-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги із страхування нерухомого майна (власного та орендованого)
Завершена
35 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2025 15:04 - 12.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
56ebb5584578406e84fb56b5a1c94c9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-02-009049-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - КНП ХОЦ ЕМД та МК.pdf 06.07.2025 19:32
- Скарга до АМКУ - КНП ХОЦ ЕМД та МК.pdf.p7s 06.07.2025 19:32
- Скарга до АМКУ - КНП ХОЦ ЕМД та МК.docx 06.07.2025 19:32
- 01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf 06.07.2025 19:32
- sign.p7s 06.07.2025 19:33
- рішення від 08.07.2025 №10688.pdf 08.07.2025 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2025 №11157.pdf 17.07.2025 15:47
- рішення від 16.07.2025 №11157.pdf 21.07.2025 17:43
- Заперечення на скаргу.pdf 10.07.2025 17:56
- Заперечення на скаргу.docx 10.07.2025 17:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.07.2025 19:37
Дата розгляду скарги:
16.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 17:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.07.2025 17:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b95d2278947249c0b1291f40c42718b3
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 2 розділу ІV додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 2 розділу ІV додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, а саме: учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність відокремленого структурного підрозділу страховика у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, із зазначенням конкретної адреси місцезнаходження, прізвища та ім’я куратора, відповідального за роботу з Замовником, контактного номеру телефону та інших засобів зв’язку.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має відокремлений структурний підрозділ у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають відокремленого структурного підрозділу страховика у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в тому числі й у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький.
Скаржник не має відокремленого структурного підрозділу у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, - відповідно, Скаржник і не може надати про довідку, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати відокремлені підрозділи (представництво, філія, відділення, дирекція тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи те, що Скаржник не має відокремленого структурного підрозділу у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
В той же час, Скаржник має договір-доручення, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду, оперативний виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький (копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має відокремлений структурний підрозділ у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають відокремленого структурного підрозділу страховика у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в тому числі й у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький.
Скаржник не має відокремленого структурного підрозділу у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, - відповідно, Скаржник і не може надати про довідку, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати відокремлені підрозділи (представництво, філія, відділення, дирекція тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи те, що Скаржник не має відокремленого структурного підрозділу у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
В той же час, Скаржник має договір-доручення, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду, оперативний виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький (копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Договір про надання асистанських послуг № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.