-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові конструкції (ДК 021:2015 - 44220000-8 – Столярні вироби)
Завершена
153 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 537.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 537.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2025 10:09 - 07.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
77b9d2f110ef474c8d60e9ebdb760cac
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-02-001982-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
02.07.2025 Комунальне некомерційне підприємство «Дитяча міська лікарня» Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за предметом – Металопластикові конструкції, код ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби (далі – відкриті торги за Особливостями), із загальною очікуваною вартістю 153 700,00 грн з ПДВ.
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій був визначений до 09:47 год. 10.07.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (код ЄДРПОУ 41716575) (далі - Скаржник);
2. ТОВ «ГЕОІД» (код ЄДРПОУ 23099739).
15.07.2025 в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242 (далі – Протокол), відповідно до якого відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказані у Протоколі про відхилення, який додається.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та вважає рішення Замовника неправомірним та прийнятим з порушенням Закону та Особливостей з огляду на наступне.
1. Щодо першої підстави відхилення:
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати чинні на момент розкриття тендерних пропозицій, наступні документи:
- Сертифікат відповідності профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій згідно ДСТУ Б В.2.7.-130:2007;
- Протокол випробувань на відповідність профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007;
- Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022;
- Сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних блоків відповідно до ДСТУ Б В.2.6-39:2008;
- Сертифікат відповідності на металопластикові віконні та дверні блоки зі склопакетами, з ПВХ профілів згідно ДСТУ ЕN 14351-1:2020;
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації.
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав:
- Сертифікат відповідності на профілі з полiвiнiлхлориду для вікон та дверей системи WDS 6S (№ UA.10386.27-25), виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Міропласт»;
- протокол випробувань профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей систем WDS 5S, WDS 6S та WDS 8S, що серійно виробляються ТОВ "МІРОПЛАСТ" (№ 89-4-25)
- Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення СПО та СПД (№ UA.PN.191.2014-25), виданий на ім’я Скаржника;
- Сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR Системи «KOMFORT LINE K-3 Smart&Quick» (UA.PS.25-0266) виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Аксор Індастрі»;
- Сертифікат відповідності на вікна та двері балконні, двері зовнішні з ПВХ профілю ʺWDSʺ (Україна) з двокамерними склопакетами (№ TER.1.Пр.268-24), виданий на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва дверних і віконних блоків із профілів ПВХ, разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації виданий, виготовлений на ім’я Скаржника.
Абзацом 13 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації встановлено, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції не власний сертифікат (сертифікат отриманий іншим суб’єктом господарювання), то разом з ним він повинен надати довідку від отримувача сертифікату в якій учаснику надана можливість використовувати в закупівлі надані/ний сертифікати – довідка повинна містити ідентифікатор закупівлі, назву закупівлі та назву замовника. Варто зауважити, що Замовник не встановив вимогу, що Скаржник мав надати довідку щодо можливості використання сертифікату на кожний поданий у складі тендерної пропозиції сертифікат. Так само Замовником не зазначено щодо якого саме сертифікату Скаржник мав надати таку довідку: сертифікату відповідності, чи сертифікату ДСТУ ISO. Так, Скаржник у складі тендерної пропозиції надав дев’ять сертифікатів, сім з яких видані на ім’я Скаржника, а тому вважає, що повністю виконав вимогу Замовника, визначену абзацом 13 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації.
У будь-якому випадку, якщо Замовник вважав, що Скаржник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку про можливість використання щодо усіх поданих Скаржником сертифікатів, то зобов’язаний був надати можливість Скаржнику виправити таку невідповідність, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих Скаржником, адже не надання такої довідки жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ураховуючи зазначене вище, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не відхиляти найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника.
2. Щодо другої підстави для відхилення.
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати чинні на момент розкриття тендерних пропозицій, зокрема наступні сертифікати:
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації.
У складі тендерної пропозиції учасник надав усі вищевказані сертифікати ДСТУ ISO разом із звітами про аудит сертифікації.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник вважає те, що звіти про аудит до таких сертифікатів, як Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) були не чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Проте, замовник у тендерній документації не висував жодних вимог щодо надання додаткового підтвердження чинності звітів про аудит сертифікації.
У будь-якому випадку, якщо Замовник вважав, що Скаржник у складі тендерної пропозиції мав надати підтвердження чинності звітів про аудит сертифікації, то зобов’язаний був надати можливість Скаржнику виправити таку невідповідність, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих Скаржником, адже така розбіжність жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не подання Скаржником у складі тендерної пропозиції двох з п’яти звітів про аудит до сертифікатів ДСТУ ISO, чинних на момент розкриття тендерних пропозицій, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ураховуючи зазначене вище, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не відхиляти найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, безпідставно відхиливши тендерну пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В», Замовник порушив охоронювані законом права та інтереси Скаржника, зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі № UA-2025-07-02-001982-a відмінити рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (Дитяча лікарня Кропивницької обл.ради).pdf 17.07.2025 12:04
- Скарга (Дитяча лікарня Кропивницької обл.ради).docx 17.07.2025 12:04
- Протокол про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 №242.PDF 17.07.2025 12:04
- Звіт 9001 (виробництво. буд.виробів із пластмас).PDF 17.07.2025 12:04
- Звіт 14001 (від 30.05.2025).PDF 17.07.2025 12:04
- звіт 45001 (Новий).pdf 17.07.2025 12:04
- Звіт 37001.PDF 17.07.2025 12:04
- Протокол випробувань WDS № 89-4-25.pdf 17.07.2025 12:04
- Звіт з аудиту ISO 28000.PDF 17.07.2025 12:04
- Сертифікат 14001 виробн. виробів з пластмас.PDF 17.07.2025 12:04
- Сертифікат ISO 28000.PDF 17.07.2025 12:04
- Сертифікат відповідності профіль ПВХ WDS 6S.pdf 17.07.2025 12:04
- Сертифікат 37001.pdf 17.07.2025 12:04
- Сертифікат вікна, двері WDS.PDF 17.07.2025 12:04
- Сертифікат відповідності склопакети.PDF 17.07.2025 12:04
- Сертифікат відповідності фурнітура AXOR Komfort Line K-3.pdf 17.07.2025 12:04
- Сертифікат ГЛОРІЯ 45001 (вироби пластмасові, склопакети).pdf 17.07.2025 12:04
- Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015 (виробництво. буд.виробів із пластмас).pdf 17.07.2025 12:04
- sign.p7s 17.07.2025 12:08
- рішення від 21.07.2025 № 11295.pdf 21.07.2025 14:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2025 № 11654.pdf 29.07.2025 11:59
- рішення від 28.07.2025 № 11654.pdf 31.07.2025 12:09
- File0002.PDF 22.07.2025 10:06
- Пояснення_замовника_закупівлі.docx 22.07.2025 10:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2025 14:34
Дата розгляду скарги:
28.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2025 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.07.2025 12:10
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2025 10:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Нами як Замовником буде виконано рішення № 11654-р/пк-пз від 28.07.2025 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1322d47d990744e597713065f35983ba
Заголовок пункту скарги:
Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
02.07.2025 Комунальне некомерційне підприємство «Дитяча міська лікарня» Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за предметом – Металопластикові конструкції, код ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби (далі – відкриті торги за Особливостями), із загальною очікуваною вартістю 153 700,00 грн з ПДВ.
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій був визначений до 09:47 год. 10.07.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (код ЄДРПОУ 41716575) (далі - Скаржник);
2. ТОВ «ГЕОІД» (код ЄДРПОУ 23099739).
15.07.2025 в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242 (далі – Протокол), відповідно до якого відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказані у Протоколі про відхилення, який додається.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та вважає рішення Замовника неправомірним та прийнятим з порушенням Закону та Особливостей з огляду на наступне.
1. Щодо першої підстави відхилення:
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати чинні на момент розкриття тендерних пропозицій, наступні документи:
- Сертифікат відповідності профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій згідно ДСТУ Б В.2.7.-130:2007;
- Протокол випробувань на відповідність профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007;
- Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022;
- Сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних блоків відповідно до ДСТУ Б В.2.6-39:2008;
- Сертифікат відповідності на металопластикові віконні та дверні блоки зі склопакетами, з ПВХ профілів згідно ДСТУ ЕN 14351-1:2020;
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації.
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав:
- Сертифікат відповідності на профілі з полiвiнiлхлориду для вікон та дверей системи WDS 6S (№ UA.10386.27-25), виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Міропласт»;
- протокол випробувань профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей систем WDS 5S, WDS 6S та WDS 8S, що серійно виробляються ТОВ "МІРОПЛАСТ" (№ 89-4-25)
- Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення СПО та СПД (№ UA.PN.191.2014-25), виданий на ім’я Скаржника;
- Сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR Системи «KOMFORT LINE K-3 Smart&Quick» (UA.PS.25-0266) виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Аксор Індастрі»;
- Сертифікат відповідності на вікна та двері балконні, двері зовнішні з ПВХ профілю ?WDS? (Україна) з двокамерними склопакетами (№ TER.1.Пр.268-24), виданий на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва дверних і віконних блоків із профілів ПВХ, разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації виданий, виготовлений на ім’я Скаржника.
Абзацом 13 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації встановлено, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції не власний сертифікат (сертифікат отриманий іншим суб’єктом господарювання), то разом з ним він повинен надати довідку від отримувача сертифікату в якій учаснику надана можливість використовувати в закупівлі надані/ний сертифікати – довідка повинна містити ідентифікатор закупівлі, назву закупівлі та назву замовника. Варто зауважити, що Замовник не встановив вимогу, що Скаржник мав надати довідку щодо можливості використання сертифікату на кожний поданий у складі тендерної пропозиції сертифікат. Так само Замовником не зазначено щодо якого саме сертифікату Скаржник мав надати таку довідку: сертифікату відповідності, чи сертифікату ДСТУ ISO. Так, Скаржник у складі тендерної пропозиції надав дев’ять сертифікатів, сім з яких видані на ім’я Скаржника, а тому вважає, що повністю виконав вимогу Замовника, визначену абзацом 13 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації.
У будь-якому випадку, якщо Замовник вважав, що Скаржник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку про можливість використання щодо усіх поданих Скаржником сертифікатів, то зобов’язаний був надати можливість Скаржнику виправити таку невідповідність, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих Скаржником, адже не надання такої довідки жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ураховуючи зазначене вище, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не відхиляти найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника.
2. Щодо другої підстави для відхилення.
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати чинні на момент розкриття тендерних пропозицій, зокрема наступні сертифікати:
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації.
У складі тендерної пропозиції учасник надав усі вищевказані сертифікати ДСТУ ISO разом із звітами про аудит сертифікації.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник вважає те, що звіти про аудит до таких сертифікатів, як Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) були не чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Проте, замовник у тендерній документації не висував жодних вимог щодо надання додаткового підтвердження чинності звітів про аудит сертифікації.
У будь-якому випадку, якщо Замовник вважав, що Скаржник у складі тендерної пропозиції мав надати підтвердження чинності звітів про аудит сертифікації, то зобов’язаний був надати можливість Скаржнику виправити таку невідповідність, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих Скаржником, адже така розбіжність жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не подання Скаржником у складі тендерної пропозиції двох з п’яти звітів про аудит до сертифікатів ДСТУ ISO, чинних на момент розкриття тендерних пропозицій, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ураховуючи зазначене вище, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не відхиляти найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, безпідставно відхиливши тендерну пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В», Замовник порушив охоронювані законом права та інтереси Скаржника, зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі № UA-2025-07-02-001982-a відмінити рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242.
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій був визначений до 09:47 год. 10.07.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (код ЄДРПОУ 41716575) (далі - Скаржник);
2. ТОВ «ГЕОІД» (код ЄДРПОУ 23099739).
15.07.2025 в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242 (далі – Протокол), відповідно до якого відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказані у Протоколі про відхилення, який додається.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та вважає рішення Замовника неправомірним та прийнятим з порушенням Закону та Особливостей з огляду на наступне.
1. Щодо першої підстави відхилення:
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати чинні на момент розкриття тендерних пропозицій, наступні документи:
- Сертифікат відповідності профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій згідно ДСТУ Б В.2.7.-130:2007;
- Протокол випробувань на відповідність профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007;
- Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022;
- Сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних блоків відповідно до ДСТУ Б В.2.6-39:2008;
- Сертифікат відповідності на металопластикові віконні та дверні блоки зі склопакетами, з ПВХ профілів згідно ДСТУ ЕN 14351-1:2020;
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації.
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав:
- Сертифікат відповідності на профілі з полiвiнiлхлориду для вікон та дверей системи WDS 6S (№ UA.10386.27-25), виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Міропласт»;
- протокол випробувань профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей систем WDS 5S, WDS 6S та WDS 8S, що серійно виробляються ТОВ "МІРОПЛАСТ" (№ 89-4-25)
- Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення СПО та СПД (№ UA.PN.191.2014-25), виданий на ім’я Скаржника;
- Сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR Системи «KOMFORT LINE K-3 Smart&Quick» (UA.PS.25-0266) виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Аксор Індастрі»;
- Сертифікат відповідності на вікна та двері балконні, двері зовнішні з ПВХ профілю ?WDS? (Україна) з двокамерними склопакетами (№ TER.1.Пр.268-24), виданий на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва дверних і віконних блоків із профілів ПВХ, разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації, виготовлений на ім’я Скаржника;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації виданий, виготовлений на ім’я Скаржника.
Абзацом 13 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації встановлено, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції не власний сертифікат (сертифікат отриманий іншим суб’єктом господарювання), то разом з ним він повинен надати довідку від отримувача сертифікату в якій учаснику надана можливість використовувати в закупівлі надані/ний сертифікати – довідка повинна містити ідентифікатор закупівлі, назву закупівлі та назву замовника. Варто зауважити, що Замовник не встановив вимогу, що Скаржник мав надати довідку щодо можливості використання сертифікату на кожний поданий у складі тендерної пропозиції сертифікат. Так само Замовником не зазначено щодо якого саме сертифікату Скаржник мав надати таку довідку: сертифікату відповідності, чи сертифікату ДСТУ ISO. Так, Скаржник у складі тендерної пропозиції надав дев’ять сертифікатів, сім з яких видані на ім’я Скаржника, а тому вважає, що повністю виконав вимогу Замовника, визначену абзацом 13 пункту 5 додатку 2 до тендерної документації.
У будь-якому випадку, якщо Замовник вважав, що Скаржник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку про можливість використання щодо усіх поданих Скаржником сертифікатів, то зобов’язаний був надати можливість Скаржнику виправити таку невідповідність, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих Скаржником, адже не надання такої довідки жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ураховуючи зазначене вище, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не відхиляти найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника.
2. Щодо другої підстави для відхилення.
Відповідно до абзацу 2 пункту 5 додатку № 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати чинні на момент розкриття тендерних пропозицій, зокрема наступні сертифікати:
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації;
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробів пластмасових для будівництва разом із звітом про аудит сертифікації, виданий органом сертифікації.
У складі тендерної пропозиції учасник надав усі вищевказані сертифікати ДСТУ ISO разом із звітами про аудит сертифікації.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник вважає те, що звіти про аудит до таких сертифікатів, як Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) були не чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Проте, замовник у тендерній документації не висував жодних вимог щодо надання додаткового підтвердження чинності звітів про аудит сертифікації.
У будь-якому випадку, якщо Замовник вважав, що Скаржник у складі тендерної пропозиції мав надати підтвердження чинності звітів про аудит сертифікації, то зобов’язаний був надати можливість Скаржнику виправити таку невідповідність, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, поданих Скаржником, адже така розбіжність жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не подання Скаржником у складі тендерної пропозиції двох з п’яти звітів про аудит до сертифікатів ДСТУ ISO, чинних на момент розкриття тендерних пропозицій, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ураховуючи зазначене вище, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не відхиляти найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, безпідставно відхиливши тендерну пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В», Замовник порушив охоронювані законом права та інтереси Скаржника, зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі № UA-2025-07-02-001982-a відмінити рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242.
×
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 №242.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Дитяча міська лікарня» Кропивницької міської ради скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В», у закупівлі – Металопластикові конструкції (код ДК 021:2015- 44220000-8 Столярні вироби), № UA-2025-07-02-001982-a, оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2025 № 242 та направити пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» на повторний розгляд.