• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги із страхування нерухомого майна (власного та орендованого)

Завершена

35 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2025 15:04 - 12.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 56ebb5584578406e84fb56b5a1c94c9e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-02-009049-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Дата розгляду скарги: 16.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2025 17:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.07.2025 17:43
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b95d2278947249c0b1291f40c42718b3
Заголовок пункту скарги: Пунктом 2 розділу ІV додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Пунктом 2 розділу ІV додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, а саме: учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність відокремленого структурного підрозділу страховика у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, із зазначенням конкретної адреси місцезнаходження, прізвища та ім’я куратора, відповідального за роботу з Замовником, контактного номеру телефону та інших засобів зв’язку.

Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має відокремлений структурний підрозділ у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають відокремленого структурного підрозділу страховика у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в тому числі й у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький.
Скаржник не має відокремленого структурного підрозділу у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, - відповідно, Скаржник і не може надати про довідку, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати відокремлені підрозділи (представництво, філія, відділення, дирекція тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи те, що Скаржник не має відокремленого структурного підрозділу у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
В той же час, Скаржник має договір-доручення, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду, оперативний виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й у межах адміністративної одиниці м. Хмельницький (копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації