгах. На підставі вищевикладеного, відповідно до ст.18 ЗУ Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1. Встановити порушення Замовником ЗУ “Про публічні закупівлі” при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Б.В. . 2.Зобов’язати замовника скасувати своє рішення (протоколу розгляду тендерних пропозицій №132 від 25.09.2018 р.) в частині відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Бориса Володимировича. Сканкопії документів додаються.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2018 17:54
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2018 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кестер Борис Володимирович у процедурі закупівлі № UA-2018-08-08-000465-c «Утримання вулично-дорожньої мережі міста Тернополя з вересня по грудень 2018р.» (ДК 021:2015 код 77314000-4 - Послуги з утримання територій) в т.ч.:Лот-1. Утримання вулично-дорожньої мережі мікрорайонів Дружба, Кутківці, Пронятин, Березовиця м. Тернополя».
Задовільнена: Так
Автор: ФЛП "КЕСТЕР БОРИС ВОЛОДИМИРОВИЧ", Борис Володимирович Кестер +380632284433 lighthouse1984@ukr.net