• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фітинги до поліетиленових труб

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою

Завершена

1 519 113.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 191.13 UAH
Період оскарження: 02.07.2025 16:58 - 13.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: be9f6e7ae6e54c93a1f699151287f456
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-02-011187-a.c1
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.07.2025 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.08.2025 15:51
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2025 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунено. На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12223-р/пк-пз від 07.08.2025р, по закупівлі Фітинги до поліетиленових труб за кодом CPV за ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби. (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-02-011187-a) cкасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "+ ФІТІНГ +" .
Автор: ТОВ "+ ФІТІНГ +", Ігор Домбровський +380504340108, +380672438828 foxfitting.product@gmail.com https://sab.kiev.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5080e8254e0e477d8e1e80dd2adb99b3
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).


Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради (код ЄДРПОУ 03357168) (далі – Замовник) від 02 липня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Фітинги до поліетиленових труб» за кодом ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.

Фактичні обставини
ТОВ "+ ФІТІНГ +" (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 16 липня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "+ ФІТІНГ +" (далі -Скаржник) 1 170 154,02
UAH з ПДВ 1 170 154,02
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» 1 399 748,69
UAH з ПДВ 1 399 748,69
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПОЛІМЕРНА ГРУПА "ТЕРПОЛІМЕРГАЗ" 1 480 235,52
UAH з ПДВ 1 480 235,52
UAH з ПДВ
Учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «1 170 154,02 грн. із пдв» під час аукціону для послуг за ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, чим його пропозиція зберігає більше 25 % кошторису Замовника.
23 липня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 498) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення «невідповідністю технічних документів».

Скаржник, ТОВ "+ ФІТІНГ +", вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:


Протокол № 498 від 23 липня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Відповідно п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи описи предмета закупівлі) розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатку №1 тендерної документації. Також згідно п.6 Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно Додатку №1 тендерної документації.
Відповідно до Додатку №1 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати на деталі з’єднувальні зварні, литі, терморезисторні (позиції 43-58), які призначені для мереж водопостачання скан-копії наступних документів:
чинного (-их) на дату подання тендерної пропозиції Учасником, сертифіката(-ів) відповідності (з додатком(-ми) у разі наявності), виданого(-их) уповноваженим органом з сертифікації, щодо підтвердження відповідності запропонованих учасником деталей з’єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018 та технічним характеристикам визначеним замовником в технічній специфікації додатку №1 тендерної документації та/або інші документи, що підтверджує технічні характеристики запропонованих учасником деталей з’єднувальних, вимогам визначеним замовником в технічній специфікації додатку №1 тендерної документації;
Учасником не виконано вищезазначену вимогу, а саме у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують технічні характеристики деталей з’єднувальних, які (технічні характеристики) зазначені у «Пропозиції учасника» (Вих. № 1407/06 від 14 липня 2025р «Додаток № 1 тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Фітинги до поліетиленових труб з кодом CPV за ДК 021:2015 44600000-6 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Технічна специфікація предмета закупівлі, файли 22_15-07-2025 10.53.3411 Технічна специфікація.pdf) (далі – пропозиція), а саме:
позиції 43-45 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: подовжений; кут внутрішнього фаско 45°;
позиції 46-47, не підтверджено технічні характеристики: кут відводу 45°; SDR 17; тип - зварний;
позиції 48-50 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: кут відводу 90°; SDR 17; тип-зварний;
позиції 51-53 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: SDR 11; тип-стик;
позиції 54-55 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: SDR 11; тип-стик;
позиції 55-58 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: SDR 17; тип-зварний.
Таким чином, на підставі абз. 11 пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ТОВ «+ФІТІНГ +»: «не відповідає умовам технічної специфікації на інші вимоги щодо предмета закупівлі/тендерної документації/інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що може вплинути на оцінку пропозиції» відповідно до пункту 43..».


Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:

Відповідно до пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації встановлено: Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно Додатку №1 тендерної документації (Завантажено в електронну систему закупівель окремим файлом «Додаток №1 до тендерної документації», що є невід’ємною частиною цієї тендерної документації).
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації встановлено:
- на деталі з’єднувальні зварні, литі, терморезисторні (позиції 43-58), які призначені для мереж водопостачання скан-копії наступних документів:
- чинного (-их) на дату подання тендерної пропозиції Учасником, сертифіката(-ів) відповідності (з додатком(-ми) у разі наявності), виданого(-их) уповноваженим органом з сертифікації, щодо підтвердження відповідності запропонованих учасником деталей з’єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018 та технічним характеристикам визначених замовником в технічній специфікації додатку №1 тендерної документації та/або інший документ, що підтверджує технічні характеристики запропонованих учасником деталей з’єднувальних, вимогам визначених замовником в технічній специфікації додатку №1 тендерної документації;
- протокол (-и) сертифікаційних випробувань, вказаного(-их) у розділі «На підставі» сертифіката(-ів) відповідності, який подається(-ються) (сертифікат(-ти) відповідності) учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018).
Окремо Скаржник звертає Відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.

Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей встановлено, що Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.

На підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам, скаржником у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи, які свідчать про відповідність товару вимогам тендерної документації в частині вимог технічного завдання згідно Додатку №1 Тендерної документації. Зокрема, учасником подано:
1. " 11 Технічна специфікація.pdf." – підписаний та заповнений Скаржником Додаток № 1 Тендерної документації із інформаціє про технічні парамтери товарів -предмет закупівлі, чим виконано вимогу надати «та/або інший документ, що підтверджує технічні характеристики запропонованих учасником деталей з’єднувальних, вимогам визначених замовником в технічній специфікації додатку №1 тендерної документації»
Містить інформацію щодо виробника-учасника та постачальника, а також підтверджує походження запропонованого товару.



2. Скаржником надано Сертифікати відповідності:
" 14_Сертифікат Відповідності _ Фітинги _ до 23 червня 2026.pdf"
" 19_new _ 2027__Сертифікат_SAB.pdf"
" 23_Сертифікат Відповідності _ ВОДА _ ( FIRAT на FIRAT ) UA.276.208.03-24.pdf" – даними документами забезпечено виконання вимоги Замовника щодо надання «чинного (-их) на дату подання тендерної пропозиції Учасником, сертифіката(-ів) відповідності (з додатком(-ми) у разі наявності), виданого(-их) уповноваженим органом з сертифікації, щодо підтвердження відповідності запропонованих учасником деталей з’єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018 та технічним характеристикам визначених замовником в технічній специфікації додатку №1 тендерної документації.». Сертифікати є чинними і підтверджують вимоги ДСТУ EN 12201-3:2018.


3. Скаржником дотримано та виконано вимогу і надано «протокол (-и) сертифікаційних випробувань, вказаного(-их) у розділі «На підставі» сертифіката(-ів) відповідності, який подається(-ються) (сертифікат(-ти) відповідності) учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018).» у наступних файлах:
" 15_Протокол фітингі _ ARANGUL.pdf"
" 20_Протоколи_SAB.pdf"
" 24_Firat-Firat_Протокол_Вода.pdf".

Водночас, протокол відхилення тендерної пропозиції містить загальне твердження про те, що « Учасником не виконано вищезазначену вимогу, а саме у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують технічні характеристики деталей з’єднувальних, які (технічні характеристики) зазначені у «Пропозиції учасника» (Вих. № 1407/06 від 14 липня 2025р «Додаток № 1 тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Фітинги до поліетиленових труб з кодом CPV за ДК 021:2015 44600000-6 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Технічна специфікація предмета закупівлі, файли 22_15-07-2025 10.53.3411 Технічна специфікація.pdf) (далі – пропозиція), а саме:
позиції 43-45 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: подовжений; кут внутрішнього фаско 45°;
позиції 46-47, не підтверджено технічні характеристики: кут відводу 45°; SDR 17; тип - зварний;
позиції 48-50 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: кут відводу 90°; SDR 17; тип-зварний;
позиції 51-53 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: SDR 11; тип-стик;
позиції 54-55 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: SDR 11; тип-стик;
позиції 55-58 пропозиції, не підтверджено технічні характеристики: SDR 17; тип-зварний.», однак рішення замовника не враховує надані документи Скаржником, як учасником, у складі пропозиції, перераховані вище, а саме підписане технічне завдання, що містить інформацію:
«позиції 43-45 пропозиції, підтверджено технічні характеристики: подовжений; кут внутрішнього фаско 45°;
позиції 46-47, підтверджено технічні характеристики: кут відводу 45°; SDR 17; тип - зварний;
позиції 48-50 пропозиції, підтверджено технічні характеристики: кут відводу 90°; SDR 17; тип-зварний;
позиції 51-53 пропозиції, підтверджено технічні характеристики: SDR 11; тип-стик;
позиції 54-55 пропозиції, підтверджено технічні характеристики: SDR 11; тип-стик;
позиції 55-58 пропозиції, підтверджено технічні характеристики: SDR 17; тип-зварний».
Крім того наявні сертифікати і протоколи випробовувань до сертифікатів підтверджують відповідність товарів, на підставі вимог ДСТУ EN 12201-3:2018 .
Скаржник висловлює заперечення проти Протоколу № 498 від 23 липня 2025 року про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки підстави для такого рішення є необґрунтованими, незаконними та суперечать положенням чинної тендерної документації та вимогам законодавства.
Замовником у протоколі зазначено, що нібито не було надано документів, які підтверджують технічні характеристики деталей з’єднувальних для позицій 43-58, хоча фактично у складі пропозиції Скаржником були подані всі необхідні документи. Зокрема, до складу тендерної пропозиції було включено заповнений та підписаний Додаток № 1 «Технічна специфікація», в якому по кожній із зазначених позицій відображені саме ті параметри, які були визначені замовником у тендерній документації (SDR, кут, тип з’єднання, параметр «подовжений» тощо). Цей документ є прямим підтвердженням того, що технічні вимоги виконано та подано у відповідній формі.
Крім того, Скаржником подано чинні сертифікати відповідності, видані уповноваженими органами з сертифікації, які підтверджують відповідність продукції вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018, а також протоколи сертифікаційних випробувань, що прямо посилаються на ці сертифікати. Таким чином, вимога замовника щодо надання сертифіката відповідності та/або іншого документа, що підтверджує технічні характеристики, виконана в повному обсязі.
Замовник у своєму рішенні ігнорує той факт, що у вимогах тендерної документації прямо передбачено можливість підтвердження відповідності або сертифікатами, або іншим документом, тобто застосовується формулювання «та/або». В даному випадку Скаржник навіть виконав вимогу двічі — надав і сертифікати, і технічне завдання із зазначенням параметрів у Додатку № 1, підписане відповідальною особою. Таким чином, вимоги до підтвердження відповідності були повністю виконані.
Зазначене в протоколі відхилення загальне твердження про «не підтверджено» не містить конкретної вказівки, які саме параметри не відповідають або які документи не подано. Відсутній об’єктивний аналіз поданих документів. Натомість, в порушення принципу об’єктивності, замовник не здійснив жодного порівняння між наданими параметрами у Додатку № 1 та інформацією, що міститься у сертифікатах відповідності та протоколах випробувань. Це свідчить про формальний та упереджений підхід до оцінки пропозиції.
Крім того, відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей, прямо забороняється відхиляти пропозицію у разі відсутності документів або інформації, які не передбачені додатками до тендерної документації. Фактично замовник застосував зворотну логіку: вимагає окремого підтвердження кожної характеристики, хоча вимога стосувалася саме наявності сертифіката та/або іншого документа — і обидва ці документи були подані.
Відхилення пропозиції ТОВ «+ФІТІНГ +» у цій ситуації не має правових підстав, є необґрунтованим і порушує норми законодавства щодо відкритості, недискримінаційності та рівності учасників закупівлі. Дії замовника фактично звужують конкуренцію, оскільки ігнорують надані підтверджуючі документи і не враховують виконання вимог саме у формі, передбаченій тендерною документацією.
У зв’язку з цим, Скаржник наполягає на скасуванні рішення про відхилення, поновленні його пропозиції на етапі кваліфікації та проведенні повторної, неупередженої та об’єктивної оцінки документів, поданих у складі тендерної пропозиції. У разі відмови, Скаржник залишає за собою право звернутися із відповідною скаргою до органу оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів у сфері публічних закупівель.

Крім того, відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей, встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Тобто, Замовник не має права пред’являти до документів учасника вимоги, які не визначені у тендерній документації, і, відповідно, не може відхиляти пропозицію через не надання таких документів чи інформації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, і саме відсутність таких документів (а не інших, не передбачених переліком), може бути підставою для відхилення. Скаржником подано повний комплект документів, прямо визначених тендерною документацією та зазначених у відповідних додатках до неї.
Більше того, твердження Замовника щодо невідповідності поданого паспорту не ґрунтується на фактичних даних, оскільки сам документ містить всю необхідну та повну інформацію про технічні на деталі з’єднувальні зварні, литі, терморезисторні (позиції 43-58), які призначені для мереж водопостачання. Замовник, фактично, на власний розсуд додав до вимог тендерної документації нові, не передбачені тендерною документацією, вимоги щодо змісту документів про якість товару, чим порушив принцип забезпечення рівних умов та недискримінації учасників (стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі").

Таким чином, твердження Замовника, викладені у протоколі відхилення пропозиції Скаржника, не відповідають дійсності та є незаконними, оскільки:
• Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації щодо подання документів, що підтверджують якість та походження товару, а також містять необхідні технічні параметри.
• Сертифікати, паспорти виробів містить повну інформацію про основні та додаткові технічні характеристики предмета закупівлі, як цього вимагає тендерна документація.
• Замовник не вказав жодної конкретної невідповідності або відсутнього параметра у рішенні про відхилення, чим порушив вимоги пункту 46 Особливостей.
• Відхилення тендерної пропозиції здійснено на підставі вимог, не передбачених тендерною документацією, що прямо заборонено пунктом 44 Особливостей та абзацом десятим пункту 28 Особливостей.
З огляду на вищевикладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необґрунтованим, незаконним та має бути скасоване. Протокол із складу пропозиції додається до скарги, і нижче скріншот на підтвердження наявності необхідної інформації.

Відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним, оскільки не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей.
Враховуючи зазначене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника підлягає скасуванню, а його пропозиція має бути повторно розглянута відповідно до вимог законодавства.
Відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), встановлено, що відсутність документів або інформації, які не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Це означає, що Замовник не має права вимагати від учасника надання будь-яких документів або інформації понад ті, що прямо та чітко передбачені тендерною документацією і її додатками. Відповідно, відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі ненадання певної інформації чи параметрів, які не були визначені як обов’язкові у тендерній документації, є незаконним та суперечить вимогам чинного законодавства. Дії Замовника свідчать про розширене трактування вимог до змісту документів, що прямо заборонено вказаною нормою, і призводять до порушення прав учасника на участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.


2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «1 170 154,02 грн. із ПДВ» під час аукціону для послуг за ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, чим його пропозиція зберігає більше 25 % кошторису Замовника, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)