-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підземне модульне швидкоспорудне залізобетонне укриття класу захисту не нижче А-2 з монтажем та внутрішніми роботами з оздоблення ДК 021:2015: 44211100-3
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
мін. крок: 1% або 40 864.07 UAH
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- Перелік доказів до скарги.pdf 06.07.2025 13:24
- Таблиця А.1 класифікація захисних споруд та СПП ДБН В.2.2 5 2023.pdf 06.07.2025 13:24
- Скрін звернення клас захисту.pdf 06.07.2025 13:24
- ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf 06.07.2025 13:24
- Кодекс цивільного захисту України - Кодекс України № 5403-VI від 02.10.2012 .pdf 06.07.2025 13:24
- ДБН 2023 Захистні_споруди цивільного захисту.pdf 06.07.2025 13:24
- Скарга ТОВ Хоббіт хаус на умови ТД.pdf 06.07.2025 13:24
- Скарга ТОВ Хоббіт хаус на умови ТД.pdf.p7s.zip 06.07.2025 13:24
- Додаток 2 до тендерної документації .pdf 06.07.2025 13:24
- Скрін звернення А-ІІ це не 300 кПа.pdf 06.07.2025 13:24
- Додаток 1 до тендерної документації .pdf 06.07.2025 13:24
- sign.p7s 06.07.2025 13:47
- Рішення від 08.07.2025 №10650.pdf 08.07.2025 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2025 №11142.pdf 17.07.2025 16:42
- Рішення від 16.07.2025 №11142.pdf 21.07.2025 17:37
- Пояснення по суті Скарги 10.07.2025 13:48
- Пояснення по суті Скарги 10.07.2025 13:48
- Додаток до пояснення 10.07.2025 13:48
- Додаток до пояснення 10.07.2025 13:48
- Додаток до пояснення 10.07.2025 13:48
Пункт скарги
Замовник зазначив невірно предмет закупівлі, з огляду на нижчезазначене:
Так згідно ст. 32 Кодексу цивільного захисту: «Укриття населення в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту
1. До захисних споруд цивільного захисту належать:
1) сховище - це герметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом виключення або зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, що можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, застосування зброї масового ураження та звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів;
2) протирадіаційне укриття - це негерметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, які можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, та іонізуючого опромінення у разі радіаційної аварії і радіоактивного забруднення місцевості та непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
2. Для укриття населення також використовуються споруди подвійного призначення - будівлі, споруди чи їх окремі частини, призначені для використання за основним функціональним призначенням з метою забезпечення суспільних або господарських потреб, а також мають відповідні захисні властивості та спроектовані, побудовані або пристосовані таким чином, щоб забезпечити умови для тимчасового перебування людей у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю під час надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Потреба у будівництві (розміщенні) первинних (мобільних) укриттів визначається уповноваженими на це органами у разі необхідності в додатковому укритті населення у місцях можливого скупчення людей на місцевості (на зупинках транспорту, в парках, місцях відпочинку тощо) в особливий період.
Найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
Захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту, є об’єктами такого фонду, мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення і належать до засобів колективного захисту.
В особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту….».
Зазначений Замовником предмет закупівлі не відповідає класифікації споруд у Кодексу цивільного захисту, де є вичерпний перелік споруд (укриттів).
«Підземне модульне швидкоспорудне залізобетонне укриття класу захисту не нижче А-2» не можливо віднести до фонду захисних споруд.
При оголошенні процедури закупівлі Замовник допустився помилки в зазначені саме найменування предмету закупівлі. Дана помилка Замовника була виявлена вже на етапі подання пропозицій учасниками. Дане порушення неможливо усунути, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Предмет закупівлі не відповідає класифікації чинного законодавства України щодо укриттів. Відсутня законодавча норма щодо внесення придбаного товару саме з даним предмету закупівлі до фонду захисних споруд. Придбання товару з зазначеним предметом закупівлі є нецільовим використанням бюджетних коштів. Враховуючи вищезазначене, вважаємо зазначене найменування предмету закупівлі не коректним та таким, що є дискримінаційним для всіх учасників закупівлі.
Вимагаємо зобов’язати Замовника прийняти рішення про відміну закупівлі, Відмінити торги на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
-
Назва доказу:
Кодекс цивільного захисту України - Кодекс України № 5403-VI від 02.10.2012
-
Повʼязаний документ:
Кодекс цивільного захисту України - Кодекс України № 5403-VI від 02.10.2012 .pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до тендерної документації .pdf
-
Вимагаємо зобов’язати Замовника прийняти рішення про відміну закупівлі, а саме відмінити торги на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
З метою приведення ТД до діючого законодавства, одним з потенційних учасників в Електронна система закупівель (далі ЕСЗ) було завантажено звернення у період уточнень, а саме:
Звернення :
«А-ІІ це 300 кПа, а не 200 кПа
03.07.25,15:00
Шановний Замовнику, Ви бажаєте придбати укриття А-ІІ 200 кПа ? Тому як А-ІІ це 300 кПа, а не 200 кПа. Прохання привести вимоги тендерної документації і у відповідність з чинним законодавством.
Відповідь :
04.07.25, 17:28
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї, зокрема, але не виключно додаток №2 до тендерної документації. Так, додатком №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація). Вимоги щодо предмету закупівлі». Зазначений додаток №2 до тендерної документації наводить всі вимоги до предмету закупівлі. Радимо учаснику ознайомитися з інформацією, яка викладена у додатку №2 до тендерної документації. З огляду на зазначене вище, учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.»
Замовник надав відповідь, яка є суто формальною, та при цьому навіть не перевірив вимоги до споруд (укриттів) у ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту". Так згідно Таблиці А.1 – клас сховищ, СПП із захисними властивостями сховищ Додатку А «Класифікація захисних споруд та СПП» (сторінка 84), укриття яке має клас А-ІІ повинно витримувати надмірний тиск повітряної ударної хвилі 300 кПа. Але Замовник зазначив невірну вимогу до укриття 2 класу, а саме 200 чи більше кПа, що суперечить нормам ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту".
Вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме, привести технічні вимоги стосовно еквівалентного рівномірно-розподіленого тиску та відповідного класу укриття у відповідність до Таблиці А.1 – клас сховищ, СПП із захисними властивостями сховищ Додатку А «Класифікація захисних споруд та СПП» ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту".
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Хоббіт хаус», наведених вище.
-
Назва доказу:
Скрін звернення А-ІІ це не 300 кПа
-
Повʼязаний документ:
Скрін звернення А-ІІ це не 300 кПа.pdf
-
-
Назва доказу:
Таблиця А.1 класифікація захисних споруд та СПП ДБН В.2.2 5 2023
-
Повʼязаний документ:
Таблиця А.1 класифікація захисних споруд та СПП ДБН В.2.2 5 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
ДБН 2023 Захисні_споруди цивільного захисту
-
Повʼязаний документ:
ДБН 2023 Захистні_споруди цивільного захисту.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до тендерної документації .pdf
-
Вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме, привести технічні вимоги стосовно еквівалентного рівномірно-розподіленого тиску та відповідного класу укриття у відповідність до Таблиці А.1 – клас сховищ, СПП із захисними властивостями сховищ Додатку А «Класифікація захисних споруд та СПП» ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту". Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Хоббіт хаус», наведених вище.
« 3.1 Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат (копію) відповідності виробника модульної швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» та чинне на момент розкриття пропозицій, включно з копією протоколу/протоколів випробувань, які зазначені в сертифікаті.
3.2. Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат (копію) відповідності виробника модульної швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту, що підтверджує відповідність вимогам ДБН Б.2.2-5:2023 та чинне на момент розкриття пропозицій, включно з копією протоколу/протоколів випробувань, які зазначені в сертифікаті.».
Вважаємо дану вимогу некоректною у зв’язку з тим, що ДСТУ 9195:2022 та ДБН Б.2.2-5:2023 встановлюють кожен окремо, певні вимоги до різних видів споруд (укриттів), шляхом зазначення їх відповідних пунктах та таблицях.
Так згідно з 1 розділом «Сфера застосування» ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» : «Цей Стандарт установлює основні вимоги до проектування та виготовлення швидкоспоруджуваних захисних спорудцивільного захисту модульного типу, готових до використання за призначенням, та їхніх окремих конструкцій (блок-модулів), з яких монтують (складають) та будують такі споруди у готовий виріб, а також способів забезпечення їх необхідними захисними властивостями.
Цей стандарт не встановлює вимог до проектування захисних споруд цивільного захисту, що здійснюють відповідно до вимог ДБН В.2.2-5 [10].».
ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» встановлює вимоги до трьох видів споруд, а саме: ШСЗСЦЗ — швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту; ШСПРУ — швидкоспоруджуване протирадіаційне укриття;
ШСС — швидкоспоруджуване сховище. Більш того дані споруди після внесення змін до Кодексу цивільного захисту були виключені з переліку споруд, які входять до фонду захисних споруд.
Так згідно з п.1.1 першого розділу «Сфера застосування» ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту": «1.1 Ці норми встановлюють вимоги до проєктування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення із захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів.»
ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту" нормує проектування для подальшого будівництва, тільки чотирьох видів споруд, а саме: сховище, СПП з захисними властивостями сховища, ПРУ, СПП з захисними властивостями ПРУ.
Таким чином, кожен в окремості ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5:2023 містять вимоги до різних споруд (укриттів). Наприклад, укриття, яке вказане в ТЗ Замовника не повинно захищати від дії отруйних речовин і бактеріальних засобів, захист від яких вимагає п.5.2 ДСТУ 9195:2022. Також Замовнику не потрібна організація в укритті переліку приміщень, що вказані в п.6.1.7 ДСТУ 9195:2022. Вимога по переліку приміщень п.7.2.1.2 ДБН В.2.2-5:2023 не відповідає, а ні п.6.1.7 ДСТУ 9195:2022, а ні вимозі Замовника в ТЗ. І таких прикладів одночасних невідповідностей деяких пунктів ДСТУ 9195:2022 пунктам ДБН В.2.2-5:2023 і вимогам Замовника – забагато. Тому відповідно потенційний учасник закупівлі не може надати на запропоновану ним споруду, сертифікати відповідності, з зазначенням усіх пунктів, які містяться у ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5:2023. Відповідно вимога Замовника про надання сертифікатів відповідності без зазначення певних пунктів, не можлива до виконання.
.
Споруда, яку Замовник планує придбати не може одночасно відповідати всім вимогам зазначеним ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5:2023. Замовник мав би зазначити у тендерній документації вимогу про надання сертифікатів відповідності на запропонований товар з точним переліком пунктів кожного із стандартів.
Вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, усунувши зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, шляхом зазначення конкретних пунктів ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» та ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Хоббіт хаус», наведених вище.
-
Назва доказу:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022_Швидкоспоруджувальні_захисні_споруди_цивіьного_захисту.pdf
-
-
Назва доказу:
ДБН 2023 Захисні_споруди цивільного захисту
-
Повʼязаний документ:
ДБН 2023 Захистні_споруди цивільного захисту.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації .pdf
-
Вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, усунувши зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, шляхом зазначення конкретних пунктів ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» та ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Хоббіт хаус», наведених вище.
З метою приведення ТД до діючого законодавства, одним з потенційних учасників в Електронна система закупівель (далі ЕСЗ) була завантажено звернення у період уточнень, а саме:
«Звернення :
Клас захисту
03.07.25, 16:56
Доброго дня, Шановний Замовнику. У предметі закупівлі, у Технічних характеристиках Додатку 2 зазначена інформація, що клас захисту укриття повинен бути не нижче А-2 .
Так згідно Таблиці А.1 Додатку А "Класифікація захисних споруд та СПП" - дана класифікація застосовується тільки до СХОВИЩ ТА СПП З ЗАХИСНИМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ СХОВИЩ. Клас А-2 передбачає ступінь послаблення радіаційного впливу 3000, а Ви зазначили у тендерній документації коефіцієнт 1000.
Предметом закупівлі не є ні сховище ні СПП з захисними властивостями сховищ.
Таким чином вимагаємо прибрати вимогу про клас захисту А- 2 та привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
04.07.25, 17:30
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї, зокрема, але не виключно додаток №2 до тендерної документації. Так, додатком №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація). Вимоги щодо предмету закупівлі». Зазначений додаток №2 до тендерної документації наводить всі вимоги до предмету закупівлі, зокрема але не виключно не нижче А-2. Радимо учаснику ознайомитися з інформацією, яка викладена у додатку №2 до тендерної документації. З огляду на зазначене вище, учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.»
Встановленні Замовником вимоги стосовно того, що укриття повинно бути класу А-ІІ та при цьому коефіцієнт захисту від проникаючої радіації має бути не менше 1000 є суперечливими. Укриття, яке має клас захисту А-ІІ, не може бути з коефіцієнтом захисту від проникаючої радіації 1000.
Укриття, яке має клас захисту А-ІІ повинно мати коефіцієнт захисту від проникаючої радіації (ступінь захисту) не менше 3000. Дана інформація підтверджується встановленою нормою у ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту", а саме згідно Таблиці А.1 – клас сховищ, СПП із захисними властивостями сховищ Додатку А «Класифікація захисних споруд та СПП» (сторінка 84), споруда яке має клас захисту А-ІІ повинна мати ступінь послаблення радіаційного впливу (ступінь захисту) 3000.
Замовник не порівняв ні при формуванні тендерної документації ні при написані відповіді на звернення учасника вимоги, які зазначені ним у тендерній документації з нормами ДБН В.2.2-5:2023, чим порушив законі права та інтереси нашого підприємства та інших потенційних учасників.
Вимагаємо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме, встановити вірну вимогу про зазначення коефіцієнту захисту від проникаючої радіації до відповідного класу укриття.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Хоббіт хаус», наведених вище.
-
Назва доказу:
Скрін звернення клас захисту
-
Повʼязаний документ:
Скрін звернення клас захисту.pdf
-
-
Назва доказу:
Таблиця А.1 класифікація захисних споруд та СПП ДБН В.2.2 5 2023
-
Повʼязаний документ:
Таблиця А.1 класифікація захисних споруд та СПП ДБН В.2.2 5 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
ДБН 2023 Захисні_споруди цивільного захисту
-
Повʼязаний документ:
ДБН 2023 Захистні_споруди цивільного захисту.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до тендерної документації .pdf
-
Вимагаємо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме, встановити вірну вимогу про зазначення коефіцієнту захисту від проникаючої радіації до відповідного класу укриття.