-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 8 днів назад
194 218.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 942.18 UAH
мін. крок: 1% або 1 942.18 UAH
Період оскарження:
01.07.2025 21:27 - 29.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Номер:
15c1ad02524941c7b5c32b54c6f3754c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-01-012850-a.b3
Назва:
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Відділ освіти Краснокутської СР 03.12.25.pdf 03.12.2025 15:44
- sign.p7s 03.12.2025 15:46
- Рішення від 05.12.2025 № 18011.pdf 05.12.2025 15:34
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА UA-2025-07-01-012850-a_Validation_Report.pdf 08.12.2025 22:52
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА UA-2025-07-01-012850-a.pdf.asice 08.12.2025 22:52
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА UA-2025-07-01-012850-a.docx 08.12.2025 22:52
- Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf 08.12.2025 22:52
- ПЛАТІЖНА ГАРАНТІЯ 3058.pdf 08.12.2025 22:52
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА UA-2025-07-01-012850-a.pdf 08.12.2025 22:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2025 15:58
Дата розгляду скарги:
16.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2025 15:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3898734d2a4e44ae87d744d7d13546c4
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 01.12.2025 року відхилено тендерну пропозицію ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД".
Причина дискваліфікації: не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Також Замовником опубліковано Протокол Уповноваженої особи № 2-01/12 від 01.12.2025 року (надалі – Протокол), згідно якого вбачається, що пропозиція Скаржника відхиляється на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Зі змісту вказаного протоколу вбачається, що фактично пропозиція Скаржника відхиляється через те, що Банківська гарантія № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року не відповідає вимогам тендерної документації та не може слугувати підтвердженням надання Переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю (на думку Замовника). Замовник також зазначає, що "Виходячи із змісту довіреності від 08.08.2025 року, оскільки не надано рішення уповноваженого колегіального органу/уповноваженої особи АТ "ОКСІ БАНК", не можливо визначити наявність повноважень у начальника відділу оформлення гарантій Управління документарних операцій АТ "ОКСІ БАНК" Гриневич Анастасії Петрівни на підписання Банківської гарантії № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року" та робить висновок, що "договірне забезпечення не внесено Учасником-переможцем у визначені строки".
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї Пропозиції та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) та права ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД", виходячи з наступного.
Згідно даних електронної системи закупівель 21.11.2025 року о 07:38 ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" було завантажено в електронну систему закупівель файл "Банківська гарантія 3058.zip" Тип документу: Забезпечення виконання умов договору. У файлі "Банківська гарантія 3058.zip" містяться:
- Банківська гарантія № 3058/11/A/BGV;
- Довіреність від 08.08.2025 року;
- Наказ № 169- к/Tp від 30.06.2025 року;
- Лист-згода на обробку персональних даних від Гриневич А.П.;
- Банківська ліцензія № 247 від 15.11.2011 року;
- Витяг з Державного реєстру банків відносно АТ "ОКСІ БАНК";
- Свідоцтво № CB 240530-03;
- Довідка від АТ "ОКСІ БАНК".
Чим виконано у повному обсязі вимоги пункту 3 Розділу ІІ Додатку 7 до тендерної документації (та навіть більше ніж вимагалось у ньому).
Щодо підстав про які Замовник зазначає у Протоколі, як на підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника, повідомляємо наступне:
Згідно вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання вказаних вимог Особливостей, Замовником розроблено загалом 8 Додатків до тендерної документації, одним з таких додатків є Додаток 7 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі (саме цей додаток регламентує документи від переможця та вимоги до них).
В Розділі ІІ Додатку 7 до тендерної документації наведений перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем. Згідно пункту 3 цього розділу від Переможця вимагається надати: Договірне забезпечення.
Зауважимо, що це єдина вимога, що встановлена у Додатках до тендерної документації, що стосується надання забезпечення виконання договору (точніше "договірне забезпечення").
Жодних вимог, про які Замовник зазначає у Протоколі, до "Договірного забезпечення" чи вимог до інших документів, що супроводжують "договірне забезпечення" не встановлено у Додатках до тендерної документації.
Відповідно вимог пункту 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Тобто, відсутність документів або інформації, що передбачені пунктом 6 Розділу 6 тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника відповідно до пункту 44 Оголошення, оскільки такі вимоги не передбачені додатками до тендерної документації.
З урахуванням того, що Замовник відхиляє пропозицію Скаржника на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей, вбачається порушення порядку проведення закупівлі Замовником, а саме вимог останнього абзацу пункту 44 Особливостей.
З огляду на ці дії Замовника складається враження, що Замовник вишукує підстави для відхилення пропозиції Скаржника, ігноруючи вимоги чинного законодавства України.
Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник дозволяє собі відхиляти пропозицію Скаржника вже вдруге без законних на те підстав. ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" виконало усі вимоги Додатку 7 до тендерної документації (як того і вимагав Замовник).
Такі дії/рішення Замовника свідчать про порушення порядку проведення торгів та порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника, який є учасником даної закупівлі та претендує на укладення відповідного договору з Замовником.
Інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування незаконного рішення Замовника щодо відхилення Пропозиції ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД".
Причина дискваліфікації: не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Також Замовником опубліковано Протокол Уповноваженої особи № 2-01/12 від 01.12.2025 року (надалі – Протокол), згідно якого вбачається, що пропозиція Скаржника відхиляється на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Зі змісту вказаного протоколу вбачається, що фактично пропозиція Скаржника відхиляється через те, що Банківська гарантія № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року не відповідає вимогам тендерної документації та не може слугувати підтвердженням надання Переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю (на думку Замовника). Замовник також зазначає, що "Виходячи із змісту довіреності від 08.08.2025 року, оскільки не надано рішення уповноваженого колегіального органу/уповноваженої особи АТ "ОКСІ БАНК", не можливо визначити наявність повноважень у начальника відділу оформлення гарантій Управління документарних операцій АТ "ОКСІ БАНК" Гриневич Анастасії Петрівни на підписання Банківської гарантії № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року" та робить висновок, що "договірне забезпечення не внесено Учасником-переможцем у визначені строки".
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї Пропозиції та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) та права ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД", виходячи з наступного.
Згідно даних електронної системи закупівель 21.11.2025 року о 07:38 ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" було завантажено в електронну систему закупівель файл "Банківська гарантія 3058.zip" Тип документу: Забезпечення виконання умов договору. У файлі "Банківська гарантія 3058.zip" містяться:
- Банківська гарантія № 3058/11/A/BGV;
- Довіреність від 08.08.2025 року;
- Наказ № 169- к/Tp від 30.06.2025 року;
- Лист-згода на обробку персональних даних від Гриневич А.П.;
- Банківська ліцензія № 247 від 15.11.2011 року;
- Витяг з Державного реєстру банків відносно АТ "ОКСІ БАНК";
- Свідоцтво № CB 240530-03;
- Довідка від АТ "ОКСІ БАНК".
Чим виконано у повному обсязі вимоги пункту 3 Розділу ІІ Додатку 7 до тендерної документації (та навіть більше ніж вимагалось у ньому).
Щодо підстав про які Замовник зазначає у Протоколі, як на підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника, повідомляємо наступне:
Згідно вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання вказаних вимог Особливостей, Замовником розроблено загалом 8 Додатків до тендерної документації, одним з таких додатків є Додаток 7 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі (саме цей додаток регламентує документи від переможця та вимоги до них).
В Розділі ІІ Додатку 7 до тендерної документації наведений перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем. Згідно пункту 3 цього розділу від Переможця вимагається надати: Договірне забезпечення.
Зауважимо, що це єдина вимога, що встановлена у Додатках до тендерної документації, що стосується надання забезпечення виконання договору (точніше "договірне забезпечення").
Жодних вимог, про які Замовник зазначає у Протоколі, до "Договірного забезпечення" чи вимог до інших документів, що супроводжують "договірне забезпечення" не встановлено у Додатках до тендерної документації.
Відповідно вимог пункту 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Тобто, відсутність документів або інформації, що передбачені пунктом 6 Розділу 6 тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника відповідно до пункту 44 Оголошення, оскільки такі вимоги не передбачені додатками до тендерної документації.
З урахуванням того, що Замовник відхиляє пропозицію Скаржника на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей, вбачається порушення порядку проведення закупівлі Замовником, а саме вимог останнього абзацу пункту 44 Особливостей.
З огляду на ці дії Замовника складається враження, що Замовник вишукує підстави для відхилення пропозиції Скаржника, ігноруючи вимоги чинного законодавства України.
Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник дозволяє собі відхиляти пропозицію Скаржника вже вдруге без законних на те підстав. ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" виконало усі вимоги Додатку 7 до тендерної документації (як того і вимагав Замовник).
Такі дії/рішення Замовника свідчать про порушення порядку проведення торгів та порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника, який є учасником даної закупівлі та претендує на укладення відповідного договору з Замовником.
Інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування незаконного рішення Замовника щодо відхилення Пропозиції ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД".
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД"
Запити Органу оскарження
Номер:
6b2b8075962d4e06b5c9879cfe190ff8
Тема запиту:
Інформація щодо проведення процедури закупівлі
Текст запиту:
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м Київ, вул. Митрополіта В. Липківського,45
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-01-012850-a
Інформація
щодо проведення процедури закупівлі
Відповідно до РІШЕННЯ № 18011-р/пк-пз від 05.12.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скарга приватного підприємства "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 45844723) від 03 грудня 2025 № UA-2025-07-01-012850-a-a.b3 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийнята до розгляду.
На виконання РІШЕННЯ № 18011-р/пк-пз від 05.12.2025 Комісії Замовник надає інформацію про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» Переможцем надається Договірне забезпечення.
Відповідно пункту 6 розділу 6 тендерної документації 21 Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю
Пунктом 6 розділу 6 тендерної документації передбачено, що банківська гарантія повинна містити:
− положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі;
− зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів.
− положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи;
− покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала;
− положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом;
− строк дії банківської гарантії (банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю).
21 листопада 2025 року Переможцем Приватним підприємством "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" в електронну систему закупівель завантажена БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року яка не містить наступних вимог:
− положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі;
− зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів.
− положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи;
− покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала.
Крім того, відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації до банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Надана Переможцем Приватним підприємством "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року підписана КЕП Уповноважена особа: Начальник відділу оформлення гарантій Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» Гриневич Анастасія Петрівна.
Переможцем Приватним підприємством "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" в електронну систему закупівель завантажено довіреність від 08.08.2025 року АТ «ОКСІ БАНК», якою уповноважує начальника відділу оформлення гарантій Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» Гриневич Анастасію Петрівну на підставі рішення уповноваженого колегіального органу/уповноваженої особи АТ «ОКСІ БАНК» укладати, підписувати, договори про надання банківських гарантій, договори про внесення змін до вказаних договорів, договори про розірвання вказаних договорів, в тому числі підписувати всі документи, пов’язані з укладанням (підписанням) таких договорів, зокрема, гарантії, в т.ч. шляхом накладення кваліфікованого електронно-цифрового підпису.
Виходячи із змісту довіреності від 08.08.2025 року, оскільки не надано рішення уповноваженого колегіального органу/уповноваженої особи АТ «ОКСІ БАНК» не можливо визначити наявність повноважень у начальника відділу оформлення гарантій Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» Гриневич Анастасії Петрівни на підписання БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року.
На підставі викладеного, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 3058/11/A/BGV від 20 листопада 2025 року не відповідає вимогам тендерної документації та не може слугувати підтвердженням надання Переможцем Приватним підприємством "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" забезпечення виконання договору про закупівлю.
ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи від 01.12.2025 № 2-01-12 тендерна пропозиція Переможця Приватне підприємство "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відповідно до пункту 28 Особливостей перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Вимоги щодо надання Переможцем договірного забезпечення викладено у окремому додатку до тендерної документації, а саме додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» відповідно до вимог пункту 28 Особливостей.
Таким чином, окремим додатком до тендерної документації передбачено надання Переможцем договірного забезпечення. Вимоги щодо щодо договірного забезпечення викладено у підпункті 6 пункту 6 тендерної документації, включення таких вимог до переліку документів додатку 7 до тендерної документації у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
З огляду на зазначене Переможцем Приватне підприємство "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" не виконані вимоги додатку 7 до тендерної документації в частині надання договірного забезпечення та правомірно відхиленого його тендерну пропозиції відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи від 01.12.2025 № 2-01-12.
Уповноважена особа КЕП Ірина ГАПОН
Дата опублікування:
08.12.2025 22:52
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Номер:
1bb70f7766924a9985a1c5ed1c454d1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-01-012850-a.c2
Назва:
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Відділ освіти Краснокутської СР 18.09.25.pdf 18.09.2025 11:10
- Усунення невідповідностей 13.09.25.pdf 18.09.2025 11:11
- sign.p7s 18.09.2025 11:12
- рішення від 22.09.2025 № 14408.pdf 22.09.2025 15:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2025 № 14758.pdf 30.09.2025 12:43
- рішення від 29.09.2025 № 14758.pdf 30.09.2025 18:09
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА ВУГІЛЛЯ.docx.asice 25.09.2025 01:13
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА ВУГІЛЛЯ.pdf 25.09.2025 01:13
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА ВУГІЛЛЯ_Validation_Report.pdf 25.09.2025 01:13
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА ВУГІЛЛЯ.docx 25.09.2025 01:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2025 11:46
Дата розгляду скарги:
29.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.09.2025 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2025 18:09
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2025 18:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14758-р/пк-пз від 29.09.2025 Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД" за процедурою закупівлі — код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-01-012850-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
efc60d04f3b94595952237f7c4dd3bc7
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї Пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 15.09.2025 року відхилено тендерну пропозицію ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД".
Причина дискваліфікації: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також Замовником опубліковано Протокол Уповноваженої особи № 1-15/09 від 15.09.2025 року, згідно якого вбачається, що пропозиція Скаржника відхиляється на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Зі змісту вказаного протоколу вбачається, що фактично пропозиція Скаржника відхиляється через "не усунення" останнім 3 (трьох) "недоліків" (на думку Замовника), тобто через відсутність інформації та документів, які передбачені підпунктом 4 пункту 2 розділу 3 тендерної документації, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД".
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї Пропозиції та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) та права ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД", виходячи з наступного.
Згідно даних електронної системи закупівель 12.09.2025 року о 21:44:59 Замовником було надіслано Скаржнику Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
На виконання вимог цього Повідомлення, Скаржником 13.09.2025 року о 16:26 було надано файл "Усунення невідповідностей 13.09.25.pdf" з поясненням та необхідними документами (долучаємо до Скарги).
Щодо перших трьох "виявлених невідповідностей", про які Замовник зазначає у Протоколі, як на підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника, повідомляємо наступне:
Згідно вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання вказаних вимог Особливостей Замовником розроблено та опубліковано загалом 8 (вісім) додатків до тендерної документації, зокрема:
- Додаток 1 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
- Додаток 2 до тендерної документації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (для учасників).
- Додаток 3 до тендерної документації: Технічні, якісні та кількісні характеристики товару згідно код ДК 021:2015 - 09110000-3 – "Тверде паливо" (Вугілля кам'яне).
- Додаток 4 до тендерної документації: Проєкт договору № ____ про закупівлю товару.
- Додаток 5 до тендерної документації: Форма "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ".
- Додаток 6 до тендерної документації: Форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
- Додаток 7 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.
- Додаток 8 до тендерної документації: Форма "ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ".
Згідно вимог пункту 21 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції за формою (Додаток 8 до тендерної документації).
Додаток 8 до тендерної документації містить форму "Забезпечення тендерної пропозиції".
Зауважимо, що це єдині вимоги, що встановлені у Додатках до тендерної документації, що стосується надання забезпечення тендерної пропозиції.
Вимог, що "У реквізитах гарантії: строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях", що "разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта)", щодо необхідності надання "довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії" не встановлено у Додатках до тендерної документації.
Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Гарантію № 1939/07, яка складена за Формою Додатку 8 до тендерної документації, що в свою чергу підтверджує виконання вимог пункту 21 Додатку 1 до тендерної документації та вимог Додатку 8 до тендерної документації – тобто вимог які передбачені для виконання.
Відповідно вимог пункту 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Тобто, відсутність документів або інформації, що передбачені підпунктом 4 пункту 2 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 розділу 3 тендерної документації, не може бути підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника відповідно до пункту 44 Особливостей.
З урахуванням того, що Замовник відхиляє пропозицію Скаржника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, вбачається порушення порядку проведення закупівлі Замовником, а саме вимог останнього абзацу пункту 44 Особливостей.
З огляду на ці дії Замовника, складається враження, що Замовник "вишукує" підстави для відхилення пропозиції Скаржника, ігноруючи вимоги чинного законодавства України.
Такі дії/рішення Замовника свідчать про порушення порядку проведення торгів та порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника, який є учасником даної закупівлі та претендує на укладення відповідного договору з Замовником.
Причина дискваліфікації: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також Замовником опубліковано Протокол Уповноваженої особи № 1-15/09 від 15.09.2025 року, згідно якого вбачається, що пропозиція Скаржника відхиляється на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Зі змісту вказаного протоколу вбачається, що фактично пропозиція Скаржника відхиляється через "не усунення" останнім 3 (трьох) "недоліків" (на думку Замовника), тобто через відсутність інформації та документів, які передбачені підпунктом 4 пункту 2 розділу 3 тендерної документації, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД".
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї Пропозиції та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) та права ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД", виходячи з наступного.
Згідно даних електронної системи закупівель 12.09.2025 року о 21:44:59 Замовником було надіслано Скаржнику Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
На виконання вимог цього Повідомлення, Скаржником 13.09.2025 року о 16:26 було надано файл "Усунення невідповідностей 13.09.25.pdf" з поясненням та необхідними документами (долучаємо до Скарги).
Щодо перших трьох "виявлених невідповідностей", про які Замовник зазначає у Протоколі, як на підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника, повідомляємо наступне:
Згідно вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання вказаних вимог Особливостей Замовником розроблено та опубліковано загалом 8 (вісім) додатків до тендерної документації, зокрема:
- Додаток 1 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
- Додаток 2 до тендерної документації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (для учасників).
- Додаток 3 до тендерної документації: Технічні, якісні та кількісні характеристики товару згідно код ДК 021:2015 - 09110000-3 – "Тверде паливо" (Вугілля кам'яне).
- Додаток 4 до тендерної документації: Проєкт договору № ____ про закупівлю товару.
- Додаток 5 до тендерної документації: Форма "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ".
- Додаток 6 до тендерної документації: Форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
- Додаток 7 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.
- Додаток 8 до тендерної документації: Форма "ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ".
Згідно вимог пункту 21 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції за формою (Додаток 8 до тендерної документації).
Додаток 8 до тендерної документації містить форму "Забезпечення тендерної пропозиції".
Зауважимо, що це єдині вимоги, що встановлені у Додатках до тендерної документації, що стосується надання забезпечення тендерної пропозиції.
Вимог, що "У реквізитах гарантії: строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях", що "разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта)", щодо необхідності надання "довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії" не встановлено у Додатках до тендерної документації.
Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Гарантію № 1939/07, яка складена за Формою Додатку 8 до тендерної документації, що в свою чергу підтверджує виконання вимог пункту 21 Додатку 1 до тендерної документації та вимог Додатку 8 до тендерної документації – тобто вимог які передбачені для виконання.
Відповідно вимог пункту 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Тобто, відсутність документів або інформації, що передбачені підпунктом 4 пункту 2 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 розділу 3 тендерної документації, не може бути підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника відповідно до пункту 44 Особливостей.
З урахуванням того, що Замовник відхиляє пропозицію Скаржника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, вбачається порушення порядку проведення закупівлі Замовником, а саме вимог останнього абзацу пункту 44 Особливостей.
З огляду на ці дії Замовника, складається враження, що Замовник "вишукує" підстави для відхилення пропозиції Скаржника, ігноруючи вимоги чинного законодавства України.
Такі дії/рішення Замовника свідчать про порушення порядку проведення торгів та порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника, який є учасником даної закупівлі та претендує на укладення відповідного договору з Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "МРІЯ АЛЬЯНС ТРЕЙД"
Запити Органу оскарження
Номер:
bfea936adb2d43edb1f28a4b46bd18af
Тема запиту:
Інформація
щодо проведення процедури закупівлі
Текст запиту:
Пояснення надано у прикріпленому файлі
Дата опублікування:
25.09.2025 01:13
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарги, що стосується тендерної документації
Номер:
d23eb911c70341da91a1d073a1b1c68f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-01-012850-a.a1
Назва:
Скарги, що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Відділ освіти Краснокутської СР.pdf 05.07.2025 15:07
- ДСТУ 7146-2010.pdf 05.07.2025 15:07
- ДСТУ 3472-2015.pdf 05.07.2025 15:09
- sign.p7s 05.07.2025 15:10
- рішення від 08.07.2025 № 10668.pdf 08.07.2025 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2025 № 11093.pdf 16.07.2025 12:43
- рішення від 15.07.2025 № 11093.pdf 17.07.2025 17:15
- ІНФОРМАЦІЯ Замовника на Рішення АМКУ вугілля.docx.asice 09.07.2025 21:42
- ІНФОРМАЦІЯ Замовника на Рішення АМКУ вугілля.pdf 09.07.2025 21:42
- ІНФОРМАЦІЯ Замовника на Рішення АМКУ вугілля.docx 09.07.2025 21:42
- ІНФОРМАЦІЯ Замовника на Рішення АМКУ вугілля_Validation_Report.pdf 09.07.2025 21:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2025 15:20
Дата розгляду скарги:
15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 16:33
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.07.2025 17:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.07.2025 17:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a44808767cf346699ce2756f675484e7
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо надання документу, який підтверджує запропоновану ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 1 Розділу V Документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель та обсяг закупівлі.
Аналогічна вимога встановлена в пункті 16 Додатку 1 до тендерної документації.
На нашу думку, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зауважимо, що наразі державне регулювання цін на вугілля кам'яне (предмет закупівлі) не встановлено на території України.
Відповідно до статті 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Також, згідно зі статтею 11 Закону України "Про ціни і ціноутворення" вільні ціни встановлюються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Нам не зрозумілі підстави встановлення такої вимоги з боку Замовника. Чинними нормами права не покладено зобов'язання на учасника підтверджувати свою ціну якимось документом від окремого органу, що має сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, ще із наданням документів такого органу. Нам не зрозуміло, чому для участі у цих торгах ми повинні отримувати такий документ та іще у окремих органів, що мають певну акредитацію. Законодавство у сфері публічних торгів не містить вимоги до учасників щодо виконання забаганок Замовника. На нашу думку, мета такої вимоги – обмеження конкуренції, що є порушенням порядку проведення торгів та прав Скаржника.
Також, зауважимо, що предметом закупівлі в цих торгах є тверде паливо, а відтак Замовник повинен дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей, яким затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для вугілля кам'яного передбачені наступні національні стандарти: ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація".
Вказані національні стандарти не передбачають взагалі вимоги щодо надання у складі пропозиції документу, який підтверджує запропоновану ціну (вартість) товару, у тому числі і інших документів, які вимагає Замовник. Також, вказані стандарти не встановлюють вимог до органу, що видає такий документ.
Згідно пункту 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки.
Отже, за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель та обсяг закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Таким чином, Замовник встановив незаконну та дискримінаційну вимогу, чим порушив вимоги Закону та Особливостей.
Наше підприємство немає в наявності такого документу, також не співпрацює с організаціями, що видають таки довідки. Ця дискримінаційна вимога не дає можливості Скаржнику прийняти участь в цих торгах.
Аналогічна вимога встановлена в пункті 16 Додатку 1 до тендерної документації.
На нашу думку, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зауважимо, що наразі державне регулювання цін на вугілля кам'яне (предмет закупівлі) не встановлено на території України.
Відповідно до статті 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Також, згідно зі статтею 11 Закону України "Про ціни і ціноутворення" вільні ціни встановлюються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Нам не зрозумілі підстави встановлення такої вимоги з боку Замовника. Чинними нормами права не покладено зобов'язання на учасника підтверджувати свою ціну якимось документом від окремого органу, що має сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, ще із наданням документів такого органу. Нам не зрозуміло, чому для участі у цих торгах ми повинні отримувати такий документ та іще у окремих органів, що мають певну акредитацію. Законодавство у сфері публічних торгів не містить вимоги до учасників щодо виконання забаганок Замовника. На нашу думку, мета такої вимоги – обмеження конкуренції, що є порушенням порядку проведення торгів та прав Скаржника.
Також, зауважимо, що предметом закупівлі в цих торгах є тверде паливо, а відтак Замовник повинен дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей, яким затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для вугілля кам'яного передбачені наступні національні стандарти: ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація".
Вказані національні стандарти не передбачають взагалі вимоги щодо надання у складі пропозиції документу, який підтверджує запропоновану ціну (вартість) товару, у тому числі і інших документів, які вимагає Замовник. Також, вказані стандарти не встановлюють вимог до органу, що видає такий документ.
Згідно пункту 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки.
Отже, за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель та обсяг закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Таким чином, Замовник встановив незаконну та дискримінаційну вимогу, чим порушив вимоги Закону та Особливостей.
Наше підприємство немає в наявності такого документу, також не співпрацює с організаціями, що видають таки довідки. Ця дискримінаційна вимога не дає можливості Скаржнику прийняти участь в цих торгах.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146-2010
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146-2010.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3472-2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 3472-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині і виключити з неї зазначену вище незаконну вимогу.