• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Серверне обладнання

Завершена

12 530 076.39 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 650.38 UAH
Період оскарження: 03.07.2025 15:14 - 08.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування Протоколу № 83 від 17.07.2025 р

Номер: 7fa578d3694b4f868998911c7b386856
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-03-009176-a.a1
Назва: Скасування Протоколу № 83 від 17.07.2025 р
Вимога:
прошу Замовника скасувати рішення у вигляді Протоколу № 83 від 17.07.2025 р. як ухвалене помилково
Вирішення: 17.07.2025 о 13:59 через електронну систему закупівель надійшла вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР» (далі – ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР», Учасник) №17725-01 від 17.07.2025 щодо скасування рішення уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель державного підприємства «Національні інформаційні системи» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР», поданої з метою участі у процедурі закупівлі за предметом: «Сервери» (код 48820000-2 за ДК 021:2015) (Серверне обладнання) (протокол №83 від 17.07.2025), ID закупівлі UA-2025-07-03-009176-a. Керуючись пунктом 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повідомляємо про наступне. Тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР» була відхилена на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Указаною нормою прямо передбачено, що Замовник відхиляє (а не має право/може відхилити) тендерну пропозицію у разі її невідповідності технічній специфікації чи іншим вимогам тендерної документації (крім невідповідностей, які можуть бути усунені відповідно до пункту 43 Особливостей). За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР» виявлено низку чітких невідповідностей вимогам Додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги). Зокрема, у документах очолюваного Вами товариства відсутні або або зазначено інші, ніж вимагається Замовником такі технічні параметри, як: тип оперативної пам’яті (Registered DDR5), її маркування та виробник, конфігурація портів (Micro-AB USB, VGA на передній панелі), вимоги до мережевих інтерфейсів та наявності певного типу слотів PCIe, а також — до функціоналу BIOS і USB-контролю без перезавантаження. Наголошуємо, що зазначені у Тендерній документації вимоги до технічних характеристик є чіткими, конкретними та не містять варіативності або діапазонів. Формулювання на кшталт «не менше», «чіткий тип інтерфейсу», «обов’язкова наявність» або конкретна версія PCIe (Gen4 x16) свідчать про обов’язковий, а не орієнтовний характер вимог. Замовником свідомо не використовувалося формулювання «або еквівалент» у відповідних пунктах, що відрізняє їх від вимог, до яких допустима технічна заміна. Також зазначаємо, що запропоновані технічні характеристики товару учасника, які не відповідають вимогам наведеним в Додатку 2 до тендерної документації, та згідно з висловленою у вимозі позицією ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР» мають більш широкий та надійний еквівалентний функціонал, фактично вимагають для Замовника зміни поточної політики безпеки зокрема в рамках таких параметрів як: - за назвою технічної характеристики до товару «Безпека» де Учасник зазначив «Для забезпечення можливості примусового відключення/перезавантаження серверу функція відключення кнопки живлення у BIOS відсутня»; - за назвою технічної характеристики до товару «Безпека» де Учасник зазначив «Можливість віддаленого відключення/включення окремих USB портів без перезавантаження серверу заборонена через небезпеку неавторизованого втручання в роботу серверу». Щодо технічної характеристики до товару «Керування» де Учасник зазначив «Окремий Ethernet-порт для дистанційного керування та моніторингу апаратної частини сервера через IP-мережу, можливість доступу до дистанційного керування та моніторингу через загальні Ethernet-порти обмежена через необхідність забезпечення безпеки; мережа управління відокремлена від мережі користувачів» запропонований функціонал потребує внесення Замовником змін в поточну інфраструктуру моніторингу та керування серверною інфраструктурою та відміну застосовуваної уніфікації в підходах до моніторингу серверної інфраструктури. Додатково слід зауважити, що за назвою технічної характеристики до товару «Централізоване керування та моніторинг» у вимогах Замовника зазначено наступне: «Сервери повинні мати можливість централізованого моніторингу та керування наявною системою централізованого моніторингу та керування Dell OpenManage Enterprise Advanced+». Учасник при цьому зазначив: «- Можливість централізованого моніторингу та керування наявною системою централізованого моніторингу та керування Dell OpenManage Enterprise Advanced+; - Додатково додане ПЗ моніторингу та управління ресурсами HPE OneView;». Однак, варто зауважити, що таке додаткове ПЗ вимагає його розгортання та забезпечення підтримки додаткової системи керування та моніторингу серверів, модифікацію політик оновлення мікрокодів, що як наслідок потребуватиме додаткових операційних затрат для Замовника. Крім того, згідно з пунктом 54 Особливостей, у разі наявності зауважень до змісту тендерної документації, учасник мав право звернутися до Замовника з відповідною вимогою не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Встановлений законодавством строк оскарження умов тендерної документації Вами не був використаний, що свідчить про фактичне погодження з усіма вимогами тендерної документації, у тому числі з технічними характеристиками, на які Учасник подає вимогу. З огляду на специфіку діяльності Підприємства, яке забезпечує функціонування більш, ніж 20 (двадцяти) публічних електронних реєстрів та інформаційних (автоматизованих) систем, саме визначені в документації технічні параметри є критично важливими для забезпечення надійної, безперервної та безпекової роботи серверного обладнання. Заміна чи спрощення таких характеристик потенційно може створити ризики функціональної нестабільності або втрати сумісності з наявною інфраструктурою Замовника. Таким чином, вбачається що підстави для скасування Протоколу № 83 від 17.07.2025 відсутні. Прийняте рішення Замовника є правомірним, обґрунтованим та відповідає положенням чинного законодавства, включаючи норми Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено