• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження: 09.10.2018 14:41 - 12.10.2018 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога на кваліфікацію

Номер: adfdeb1f32c4497b872af9cc21496428
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-09-001328-c.c1
Назва: Вимога на кваліфікацію
Вимога:
Більш детальний опис у вкаденні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» 1) Звертаємо увагу, що в вимогах до кваліфікації Учасників крім ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання зберігання, знешкодження) (стаття 17, 34 Закону України «Про відходи»; наказ Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 08.06.2015 № 325 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015 р. за № 959/27404) вимагалась Ліцензія на право провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом (підстава: Постанова Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом»). Пунктом 14 та 24 ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензуванню підлягає господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами (п.14) та діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходіврічковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (п.24). Пунктом 27 Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» передбачено, що до використання під час провадження господарської діяльності допускаються транспортні засоби, які: …2) є власністю ліцензіата та мають свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або надані ліцензіату в оренду, кредит, лізинг і мають свідоцтво про реєстрацію та тимчасовий реєстраційний талон, якщо передбачено їх оформлення; Пунктом 28 цієї ж Постанови визначено: 28. Використання транспортного засобу одночасно декількома ліцензіатами заборонено. Оскільки предметом закупівлі є Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності, Учасник повинен відповідати вимогам пунктів 14 та 24 ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пунктів 27, 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», а саме: мати Ліцензії на поводження з небезпечними відходами та на перевезення небезпечних відходів і мати власний або орендований, або взятий в лізинг транспортний засіб для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38782391) не має Ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, що вимагалась кваліфікаційними вимогами.В складі його пропозиції надано ліцензію на перевезення небезпечних вантажів іншого суб’єкта господарювання – фізичної особи Якункіна Олега Миколайовича, що є порушенням Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 02.12.2015 р. № 1001 та не відповідає кваліфікаційним вимогам. Крім того, кваліфікаційними вимогами вимагались: Документи, що підтверджують здійснення перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів за маршрутами, погодженими з уповноваженим органом(пункт 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом»; Учасником ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» не надано документів,що підтверджують здійснення перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів за маршрутами, погодженими з уповноваженим органом(пункт 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом». 2) згідно вимог до кваліфікації Замовником вимагалось Документи, що підтверджують наявність відповідного сертифікованого обладнання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (підстава: наказ Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 08.06.2015 № 325 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015 р. за № 959/27404). Замовник дійсно не надав уточнення щодо того, які саме документи повинен надати Учасник, але документи, що надаються Учасником повинні підтверджувати наявність та сертифікацію обладнання. А) Наданий Учасником ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС»Договір на виготовлення та поставку обладнання №10/06-16 від 10.06.2016 року, укладений між ТОВ «НТЦ «Флеш-Р» та ТОВ «УкрЕкоСервіс» на виготовлення постачання та установку утилізатора термічного УТ500Д не дає підтвердження наявності у Учасника даного обладнання, оскільки Замовник не має інформації чи виконаний даний договір (копія лише укладеного договору не гарантує його виконання) - не надано підтверджуючих документів щодо виконання даного Договору. Б) Документів, що підтверджують сертифікацію обладнання також не надано Учасником ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС». В складі пропозиції Учасника ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» надано експертний висновок СЕС від 16.04.2014 р. №05.03.02-07/26565 та висновок СЕС від 31.08.2011 №05.03.02-04/87908, що об’єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки (не на обладнання, яке зазначено в договорі від 10.06.2016р.), видані ТОВ «НТЦ «Флеш-Р». Подання даних висновків на підтвердження сертифікації обладнання не може прийняти до розгляду Замовник. Крім того, зауважуємо, що пунктом 9 Постанови КМУ від 28.08.2013 № 808Про затвердження переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку та додатку 6 доЛіцензійних умов, затвердженихПостановою КМУвід 13.07.2016№ 446Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами передбачено отримання експертного висновку СЕС на об’єкт поводження з небезпечними відходами Учасника ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС». Враховуючи вищевикладене, скарга Учасника ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» відхиляється в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» не відповідає умовам закупівлі і підлягає відхиленню, згідно п.9.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України»вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».
Статус вимоги: Відхилено