-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: 7 транспортних засобів, за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 42 робочих дні
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2025 15:17 - 16.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Номер:
cb4264faa12e47148267d6e5880c4195
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-02-009448-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація з податку на прибуток 2024 р.pdf 09.08.2025 20:33
- Статут Консорціуму.pdf 09.08.2025 20:33
- Квитанція №2_Податкова декларація про податок на прибуток 2024.pdf 09.08.2025 20:33
- Протокол УО №63 від 04.08.2025.pdf 09.08.2025 20:33
- Фінансова звітність малого підприємства_2024.pdf 09.08.2025 20:33
- Квитанція №2_2024 Фінансова звітність 2024.pdf 09.08.2025 20:33
- Тендерна документація (зі змінами).docx 09.08.2025 20:33
- Довідка п.47 Обріі_ Софту.pdf 09.08.2025 20:33
- рішення від 09.05.2024 № 8266.pdf 09.08.2025 20:33
- Витяг з ЄДР Консорціум.pdf 09.08.2025 20:33
- Податкова декларація з податку на прибуток підприємств_2024.pdf 09.08.2025 20:33
- Додаток 8 448а (1).pdf 09.08.2025 20:33
- Лист про рух грошових коштів ФАБЕР.pdf 09.08.2025 20:33
- скарга UA-2025-07-02-009448-a.docx 09.08.2025 20:33
- Довідка про засновника Консорціум.pdf 09.08.2025 20:33
- Рішення учасників Консорціуму про прии_няття нового учасника.pdf 09.08.2025 20:33
- Баланс і фінзвіт 2024 р. Реваи_вел.pdf 09.08.2025 20:33
- скарга UA-2025-07-02-009448-a.pdf 09.08.2025 20:33
- sign.p7s 09.08.2025 20:34
- заперечення на пояснення замовника 009448-a.docx 18.08.2025 20:14
- заперечення на пояснення замовника 009448-a.pdf 18.08.2025 20:14
- рішення від 12.08.2025 № 12389.pdf 12.08.2025 16:46
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 20.08.2025 № 1744.pdf 20.08.2025 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2025 № 13219.pdf 28.08.2025 16:20
- рішення від 27.08.2025 № 13219.pdf 29.08.2025 10:33
- Пояснення АМКУ від 14.08.2025.docx 14.08.2025 16:09
- Пояснення АМКУ від 14.08.2025.pdf 14.08.2025 16:09
- Протокол № 97 від 17.09.2025 (виконання рішення АМКУ).pdf 17.09.2025 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2025 20:35
Дата розгляду скарги:
20.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.08.2025 10:34
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2025 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції консорціуму "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" (код ЄДРПОУ: 46005240) скасовано. Рішення АМКУ № 13219-р/пк-пз від 27.08.2025 виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6d4c95ad827247759e6df49a68b0ff99
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Просимо Комісію АМКУ врахувати наступне.
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в
електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з
окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення
замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним
(кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і
в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді
сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо).
Відповідно до підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що
Управління Активами за Договором здійснюється на таких загальних засадах: ефективності
управління Активами, під яким Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління
Активами, які забезпечують щомісячні надходження до державного бюджету від управління активами
в розмірі не меншому ніж сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління
визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6).
Якість послуги управління майном щодо вимог ефективності його управління, Учасник
процедури закупівлі повинен підтвердити шляхом надання документів (фінансової звітності та
податкової звітності з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що
подана за останній рік), що свідчать про наявність суми прибутку за останній рік в розмірі не меншому
річної суми щомісячних очікуваних доходів від управління (визначається шляхом множення суми
щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6) на 12
календарних місяців), та забезпечить сплату учасником суми гарантійного платежу за власний
рахунок.
Учасником на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації надано:
1) Фінансову звітність мікропідприємства ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за 2024 рік з
квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України
(файл Баланс і фінзвіт 2024 р. Ревайвел.pdf);
2) Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за
звітний (податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття
Державною податковою службою України (файл Декларація з податку на прибуток 2024
р..pdf);
3) Фінансову звітність малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік з квитанцією
№ 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України (файл Фінансова
звітність малого підприємства_2024.pdf), (Квитанція №2_2024 Фінансова звітність
2024.pdf);;
4) Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за звітний
(податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття Державною
податковою службою України (файл Податкова декларація з податку на прибуток
підприємств_2024.pdf), (файл Квитанція №2_Податкова декларація про податок на прибуток
2024.pdf).
Отже, згідно примітки до розділу 5 Додатку 6 встановлено: «Сума щомісячних мінімальних
очікуваних доходів від управління активами у гривнях складає: 17 319,72 грн (сімнадцять тисяч триста
дев'ятнадцять гривень 72 копійки).» Річна сума щомісячних очікуваних доходів від управління
визначається шляхом множення суми щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5
проекту договору (Додаток 6) на 12 календарних місяців, отже становить 207 836,64 грн.
Відповідно до наданої Учасником Фінансової звітності мікропідприємства ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-
ЕКСПРЕС" за 2024 рік згідно якої сума прибутку даного підприємства за 2024 рік склала 493 700,00
грн. (чотириста дев’яносто три тисячі сімсот гривень).
Відповідно до наданої Учасником Фінансової звітності малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ
СОФТУ" за 2024 рік, згідно якої сума прибутку даного підприємства за 2024 рік склала 37 476 200,00
грн. (тридцять сім мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч двісті гривень 00 коп.)
Враховуючи зазначену суму прибутку ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" і ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ",
вимога підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації виконана учасником в повному
обсязі. Втім, одного лише показника суми прибутку ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік - 37 476 200,00
грн. достатньо для повного виконання вимоги підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної
документації, якою вимагалось наявність в учасника суми прибутку за останній рік – 207 836,64 грн.
Відповідно до частини 1 статті 118 Господарського кодексу України Об'єднанням підприємств є
господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх
виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.
Відповідно до частини 1 статті 120 Господарського кодексу України Господарські об'єднання
утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств,
передбачені законом.
Відповідно до частини 1 статті 122 Господарського кодексу України господарські об'єднання
мають вищі органи управління (загальні збори учасників) та утворюють виконавчі органи, передбачені
статутом господарського об'єднання.
Відповідно до частини 2 статті 122 Господарського кодексу України Вищий орган господарського
об'єднання, зокрема вирішує питання про прийняття в господарське об'єднання нових учасників та
виключення учасників з його складу;
Відповідно до частини 2 статті 5 Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та
організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних
умовах.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців
та громадських формувань, організаційно-правова форма Скаржника – консорціум.
Відповідно до п. 5.1.1. Статуту розділу 5 прийом (вступ) нових Учасників Консорціуму
здійснюється за рішенням Загальних зборів Учасників Консорціуму, що складається із діючих
Учасників Консорціуму та оформляється відповідним Протоколом Консорціуму та змінами до цього
Статуту.
Отже, законодавством та установчими документами Скаржника прямо передбачено право
приймати рішення про прийняття в Консорціум нових учасників.
Згідно Протоколу загальних зборів учасників КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ
"ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" № 2 від 25.07.2025 учасниками консорціуму ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-
ЕКСПРЕС" та ТОВ "ФАБЕР ЛОГІСТИК" прийнято рішення прийняти ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" до складу
Консорціуму (файл Рішення учасників Консорціуму про прийняття нового учасника.pdf).
Скаржником також було надано замовнику Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 25.07.2025 (файл Витяг з ЄДР
Консорціум.pdf), в якому міститься інформація про Перелік засновників (учасників) юридичної особи:
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВАЙВЕЛЕКСПРЕС"
Ідентифікаційний код: 20438543
Країна резидентства: Україна
Адреса: Україна, 89502, Закарпатська обл., місто Чоп(пн), ВУЛИЦЯ БЕРЕГ, будинок 2
Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 10000,00
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБЕР ЛОГІСТИК"
Ідентифікаційний код: 43769697
Країна резидентства: Україна
Адреса: Україна, 81130, Львівська обл., Львівський р-н, село Сокільники, вул.Івасюка В., будинок 4,
квартира 2
Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 90000,00
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБРІЇ СОФТУ"
Ідентифікаційний код: 41349336
Країна резидентства: Україна
Адреса: Україна, 03062, місто Київ, ВУЛИЦЯ НЕВСЬКА, будинок 4-Г, приміщення 9
Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 10000,00
Таким чином, у зв’язку із прийомом (вступом) нового Учасника Консорціуму ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ"
скаржником також надано інші оновлені документи тендерної пропозиції для підтвердження
відповідності вимогам тендерної документації, а саме:
1) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та
громадських формувань станом на 25.07.2025 (файл Витяг з ЄДР Консорціум.pdf);
2) Протокол загальних зборів учасників КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ
"ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" № 2 від 25.07.2025 (файл Рішення учасників
Консорціуму про прийняття нового учасника.pdf);
3) Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі ТОВ "ОБРІЇ
СОФТУ" в участі у відкритих торгах, передбачених п. 47 Особливостей (файл Довідка п.47
Обрії Софту.pdf);
4) Довідка, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника
учасника (файл Довідка про засновника Консорціум.pdf);
26) Заява за формою згідно Додатку 8 до тендерної пропозиції (Додаток 8 448а.pdf);
5) Статут КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК
ІНТЕРНЕШНЛ" нова редакція, затверджена згідно протоколу № 2 від 25.07.2025 (файл
Статут Консорціуму.pdf);
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник
процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у
своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом
завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в
електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній
системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення
учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи зазначену вище норму закону, замовник зобов’язаний розглядати усі завантажені через
електронну систему закупівель уточнені або нові документи на відповідність вимогам тендерної
документації
Звертаємо увагу Комісії, що ні Закон, ні Особливості, ні вимоги тендерної документації не містять
заборони надавати учасникам інформацію та/або документи на виправлення невідповідностей в
інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, яких не було в учасника в
період подачі пропозиції.
Дана позиція Скаржника повністю узгоджується із практикою Комісії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія).
Так, із Рішення Комісії №8266-р/пк-пз від 09.05.2024 у закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-
2024-04-11-007381-a вбачається, що:
Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця був відсутній Сертифікат на систему
управління щодо протидії корупції виданий на ім’я Учасника, який відповідає чинним в Україні
документам, а саме - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) "Системи управління щодо протидії
корупції. Вимоги та настанови щодо застосування".
Переможцем зазначений документ не подано у зв'язку із фактичною відсутністю такого
документа станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме - на 19.04.2024.
Даний факт підтверджується наданим Переможцем за результатами виправлення невідповідностей
сертифікатом на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,
IDT) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування", виданим
ТОВ "НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ", дата видачі якого - 23 квітня 2024, тобто вже
після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначеного в електронній системі
закупівель.
Натомість, Замовник зазначає, що згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника
на її відповідність вимогам Документації та з урахуванням, що Учасник виправив
невідповідності в інформації та документах. у Замовника відсутні підстави для відхилення його
тендерної пропозиції.
У ході розгляду зазначеного питання, Комісією зроблено висновок, що Переможцем на вимогу
Замовника було завантажено сертифікат на систему управління щодо протидії корупції
Зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації "23" КВІТНЯ 2024 № СУПК.020-24 Дійсний до "22"
квітня 2025.
Враховуючи викладене, Переможець виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних
пропозицій невідповідності в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення
Скарги в цій частині.
З наведеної вище практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель чітко вбачається, що Учасник має
абсолютне право завантажувати документи тендерної пропозиції, створені після кінцевого
строку подання тендерних пропозицій з метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції
вимогам тендерної документації.
Отже, враховуючи усе вищезазначене, рішення про прийняття (вступ) до складу
КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" нового
учасника відповідає вимогам законодавства, установчий документам Скаржника та жодним чином не
суперечить вимогам тендерної документації.
На виконання вимог тендерної документації Скаржник мав абсолютне право надавати у складі
пропозиції документи ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ", а саме:
1. Фінансову звітність малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік, з квитанцією
№ 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України, згідно якої сума
прибутку даного підприємства за 2024 рік склала 37 476 200,00 грн. (тридцять сім мільйонів
чотириста сімдесят шість тисяч двісті гривень 00 коп.), що в повному обсязі підтверджує
виконання підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації;
- Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за звітний
(податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття Державною
податковою службою України.
Відповідно до частини 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу
3 Тендерної документації у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності
кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного
учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, об'єднання учасників може підтверджувати відповідність кваліфікаційним критеріям,
об'єднуючи показники кожного учасника.
Це означає, що учасники можуть розподілити між собою виконання певних вимог, наприклад,
один учасник може мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів), а інший - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою
звітністю.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців
та громадських формувань, організаційно-правова форма Скаржника – консорціум.
Звертаємо особливу увагу Комісії, що Тендерна документація не містить окремих вимог
до виконання підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, якщо учасником процедури
закупівлі є консорціум.
Тендерною документацію не встановлено прямої вимоги щодо надання фінансової звітності та
податкової звітності з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що
подана за останній рік, кожним учасником консорціуму.
Таким чином, твердження замовника в Протоколі № 63 від 04.08.2025 р. про те, що «Учасником не
було завантажено документи фінансової звітності другого учасника консорціуму ТОВ «Фабер
Логістик», а також не подано податкові декларації з податку на прибуток. Враховуючи
вищенаведене, Учаснику було надано строк на усунення виявлених невідповідностей. Проте, в межах
встановленого строку для усунення виявлених невідповідностей Учасником не подано податкову
декларацію з податку на прибуток ТОВ «Фабер Логістик».є абсолютно безпідставним, не
обґрунтованим та таким, суперечить положенням тендерної документації.
Крім того, відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому
числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не
вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури
закупівлі).
Відповідно до відкритих даних Реєстру платників єдиного податку ТОВ «Фабер Логістик» є
платником єдиного податку. Перевірити можна за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/
Довідково Скаржником була надана інформація Замовнику, що Згідно з пп. 1 п. 297.1 ст. 297
ПКУ платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання
податкової звітності з податку на прибуток підприємств. Враховуючи зазначені законодавчі підстави
та дані з реєстру платників єдиного податку, податкова декларація з податку на прибуток підприємств
не може бути надана та не зобов’язана надаватися учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБЕР ЛОГІСТИК" у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи те, що тендерною документації не встановлено вимог до виконання підпункту 2
пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації консорціумом, то вибір який із учасників консорціуму
підтвердить відповідність цієї вимоги залишено виключно на розсуд учасника.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, неправильне розуміння та застосування Замовником норм Закону та положень
тендерної документації, призвело до прийняття ним незаконного рішення про відхилення
тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи все вищезазначене, відхилення пропозиція Скаржника є абсолютно
безпідставним, не обґрунтованим та таким, суперечить положенням тендерної документації та
нормам діючого законодавства.
Відповідно до пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у
тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей
та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не
відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з
дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично
надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція
якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Замовник у протоколі уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 не
посилається на пряму умову тендерної документації, якій тендерна пропозиція не відповідає, в
частині надання фінансової звітності та податкової звітності з податку на прибуток із доказами її
прийняття контролюючим органом, що подана за останній рік, щодо кожного учасника консорціуму,
оскільки така вимога відсутня в тендерній документації, відповідно замовником порушено пункт
46 Особливостей.
Крім того, у протоколі уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 р.,
визначено, що «Керуючись вимогами пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію
учасника – КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ"
поданої в електронній системі закупівель відповідно до оголошення UA-2025-07-02-009448-a , з
наступних підстав:
підпункт 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені
замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або
документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких
невідповідностей;
підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній
пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів,
яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім
невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури
закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає вимогам,
установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22
Закону.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням
аргументації в електронній системі закупівель з підстав, передбачених цим пунктом.
Відповідно до пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у
тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей
та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не
відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з
дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично
надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція
якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Однак, у протоколі уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 р, в
порушення норм пункту 44 та 46 відсутні посиланням на відповідні умови тендерної
документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у
чому саме полягає така невідповідність) по наступним підставам:
підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній
пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів,
яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім
невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури
закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає вимогам,
установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22
Закону.
Враховуючи зазначене, Замовником порушено вимоги пункту 46 Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі
уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 р., Замовник порушив вимоги
пункту 44 та 46 Особливостей.
Відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним,
та таким що порушує норми законодавства у сфері закупівель.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель,
яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься
в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та
пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та
рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
КОНСОРЦІУМ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ", будучи добросовісним та
досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо
порушеними.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою
чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю
відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом,
що КОНСОРЦІУМ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" є учасником процедури закупівлі, що
реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції
КОНСОРЦІУМУ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ".
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
п. 43, 44, 46, 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами),
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу КОНСОРЦІУМУ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі НАЦІОНАЛЬНИМ
АГЕНТСТВОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ
АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ.
3. Зобов'язати НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ
ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК
ІНТЕРНЕШНЛ", прийняте згідно Протоколу уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від
04.08.2025 р.
Додатки до Скарги:
1. Тендерна документація до Процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями. Послуги з
управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України
з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших
злочинів», а саме: 7 транспортних засобів, за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших
розділах, затверджена рішенням Уповноваженої особи АРМА з питань конкурсного відбору
управителів активами з застосуванням електронної системи. Протокол від 02.07.2025 № 45
Роман ЗАГУМЕННИЙ. Зі змінами, внесеними рішенням Уповноваженої особи АРМА з питань
конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи. Протокол від
14.07.2025 № 55 Роман ЗАГУМЕННИЙ.
2. ПРОТОКОЛ № 63 Уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення,
розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань
конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 04 серпня
2025 року;
3. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель №8266-р/пк-пз від 09.05.2024;
4. Фінансова звітність мікропідприємства ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за 2024 рік з квитанцією
№ 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України;
5. Податкова декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за
звітний (податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття
Державною податковою службою України;
6. Фінансова звітність малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік з квитанцією № 2,
що підтверджує її прийняття органами державної статистики України;
7. Податкова декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за звітний
(податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття Державною
податковою службою України;
8. Лист-роз’яснення ненадання у складі тендерної пропозиції звіту про рух грошових коштів та
податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
9. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та
громадських формувань станом на 25.07.2025;
10. Протокол загальних зборів учасників КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ
"ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" № 2 від 25.07.2025;
11. Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі ТОВ "ОБРІЇ
СОФТУ" в участі у відкритих торгах, передбачених п. 47 Особливостей;
12. Довідка, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника
учасника;
13. Заява за формою згідно Додатку 8 до тендерної пропозиції;
14. Статут КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ"
нова редакція, затверджена згідно протоколу № 2 від 25.07.2025.
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в
електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з
окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення
замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним
(кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і
в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, які надаються у вигляді
сканованих документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо).
Відповідно до підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що
Управління Активами за Договором здійснюється на таких загальних засадах: ефективності
управління Активами, під яким Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління
Активами, які забезпечують щомісячні надходження до державного бюджету від управління активами
в розмірі не меншому ніж сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління
визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6).
Якість послуги управління майном щодо вимог ефективності його управління, Учасник
процедури закупівлі повинен підтвердити шляхом надання документів (фінансової звітності та
податкової звітності з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що
подана за останній рік), що свідчать про наявність суми прибутку за останній рік в розмірі не меншому
річної суми щомісячних очікуваних доходів від управління (визначається шляхом множення суми
щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6) на 12
календарних місяців), та забезпечить сплату учасником суми гарантійного платежу за власний
рахунок.
Учасником на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації надано:
1) Фінансову звітність мікропідприємства ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за 2024 рік з
квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України
(файл Баланс і фінзвіт 2024 р. Ревайвел.pdf);
2) Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за
звітний (податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття
Державною податковою службою України (файл Декларація з податку на прибуток 2024
р..pdf);
3) Фінансову звітність малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік з квитанцією
№ 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України (файл Фінансова
звітність малого підприємства_2024.pdf), (Квитанція №2_2024 Фінансова звітність
2024.pdf);;
4) Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за звітний
(податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття Державною
податковою службою України (файл Податкова декларація з податку на прибуток
підприємств_2024.pdf), (файл Квитанція №2_Податкова декларація про податок на прибуток
2024.pdf).
Отже, згідно примітки до розділу 5 Додатку 6 встановлено: «Сума щомісячних мінімальних
очікуваних доходів від управління активами у гривнях складає: 17 319,72 грн (сімнадцять тисяч триста
дев'ятнадцять гривень 72 копійки).» Річна сума щомісячних очікуваних доходів від управління
визначається шляхом множення суми щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5
проекту договору (Додаток 6) на 12 календарних місяців, отже становить 207 836,64 грн.
Відповідно до наданої Учасником Фінансової звітності мікропідприємства ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-
ЕКСПРЕС" за 2024 рік згідно якої сума прибутку даного підприємства за 2024 рік склала 493 700,00
грн. (чотириста дев’яносто три тисячі сімсот гривень).
Відповідно до наданої Учасником Фінансової звітності малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ
СОФТУ" за 2024 рік, згідно якої сума прибутку даного підприємства за 2024 рік склала 37 476 200,00
грн. (тридцять сім мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч двісті гривень 00 коп.)
Враховуючи зазначену суму прибутку ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" і ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ",
вимога підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації виконана учасником в повному
обсязі. Втім, одного лише показника суми прибутку ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік - 37 476 200,00
грн. достатньо для повного виконання вимоги підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної
документації, якою вимагалось наявність в учасника суми прибутку за останній рік – 207 836,64 грн.
Відповідно до частини 1 статті 118 Господарського кодексу України Об'єднанням підприємств є
господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх
виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.
Відповідно до частини 1 статті 120 Господарського кодексу України Господарські об'єднання
утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств,
передбачені законом.
Відповідно до частини 1 статті 122 Господарського кодексу України господарські об'єднання
мають вищі органи управління (загальні збори учасників) та утворюють виконавчі органи, передбачені
статутом господарського об'єднання.
Відповідно до частини 2 статті 122 Господарського кодексу України Вищий орган господарського
об'єднання, зокрема вирішує питання про прийняття в господарське об'єднання нових учасників та
виключення учасників з його складу;
Відповідно до частини 2 статті 5 Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та
організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних
умовах.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців
та громадських формувань, організаційно-правова форма Скаржника – консорціум.
Відповідно до п. 5.1.1. Статуту розділу 5 прийом (вступ) нових Учасників Консорціуму
здійснюється за рішенням Загальних зборів Учасників Консорціуму, що складається із діючих
Учасників Консорціуму та оформляється відповідним Протоколом Консорціуму та змінами до цього
Статуту.
Отже, законодавством та установчими документами Скаржника прямо передбачено право
приймати рішення про прийняття в Консорціум нових учасників.
Згідно Протоколу загальних зборів учасників КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ
"ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" № 2 від 25.07.2025 учасниками консорціуму ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-
ЕКСПРЕС" та ТОВ "ФАБЕР ЛОГІСТИК" прийнято рішення прийняти ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" до складу
Консорціуму (файл Рішення учасників Консорціуму про прийняття нового учасника.pdf).
Скаржником також було надано замовнику Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 25.07.2025 (файл Витяг з ЄДР
Консорціум.pdf), в якому міститься інформація про Перелік засновників (учасників) юридичної особи:
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВАЙВЕЛЕКСПРЕС"
Ідентифікаційний код: 20438543
Країна резидентства: Україна
Адреса: Україна, 89502, Закарпатська обл., місто Чоп(пн), ВУЛИЦЯ БЕРЕГ, будинок 2
Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 10000,00
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБЕР ЛОГІСТИК"
Ідентифікаційний код: 43769697
Країна резидентства: Україна
Адреса: Україна, 81130, Львівська обл., Львівський р-н, село Сокільники, вул.Івасюка В., будинок 4,
квартира 2
Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 90000,00
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБРІЇ СОФТУ"
Ідентифікаційний код: 41349336
Країна резидентства: Україна
Адреса: Україна, 03062, місто Київ, ВУЛИЦЯ НЕВСЬКА, будинок 4-Г, приміщення 9
Розмір частки статутного(складеного) капіталу(пайового фонду) (грн.): 10000,00
Таким чином, у зв’язку із прийомом (вступом) нового Учасника Консорціуму ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ"
скаржником також надано інші оновлені документи тендерної пропозиції для підтвердження
відповідності вимогам тендерної документації, а саме:
1) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та
громадських формувань станом на 25.07.2025 (файл Витяг з ЄДР Консорціум.pdf);
2) Протокол загальних зборів учасників КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ
"ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" № 2 від 25.07.2025 (файл Рішення учасників
Консорціуму про прийняття нового учасника.pdf);
3) Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі ТОВ "ОБРІЇ
СОФТУ" в участі у відкритих торгах, передбачених п. 47 Особливостей (файл Довідка п.47
Обрії Софту.pdf);
4) Довідка, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника
учасника (файл Довідка про засновника Консорціум.pdf);
26) Заява за формою згідно Додатку 8 до тендерної пропозиції (Додаток 8 448а.pdf);
5) Статут КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК
ІНТЕРНЕШНЛ" нова редакція, затверджена згідно протоколу № 2 від 25.07.2025 (файл
Статут Консорціуму.pdf);
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник
процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у
своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом
завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в
електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній
системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення
учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи зазначену вище норму закону, замовник зобов’язаний розглядати усі завантажені через
електронну систему закупівель уточнені або нові документи на відповідність вимогам тендерної
документації
Звертаємо увагу Комісії, що ні Закон, ні Особливості, ні вимоги тендерної документації не містять
заборони надавати учасникам інформацію та/або документи на виправлення невідповідностей в
інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, яких не було в учасника в
період подачі пропозиції.
Дана позиція Скаржника повністю узгоджується із практикою Комісії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія).
Так, із Рішення Комісії №8266-р/пк-пз від 09.05.2024 у закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-
2024-04-11-007381-a вбачається, що:
Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця був відсутній Сертифікат на систему
управління щодо протидії корупції виданий на ім’я Учасника, який відповідає чинним в Україні
документам, а саме - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) "Системи управління щодо протидії
корупції. Вимоги та настанови щодо застосування".
Переможцем зазначений документ не подано у зв'язку із фактичною відсутністю такого
документа станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме - на 19.04.2024.
Даний факт підтверджується наданим Переможцем за результатами виправлення невідповідностей
сертифікатом на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,
IDT) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування", виданим
ТОВ "НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ", дата видачі якого - 23 квітня 2024, тобто вже
після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначеного в електронній системі
закупівель.
Натомість, Замовник зазначає, що згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника
на її відповідність вимогам Документації та з урахуванням, що Учасник виправив
невідповідності в інформації та документах. у Замовника відсутні підстави для відхилення його
тендерної пропозиції.
У ході розгляду зазначеного питання, Комісією зроблено висновок, що Переможцем на вимогу
Замовника було завантажено сертифікат на систему управління щодо протидії корупції
Зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації "23" КВІТНЯ 2024 № СУПК.020-24 Дійсний до "22"
квітня 2025.
Враховуючи викладене, Переможець виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних
пропозицій невідповідності в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення
Скарги в цій частині.
З наведеної вище практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель чітко вбачається, що Учасник має
абсолютне право завантажувати документи тендерної пропозиції, створені після кінцевого
строку подання тендерних пропозицій з метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції
вимогам тендерної документації.
Отже, враховуючи усе вищезазначене, рішення про прийняття (вступ) до складу
КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" нового
учасника відповідає вимогам законодавства, установчий документам Скаржника та жодним чином не
суперечить вимогам тендерної документації.
На виконання вимог тендерної документації Скаржник мав абсолютне право надавати у складі
пропозиції документи ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ", а саме:
1. Фінансову звітність малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік, з квитанцією
№ 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України, згідно якої сума
прибутку даного підприємства за 2024 рік склала 37 476 200,00 грн. (тридцять сім мільйонів
чотириста сімдесят шість тисяч двісті гривень 00 коп.), що в повному обсязі підтверджує
виконання підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації;
- Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за звітний
(податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття Державною
податковою службою України.
Відповідно до частини 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу
3 Тендерної документації у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності
кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного
учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, об'єднання учасників може підтверджувати відповідність кваліфікаційним критеріям,
об'єднуючи показники кожного учасника.
Це означає, що учасники можуть розподілити між собою виконання певних вимог, наприклад,
один учасник може мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів), а інший - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою
звітністю.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців
та громадських формувань, організаційно-правова форма Скаржника – консорціум.
Звертаємо особливу увагу Комісії, що Тендерна документація не містить окремих вимог
до виконання підпункту 2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, якщо учасником процедури
закупівлі є консорціум.
Тендерною документацію не встановлено прямої вимоги щодо надання фінансової звітності та
податкової звітності з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що
подана за останній рік, кожним учасником консорціуму.
Таким чином, твердження замовника в Протоколі № 63 від 04.08.2025 р. про те, що «Учасником не
було завантажено документи фінансової звітності другого учасника консорціуму ТОВ «Фабер
Логістик», а також не подано податкові декларації з податку на прибуток. Враховуючи
вищенаведене, Учаснику було надано строк на усунення виявлених невідповідностей. Проте, в межах
встановленого строку для усунення виявлених невідповідностей Учасником не подано податкову
декларацію з податку на прибуток ТОВ «Фабер Логістик».є абсолютно безпідставним, не
обґрунтованим та таким, суперечить положенням тендерної документації.
Крім того, відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому
числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не
вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури
закупівлі).
Відповідно до відкритих даних Реєстру платників єдиного податку ТОВ «Фабер Логістик» є
платником єдиного податку. Перевірити можна за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/
Довідково Скаржником була надана інформація Замовнику, що Згідно з пп. 1 п. 297.1 ст. 297
ПКУ платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання
податкової звітності з податку на прибуток підприємств. Враховуючи зазначені законодавчі підстави
та дані з реєстру платників єдиного податку, податкова декларація з податку на прибуток підприємств
не може бути надана та не зобов’язана надаватися учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБЕР ЛОГІСТИК" у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи те, що тендерною документації не встановлено вимог до виконання підпункту 2
пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації консорціумом, то вибір який із учасників консорціуму
підтвердить відповідність цієї вимоги залишено виключно на розсуд учасника.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, неправильне розуміння та застосування Замовником норм Закону та положень
тендерної документації, призвело до прийняття ним незаконного рішення про відхилення
тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи все вищезазначене, відхилення пропозиція Скаржника є абсолютно
безпідставним, не обґрунтованим та таким, суперечить положенням тендерної документації та
нормам діючого законодавства.
Відповідно до пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у
тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей
та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не
відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з
дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично
надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція
якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Замовник у протоколі уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 не
посилається на пряму умову тендерної документації, якій тендерна пропозиція не відповідає, в
частині надання фінансової звітності та податкової звітності з податку на прибуток із доказами її
прийняття контролюючим органом, що подана за останній рік, щодо кожного учасника консорціуму,
оскільки така вимога відсутня в тендерній документації, відповідно замовником порушено пункт
46 Особливостей.
Крім того, у протоколі уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 р.,
визначено, що «Керуючись вимогами пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію
учасника – КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ"
поданої в електронній системі закупівель відповідно до оголошення UA-2025-07-02-009448-a , з
наступних підстав:
підпункт 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені
замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або
документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких
невідповідностей;
підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній
пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів,
яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім
невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури
закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає вимогам,
установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22
Закону.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням
аргументації в електронній системі закупівель з підстав, передбачених цим пунктом.
Відповідно до пункту 46 Особливостей Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у
тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей
та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не
відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з
дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично
надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція
якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Однак, у протоколі уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 р, в
порушення норм пункту 44 та 46 відсутні посиланням на відповідні умови тендерної
документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у
чому саме полягає така невідповідність) по наступним підставам:
підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній
пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів,
яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім
невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури
закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає вимогам,
установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22
Закону.
Враховуючи зазначене, Замовником порушено вимоги пункту 46 Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі
уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 р., Замовник порушив вимоги
пункту 44 та 46 Особливостей.
Відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним,
та таким що порушує норми законодавства у сфері закупівель.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель,
яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься
в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та
пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та
рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
КОНСОРЦІУМ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ", будучи добросовісним та
досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо
порушеними.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою
чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю
відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом,
що КОНСОРЦІУМ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" є учасником процедури закупівлі, що
реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції
КОНСОРЦІУМУ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ".
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
п. 43, 44, 46, 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами),
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу КОНСОРЦІУМУ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі НАЦІОНАЛЬНИМ
АГЕНТСТВОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ
АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ.
3. Зобов'язати НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ
ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК
ІНТЕРНЕШНЛ", прийняте згідно Протоколу уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від
04.08.2025 р.
Додатки до Скарги:
1. Тендерна документація до Процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями. Послуги з
управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України
з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших
злочинів», а саме: 7 транспортних засобів, за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших
розділах, затверджена рішенням Уповноваженої особи АРМА з питань конкурсного відбору
управителів активами з застосуванням електронної системи. Протокол від 02.07.2025 № 45
Роман ЗАГУМЕННИЙ. Зі змінами, внесеними рішенням Уповноваженої особи АРМА з питань
конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи. Протокол від
14.07.2025 № 55 Роман ЗАГУМЕННИЙ.
2. ПРОТОКОЛ № 63 Уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення,
розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань
конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 04 серпня
2025 року;
3. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель №8266-р/пк-пз від 09.05.2024;
4. Фінансова звітність мікропідприємства ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за 2024 рік з квитанцією
№ 2, що підтверджує її прийняття органами державної статистики України;
5. Податкова декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "РЕВАЙВЕЛ-ЕКСПРЕС" за
звітний (податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття
Державною податковою службою України;
6. Фінансова звітність малого підприємства ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за 2024 рік з квитанцією № 2,
що підтверджує її прийняття органами державної статистики України;
7. Податкова декларацію з податку на прибуток підприємств ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ" за звітний
(податковий) період 2024 року з квитанцією № 2, що підтверджує її прийняття Державною
податковою службою України;
8. Лист-роз’яснення ненадання у складі тендерної пропозиції звіту про рух грошових коштів та
податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
9. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та
громадських формувань станом на 25.07.2025;
10. Протокол загальних зборів учасників КОНСОРЦІУМУ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ
"ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ" № 2 від 25.07.2025;
11. Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі ТОВ "ОБРІЇ
СОФТУ" в участі у відкритих торгах, передбачених п. 47 Особливостей;
12. Довідка, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника
учасника;
13. Заява за формою згідно Додатку 8 до тендерної пропозиції;
14. Статут КОНСОРЦІУМ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ"
нова редакція, затверджена згідно протоколу № 2 від 25.07.2025.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ "УК "ПЕНТА-ЛОГІСТИК ІНТЕРНЕШНЛ", прийняте згідно Протоколу уповноваженої особи Романа ЗАГУМЕННОГО № 63 від 04.08.2025 р.